Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 857
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 854

Følg bodybuilding.dk på

et seriøst spørgsmål om en pige

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Heey folkens.. jeg har et seriøst spørgsmål her som jeg gerne vil have lidt råd om..

I min kickboxing i aalborg klub er der en pige, som jeg havde snakket med og efter sommerferie pausen ryggede jeg op på øvet og første dag snakkede med og Pigen (Nanna) rigtigt godt sammen om gym fordi vi går på samme linje..
Et par dage efter en dag hvor jeg så hende kom løbene på vej hjem fra træning holdte jeg ind til siden og spurgte hende om jeg ikke måtte få hende nr.. jeg som en klovn som jeg var måtte så få det 3 gange den aften fordi jeg havde håndledsbind på og ikke rigtig kunne skrive.. men jeg fik det da…

Jeg skrev så til hende et par dage efter og hun sad så og lavede lektier og jeg skrev ikke så meget, hun spurgte ikke rigtig ind med spørgsmål som jeg og jeg måtte holde samtalen i gang.. jeg lod hende så være ind til om aftenen hvor jeg skrev og hendes svar var bare ”god nat”

Et par dage efter skriver jeg igen til hende, og hun er stadig ikke rigtig særlig god til at skrive så jeg skriver åbent lyst til hende ”du virker ikke rigtig til at gide at skrive sååå, jeg smutter. Hygge!”

Siden har jeg så ikke skrev til hende og hun har ikke selv, da vi så hinanden til kickboxing igen sagde hun ikke et ord til mig og heller ikke jeg, når hun står i baren og jeg skal vise mit kort er jeg den første der skal sige ”HEJ”
Jeg snakkede så en dag med et par der lige har fået et barn der ude og hendes mand begyndte at sige at i stedet for at skrive med hende over mobil skulle jeg invitere hende ud på cafe eller på et spil pool eller i biffen, han mente at en pige ville ta det mere personligt da det ikke bare var over en mobil man lærte hinanden at kende…

Så her i går var vi til laser game sammen med klubben og efter jeg inviterede hende på et slag pool imens vi ventede på at skulle spille, jeg snakkede en smule med hende frem og tilbage, men det blev ikke den store snak..

så folkens hva synes i??

Reputation point: 0

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

uh oh, someones in love :wub:

Det lader bare desværre ikke til at være hende :wink: Vil umiddelbart sige, at hvis du virkelig er vild med hende, så må du bare klø på, invitere hende ud, i biografen eller noget, og sørg for at have den mest interessante samtale du nogensinde har haft klar, for ligesom at bryde isen :) Men umiddelbart lyder det ikke som om du skal håbe på for meget, for hun lyder ærlig talt ikke særlig interesseret :wink:
Where's the god damn protein!?
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

GO FOR IT ! Inviter hende ud. Men siger hun så nej, tror jeg du bør droppe det. Men heller få et nej, end at gå rundt og tænke på om det måske kunne være noget.
Brugeravatar

Umildbart vil jeg også sige at hun ikke var intereseret....

Men det kommer an på hvordan hun er som person...hvis hun nu er generet, så er det en hel anden sag...

Og det siger ud til at du kan lide pigen...og du har ingenting at miste, derfor vil jeg satse det hele og finde ud af om jeg havde en chance...Enten vinder du eller så får du et ordenlig svar..
Derfor sys jeg at du skal sige at du sys at hun er sød eller noget i den stil...(lad være med at sige at du er forelsket eller noget som er ligeså åndsvagt) og derefter går til sagen...Spørg om du har en chance hos hende eller om hun vil gi dig en chance..Hvis nej, så spørg hvofor og acceptere svaret...(ik vær en idiot, som mange mænd er nå det bliver afvist)...

Hvis der er chance eller hvis hun vil gi dig chance...
Så skal du invitere hende ud et sted, som passer til hendes personlighed...(hvis du vil satse)
Ellers er biffen at fortrække, men lad hende vælge filmen...Og kør ind i en ordenlig bio. (biocity, hvor der er mange mennesker og mange film at vælge imellem)

Husk bare at en pige der går til kickboxning ik vil ha en svagpisser... :mrgreen:

(jeg vil mene at du har 5% chance, efter det du fortalt) hvorfor??
Fordi hun virker ligeglad, og hun svarer ik ordenlig på dine beskeder og hun snakkede ik med dig efter den tid...(men det kan være hun ikke tørrede, det ska du tænke på)
Og 5% er også meget, så bare klø på mester!!!

p.s.
Håber at du gør noget ved det og at det lykkes...
Hvis ik er der masser af fisk i havet :8

Piger kan tit lide at spille kostbare - de kan godt lide at en fyr bliver ved med at kontakte hende, så hun kan få noget opmærksomhed.

Prøv at invitere hende ud næste gang du ser hende - face to face - det er nok nemmere for hende at sige nej over en SMS. Og så tag den derfra.

Siger hun nej, eller er hun stadig lige sådan under eller efter daten så drop hende.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

jeg siger tak for svarene drenge :) jeg tror jeg inviter hende i biffen så.. når vi skal til at træne og hun står alene i baren...

Styrkeliste

Rambo-Ringsted skrev:jeg siger tak for svarene drenge :) jeg tror jeg inviter hende i biffen så.. når vi skal til at træne og hun står alene i baren...

Der er da ikke meget snak under sådan en biograftur :) Jeg ville hellere tage hende en tur et sted, hvor i kan gå rundt og kigge på ting osv (så der ikke kommer de pinlige øjeblikke, hvis samtalen går i stå, mens i er på café eller sådan noget) eller på café, hvis I rent faktisk snakker godt sammen :)

Du kan selvfølgelig også bare drikke hende under. :P
Nubretpumper
Brugeravatar

Umiddelbart vil jeg, som de andre også siger, give det en sidste chance. Siger hun nej, skal du ikke bruge mere tid på hende.

Dog vil jeg sige, at jeg synes ikke det virker på hende, at hun er interesseret.

Reputation point: 10

jeg plejer altid efter filmen at gå en tur med pigen i aalborg midtby og snakke med hende, det plejer at virke rimelig godt, så derfor vil jeg godt ta hende med i biffen.. og det er akbk i skaldborg hvor vi har en bar :D :wink:

Styrkeliste

Rambo-Ringsted skrev:jeg plejer altid efter filmen at gå en tur med pigen i aalborg midtby og snakke med hende, det plejer at virke rimelig godt, så derfor vil jeg godt ta hende med i biffen.. og det er akbk i skaldborg hvor vi har en bar :D :wink:

Hehe, du må gerne skrive hvordan det gik :mrgreen:

Misterhamper skrev:
Rambo-Ringsted skrev:jeg siger tak for svarene drenge :) jeg tror jeg inviter hende i biffen så.. når vi skal til at træne og hun står alene i baren...

Der er da ikke meget snak under sådan en biograftur :) Jeg ville hellere tage hende en tur et sted, hvor i kan gå rundt og kigge på ting osv (så der ikke kommer de pinlige øjeblikke, hvis samtalen går i stå, mens i er på café eller sådan noget) eller på café, hvis I rent faktisk snakker godt sammen :)

Vil sige tvært imod :wink: Når man har været i biffen har man jo uden tvivl noget at snakke om :D Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hende :) Chicks dig that :wink:
Brugeravatar

Morrison skrev:Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hende :) Chicks dig that :wink:

SEriøst? :P Så det måske derfor jeg stadig er single #-o
Nubretpumper
Brugeravatar

Misterhamper skrev:
Morrison skrev:Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hende :) Chicks dig that :wink:

haha, ja enten det eller også lugter du af ost :wink:
Brugeravatar

Morrison skrev:
Misterhamper skrev:

Hahah :D

:owned:

Reputation point: 10

Morrison skrev:
Misterhamper skrev:

Vil sige tvært imod :wink: Når man har været i biffen har man jo uden tvivl noget at snakke om :D Og sørg for at få hendes mening om filmen først, så du kan sørge for at have fuldstændig samme mening som hende :) Chicks dig that :wink:

Det er absolut selvmål imo i den situation.. Du skal sq ikke ligge under for hendes holdning. Som der er blevet nævnt lyder hun til at være en som vil date en stærk person og det har du allerede misset lidt via dit sms-gaming til hende lader det til. De fleste tøser vil ikke ha' at fyre ligger under for deres holdning og prøver at please dem som det vil være at tage hendes holdning. Det er langt bedre at være kontroversiel i forhold til den, så er der lidt at diskutere. Og i diskussionen skal du ikke bøje dig fordi hun ikke kan se dine synspunktersom de rigtige, men kun hvis du faktisk overbevises af hende oprigtigt og ikke fordi du er vild med hende..

Held og lykke med det..
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (10)

Morrison skrev:
Misterhamper skrev:

HAHHAHAH :lol:
:busted: :lol: :owned:
Where there is a will, there is a way!

Geografisk sted: Gladsaxe

Træner her: Atlas Motion og Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 170.00

Sniper skrev:
Morrison skrev:
Misterhamper skrev:

Det er absolut selvmål imo i den situation.. Du skal sq ikke ligge under for hendes holdning. Som der er blevet nævnt lyder hun til at være en som vil date en stærk person og det har du allerede misset lidt via dit sms-gaming til hende lader det til. De fleste tøser vil ikke ha' at fyre ligger under for deres holdning og prøver at please dem som det vil være at tage hendes holdning. Det er langt bedre at være kontroversiel i forhold til den, så er der lidt at diskutere. Og i diskussionen skal du ikke bøje dig fordi hun ikke kan se dine synspunktersom de rigtige, men kun hvis du faktisk overbevises af hende oprigtigt og ikke fordi du er vild med hende..

Held og lykke med det..

:rolleyes:
Nu mente jeg jo heller ikke at man skulle bøje sig i alle livets aspekter :lol: Men at være enig om en film er sgu et godt grundlag at bygge videre på, diskussionerne skal nok komme :wink: Jeg påstod da glædeligt at Superbad var alt for plat (selvom jeg syntes den var pragtfuld :D ), hvis det kunne skaffe mig endnu aften med hende :wink:
Brugeravatar

Morrison skrev:
Sniper skrev:
Morrison skrev:
Misterhamper skrev:

Held og lykke med det..

:rolleyes:
Nu mente jeg jo heller ikke at man skulle bøje sig i alle livets aspekter :lol: Men at være enig om en film er sgu et godt grundlag at bygge videre på, diskussionerne skal nok komme :wink: Jeg påstod da glædeligt at Superbad var alt for plat (selvom jeg syntes den var pragtfuld :D ), hvis det kunne skaffe mig endnu aften med hende :wink:

:dope:
Hehe.. Det gør du sikkert.. Problemet er bare hvis de tror man netop prøver at imponerere dem eller siger noget som NETOP kan forstås som at man prøver at "bonde" (skabe et bånd mellem jer basseret på ens personligheder/holdninger/meninger), så bliver din rating sænket bigtime. Topicstarters value dropped åbenlyst allerede gennem sms-gamet i hendes øjne. At sænke det endvidere vil få hende til at miste "alt" attraction.. :roll:
Billede

Brugeravatar

Styrkeliste

okay sniper, hva er det lige helt du mener, fik hendes nr fordi jeg gerne ville snakke lidt mere med hende fordi vi kun ses 2 gange om ugen til træning og nogle gange ses vi ikke i over 1 uge.

og det bedste jeg kunne gøre var da at lægge hende på is og vise at jeg ikke bliver ved med at skrive når jeg var den eneste der holdte samtalen igang..

men hva er det du prøver at sige at jeg skal gøre´... du er mega uklar på det punkt...

Styrkeliste

Rambo-Ringsted skrev:okay sniper, hva er det lige helt du mener, fik hendes nr fordi jeg gerne ville snakke lidt mere med hende fordi vi kun ses 2 gange om ugen til træning og nogle gange ses vi ikke i over 1 uge.

og det bedste jeg kunne gøre var da at lægge hende på is og vise at jeg ikke bliver ved med at skrive når jeg var den eneste der holdte samtalen igang..

men hva er det du prøver at sige at jeg skal gøre´... du er mega uklar på det punkt...

Ved godt jeg er lidt uklar, men det kommer meget an på den måde du er personligt. Ja du fik hendes nummer og lagde hende på is og det gjorde du også næsten korrekt. Det du skrev mellem linjerne, sådan som jeg læste det, var at du var den der skulle holde samtalen i gang da du skrev med hende første gang og som om du var den som kontaktede hende påny efter den første uheldige kontakt. At du skriver til hende om aftenen igen gjorde det absolut ikke bedre da hun enten har haft en dårlig dag og at du samtidig virker som om du bare "må" skrive med hende.

At du så skriver til hende et par dage efter at "hun ikke virker interesseret og vi ses" er både rigtigt gjort og forkert. Du viser påny at det betyder noget for dig at hun ikke har skrevet (hvilket er skidt) og du viser at du er handlingsbevidst (hvilket er godt), meen attituden over for hende med at ignorere hende i skolen er igen lidt forkert da du bør virke fuldstændig ligeglad og som normalt og ikke påvirket af hendes handling. Et ligegyldigt hej eller lign. ville være ideelt her.

Det jeg prøver at sige er: Lad være med at se hende som én du bare må i kontakt med. Se hende som en veninde. Ville det betyde så meget for dig at hun ikke lige skrev tilbage ell. lign. hvis hun blot var en veninde. Nej vel. Dit humør må ikke være påvirket af hende. Ha' det sjovt mens hun ser det, flirt med andre piger og ignorer hende lidt. Ik virk sur, bare ligeglad.

Hvis du er rigtig fræk så i tilfælde af du vælger at inviterer hende i biografen eller lign. Så ta' en ven og veninde med samtidig, evt uden hun ved det. Det vil få hende til at undre sig over om du bare vil være venner eller mere, og det er til din fordel. Du kan evt. få din veninde til at sige en masse positive ting om dig indirekte mens dig og vennen lige skal noget inden filmen ell. lign (bare 5min). Eller evt spørge hende om ting som du ikke kan uden at løfte sløret for at du gerne vil mere med hende end ha' hende som veninde.. Det væsentlige er at du ikke spiller med 100pct åbne kort så er spillet afgjort før det starter og det vil blive et kedeligt spil..

Nå, men tror du fik mit budskab.. :wink:
Billede

Brugeravatar

Styrkeliste

Sniper skrev:
Rambo-Ringsted skrev:okay sniper, hva er det lige helt du mener, fik hendes nr fordi jeg gerne ville snakke lidt mere med hende fordi vi kun ses 2 gange om ugen til træning og nogle gange ses vi ikke i over 1 uge.

Ved godt jeg er lidt uklar, men det kommer meget an på den måde du er personligt. Ja du fik hendes nummer og lagde hende på is og det gjorde du også næsten korrekt. Det du skrev mellem linjerne, sådan som jeg læste det, var at du var den der skulle holde samtalen i gang da du skrev med hende første gang og som om du var den som kontaktede hende påny efter den første uheldige kontakt. At du skriver til hende om aftenen igen gjorde det absolut ikke bedre da hun enten har haft en dårlig dag og at du samtidig virker som om du bare "må" skrive med hende.

At du så skriver til hende et par dage efter at "hun ikke virker interesseret og vi ses" er både rigtigt gjort og forkert. Du viser påny at det betyder noget for dig at hun ikke har skrevet (hvilket er skidt) og du viser at du er handlingsbevidst (hvilket er godt), meen attituden over for hende med at ignorere hende i skolen er igen lidt forkert da du bør virke fuldstændig ligeglad og som normalt og ikke påvirket af hendes handling. Et ligegyldigt hej eller lign. ville være ideelt her.

Det jeg prøver at sige er: Lad være med at se hende som én du bare må i kontakt med. Se hende som en veninde. Ville det betyde så meget for dig at hun ikke lige skrev tilbage ell. lign. hvis hun blot var en veninde. Nej vel. Dit humør må ikke være påvirket af hende. Ha' det sjovt mens hun ser det, flirt med andre piger og ignorer hende lidt. Ik virk sur, bare ligeglad.

Hvis du er rigtig fræk så i tilfælde af du vælger at inviterer hende i biografen eller lign. Så ta' en ven og veninde med samtidig, evt uden hun ved det. Det vil få hende til at undre sig over om du bare vil være venner eller mere, og det er til din fordel. Du kan evt. få din veninde til at sige en masse positive ting om dig indirekte mens dig og vennen lige skal noget inden filmen ell. lign (bare 5min). Eller evt spørge hende om ting som du ikke kan uden at løfte sløret for at du gerne vil mere med hende end ha' hende som veninde.. Det væsentlige er at du ikke spiller med 100pct åbne kort så er spillet afgjort før det starter og det vil blive et kedeligt spil..

Nå, men tror du fik mit budskab.. :wink:

En sand mr. romance :lol: :lol:
Får du meget af det gode østrogen på krogen?
Jeg er faktisk uenig i din måde at tackle et par situationer, men overall ser det fornuftigt ud med de råd der :wink:

Styrkeliste

Sniper skrev:...

Billede

:o
Nubretpumper
Brugeravatar

Billede
Brugeravatar

nice one morrison :D
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

MC skrev:Piger kan tit lide at spille kostbare - de kan godt lide at en fyr bliver ved med at kontakte hende, så hun kan få noget opmærksomhed.

Hvad snakker du om MC??? Sådan foregår tingene ikke der jeg kommer fra. De piger jeg kender har nok opmærksomhed, og det værste en fyr kan gøre er da næsten at blive ved med at kontakte hende!

Rambo - du er på tynd is! I snakkede godt sammen først, hvilket er godt. Herefter sgu du nok ha taget den lidt med ro!

Du begår flere fejl med sms'erne.
1. Skriver til hende om aftenen efter hun gik kold i samtalen, efter du havde forsøgt at holde den igang. Det virker ALT for desperat.

2. ”du virker ikke rigtig til at gide at skrive sååå, jeg smutter. Hygge!” - Allerede her var du nok halvt game over, men efter beskeden er du fuldstændigt game over. - medmindre hun virkelig kommer med et svar du kan bruge til noget.

Husk kærlighed gør lidt blind, og sorry bro, men tror bare ikke dig og hende passer sammen. Der er masser fisk i farvandet!

Vær lidt mere cool næste gang du vil score :wink:
Brugeravatar

så i mener at jeg bare skal droppe hende 100% eller at jeg skl vente noget tid med at inviter hende i biffen...??

og heey jeg skrev ikke efter samtalen gik død..

jeg spurgte om hun havde travlt med sine lektier og hun sagde ja.. så sagde jeg. nå jamen så skriver jeg barer senerer så :)

om aftenen skriver hun så god nat da jeg skriver..

næste gang jeg skriver er hun sammen med en veninde...

Styrkeliste

Rambo-Ringsted skrev:så i mener at jeg bare skal droppe hende 100% eller at jeg skl vente noget tid med at inviter hende i biffen...??

jeg spurgte om hun havde travlt med sine lektier og hun sagde ja.. så sagde jeg. nå jamen så skriver jeg barer senerer så :)

Var jeg dig ville jeg stoppe den der, men stadig smile og sig hej til hende når du møder hende i den virkelige verden.
Brugeravatar

Morrison skrev:Billede

:D :lol: :lol: :lol: :whistle:
Billede

Brugeravatar

Styrkeliste

Rambo-Ringsted skrev:så i mener at jeg bare skal droppe hende 100% eller at jeg skl vente noget tid med at inviter hende i biffen...??

Som jeg allerede har skrevet til dig mester...
It aint over, till its over....
Fuck det mand, prøv at score hende...Hvis det går galt, ka du altid blive venner...

Sniper har fat i det rigtige...
Du skal fandme ik gi op!!! Så viser du, at du er en svagpisser..

Prøv igen, men vær lidt mere rolig og cool...
Prøv noget af det jeg nævnte i min første post og bland det sammen med det sniper skrev...god mix..

Det er fint nok det i alle sammen skriver, men i bund og grund synes jeg det bedste råd man kan give er at du skal være dig selv.

Er det et forhold du søger med personen? I så fald skal du 100% være dig selv, det kommer du længst med og finder en langt bedre partner for netop dig.
Anyway vil hun alligevel på et tidspunkt finde ud af hvem du egentlig virkelig er. Du skal have din egen holdning, og sådan er det imo.

Søger du derimod bare en at fjolle rundt med, så kan du sagtens prøve at spille "kortspillet" og prøve at være den person du tror hun søger, fremfor den person du reelt set virkelig er.

Styrkeliste

Næste