Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Funken skrev:Jeg synes, at fra nu af skal du lade vær med, at være syg. Vi kan lege en leg der hedder "Jeg-må-ikke-være-syg-mere legen." Den går ud på, at man ikke må være syg.
1 2 3 BEGYND!

Bone-14 skrev:Nu snakker jeg udelukkende af erfaring. Men når jeg tager en stor 1000mg c-vitamin dagligt er jeg aldrig syg. I en periode holdt jeg op, og var syg 2 gange.
Det kan være et tilfælde, måske ikke. Jeg tager C-vitamin, det koster mig 200kr om året.
Det kan være du skulle prøve det herre?
Fremover har jeg købt en fællestrænings-trøje.
Der vil bagpå stå:
Bodybuilding.dk
Bone-14
Og foran være et billede af Arnold Schwarzenegger.
Jeg skulle modtage den inden for 2 uger.

Bone-14 skrev:Du kan designe dine egne BB shirts på Cafepress.co.uk - som regel tager det en 14 dage.
EDIT: Men har lige fået en besked om min hoodie er ulovlig, så må lige finde på noget andet.

Bone-14 skrev:Sååååeh hvor store er de?

CaliWali skrev:Jeg begynder at træne igen imorgen. Jeg hader at være syg, men det gør de fleste nok. Da jeg var yngre kunne jeg godt lide at være syg, så kunne jeg nemlig ligge under den varme dyne hele dagen og se tegnefilm. Nu er det bare et irritationsmoment, der ødelægger min daglige rytme. Jeg starter nu på fredag en ny træningscyklus op. Det bliver SPÆNDENDE.
Jeg har brugt det meste af dagen på at kokkerere. Jeg er blandt andet i gang med at lave RIGTIG chili con carne. Det er dog først færdig i aften, hvilket passer fint, da jeg skal bruge det til frokost. Lækkert. Udover det så har jeg gjort hovedrengøring, og siddet ude i den dejlige sol og tænkt en masse tanker. Primært angående træning, men også tanker om den kommende sommer.
Jeg har altid været et vintermenneske. Sommer betød insekter, der stikker og bider, ekstrem varme, hvilket fører til sved og anstrengelse ved blot de mindste gøremål. Jeg er så småt ved at ændre mening, da jeg år for år finder sommeren mere og mere attraktiv. De varme lange sommernætter, hvor man kan sidde ude ved åben ild blandt venner og bekendte. Stranden er jeg også blevet gladere for. Man kan desuden lettere vise sine guns om sommeren - mine er dog langt fra noget jeg har lyst til at prale af og vise frem. Det eneste minus er, at jeg sveder ekstremt meget, især når det er varmt. Der er dog en ting, der slår alle de dårlige tilsammen;letpåklædte numzer
Det må være nok vrøvl for i år.

DonKahle skrev:Hvorfor man man sin mobil liggende på gulvet i et træningscenter?
Idioter alle vegne

DonKahle skrev:Hvorfor man man sin mobil liggende på gulvet i et træningscenter?
Idioter alle vegne

Benjamin Reilly skrev:DonKahle skrev:Hvorfor man man sin mobil liggende på gulvet i et træningscenter?
Idioter alle vegne
Naturligvis fordi det er ubehageligt at have den i hånden under visse former for opvarmning.

CaliWali skrev:Benjamin Reilly skrev:DonKahle skrev:Hvorfor man man sin mobil liggende på gulvet i et træningscenter?
Idioter alle vegne
Naturligvis fordi det er ubehageligt at have den i hånden under visse former for opvarmning.
Laver du samme slags opvarmning som mig?

Funken skrev:Jeg synes, at fra nu af skal du lade vær med, at være syg. Vi kan lege en leg der hedder "Jeg-må-ikke-være-syg-mere legen." Den går ud på, at man ikke må være syg.
1 2 3 BEGYND!

CaliWali skrev:Game is ON. Jeg er ca. 90% BACK efter sygdom. Regner dog med at være helt ON til lørdag, nemlig.
Får jeg en premie i denne leg - udover ikke at blive syg

CaliWali skrev:Minlog er aktiv som aldrig før, og det er på trods af at der ingen træninger er at finde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster