Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rambo-Ringsted skrev:jeg siger tak for svarene drengejeg tror jeg inviter hende i biffen så.. når vi skal til at træne og hun står alene i baren...

Rambo-Ringsted skrev:jeg plejer altid efter filmen at gå en tur med pigen i aalborg midtby og snakke med hende, det plejer at virke rimelig godt, så derfor vil jeg godt ta hende med i biffen.. og det er akbk i skaldborg hvor vi har en bar![]()

Misterhamper skrev:Rambo-Ringsted skrev:jeg siger tak for svarene drengejeg tror jeg inviter hende i biffen så.. når vi skal til at træne og hun står alene i baren...
Der er da ikke meget snak under sådan en biografturJeg ville hellere tage hende en tur et sted, hvor i kan gå rundt og kigge på ting osv (så der ikke kommer de pinlige øjeblikke, hvis samtalen går i stå, mens i er på café eller sådan noget) eller på café, hvis I rent faktisk snakker godt sammen
Du kan selvfølgelig også bare drikke hende under.
Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hende 
Morrison skrev:Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hendeChicks dig that

Misterhamper skrev:Morrison skrev:Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hendeChicks dig that
SEriøst?Så det måske derfor jeg stadig er single

Morrison skrev:Misterhamper skrev:Morrison skrev:Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hendeChicks dig that
haha, ja enten det eller også lugter du af ost

Morrison skrev:Misterhamper skrev:Rambo-Ringsted skrev:jeg siger tak for svarene drengejeg tror jeg inviter hende i biffen så.. når vi skal til at træne og hun står alene i baren...
Der er da ikke meget snak under sådan en biografturJeg ville hellere tage hende en tur et sted, hvor i kan gå rundt og kigge på ting osv (så der ikke kommer de pinlige øjeblikke, hvis samtalen går i stå, mens i er på café eller sådan noget) eller på café, hvis I rent faktisk snakker godt sammen
Vil sige tvært imodNår man har været i biffen har man jo uden tvivl noget at snakke om
Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hende
Chicks dig that

Morrison skrev:Misterhamper skrev:Morrison skrev:Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hendeChicks dig that
haha, ja enten det eller også lugter du af ost

Sniper skrev:Morrison skrev:Misterhamper skrev:Rambo-Ringsted skrev:jeg siger tak for svarene drengejeg tror jeg inviter hende i biffen så.. når vi skal til at træne og hun står alene i baren...
Vil sige tvært imodNår man har været i biffen har man jo uden tvivl noget at snakke om
Chicks dig that
Det er absolut selvmål imo i den situation.. Du skal sq ikke ligge under for hendes holdning. Som der er blevet nævnt lyder hun til at være en som vil date en stærk person og det har du allerede misset lidt via dit sms-gaming til hende lader det til. De fleste tøser vil ikke ha' at fyre ligger under for deres holdning og prøver at please dem som det vil være at tage hendes holdning. Det er langt bedre at være kontroversiel i forhold til den, så er der lidt at diskutere. Og i diskussionen skal du ikke bøje dig fordi hun ikke kan se dine synspunktersom de rigtige, men kun hvis du faktisk overbevises af hende oprigtigt og ikke fordi du er vild med hende..
Held og lykke med det..
), hvis det kunne skaffe mig endnu aften med hende 
Morrison skrev:Sniper skrev:Morrison skrev:Misterhamper skrev:Rambo-Ringsted skrev:jeg siger tak for svarene drengejeg tror jeg inviter hende i biffen så.. når vi skal til at træne og hun står alene i baren...
Chicks dig that
Det er absolut selvmål imo i den situation.. Du skal sq ikke ligge under for hendes holdning. Som der er blevet nævnt lyder hun til at være en som vil date en stærk person og det har du allerede misset lidt via dit sms-gaming til hende lader det til. De fleste tøser vil ikke ha' at fyre ligger under for deres holdning og prøver at please dem som det vil være at tage hendes holdning. Det er langt bedre at være kontroversiel i forhold til den, så er der lidt at diskutere. Og i diskussionen skal du ikke bøje dig fordi hun ikke kan se dine synspunktersom de rigtige, men kun hvis du faktisk overbevises af hende oprigtigt og ikke fordi du er vild med hende..
Held og lykke med det..
![]()
Nu mente jeg jo heller ikke at man skulle bøje sig i alle livets aspekterMen at være enig om en film er sgu et godt grundlag at bygge videre på, diskussionerne skal nok komme
Jeg påstod da glædeligt at Superbad var alt for plat (selvom jeg syntes den var pragtfuld
), hvis det kunne skaffe mig endnu aften med hende

Rambo-Ringsted skrev:okay sniper, hva er det lige helt du mener, fik hendes nr fordi jeg gerne ville snakke lidt mere med hende fordi vi kun ses 2 gange om ugen til træning og nogle gange ses vi ikke i over 1 uge.
og det bedste jeg kunne gøre var da at lægge hende på is og vise at jeg ikke bliver ved med at skrive når jeg var den eneste der holdte samtalen igang..
men hva er det du prøver at sige at jeg skal gøre´... du er mega uklar på det punkt...

Sniper skrev:Rambo-Ringsted skrev:okay sniper, hva er det lige helt du mener, fik hendes nr fordi jeg gerne ville snakke lidt mere med hende fordi vi kun ses 2 gange om ugen til træning og nogle gange ses vi ikke i over 1 uge.
og det bedste jeg kunne gøre var da at lægge hende på is og vise at jeg ikke bliver ved med at skrive når jeg var den eneste der holdte samtalen igang..
men hva er det du prøver at sige at jeg skal gøre´... du er mega uklar på det punkt...
Ved godt jeg er lidt uklar, men det kommer meget an på den måde du er personligt. Ja du fik hendes nummer og lagde hende på is og det gjorde du også næsten korrekt. Det du skrev mellem linjerne, sådan som jeg læste det, var at du var den der skulle holde samtalen i gang da du skrev med hende første gang og som om du var den som kontaktede hende påny efter den første uheldige kontakt. At du skriver til hende om aftenen igen gjorde det absolut ikke bedre da hun enten har haft en dårlig dag og at du samtidig virker som om du bare "må" skrive med hende.
At du så skriver til hende et par dage efter at "hun ikke virker interesseret og vi ses" er både rigtigt gjort og forkert. Du viser påny at det betyder noget for dig at hun ikke har skrevet (hvilket er skidt) og du viser at du er handlingsbevidst (hvilket er godt), meen attituden over for hende med at ignorere hende i skolen er igen lidt forkert da du bør virke fuldstændig ligeglad og som normalt og ikke påvirket af hendes handling. Et ligegyldigt hej eller lign. ville være ideelt her.
Det jeg prøver at sige er: Lad være med at se hende som én du bare må i kontakt med. Se hende som en veninde. Ville det betyde så meget for dig at hun ikke lige skrev tilbage ell. lign. hvis hun blot var en veninde. Nej vel. Dit humør må ikke være påvirket af hende. Ha' det sjovt mens hun ser det, flirt med andre piger og ignorer hende lidt. Ik virk sur, bare ligeglad.
Hvis du er rigtig fræk så i tilfælde af du vælger at inviterer hende i biografen eller lign. Så ta' en ven og veninde med samtidig, evt uden hun ved det. Det vil få hende til at undre sig over om du bare vil være venner eller mere, og det er til din fordel. Du kan evt. få din veninde til at sige en masse positive ting om dig indirekte mens dig og vennen lige skal noget inden filmen ell. lign (bare 5min). Eller evt spørge hende om ting som du ikke kan uden at løfte sløret for at du gerne vil mere med hende end ha' hende som veninde.. Det væsentlige er at du ikke spiller med 100pct åbne kort så er spillet afgjort før det starter og det vil blive et kedeligt spil..
Nå, men tror du fik mit budskab..

Sniper skrev:...

MC skrev:Piger kan tit lide at spille kostbare - de kan godt lide at en fyr bliver ved med at kontakte hende, så hun kan få noget opmærksomhed.

Rambo-Ringsted skrev:så i mener at jeg bare skal droppe hende 100% eller at jeg skl vente noget tid med at inviter hende i biffen...??
og heey jeg skrev ikke efter samtalen gik død..
jeg spurgte om hun havde travlt med sine lektier og hun sagde ja.. så sagde jeg. nå jamen så skriver jeg barer senerer så
om aftenen skriver hun så god nat da jeg skriver..
næste gang jeg skriver er hun sammen med en veninde...

Morrison skrev:

Rambo-Ringsted skrev:så i mener at jeg bare skal droppe hende 100% eller at jeg skl vente noget tid med at inviter hende i biffen...??
og heey jeg skrev ikke efter samtalen gik død..
jeg spurgte om hun havde travlt med sine lektier og hun sagde ja.. så sagde jeg. nå jamen så skriver jeg barer senerer så
om aftenen skriver hun så god nat da jeg skriver..
næste gang jeg skriver er hun sammen med en veninde...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster