Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65723 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 586
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 584

Følg bodybuilding.dk på

Din upopulære holdning

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Ham med HVID må da svømme i putang.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



A Menace To Chicken skrev:
LilleLise skrev:http://www.kristeligt-dagblad.dk/kronik/islams-indbyggede-vold-kan-ikke-laengere-skjules


Kloge ord fra Khader, kloge ord. Det er DEN reformation jeg efterlyser, i islam. Jeg har ofte været ambivalent stillet vedr. Khader, men her rammer han sgu' plet.

Men.. hvorfor faen stiller han op for Konservative? De kan, med lidt held, lige akkurat mose sig over spærregrænsen. Økonomisk set er han omtrent social-liberal, hvorfor det ville give mere mening at tilslutte sig Socialdemokratiet.

Well, jeg ønsker ham god vind ikke desto mindre.


Khader er sgu fin. Han mangler bare delt og hamstring development.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Den der konkurrence om at være mest god og tolerant og forstående over for totalitær og tilbagestående lorteideologi minder mig om Jason Fleming, der efter egen indrømmelse var engageret i venstreradikal politisk virke for at få fisse. Sandheden er de fleste er jo ligeglade med Islam. Det er egoistisk egennytteoptimering for at fremstå mest god og moralsk og tolerant og generøs. Ganske givet med andres midler, eller blot egne midler (så selvdestruktiv er mange). Det er ikke en "større sag". Det er egoisme.

Sandheden er jo også de fleste mennesker der ævler løs om Islams godhed intet har læst om det. Hverken Koranen, Bernard Lewis, Edward Said, Sam Harris, PEW og andre undersøgelser, mv. De snakker bare, sludder for en sladder, ævl og bævl.

Særligt morsomt er det når purunge, blåøjede blondiner som papegøjer (om end det nok ville være en intellektuel opgradering) plaprer løs om Islam og godhed, komplet intetanende om den massive og verdensomspændende undertrykkelse der finder sted af kønnet. Syre i ansigtet, stening, halshugning, social kontrol, tæsk og tæv, niqab/hijab, ingen adgang til at stemme, forbudt at køre bil, underlagt manden, lovlig pædofili. Bemærk i øvrigt at vi har fået importeret en pæn slat af denne kultur ind i Europa. Shariadomstole i Europa, specielt i UK (også på Nørrebro, bare hemmelige og i lejligheder), massiv social kontrol, slør/tørklæde, hjernevask, kvindehadsk attitude (i nattelivet, i skoler, fritidshjem), massive pædofiliskandaler (læs om Rotherhamskandalen - som i øvrigt ikke er den eneste), voldtægtskriminalitet (Sverige, YEAAH!) og man kan blive ved. Men husk...det har "intet med Islam at gøre". Selvom Islamisk kultur sjovt nok er fællesnævneren i alle tilfælde. Hvilket sammentræf. Men sådan er det altid.

You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Men jeg kender en grønthandler der er kulturmuslim. Og jeg har lige læst en artikel om 15 muslimer der dannede ring om en synagoge i Norge. Og Sajnab fra dussen har de sødeste små mulat børn. Hvad med om du dropper dit menneskefjendske syn, SSandyFrink.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:Ham med HVID må da svømme i putang.


Han har ikke fået noget siden muren faldt.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sikke selektiv du er i dine Korancitater, din racist. Hvorfor ikke bringe andre citater fra denne smukke tolerante og frihedselskende religions tekst som er Guds ord 1:1? Det er bare nogle få der læser Koranen forkert og misforstår budskabet, og så står der jo også grimme ting i det gamle testamente. Og så var Jesu og Mohammeds liv respektive gøren og laden jo nærmest identisk.

Allah is an enemy to unbelievers. - Sura 2:98

On unbelievers is the curse of Allah. - Sura 2:161

Slay them wherever ye find them and drive them out of the places whence they drove you out, for persecution is worse than slaughter. - 2:191

Fight against them until idolatry is no more and Allah's religion reigns supreme. (different translation: ) Fight them until there is no persecution and the religion is God's entirely. - Sura 2:193 and 8:39

Fighting is obligatory for you, much as you dislike it. - 2:216
(different translation: ) Prescribed for you is fighting, though it is hateful to you.

..... martyrs.... Enter heaven - Surah 3:140-43

If you should die or be killed in the cause of Allah, His mercy and forgiveness would surely be better than all they riches they amass. If you should die or be killed, before Him you shall all be gathered. - 3:157-8

You must not think that those who were slain in the cause of Allah are dead. They are alive, and well-provided for by their Lord. - Surah 3:169-71

Let those fight in the cause of God who sell the life of this world for the hereafter. To him who fights in the cause of God, whether he is slain or victorious, soon we shall give him a great reward. - Surah 4:74

Those who believe fight in the cause of God, and those who reject faith fight in the cause of evil. - 4:76

But if they turn renegades, seize them and slay them wherever you find them. - 4:89

Therefore, we stirred among them enmity and hatred, which shall endure till the Day of Resurrection, when Allah will declare to them all that they have done. - 5:14

O believers, take not Jews and Christians as friends; they are friends of each other. Those of you who make them his friends is one of them. God does not guide an unjust people. - 5:54

Make war on them until idolatry is no more and Allah's religion reigns supreme - 8:39

O Prophet! Exhort the believers to fight. If there are 20 steadfast men among you, they shall vanquish 200; and if there are a hundred, they shall rout a thousand unbelievers, for they are devoid of understanding. - 8:65

It is not for any Prophet to have captives until he has made slaughter in the land. - 8:67

Allah will humble the unbelievers. Allah and His apostle are free from obligations to idol-worshipers. Proclaim a woeful punishment to the unbelievers. - 9:2-3

When the sacred months are over, slay the idolaters wherever you find them. Arrest them, besiege them, and lie in ambush everywhere for them. - 9:5

Believers! Know that idolators are unclean. - 9:28

Fight those who believe neither in God nor the Last Day, nor what has been forbidden by God and his messenger, nor acknowledge the religion of Truth, even if they are People of the Book, until they pay the tribute and have been humbled. - 9:29 (another source: ) The unbelievers are impure and their abode is hell. (another source: ) Humiliate the non-Muslims to such an extent that they surrender and pay tribute.

Whether unarmed or well-equipped, march on and fight for the cause of Allah, with your wealth and your persons. - 9:41

O Prophet! Make war on the unbelievers and the hypocrites. Be harsh with them. Their ultimate abode is hell, a hapless journey's end. - 9:73

Allah has purchased of their faithful lives and worldly goods, and in return has promised them the Garden. They will fight for His cause, kill and be killed. - 9:111

Fight unbelievers who are near to you. 9:123 (different translation:
Believers! Make war on the infidels who dwell around you. Let them find harshness in you. (another source: ) Ye who believe! Murder those of the disbelievers....

As for those who are slain in the cause of Allah, He will not allow their works to perish. He will vouchsafe them guidance and ennoble their state; He will admit them to the Paradise He has made known to them. - 10:4-15

Allah has cursed the unbelievers and proposed for them a blazing hell. - 33:60

Unbelievers are enemies of Allah and they will roast in hell. - 41:14

When you meet the unbelievers, smite their necks, then when you have made wide slaughter among them, tie fast the bonds, then set them free, either by grace or ransom, until the war lays down its burdens. - 47:4
(different translation: ) When you meet the unbelievers in the battlefield, strike off their heads, and when you have laid them low, bind your captives firmly.

Those who are slain in the way of Allah - he will never let their deeds be lost. Soon will he guide them and improve their condition, and admit them to the Garden, which he has announced for them. - 47:5

Muslims are harsh against the unbelievers, merciful to one another. - 48:25

Muhammad is Allah's apostle. Those who follow him are ruthless to the unbelievers but merciful to one another. Through them, Allah seeks to enrage the unbelievers. - 48:29

Prophet! Make war on the unbelievers and the hypocrites and deal sternly with them. Hell shall be their home, evil their fate. - 66:9

The unbelievers among the People of the Book and the pagans shall burn forever in the fire of hell. They are the vilest of all creatures. - 98:51

Fight them so that Allah may punish them at your hands, and put them to shame. (verse cited in Newsweek 2/11/02)
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



LilleLise skrev:
A Menace To Chicken skrev:
LilleLise skrev:http://www.kristeligt-dagblad.dk/kronik/islams-indbyggede-vold-kan-ikke-laengere-skjules


Kloge ord fra Khader, kloge ord. Det er DEN reformation jeg efterlyser, i islam. Jeg har ofte været ambivalent stillet vedr. Khader, men her rammer han sgu' plet.

Men.. hvorfor faen stiller han op for Konservative? De kan, med lidt held, lige akkurat mose sig over spærregrænsen. Økonomisk set er han omtrent social-liberal, hvorfor det ville give mere mening at tilslutte sig Socialdemokratiet.

Well, jeg ønsker ham god vind ikke desto mindre.


Khader er sgu fin. Han mangler bare delt og hamstring development.


Iflg. en af mine træningsmakkere, som er araber, er hams et genetisk weak-point hos fornævnte etniske gruppe. Jeg ved ikke om det passer, han har selv fine whammies. Mine er lidt noget lort, og jeg er dansk-tatar-jøde-sigøjner af afstamning, men det eneste araberblod jeg kan prale af, er en enkelt marokkansk tipoldefar.

I am become the master of off-topic rants.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan





Hvad skal det indikere??? Der er knap 500 mennesker!! De kan på intet led give nogen anledning til at menes repræsentative for noget som helst!!! Sådanne PEACE CONFERENCES tiltrækker som bekendt psykopater og særligt rådne æbler!
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LilleLise skrev:


Hvad skal det indikere??? Der er knap 500 mennesker!! De kan på intet led give nogen anledning til at menes repræsentative for noget som helst!!! Sådanne PEACE CONFERENCES tiltrækker som bekendt psykopater og særligt rådne æbler!


.. man kunne her pippe et eller andet, om at en konference med en fanatisk idiot som hovedtaler + hans fanatisk idiotiske gæstetalere, mest af alt tiltrækker fanatiske idioter. Uagtet at de allesammen er rørende enige om at være ih og åh så moderate og normale.

Jeg tror heller ikke en konference med en kendt nazist, ville tiltrække meget andet end nazistiske proselytter -og at de også ville kunne blive helt enige, om at være totalt normale i hovedet.

>inb4 apologi
>inb4 no true Scotsman
>inb4 reverse Godwin
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



De er bare imamer min ven :)
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Til en freds konference
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



et offentligt sted
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



i Norge
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Foran rullende kameraer
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



imam + norge + offentligt sted + rullende kamera = universel repræsentant for al islam? That's the recipe.

ok.

:)
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev: universel repræsentant for al islam?


Billede

Blot endnu et stykke materiale der måske kan hjælpe til at debunke ytringer om den store moderate og ganske almindelige majoritet.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



A Menace To Chicken skrev:imam + norge + offentligt sted + rullende kamera = universel repræsentant for al islam? That's the recipe.

ok.

:)


Bemærk mit ?, efter islam. Jeg konkluderer ikke på dine vegne, jeg spørger om det er dét du mener. Det er ikke en stråmand, det er et spørgsmål.

Personligt mener jeg nu ikke at en flok fanatikere der sidder og lytter til en fanatiker, debunker ytringer om den store moderate og ganske almindelige majoritet. Moderate muslimer har nok ikke lyst til at deltage i denne konference. Men det er så bare min tese.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev: = universel repræsentant for al islam? That's the recipe.

ok.

:)


Du konkluderer jo faktisk lidt til sidst i sætningen. Det var vidst mere til din fordel end min egen at jeg undlod det i min quote :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Yeah, det var nu ment som et lille twist of phunz, men jeg kan godt se det fremstår som om jeg svarer på mit eget (retoriske) spørgsmål.

My bad, sorry.


:drink:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



shut up and kiss me
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LilleLise skrev:shut up and kiss me


Billede

:wub:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Den her tråd giver mig diarré.

Jeg får lyst til at printe den ud og skide ud over hele tråden.

Er for længst træt af flere indlæg om fucking islam.

Man kan jo ikke undgå det lort efterhånden. Hvis ikke terroristerne får opmærksomhed nok på egen hånd, så giver I dem sgu rå mængder af det.

Hold kæft og brug jeres tid på noget mere fornuftigt/konstruktivt/underholdende.

Det var min upopulære holdning.

/out
Brugeravatar
 
Reputation point: 130
 
Indlæg: 1517
Tilmeldt: 2. mar 2008, 17:56
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Muscle House Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Acid skrev:Den her tråd giver mig diarré.

Jeg får lyst til at printe den ud og skide ud over hele tråden.

Er for længst træt af flere indlæg om fucking islam.

Man kan jo ikke undgå det lort efterhånden. Hvis ikke terroristerne får opmærksomhed nok på egen hånd, så giver I dem sgu rå mængder af det.

Hold kæft og brug jeres tid på noget mere fornuftigt/konstruktivt/underholdende.

Det var min upopulære holdning.

/out


so much this.... kom videre...
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 120
Tilmeldt: 25. aug 2010, 11:18
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Her er en fortælling om Jamaat. Moderniseringen af Islam om man vil.

Efter Gandi havde befriet Indien i 1947 og briterne trak sig tilbage, var landet sårbart og formentlig ikke klar til et selvstyre. I partitioneringen af det store land døde millioner og især bengalis i den østlige del af Pakistan var hårdt ramt af systematisk folkedrab i en skala selv Hitler, Rwanda, Øst-timor og belgisk congo perioden før og efter har haft svært ved at følge med i. Den pakistanske junta havde brug for et dække for deres tyrraniske diktatur og teknokrati og her kom Islamister ind med en hjælpende hånd. De sørgede for at velsigne et brutalt styre fordi det til gengæld sørgede for delvis underkastelse og delvis massemord af andet troende. En del af propoganda-maskinen for det nye islam var i øvrigt tyvstjålet fra nazisternes konspirationsteori om jøder og zionisme.

Her er en anden om Islam i dag.

I 2003 i Nigeria var der en række Imamer i Nigeria, som rådede muslimske forældre til ikke at give deres børn polio-vacciner. Det skyldtes at de var overbeviste om, at vaccinen var et middel udviklet af CIA til at udrydde muslimer. Man snakker ved vaccinerings-rater om en 90% treshold, hvor at hvis 90 % af befolkningen er vaccineret så kan sygdomme typisk ikke sprede sig. Anti-vaccine bevægelsen har betydet at ikke blot har mange børn i Nigeria fået polio (man frarådede i øvrigt også MFR), men sygdommen har spredt sig til nabolandene og WHO's kampagne som næsten var lykkedes om at udrydde sygdommen er nu urealistisk for minimum en generation. I øvrigt er argumentet "hvis de er dumme nok til ikke at vil have den, så fortjener de den vel heller ikke" irrelevant og ignorant, da spædbørn ikke kan få vaccinen.

en tredje.

I 88 udkom novellen de sataniske vers, om de nu slettede vers i koranen, hvor Muhammed blev snydt af satan til at læse nogle vers op for en by, som hans disciple efterfølgende anbefalede ham ikke at indrømme var satans af hensyn til hans religiøse kampagne. Salman rushdie som var forfatter bag bogen, havde ikke forestillet sig at en simpel bogudgivelse skulle føre til massedrab, voldtægter mv. Det der skete herefter er nok uden forstykke i verdenshistorien om Ruhollah Khomeini, som var ayatollah og manden der væltede den sidste shah for at installere sig selv i et teokrati. Jeg vil tillade mig at citere det fra en hånd mere velformuleret end min egen "Here was a head of state orderering the execution of the private citizens of foreign countries for writing and publishing a work of fiction. A grotesuqe regard for the forms of legality had accompanied previous outbreaks of state teorrism. Even Stalin forced his victms to confess at show trials so that when he murdered them, he did so with a kangaroo court's approval. No such concern with keeping up appearances inhibited Khomeini. On 14 February, he said that the faithful must kill Rushie and his publishers and 'execute them quickly, wherever they may find them, so that no one will dare insult Islam again. Whoever is killed in this path will be regarded as a martyr.' Just in case zealous assassins doubted that they would receive eternal life in paradise along with the services of seventy-two virgins, an iranian foundation offered the earthly reward of $3 million." fra bogen you can't read this book. Et religiøst og statsligt overhoved udråber dødsstraf over en forfatter og forlag fordi de udgiver en novelle om islam? Der dør adskillige mennesker i de efterfølgende demonstrationer, selvom formentligt ingen demonstranter havde læst bogen fordi den var censureret i de lande, hvor demonstrationerne skete?

Jeg ved ikke hvorfor det er, at nogle forvirrede vesterlændinge insisterer på at håne en religion. Blive ved med at trykke tegninger af en minoritets profet som en hund. Jeg er også ligeglad, om end det er ret åndssvagt og nonproduktivt. Hvad jeg ved er derimod, at Islam benyttes aktivt og i væsentligt grad af hovedparten af den ledende skare i mellemøsten til at underkaste, myrde, forskelsbehandle, bibeholde sexistiske regler af befolkningerne. Det gør ikke Islam til en lortereligion mere end kristendommen var det i 1400 tallet i forbindelse med korstogene, eller det er det i mindre grad i ekstreme tilfælde.

Problemet er, og her henvender jeg mig især til dig Menace, at Islam som det er i dag er ikke en religion der bliver misbrug af en mindre ubetydelig radikaliseret fraktion. Det er en religion der bliver misbrugt i stort set alle henseender. Koranen i sig selv og hertil Islam er jo en ikke lortereligion mere end kristendommen og jødedommen er det, ekstrem religiøs adfærd vil altid være noget møg, men dens indvirkning på verdenen i dag er noget lort. Det er muslimer det i overvejende grad går ud over, hvorfor jeg som stoisk, rationelt og agnostisk menneske egentlig bør være ret ligeglad. Men jeg bliver ked af vestens reaktion som burde være indifference istedet for øget overvågning og frygtsamfund, men det har mere noget at gøre med befolkningens irrationalitet og politikeres karrierepolitiske overvejelser at gøre. Men det er ikke islam's skyld, den er på vores egen kappe at vi taber kampen om frihed. Der vil altid være fjender af frihed og mangfoldighed, dertil er præmien for stor for nogle. Når jeg tjekker ind i lufthavnen og skal bruge uforholdsmæssigt lang tid på rigid kontrol og mistroisk sikkerhedsfolk så har terror vundet. Når regeringen fremsætter et lovforslag om flere penge til terrorbekæmpelse og dermed færre til børnehaver så har terror vundet. Men dette er ikke Islams skyld, vi burde være bedre end det. Vi burde sige, hvis I i mellemøsten vil have vores hjælp til at vælte jeres korrupte, magtliderlige, korrumperede juntaer af nogle semi-teokratier, så vil vi gerne hjælpe under visse omstændigheder. Vi var også igennem en sekularisering og af-autokratisering af vores samfund startende i 1200 med magna carta op til mere eller mindre i dag (det er jo en løbende proces). Ja faktisk så langt tilbage som den første helleniske republik i Grækenland. Vi forstår hvor i var henne før voltaire, Hume og hvem har vi. Vi har også sendt korsriddere ned for at slagte jøder og muslimer i jerusalem i det 15. århundrede eller ladet et af de bedste europæiske land lede af en mand, som sendte 6 mio. jøder i ovnene. Vi er ikke bedre. Men i skal ikke komme og fortælle os hvordan vi skal leve. Hvordan vores frihedsidealer ikke matcher jeres totalitære religiøse overbevisninger.

Det er utroligt som sådan en kedelig episode, som den i lørdags med en misforstået, hjernevasket, kriminel med en religiøs baggrund influere nogle menneskers liv. Blandt mine facebook venner har jeg aldrig set så meget dumhed, som der har været de sidste par dage, og jeg har fandme set meget. Formentlig ikke min fulde statistiske andel af dumhed, men jeg prøver også at afskærme min nyhedsindsamling med en vis rigiditet. Folk tror, at fordi de har en mening så er den vigtig, men det er ikke tilfældet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fint indlæg, Moody. Jeg har ikke en finger at sætte på det, du kommer hele vejen rundt og formår at håndtere både empiri og abstraktion.

I forlængelse af linket til Khaders kronik, burde der egentlig ikke være mere at sige i den sag.

Men det kan jeg jo selvsagt ikke bestemme.


Mashallah
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hov, hvad er nu det. En massiv, omfattende undersøgelse der solidt og gennemført gennemhuller de trætte løgnehistorier om muslimer i Europa og som gør det ganske klart at masser af fordommene passer. En undersøgelse som gør det fuldstændigt klart at had mod jøder, homoseksuelle, religiøs fundamentalisme og religion over samfund trives blandt muslimer.

http://www.wzb.eu/sites/default/files/u ... sch_ed.pdf

Islamic fundamentalism is widely spread - WZB study shows significantly high numbers amongst Europe’s Muslims

Religious fundamentalism is not a marginal phenomenon in Western Europe. This conclusion is drawn in a study published by Ruud Koopmans from the WZB Berlin Social Science Center. The author analyzed data from a representative survey among immigrants and natives in six European countries. Two thirds of the Muslims interviewed say that religious rules are more important to them than the laws of the country in which they live. Three quarters of the respondents hold the opinion that there is only one legitimate interpretation of the Koran.

These numbers are significantly higher than those from local Christians. Only 13 percent of this group put religious rules above national law; just under 20 percent refuse to accept differing interpretations of the Bible. For Ruud Koopmans, this powerful tendency toward Muslim religious fundamentalism is alarming: “Fundamentalism is not an innocent form of strict religiosity”, the sociologist says. “We find a strong correlation between religious fundamentalism – actually among both Christians and Muslims – and hostility toward out-groups like homosexuals or Jews.” Almost 60 percent of the Muslim respondents reject homosexuals as friends; 45 percent think that Jews cannot be trusted; and an equally large group believes that the West is out to destroy Islam. The Christians’ answers for comparison: As many as 9 percent are openly anti-Semitic; 13 percent do not want to have homosexuals as friends; and 23 percent think that Muslims aim to destroy Western culture.

The Six Country Immigrant Integration Comparative Survey collected data in more than 9,000 telephone interviews in Germany, France, Netherlands, Austria, Belgium and Sweden. The respondents were Turkish and Moroccan immigrants, as well as control groups of natives. This study is the first that allows analysis on an empirical base of the extent and impact of religious fundamentalism.

Ruud Koopmans’ article “Fundamentalism and out-group hostility. Comparing Muslims and Christians in Europe” has just been published in the December issue of the quarterly WZB-Mitteilungen. The issue presents various contributions on migration and integration topics, mainly in German.

Billede

Billede

Det der traditionelt vil følge nu er en masser apologetisk sludder-for-en-sladder ønsketænkning som ikke forholder sig til empirien. Det kan man så vælge at svare på, eller gøre sig i den mere produktive og egennytteoptimerende aktivitet som er at tage fat om en mursten og slå sig selv i hovedet med den adskillige gange.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nu er Tyrkiet og Marokko jo så også kendt som fundamentalist breeding grounds!!!1!!! l0l
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har intet, at tilføje debatten og synes, at nogle af dem der har deltaget i tråden virkelig skulle reevaluere deres funktion på boardet.

Men til essensen af indlægget som er rettet til Moody, som rent faktisk har bidraget med noget.

Jeg er oprigtig interesseret i, at vide hvordan du sammenligner folkedrabet i Bengali med de andre folkedrab, da de i både absolutte tal (jødeudryddelsen og folkedrabet i Congo) og i relativetal (Rwanda) krævede flere ofre end folkedrabet i bengali. Så hvad får dig til, at kategorisere folkedrabet i sammen kategori som de andre folkedrab, da jeg ikke går ud fra du basere sammenligningen på antal ofre, men på noget andet.

Ved det lidt OT
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 971
Tilmeldt: 28. dec 2013, 19:15
Geografisk sted: Fuarkistan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Apropos den der flere sider lange debat der har været, så er der åbenbart en der er gået under radaren mht tegninger i 10år.

Så i avisen i går, at der er en anonym tegner der har skabt en serie der hedder Jesus and Mo.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Metapod skrev:Jeg har intet, at tilføje debatten og synes, at nogle af dem der har deltaget i tråden virkelig skulle reevaluere deres funktion på boardet.

Men til essensen af indlægget som er rettet til Moody, som rent faktisk har bidraget med noget.

Jeg er oprigtig interesseret i, at vide hvordan du sammenligner folkedrabet i Bengali med de andre folkedrab, da de i både absolutte tal (jødeudryddelsen og folkedrabet i Congo) og i relativetal (Rwanda) krævede flere ofre end folkedrabet i bengali. Så hvad får dig til, at kategorisere folkedrabet i sammen kategori som de andre folkedrab, da jeg ikke går ud fra du basere sammenligningen på antal ofre, men på noget andet.

Ved det lidt OT


Det ved jeg nu ikke, det blev lidt rodet :)

Lige for at afklare, så skriver jeg svært ved at følge med i. Altså sammenligningen er som du skriver jo ikke 1:1 på f.eks. største mennesketab, hvor det ene er "værre" end det andet som sådan. Folkedrab er jo bare forfærdelige. Det var mere for at sætte det lidt i relief. Hvis man endelig skal snakke om det værste, og det er en farlig vej at gå med fare for at underminere andre menneskeskabte katastrofer, så var holocaust nok i en liga for sig med hensyn til antal dræbte og den industrialiserede systematiske udryddelse.

Bengali var bare også rigtig forfærdelig fordi, at da man indså at krigen var tabt, så myrdede man i endnu større antal og især dygtige erhvervsfolk og intellektuelle for at ruinere landets fremtidsmuligheder. Lidt på samme måde som pol pot i cambodia. Dem og Bangladesh er stadig ikke rigtigt kommet sig over det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 156 gæster