Jeg har det seneste stykke tid haft svært ved at se gode resultater på mig selv. Jeg har kørt diverse forskellige programmer for at finde ud af hvad der virkede bedst for mig, og indtil videre har Smolov Jr. fået mig til at stige mest.
Mit mål med træning er at blive større og mere markeret. Jeg vil gerne have en rimelig cut krop til sommer, men vil ikke have noget imod at være større end jeg er nu - Jeg har ca. indtil Maj/Juni, hvilket er hvad jeg betegner som sommer
Ud fra billederne vil i mene at bør starte med at cutte allerede nu for at komme af med det sidste overflødige fedt, eller bør jeg bulke et par måneder med måske 500kcal overskud? Jeg vil gerne nå at være mere cut end det jeg er på nuværende tidspunkt til sommer. - Jeg havdemåske tænkt på at køre smolov Jr i 3uger x2 med de store øvelser, og køre med omkring 3000 kcal om dagen, hvilket er de 500 ovre mit "ligevægtniveau" eller hvad det nu hedder.
Jeg er ved at blive lidt irriteret over at jeg ikke ser den store fremgang, da jeg sætter meget tid af til træning og bruger en del penge på kosttilskud/ordenlige fødevare. På nuværende tidspunkt prøver jeg med et 5split program med en bodypart om dagen 5 gange om ugen.
Jeg håber i kan hjælpe mig. Undskyld for de ringe billeder. Det gik lige stærkt efter jeg har været oppe og træne bryst og spist et måltid. Det er første gang jeg prøver at gå ud fra nogle af de posteringer som er beskrevet i det første indlæg.
- På forhånd tak