Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1149
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1146

Følg bodybuilding.dk på

Den røde baron

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

I morgen har jeg formentlig meget bedre tid til at træne, det bliver en omgang quads klokken 16:15 og Marcus kommer også.

Jeg træner ved 15-tiden, så vi ses nok dernede.
EDIT: Det bliver nok i aften i stedet.
The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow.
https://asento.dk/
https://petguide.dk/
https://meremotion.dk/
https://padelfreak.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Marcus skrev:
I morgen har jeg formentlig meget bedre tid til at træne, det bliver en omgang quads klokken 16:15 og Marcus kommer også.

Jeg træner ved 15-tiden, så vi ses nok dernede.
EDIT: Det bliver nok i aften i stedet.

Pis. Jeg så dit edit for sent. Jeg var også selv lidt forsinket.

Garik skrev:Stærkt presset, JBTN!

Jobs skrev:Dips er en dejlig øvelse. :)

Strong presses, future friend! :dance:

Copah skrev:Strong presses, BROTHER!

You guys :wub:

Det er i det hele taget lækkert, at der siden november har været fremgang at spore. Før det havde jeg faktisk lagt mere eller mindre stille i ~ 8 måneder. Her skylder jeg vidst Marcus noget af æren, for at tage sig tid til at kigge min teknik efter og komme med gode pointers. En øget fokus på at få flere kilo på stangen fra træning til træning har nok også lidt af sige. Desværre synes jeg selv stadig, at jeg performer submaksimalt i presses, men det hænger sammen med, at jeg i virkeligheden nok har et uudnyttet potentiale her, hvis bare jeg lige tager mig sammen.

SQUAT:
80kg x 5
80kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
110kg x 5
120kg x 9 Beskeden PR!
90kg x 8
90kg x 8

DUMBELL SPLIT SQUATS:
12kg x 8
12kg x 8
12kg x 8
12kg x 8
12kg x 8

VERTICAL LEG PRESS:
120kg x 10
80kg x 12
80kg x 12
80kg x 12
80kg x 15
- Vægt uden slæde. Det kan seriøst undre mig, at selv den mere seriøse del af klientellet ikke formår at udnytte hel ROM'en på denne maskine. Det er i forvejen ikke fordi maskinen tillade en vanvids-ROM, men man kan åbenbart godt tillade sig, at lade egoet diktere kiloene i denne øvelse og nøjes med beskedne 8-10 centimeter. Jeg foretrækker stadig den horisontale, primært pga. af ROM'en.

I det hele taget en ganske dejlig træning. Jeg følte mig meget frem i squatten, eftersom de sidste to omgange ikke ligefrem har været værd at skrive hjem om. Alle femmere føltes lette og der var god føling med bagkæden fra start. Lidt mere fokus på at holde brystet en smule højere og at sætte sig lidt mere tilbage, da har en kedelig til at falde lidt forover for tiden. De tre første reps i topsættet var ganske enkelt de bedste reps, jeg nogensinde har haft ud af hullet. Desværre, fik jeg spændt mit bælte en tand for hårdt og mod slutningen, blev det sværere og sværere at resette mit opspænd, fordi min brystkasse galoperede sådan afsted og jeg blev 'kvalt.' Værst af alt i dag, har været et manglende opspænd i midryggen , men den var noget træt efter weekendens og dagens arbejde. 12 x 120 virker overhovedet ikke uoverkommelig på en en bedre dag. Forstå mig ret, det var en glimrende runde i dag.

Split squats skal tilbage som en fast del af programmet, jeg havde helt glemt for fantastisk en øvelse det er. Allerede efter andet sæt føltes mine knæ smidige igen.

Jeg spekulere desuden lidt på om jeg skal fortsætte mit bulk eller jeg skal cutte. I det hele taget gainer jeg ganske langsomt, men er samtidig ved at være der, hvor jeg havde besluttet mig for at stoppe. Jeg kunne tage to-tre ugers cut indtil jeg er ankommet i KBH og udnytte de bedre faciliteter der. Alternativer som slet ikke at cutte i år eller begynde et længerevarende cut allerede nu, har jeg også overvejet. Jeg tror dog det ender med, at jeg smider 5-6 kilo. Så har jeg et bedre udgangspunkt, for at cutte endnu længere ned, når sommeren nærmer sig, hvis jeg pludselig skulle få lyst til det. Samtidig er det nok også lidt nemmere, ikke hele tiden, at skulle bekymre sig om at få kcals nok, det første stykke tid i København. Kender jeg mig selv ret, skal min manglende stedsans nok sørge for, at jeg får en hel masse ekstra cardio på cyklen.
Toscanini once recorded a piece sixty five times. You know what he said when he finished? "It could be better." Think about it.

Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00

This room is old and wise
and I fall onto the bed and wonder,
"How did I get here?"
I was a little boy who would argue with a tree
go ahead thump his head
he'll turn back to normal.

PULL UPS: R: 75
15kg x 5
15kg x 5
15kg x 5
15kg x 5
15kg x 5
15kg x 5
8
8

PULL UPS: 30X0 R:120
5
5
5
4
4
4
4
3

CHEST SUPPORTED DUMBELL ROWS: R:45
24kg x 8
24kg x 8
24kg x 8
24kg x 8
24kg x 7
24kg x 7
24kg x 7
24kg x 6
24kg x 6
24kg x 5
24kg x 5
24kg x 5+1

INCLINE CURLS: R:90
14kg x 6
14kg x 6
14kg x 6
14kg x 5
14kg x 5
10kg x ?
10kg x 10
10kg x 10
10kg x 9+1
8kg x 10
8kg x 12

Fornem træning. Masser af god volumen og et henrivende pump i mine guns med tilhørende kramper. Incline curls er nøglen til store guns for mig. I nat sov jeg ikke forfærdeligt godt, da jeg var generet af konstante kramper i mine quads, så meget at blev nød til at stå op, fordrive tiden i et par timer før jeg gik i seng igen. No damage done, jeg kunne alligevel sove til klokken 12:00. Jeg glæder mig allerede til næste omgang quads, genopdagelse af split squats er uden tvivl det bedste der kommer til at ske for mine bentræninger til næste lange stykke tid, fucking hell den øvelse er så modbydelig og fantastisk på samme tid.

Apropos, så snakkede Marcus og jeg om at smutte til PG på fredag. Hvis vi kommer afsted, er vi der nok klokken 14:15, vi kan sikkert godt rykke træningen et par timer, hvis der er good guys at finde senere.
Toscanini once recorded a piece sixty five times. You know what he said when he finished? "It could be better." Think about it.

Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg træner nok guns ved 10-tiden eller 16-tiden. Nok det første. Altså på fredag.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:Jeg træner nok guns ved 10-tiden eller 16-tiden. Nok det første. Altså på fredag.

Hvis du beslutter dig for at træne klokken 16 i stedet, så giv endelig lyd fra dig. I så fald kunne vi godt rykke træningen lidt.

Brugeravatar

Styrkeliste

JBTN skrev:
Garik skrev:Jeg træner nok guns ved 10-tiden eller 16-tiden. Nok det første. Altså på fredag.

Hvis du beslutter dig for at træne klokken 16 i stedet, så giv endelig lyd fra dig. I så fald kunne vi godt rykke træningen lidt.

Will do, men tvivler. Det er prime time og skal til Hedensted, så snart jeg er færdig. Og med forelæsning fra 13-15 vælger jeg nok den tidlige (ud)løsning :( Ej, det var ikke sjovt.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMS

KONV. DEADLIFT:
100kg x 5
140kg x 1
140kg x 3
160kg x 2
160kg x 2
100kg x 5
- Længe siden. Egentlig ganske let hele vejen rundt. Teknikken var ikke helt i skabet, tab af opspænd i midtryg og vægten bevægede sig lidt frem ad på foden. Jeg er dog uden tvivl blevet stærkere, men det skulle jeg vel også helst.

GOOD MORNINGS:
50kg x 8
50kg x 8
50kg x 15
70kg x 5
70kg x 12 PR!
- Bælte på hele vejen igennem, det er faktisk første gang jeg bruger bælte i GM og skyldtes udelukkende at core og erector var lidt trætte efter dødløft og ikke mindst quads forleden.

SEATED LEG CURLS - LEANING FORWARD:
35kg x 12
35kg x 12
35kg x 12
35kg x 12
35kg x 12
35kg x 12
35kg x 12

CLAMS:
Rødt band x 10
Rødt band x 15
Rødt Band x 20
Rødt band x 20

BENT LEG REVERSE HYPERS:
15
15
15
15
- ffs, hvor var de bare modbydelige idag, jeg tror langt om længe jeg har fundet mig et ganske acceptabelt setup.

HIP EXTENSIONS:
15
15

Fortræffelig træning, altid blev ramt nådesløst og jeg forudser ganske ubehagelige DOMS i morgen. Der var en ny pige i centeret i dag. Eller, jeg havde fald ikke rigtig set hende før og det kan jeg næsten ikke forestille mig. Hun var ganske nydelig. Hun smilte flere gange til mig. De første par gange, følte jeg mig lidt som et dådyr fanget i forlygterne af en bil og fik kun fundet mit panik-smil frem. Til sidst tror jeg dog, jeg fik smilet pænt igen. Måske smilte hun sådan til mig, fordi hun troede jeg var lettere retarderet, det kunne man til forveksling godt tro, når jeg udfører min GLUTE PROTOCOL. Måske var smilet slet ikke tiltænkt mig, men istedet én der stod bag mig. Who knows.

Til sidst i træningen da jeg skulle hænge min måtte op, stod hun pludselig bag mig og skulle også til at hænge sin måtte. Så kunne jeg jo ligesom godt lægge to og to sammen. Så fik hun sku' lige et raskt klap i røven. Ej, det passer ikke.

Nå, hun vil tage noget tøj på, for jeg skal ud og spise Kobe-køb og drikke fin Bordeaux.

Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg har ikke fået logget alt siden sidst.

SAFETY-BAR SQUAT:
118kg x 3
118kg x 3
118kg x 6
118kg x 10
78kg x 9
- Ja, det kunne være gået meget bedre, jeg vil ikke ligefrem sige, at jeg er en haj til det der safety-bar, det skal lige prøves et par gange.

GULTE-HAM RAISES:
6
6
6
5
4+2
4+1

DUMBELL SPLIT SQUATS:
12kg x 10
12kg x 10
12kg x 8
12kg x 8
12kg x 10

REVERSE HYPERS:
10kg x 10
10kg x 10
10kg x 10
10kg x 10

Så var vi egentlig færdige, men vi battlede i lunges, taberen skulle lave et rep-out på 60kg i squatten. Det ære fik jeg, men jeg havde også temmelig meget lyst til at squatte.

LUNGES:
12kg x 34
- Vægt pr. dumbell, skridt pr. ben.

SQUAT:
60kg x 21

Træning i dag sammen med Marcus i PURE PERFORMANCE. Et fuldstændig fantastisk gym. Jeg forestiller mig, at hvis der fandtes et kort der viste vej dertil, ville det være en slags skattekort. Det er ikke umiddelbart et sted man ville køre ud, hvis man tilfældigvis gik og manglende et gym. Pisse lækkert, det er det dog. Jeg slog derfor min quad-dag sammen med min ham-dag, så jeg kunne prøve lidt forskellige ting. Coach Andy og DGammelgaard var også present under hele træning.

Andy gav et par gode råd til squatten undervejs, som jeg vil skrive mig bag øret, til når jeg engang kan gå normalt igen. Jeg tror desuden også jeg vil ofre lidt penge på Bertel, når jeg engang har fundet mig til at rette i The Gym. Det var hvert fald pengene værd sidste gang. Marcus åd desuden alt min beef jerky på vej i bilen, det svin. Derfor smed jeg ham af i én af de mange landsbyer vi kørte igennem på vej ud. Jeg vil gerne lige understrege, at man på vej ud til PURE PERFORMANCE på et tidspunkt kommer fordi et advarselsskilt, hvorpå der kun er en ko. Yes, ingen ved hvad det betyder, andet end man højst sandsynligt er ved at være udenfor lands lov og ret. Nu vil jeg spise mig fed og have DOMS i mine ben.

Brugeravatar

Styrkeliste

Du ved det ikke selv, men Mågens og jeg er blevet enige om, at du er det hemmelige våben, hvis Marco ikke frivilligt flytter til The Gym. :)
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Reputation point: 73

Fanme også en ond bentræning i havde gang i! Især jeres lunge-challenge. Men du fik 64 i alt, så jeg ved ikke helt hvordan du får det til 34 på hvert ben :wink: Håber på at se jer derude igen. Kragerne er længe vendt, når du når ud til Pure Pfm.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: Pure Performance

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Jobs skrev:Du ved det ikke selv, men Mågens og jeg er blevet enige om, at du er det hemmelige våben, hvis Marco ikke frivilligt flytter til The Gym. :)

Du skal passe på med at afsløre for meget herinde, Marco har nemlig fortalt mig, at han læser loggen. Uanset hvad I måtte finde på, er jeg på den. Det skulle alligevel ikke være første gang, jeg prostituere min krop for the greater good. I kunne evt. installere en kanariefugl i Target, så sætter han aldrig sige ben derinde igen. Helst sådan en rigtig arrig en:

DGammelgaard skrev:Fanme også en ond bentræning i havde gang i! Især jeres lunge-challenge. Men du fik 64 i alt, så jeg ved ikke helt hvordan du får det til 34 på hvert ben :wink: Håber på at se jer derude igen. Kragerne er længe vendt, når du når ud til Pure Pfm.

Jeg havde nok for travlt med at svede og have en krise på gulvet, til at få det noteret korrekt, tak :wink: Vi dukker nok op igen sidst på ugen, enten torsdag eller fredag.

PULL UPS: R:75
17,5kg x 4
17,5kg x 4
17,5kg x 4
17,5kg x 4
17,5kg x 4
17,5kg x 4
17,5kg x 4
17,5kg x 4
17,5kg x 4
17,5kg x 4
- Det var jo fantastisk.

INCLINE CHEST SUPPORTED DUMBELL ROWS: R:45
20kg x 15
20kg x 15
20kg x 15
20kg x 15
20kg x 15
20kg x 13
20kg x 10
20kg x 10

INCLINE CHEST SUPPORTED REAR LATERAL RAISES: R:30
70kg x 8 - Ja, 70kg lyder måske lidt voldsomt, men det havde jeg altså noteret i min logbog og så må det være sandt.
7kg x 10
7kg x 10
7kg x 10
7kg x 10
7kg x 10

INCLINE CURLS:
14kg x 6
14kg x 8
14kg x 8
14kg x 5
14kg x 5
12kg x 6
12kg x 5

CURLS:
12kg x 10
12kg x 10

Det var altsammen ganske fornøjeligt, indtil jeg kom i tanke om, at jeg jo havde glemt nogle pull ups med langsom excentrisk. Egentlig var jeg mentalt distanceret til træningen i dag, men styrken og energien var ganske overraskende. Det er faktisk lidt ærgerligt jeg ikke fik udnyttet den ekstra energi bedre i dag. I morgen står den på pres, da det står skrevet i stjernerne at jeg har DOMS i hams. Inden i render ud for at finde ud af, præcist hvor i stjernerne det står skrevet, skal jeg nok lige advare jer, at det faktisk bare er et udtryk. Grunden til at jeg ved, hvorfor jeg får DOMS i morgen skyldes sådan set bare, at de stadig er temmelig ømme nu.

Jeg er begyndt at høre meget Blue October igen. Det er easy listening med et strejf af lidt melankoli, særlig deres live udspil er fantastisk:

Brugeravatar

Styrkeliste

Giv lige lyd når i ved hvornår i er der, jeg træner der nok også Torsdag+Weekend-ish. Nu du snakker om DOMS.. Hvordan har stængerne det efter en ond bentræning + challenge + 21x60?
Brugeravatar

Styrkeliste

INCLINE DUMBELL PRESSES:
30kg x 6
36kg x 6
36kg x 6
36kg x 6
36kg x 6
36kg x 5
30kg x 6
30kg x 6
30kg x 6
- En meget smal fremgang på volumen.

DIPS:
8
12
12
10
10
9
8
- Ganske fornuftig set i relation til DB presses på dagen. Lol, hvor er jeg ringe til at dippe.

SIDE LATERAL RAISES:
12kg x 12
12kg x 12
12kg x 12
12kg x 12
12kg x 12

MACHINE SHOULDER PRESSES:
20kg x 10
20kg x 7
20kg x 8
15kg x 9
15kg x 10
15kg x 8
15kg x 9

+ 3 sæt pushdowns.

Lige en hurtig midnight opdate. Ganske udemærket omgang pres. Jeg skal stadig være bedre til at holde tempoet oppe og tage mig sammen på pressedage. De næste par gange bliver der nok skruet lidt ned for intensiteten på DB presses, til fordel for en større volumen og densitet. Jeg har brugt temmelig mange timer med hovedet i bøger i dag, hvilket også udmærkede sig i dagens omgang i form af et mentalt underskud. Jeg forestiller mig derfor også, at jeg ikke får nogen nævneværdig god søvn.

I dag har jeg sagt mit abonnement hos Fitness World op, det er egentligt underligt at det er lige nøjagtig det der, indtil nu, synes at være det mest definitive ift. at jeg skal flytte om lige knap 9 dage. 9 fucking dage. At betale betale indskuddet til lejlighed og uddannelse var slet ikke så 'opvækkende'. Man skal dog ikke gøre et større problem af at flytte rundt i Danmark, der er trods alt sjældent særlig langt frem og tilbage. Jeg tror mange danskere har et lidt forskruet billede af rejsetiden - man snakker ofte om helt derovre i BIG K eller hele vejen tilbage til Jylland. Tur/retur drejer det sig vel sjældent om mere 4 timer og af disse kan 3/4 vel bruges produktiv. Måske er det illusionen om, at man skal fra den ene del af landet til landet og så bliver det bare fiktivt større. Bevares, jeg hader selv offentligt transport, men det skyldes vidst mere de økonomiske aspekter. Her snakker jeg selvfølgelig primært om toge. Den trængsel og manglende hensyntagen der kan forekomme i busser, kan få alvor få det rødhårede frem i mig. Jeg ved ikke rigtig om noget af det der giver mening, men jeg skriver lidt for at få lidt ro i hovedet.

Jeg skal snart have taget form billeder. Jeg følte mig massiv i dag, det går nok over i løbet af et par dage.

I morgen ender det nok med at jeg træner ryg, hvis mine doms i glutes og hams ikke aftager, så kan jeg også bedre tillade mig at træne i PP <3 på fredag eller lørdag. Lad os bare bare blive enige om, at en bentræning er den træning, der sætter størst krav til udstyret.

DGammelgaard skrev:Giv lige lyd når i ved hvornår i er der, jeg træner der nok også Torsdag+Weekend-ish. Nu du snakker om DOMS.. Hvordan har stængerne det efter en ond bentræning + challenge + 21x60?

Som skrevet ovenover er glutes et helvede, det samme er mine hofter, quads er sluppet ret billigt.

Brugeravatar

Styrkeliste

Bentræning Lørdag aften? Jeg kunne godt bruge et lift, hvis du kører. Skal nok give benzinpenge. Eller Beef Jerky hvis du er mere til det.
Brugeravatar

Styrkeliste

Marco har alt for travlt med at catche up på studiet til, at han også har tid til at læse logbøger. :)

PULL UPS: 30X0 R:120
5
10 PR!
6
5
4

PULL UPS: R:120
9
7+1
7
7
5

SEATED CABLE ROWS: R30:
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
35kg x 7
- Så begyndte det at blive for cheated. Det skulle have været tungere.

INCLINE CURLS:
16kg x 4
16kg x 5
16kg x 5
12kg x 6
12kg x 7
12kg x 6
12kg x 7
10kg x 8
10kg x 8

Fornem omgang, topsættet i pull ups var rigtig fornuftigt men også ekstremt drænende. Rows gav et fantastisk pump i upper back.

Brugeravatar

Styrkeliste

Dagens omgang DELOAD

SQUAT:
60kg x 5
60kg x 5
100kg x 3
100kg x 3
100kg x 3
100kg x 1
100kg x 3

FRONT SQUAT:
70kg x 3
70kg x 3
70kg x 3
70kg x 3
70kg x 3

DUMBELL SPLIT SQUAT:
16kg x 6
16kg x 6
16kg x 6
16kg x 6
16kg x 6
16kg x 6

Stadig lettere ramt af doms, hvorfor jeg holder lidt igen det næste stykke tid. Jeg frygtede også for, at min lænd skulle til at bide fra sig igen under 'singlen' men det var hurtigt ovre. Deload er nok en engangsforestilling, da jeg efter lidt eftertænksomhed er kommet frem til, jeg muligvis kommer til at have temmelig mange OFF-DAYS i næste uge. Jeg skruer dog stadig nok lidt for mængden af tunge squats, da mine knæ har syntes ømme. Jeg skal desuden skal at front squatte lidt. Der er flere ting at hente her ift. min back squat og tror faktisk i det hele taget, jeg er en bedre front- end jeg er back squatter. Jeg bryder mig dog ikke ubetinget om at front squatte.

Noget andet jeg heller ikke bryder mig ubetinget om, er det windows 8 jeg netop har opgraderet til.. puuuh. Det irritere mig voldsomt, at det ikke er muligt at ændre standard 'directory'et' for installation af apps, så de bliver installere på min store harddisk fremfor mit SSD-drev. hvis nogen sidder inde med en ikke alt for kompliceret løsning, ville jeg være evigt taknemmelig.

DGammelgaard skrev:Bentræning Lørdag aften? Jeg kunne godt bruge et lift, hvis du kører. Skal nok give benzinpenge. Eller Beef Jerky hvis du er mere til det.

Jeg tror Marcus og jeg tager derud i morgen eftermiddag - muligvis henad aften. Du skal være velkommen til at køre med, smid dit telefon nummer i indbakken, så skal jeg nok skrive når jeg ved nærmere. Jeg regner også med at smutte derud i løbet af næste uge engang. I morgen bliver det dog pres for mit vedkommende. Eller, pres og glute-ham raises hvert fald.

Brugeravatar

Styrkeliste

Du er nødt til at presse Marco lidt. Han er begyndt at trække i land omkring hans skifte til The Gym.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Mågens skrev:Du er nødt til at presse Marco lidt. Han er begyndt at trække i land omkring hans skifte til The Gym.

Vi har allerede aftalt at mødes i The Gym snarest og så kan det ikke vare længe, inden han er tilbage i den rigtige fold.

Træning fra i går i The Gym. Det er rigtig lækkert at bo små fem minutter fra så fantastisk et center.

BARBELL BENCH PRESS:
70kg x 5
70kg x 5
80kg x 5
80kg x 5
80kg x 5
80kg x 5
80kg x 5
85kg x 5
- Udemærket. Længe siden sidst og med alt for mange off-days i sidste uge.

PULL UPS:
6
8
8
6
6
6
6
- Styrken her, er åbenbart ikke kommet med over broen.

DUMBELL SHOULDER PRESSES:
20kg x 10
20kg x 10
20kg x 8
20kg x 7
20kg x 7
20kg x 6
- Også ringe.

DUMBELL ROWS:
35kg x 8
35kg x 8
35kg x 8
35kg x 8
35kg x 8
35kg x 8

INCLINE DUMBELL CURLS:

12,5kg x 8
12,5kg x 8
12,5kg x 8

+ 4 sæt pushdowns

Som udgangspunkt ser det ikke super godt ud styrkemæssigt. I relation til de 4 off-days og 2 deloads i sidste uge, er det tilforladeligt. På plus siden, kan det nævnes at min nakken for første gang i lang tid, er ved at være god igen, samt lidt andre småting er ved at falde på plads igen. Om lidt smutter jeg ned og smeder mine stænger større.

Brugeravatar

Styrkeliste

Marco har allerede meldt sig ind i The Gym pr. 1. April - han ved det bare ikke endnu.

Jobs skrev:Marco har allerede meldt sig ind i The Gym pr. 1. April - han ved det bare ikke endnu.

+1!
"Jeg ved godt Manse synes jeg er en tard."

Nders 2013

Reputation point: 55

Stakkels Manse.

Helt alene i AK Thor.
Brugeravatar

Mågens skrev:Stakkels Manse.

Helt alene i AK Thor.

Just the way I like it
"Jeg ved godt Manse synes jeg er en tard."

Nders 2013

Reputation point: 55

Jeg ved du græder salte tårer om natten, mens du tænker på alle de gode stunder der har været på Amager.
Brugeravatar

Hvorfor er der ikke nogen, der har inviteret Manse med? Jeg tror godt, vi kan få plads til ham.

Nå, jeg trænede minsandten i dag.

SQUAT:
90kg x 5
90kg x 5
100kg x 5
110kg x 5
110kg x 5
110kg x 5
110kg x 5
110kg x 5
110kg x 5
90kg x 10
90kg x 12

GLUTE-HAM RAISES:
4
3
3
4
3
5
- Meget fumlen rundt med de forskellige indstillinger. Til sidst tror jeg nok det lykkedes, men det var lidt svært at vurdere, thi mine muskler begyndte at blive trætte.

LEG CURLS:
20kg x 10
20kg x 10
20kg x 10
20kg x 10
20kg x 10
- Langsom excentrisk.

DUMBELL SPLIT SQUATS:
15kg x 6
15kg x 6
15kg x 6

Brugeravatar

Styrkeliste

Manse betaler kun beskyttelsespenge til banderne på Amager, og kan derfor ikke træne i andre bydele.
Brugeravatar

Mågens skrev:Manse betaler kun beskyttelsespenge til banderne på Amager, og kan derfor ikke træne i andre bydele.

Ved Manse ikke, at vi samtidig med jeres skifte af center, skifter en bande af rødhårede muskelmænd? Et indskud på 20.000 og så skal vi nok beskytte ham, når han færdes på Østerbro.

Billede

Snakes. Why did it have to be snakes.

Forleden genså min ene sambo og jeg Indiana Jones. Vi diskuterede under hele filmen om Harrison Ford mon nogensinde har spillet roller, der ikke har karaktertræk som Indy eller Han Solo og at han desuden måtte være datidens svar på Tom Cruise.

Træning fra i går:

MILITARY PRESS:
40kg x 5
40kg x 5
50kg x 3
50kg x 3
50kg x 3
60kg x 1
40kg x 6
40kg x 6
40kg x 6
- Op i ræven det var elendigt. Nuvel, det meste af min overkrop var mere eller mindre ramt af DOMS.

PULL UPS: R:60
6
6
6
6
6
6
6
6
6
6
6
6

INCLINE DUMBELL PRESSES:
25kg x 8
25kg x 10
25kg x 8
25kg x 8
25kg x 8
25kg x 10

SEATED CABLE ROWS:
60kg x 15
60kg x 15
60kg x 15
60kg x 15

INCLINE CURLS:
10kg x 8
10kg x 8
10kg x 8
15kg x 5
15kg x 5
15kg x 5
9kg x 9
9kg x 9

Jeg er stadig langt fra tilfreds med egen præstation. Nå, men hvis denne uge bruges på at komme ovenpå og vænne mig til de nye forhold, så skulle der gerne begynde at dukke lidt fremgang op fra næste uge. Gid alting var så simpelt som at skrive om træning, hva'?

Brugeravatar

Styrkeliste

Er du i GYMZE fredag eftermiddag?

Vitus og jeg indleder vores ergoterapeutiske regime fredag kl. 16 ca.

Jobs skrev:Er du i GYMZE fredag eftermiddag?

Vitus og jeg indleder vores ergoterapeutiske regime fredag kl. 16 ca.

Desværre ikke kære Jobs. Min kæreste dukker op om aftenen, så jeg skulle gerne nå at blive færdig i tid til at hente hende. Ellers bliver det vidst bare til en værre ballade. Men det er ikke helt utænkeligt at vi støder på hinanden i omklædningsrummet. :)

Fra næste uge af må vi kriges stålet sammen!

Dagens træning:

SQUAT:
90kg x 10
90kg x 10
90kg x 10
90kg x 10
90kg x 10
90kg x 10
90kg x 10
90kg x 10
90kg x 10
90kg x 10
- Indtil sjette sæt lå pauserne på 120-150. Derefter fik jeg ganske enkelt ubehageligt og måtte have en bag mig, så jeg ikke lige pludselig blev mere svimmel end jeg var i forvejen og væltede. Det gik i det hele taget ganske udemærket, selvom der var lidt ass-dip. Den kedelige tendens har nok skyldtes at mine baglår ikke er helt ovenpå efter GHRs i tirsdag.
Det er stadig under niveau, men vi nærmere os noget der er acceptabelt. Mine knæ som ellers har forvoldt mig lidt gener under opvarmningen de sidste 1-2 måneders tid er ved at være på kraftig retræte igen og jeg tror egentlig udelukkende det skyldes, at jeg ikke længere behøver begrænse min ROM som tilfældet var i World.

REVERSE HYPERS:
10kg x 12
10kg x 10
10kg x 10
10kg x 10
10kg x 10

HYPERS:
10
10

Brugeravatar

Styrkeliste

Lørdag middag. Der skal der trænes. Jeg forventer du møder op så vi også kan lægge planer for hvordan vi skal afpresse Copah til at starte i The Gym.
Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster