Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Copah skrev:
Jeg er så glad, at der her kommer et billede af min tykke quad. ]

MetteM skrev:Copah skrev:
Jeg er så glad, at der her kommer et billede af min tykke quad. ]
Kommer du snart på besøg ude i Gymze?
Copah skrev:
Kommer du snart på besøg ude i Gymze?

Copah skrev:Arbejde og træning. Nåede lige at hilse på månedens gæst, Klee og MakkerMark. Sidstnævnte var drilsk, men det er OK. Vi har en bodybuildingsdate på fredag! Lærling var tilbage, og massere af andre BROS var present. Juice satte god musik på, og så skulle der bodybuildes. Tidlig eftermiddag i morgen til GUNZ!

BigBoi skrev:Du kunne også vælge at træne ~18
APB skrev:......
Mågens skrev:Jeg har fundet dit næste pandebånd:
[img]billede

Copah skrev:Der var tomt i Gym i dag. Fik fyret en hurtig omgang gunz af, og i morgen står den på legz med makker. Jeg skal dog ud og suge i aften, men holder nok lidt igen. Hvornår træner vi, Makker?

MakkerMark skrev:Copah skrev:Der var tomt i Gym i dag. Fik fyret en hurtig omgang gunz af, og i morgen står den på legz med makker. Jeg skal dog ud og suge i aften, men holder nok lidt igen. Hvornår træner vi, Makker?
Jeg svarer da også gerne her, italienske navnebror. Vi træner kl. sytten.
Er benene gode i dag?

Legend skrev:Så du lå på gulvet i omklædningsrummet, kæmpede dig ind til doktorinden for at hun kunne hjælpe dig ud på gulvet i omklædningsrummet?
BigBoi skrev:Haha. Det er næsten synd, så meget du kommer til at høre for det. Selvfølgelig ikke fra mig, for jeg er en bro. Men der er mange idioter i TheGym. For ikke at nævne for mange navne, nævner jeg bare TheJuice.
](./images/smilies/wallbash.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster