Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1231
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1228

Følg bodybuilding.dk på

Zepto Znote V10a

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey Folkens

Jeg står og er ved at blive godt træt af at min acer bærbar til 2800kr for 3 år siden bliver overophedet efter 20min brug (og har renset dens blæser og intet hjælper det)

Så har kigget på en mini bærbar da jeg skal bruge den til at være på nettet i sengen og msn og skrive og sårn på farten og lidt over det hele.

Derfor har jeg kigget på denne bærbar http://www.zepto.dk/Shop/Product.aspx?ComponentID=1496

Nogle der har set rørt, hørt eller haft kontakt til denne bærbar som kan komme med nogle kommentarer?

Reputation point: 0

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du er træt af, at din computer bliver for varm for hurtigt, skal du ikke købe en zepto :)
Deres computere har et ry for at blive for varme på ingen tid. :^o
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog

Jeg er fantastisk tilfreds med min Asus 1000HE netbook.
Køb fra et af de kendte store mærker, så slipper du for børnesygdomme som Zepto er berygtede for.
Hvad ønsker du fra din netbook, så kan jeg foreslå en god maskine.
Jeg vil dog hælde til asus, for deres maskiner virker bare, de har erfaringen, og ram upgrade er utroligt let og pisse billigt. HP har nogle mærkelige lorteløsninger med nogle af deres maskiner og msi wind har lavet maskiner der har problemer med netop kølingen..
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du ligger med din pc i sengen er det da logisk at den bliver varm, der er jo fire små ben på en bærbar som gør at den bliver hævet for overfladen, dem fjerner du jo ved at sætte den på blødt materiale. En idé kunne være at tage en træplade hvis du ikke allerade gør det, en pc bliver sgu ikke bare overophedet. En idé kunne også være at sætte cpu voltage ned, jeg bruger selv et program som netop kan gøre dette og jeg henter nemt ½ time mere strøm, og så er den tilmed meget køligere.

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Jeg har prøvet lige præcis den Zepto du linker til og det er egentlig en lækker maskine synes jeg. Den er selvfølgelig pisse lille og det kan være en smule forstyrrende i længden, men som en mini-bærbar virker den ganske god, det er dog ikke en maskine du kan skrive større opgaver på osv.
Vær også opmærksom på at den ikke har noget cd-drev.
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

poul hansen skrev:Jeg er fantastisk tilfreds med min Asus 1000HE netbook.
Køb fra et af de kendte store mærker, så slipper du for børnesygdomme som Zepto er berygtede for.
Hvad ønsker du fra din netbook, så kan jeg foreslå en god maskine.
Jeg vil dog hælde til asus, for deres maskiner virker bare, de har erfaringen, og ram upgrade er utroligt let og pisse billigt. HP har nogle mærkelige lorteløsninger med nogle af deres maskiner og msi wind har lavet maskiner der har problemer med netop kølingen..

Jeg har også en Asus 1000HE. En udmærket netbook - især batterimæssigt og mht. afspilning af medier (spiller film i HD-kvali).

Jeg synes dog ikke, at den er særlig hurtig i systemprocesser - selvom jeg har upgradet dens ram til 2 gb.

Jeg kan godt anbefale den - men imo er en MSI Wind lige så god overall (har også haft sådan en).

Hold dig væk fra Zepto - jeg synes ikke det svarer sig prismæssigt.

hvis ikke du gidet eee så vil jeg foreslå lenovo ideapad s10 det er virkelig kvalitet på topplan.
lenovo er en del af IBM. og den koster ca 3000.
Brugeravatar

Jeg vil virkelig fraråde dig at købe Zepto. Jeg har selv købt én computer fra dem for noget tid siden, og den nærmest raslede fra hinanden. Det er samme historie med alle jeg kender, der har købt én. Deres software-del er ganske udmærket, men alt hardwaren er simpelthen noget lort. Desuden er deres service elendig, og i mit tilfælde har de gjort alt for at slippe uden om reklamationsretten. Så køb hellere et kvalitetsmærke, må mit råd være.
Brugeravatar

Har selv en Samsung NC10 upgraderet til 2 gb ram. Den kører alt for godt, + den har et 93% størrelse normalt tastatur og en non-glossy skærm, så den rent faktisk kan bruges udenfor uden man ikke kan se en skid. Eneste lille minus er et touchpadden er meget lille pga. det lidt større tastatur, men det klare en flot Logitech wireless V450 nano mus ;D
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Aarhus

Cavling skrev:Jeg vil virkelig fraråde dig at købe Zepto. Jeg har selv købt én computer fra dem for noget tid siden, og den nærmest raslede fra hinanden. Det er samme historie med alle jeg kender, der har købt én. Deres software-del er ganske udmærket, men alt hardwaren er simpelthen noget lort. Desuden er deres service elendig, og i mit tilfælde har de gjort alt for at slippe uden om reklamationsretten. Så køb hellere et kvalitetsmærke, må mit råd være.

+1

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Til asus følger SHE med. Et program hvor du netop kan underclocke (bruge mindre strøm) end normalen. Det fungerer rigtigt godt.
Eneste ulempe er at SHE virker i det medfølgende XP, og når man først har prøvet win7 eller nogle af de nu ganske fremragense linux netbook distros, så går man kun nødtvungent tilbage til XP.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

poul hansen skrev:Til asus følger SHE med. Et program hvor du netop kan underclocke (bruge mindre strøm) end normalen. Det fungerer rigtigt godt.
Eneste ulempe er at SHE virker i det medfølgende XP, og når man først har prøvet win7 eller nogle af de nu ganske fremragense linux netbook distros, så går man kun nødtvungent tilbage til XP.

Er det det hvor man bare trykker på en knap, hvor man kan skifte mellem forskellige indstillinger?

Asus laver lækre computere. Synes de laver nogle af de flotteste :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

asus? linux halter meget bagefter. i forhold til en hvilken som helt anden linux distro. så hvis ikke man er lidt nørded, kan man smide ubuntu på det har også lavet en speciel eee udgave, det køre super godt og ser lækkert ud.
Brugeravatar

SSTC.GFX skrev:asus? linux halter meget bagefter. i forhold til en hvilken som helt anden linux distro. så hvis ikke man er lidt nørded, kan man smide ubuntu på det har også lavet en speciel eee udgave, det køre super godt og ser lækkert ud.

mener oven i købet at asus stadig har nogle af deres modeller med ubuntu installeret fra start, er dog ikke klar over om det også gælder 1000HE

har selv en packard bell dotm.nc/900, er en fræk satan med 11,6 tommer skærm til lige over 3k, vil dog mene at såvel asus som lenovo bærbarene i samme klasse er en smule bedre... valgte i det her tilfælde efter udseende
Brugeravatar

Reputation point: 245

ja jeg gav lidt mere for min det er så en 12,1 tommer lenovo. den er så også noget vildere. jeg kører archlinux på den.. har aldrig oplevet noget kører bedre
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster