Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1037
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1034

Følg bodybuilding.dk på

Den Empatiske Log

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Billede
Piet Mondrian: Komposition II i rødt, gult og blåt
Sidst rettet af Aurum 20. jun 2014, 23:10, rettet i alt 1 gang.
De vil ha' skulderklap, giv dem noget jantelov
Tag bøffen fra dem, giv dem noget Jaka Bov
Brugeravatar

Reputation point: 50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Lowerbody

Det er vel på tide med en træning i logbogen. Derfor logger jeg nu en træning. En kombination af konfirmation, Deadspace 3 og min nabos græsslåmaskine gjorde, at denne træning blev noget halvhjertet. Det går nu nok, det er alligevel deloadish. Jeg måtte se mig nødsaget til at holde korte pause hele passet igennem, hvorfor jeg ligeså godt kunne have lavet cardio. Eller zumba.

Dybe Benbøjninger, T3131
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg

Rumænsk Dødløft, T31X1
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg

Bulgarsk Split Squat - Uden Vl-sko på
8
8
8

Leg Curl
10
10
10

Hyperekstensioner
8
8
8

Læg
12
12
12
12

Jeg bør nok tilføje, at jeg henvoer de sidste 24 timer har indtaget 2 kg lasagne. Jeg vil tro det er grunden til, at jeg kunne smage lasagne undervejs. Jeg skal også tilføje, at min partner i jernet, Jern, vil deltage fra på mandag af.
Brugeravatar

Upper

Aurum skrev:Jeg bør nok tilføje, at jeg henvoer de sidste 24 timer har indtaget 2 kg lasagne. Jeg vil tro det er grunden til, at jeg kunne smage lasagne undervejs. Jeg skal også tilføje, at min partner i jernet, Jern, vil deltage fra på mandag af.

Jeg gik udelukkende med til det, grundet jeg blev lovet lasagne. Aurum har tydeligvis spist det hele. Nå, jeg er in alligevel. I dag stod den på upper.

A. Flat DB Press, 20X0 P:120
5x25
5x25
5x25
5x25
5x25

B. Chest-Supported BB Row, 20X0 P:120
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

C. One-Arm DB OH Press, 30X0 P:30
12x12,5
12x12,5
12x12,5
12x12,5
12x12,5

D. Chest-Supported BB Row, 30X0 P:60
12x50
12x50
12x50
11x50
11x50

+Arme

OK. Meget let, men udmærket kontakt og pumpz. Meget Aurum-approved zumba'ish træning. Jeg tror zumba giver et godt pump. Jeg tror jeg supersetter fra næste gang af - det var en tand for kedeligt i dag. OK. I morgen står den på BEN. Yeah.
Sidst rettet af Ferrum 19. maj 2014, 21:41, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Squat: 20.00

Upperbody A

Hej Ferrum!

Jeg skulle egentlig have trænet i går. Jeg måtte dog indse, at en konfirmation samt flere eskapader udi Deadspace 3 umuliggjorde det. Jeg valgte i stedet at sove og derefter tage til konfirmation. Jeg drillede min "sviger"-mor da hun havde drukket sig fuld. Ifølge visse af mine kilder var det en fejltagelse. Jeg hjalp dog min "sviger"-far med at rydde op efter konfirmationen, hvorfor jeg nok stadig er i et komfortabelt overskud af "sviger"-pointz.

Lektie: Lad være med at drille svigermor - ellers bliver du sat til at rydde op.

OH Pres M. Stop
2x60 kg
2x60 kg
2x60 kg
- PR

Kropshævninger, Proneret & Tommeløst Greb
Billede
Billede
Billede

Pulldowns
4x65 kg
4x65 kg
4x65 kg
4x65 kg

CG Bænkpres
8
8
8
8

Decline Mavebøjninger
10
10
10

Jeg har stadig ét enkelt fad lasagne tilbage. Jeg ville have fortæret det, men der var store mængder chili con carne til overs fra gårsdagens festeri. Jeg blev beordret at bringe disse hjem, og spise dem. På sigt i al fald. Jeg lover hermed Ferrum lasagne ved næste sammenstød.

Lektie: Det er dejligt når folk giver dig mad der opfylder følgende kriterier:
1. Er voldsomt BB
2. Er gratis

Nu vil jeg læse Papertowns af John Green. En glimrende bog.
Brugeravatar

Lower

A. OL Squat P:120
5x95
5x95
5x95
5x95
5x95
Nemt nok.

B. RDL P:120
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

C. Unilateral Leg Press P:30
12x+50
12x+50
12x+50
12x+50
12x+50

+Abs & Calves

Fin omgang, omend jeg lige skal genindlære RDL, og derfor den lidt konservative intensitet. I dag blev der desuden afsløret eksamener. Oldtidskundskab. Derfor blev mine sidste timer også aflyst, hvorfor jeg så mit snit til at muskulere den tidligere end planlagt. I morgen er der off. Nu vil jeg indtage en omgang æg og helbladet spinat i solen, iført intet andet end underbukser selvfølgelig.
Brugeravatar

Styrkeliste

Lowerbody

I dag har været en udmærket dag, der startede med en udmærket træning. Jeg så mig nødsaget til at finde en måtte at ligge på imellem sættene af benbøj, da tempoet og de korte pause gav mig en puls mere velegnet til cardio. Det sidste sæt sagde jeg pive lyde når jeg forsøgte at holde opspændet. Sært. Efter træning tog jeg på café og ud i HC Ørsteds Parken.

Der kom en pige ind i parken og satte sig med en spade. Altså en stor skovl. Der sad hun i en små 30 minutter hvorefter hun gik sammen med sin spade igen. Det var også sært.

Dybe Benbøjninger, T3131
5x42,5 kg
5x42,5 kg
5x42,5 kg
5x42,5 kg
5x42,5 kg

Rumænsk Dødløft, T31X1
5x42,5 kg
5x42,5 kg
5x42,5 kg
5x42,5 kg
5x42,5 kg

6
6
6

Leg Curl
10
10
10

Hyperekstensioner
8
8
8

Læg
12
12
12
12

Jeg er lidt jaloux over, at Ferrum er stærkere end jeg. Han er dog god nok. GOD NOK SIGER JEG.
Brugeravatar

Off-dag

I dag har jeg har jeg ikke trænet, hvilket er et fællestræk off-dage deler. De bruges helst på at slappe af og lave ting der gør mig glad. Jeg har lige brugt 3 timer på at gå tur med en ven og sludre om betydningsfulde, og følelsesladede, emner. Det var hyggeligt, og gjorde mig glad. Jeg brillerede virkelig som den slags menneske jeg gerne vil være. Det skal man huske at gøre nogle gange.

Tidligere på dagen spiste jeg aftensmad, eller måltid 3 som jeg kalder det, sammen med 2 andre. Vi spiste noget så anabolsk som chili con carne. Undervejs spurgte jeg den ene af de tilstedeværende om jeg måtte skide hende i munden. Hun blev forarget, og kunne ikke spise mere, da det jo var "klamt". Derfor var der mere chili con carne til mig.

Dagens lektie: Spørg folk om du må skide dem i munden. Således sikrer du dig mere mad.

Jeg bygger overkrop i morgen.
Brugeravatar

Upperbody B

I dag trænede jeg en fin omgang overkrop. Det er ikke sådan at kimse ad. Jeg ser frem til at komme igennem de 8-10 ugers pull-up progression. Jeg savner, at kunne lave row-varianter. Jeg så en knægt lave 145 kgs deficit dødløft i dag. Det gjorde mig helt utroligt glad at se, at der faktisk er stærke folk i mit center.

Senere i dag skal jeg se film og drikke kaffe med alkohol i. Fornuftigt! Først skal jeg dog huske at søge ind på Teknisk Biomedicin på DTU. I morgen skal jeg noget spændende til træning. Det involverer noget klaver-relateret.

DB Bænkpres
5x30 kg
5x30 kg
5x30 kg
5x30 kg
5x30 kg

De føltes tunge. Øv. Kontrolleret tempo dog.

Kropshævninger, Proneret & Tommelløst Greb
Billede
Billede

Pull-Downs
6x62,5 kg
6x62,5 kg
6x62,5 kg
6x62,5 kg
6x62,5 kg
6x62,5 kg

Dybe Dips, visse tempomanipuleret
5
3
3
4

Facepulls
12
12
12
12

Jeg vil desuden gøre Ferrum opmærksom på, at jeg skal besøge ham i sommerferien, og så skal vi smede den sammen. HÅRDT!
Brugeravatar

Upper B

A1. CG BP P:0
6x50
6x50
6x50
6x50
6x50
Med ~2 sek. pause på brystet.

A2. Wide Grip Pull Ups P:60
6xBW
6xBW
6xBW
5xBW
5xBW

B1. Incline DB Press P:0
8x22,5
8x22,5
8x22,5
6x25
6x25

B2. Semi-Wide Grip Pull Ups P:60
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
lol

+Guns, occluded

Der var jævnt fucking varmt i centeret i dag. Jeg tog en rask beslutning om at tage CG BP i stedet for OHP. Skulderen klagede på ingen vis. Al min pre-/re-hab har payed off. Måske jeg alligevel kan træne Wendler igen? Om ikke andet er det i overvejelserne; blot med CG BP i stedet for BP. Mine lægge er i øvrigt DOMS'ed af andre dimensioner. Men så længe jeg ikke fleksere eller ekstendere mit ben på nogen vis, så gør det ikke ondt. Nu vil jeg æde 1000g skyr. I shit you not.

Det lyder som en god idé, Guld. Jeg glæder mig. GLÆDER MIG!
Brugeravatar

Styrkeliste

Du kan jo sagtens anvende Wendlers metode uden at gøre det i mange løft. Jeg er dog glad for, at det går fremad med skulderen.

... Burde vi egentlig skrive hvad vi sådan generelt laver, altså træningsmæssigt, i loggen? Her tænker jeg en slags oversigt.
Brugeravatar

Aurum skrev:Du kan jo sagtens anvende Wendlers metode uden at gøre det i mange løft. Jeg er dog glad for, at det går fremad med skulderen.

... Burde vi egentlig skrive hvad vi sådan generelt laver, altså træningsmæssigt, i loggen? Her tænker jeg en slags oversigt.

Ja, bestemt. Jeg har dog savnet en presseøvelse jeg konsekvent kan progrediere i, hvorfor det slog mig som værende oplagt med CG BP, ja.

Det ville ikke være så dumt endda, Guld. Altså med en oversigt.

.. Til loggen; i morgen skal jeg dødløfte. Klokken 5-6ish. Jeg har ikke lavet konventionel dødløft siden sidst. Det er efterhånden et stykke tid siden.
Brugeravatar

Styrkeliste

Lowerbody
I går drak jeg mig beruset i selskab med et par venner og spillede Amnesia: A Machine For The Pigs. Jeg havde regnet med, at min søvn ville blive elendig, hvilket den ikke gjorde. Jeg kom dog sent i seng, da vennerne først forlod min residens klokken sent. Vi så i øvrigt også Son Of Batman. En middelmådig film at best.

Efter min træning, der i øvrigt foregik sammen med en god ven, lavede jeg INSTA-GAINS. Det gjorde jeg ved at blende 1 liter sødmælk med 2 liter trefarvet is.

Jeg har hørt meget af den musik brugeren Kidd smider i sin logbog for tiden. Især Ben Harper er jeg blevet glad for. Jeg hører dog også hip-hop, hvor bla. Sadistik snart udgiver nyt album:

Dybe Benbøjninger, T3131
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg

Planen er at ramme 5x70 - 5x80 kg i sæt.

Rumænsk Dødløft, T31X1
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg

8
8
8

Leg Curl
10
10
10

Hyperekstensioner
8
8
8

Læg
12
12
12
12
Sidst rettet af Aurum 23. maj 2014, 19:51, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Ferrum skrev:
Aurum skrev:Du kan jo sagtens anvende Wendlers metode uden at gøre det i mange løft. Jeg er dog glad for, at det går fremad med skulderen.

Ja, bestemt. Jeg har dog savnet en presseøvelse jeg konsekvent kan progrediere i, hvorfor det slog mig som værende oplagt med CG BP, ja.

Det ville ikke være så dumt endda, Guld. Altså med en oversigt.

.. Til loggen; i morgen skal jeg dødløfte. Klokken 5-6ish. Jeg har ikke lavet konventionel dødløft siden sidst. Det er efterhånden et stykke tid siden.

Man kan selvfølgelig sagtens progredierer konsekvent i pres over hovedet. Jeg synes, at vi som en respons på vores enighed omkring oversigten, skal skrive en oversigt begge, og så redigerer jeg det ind i startindlægget.

Dagens lektie: Lav en oversigt over din træningsstruktur.
Brugeravatar

Lower B
En slatten omgang, eftersom jeg havde en ven med i klubben, som nu fortidigt er non-lifter. Jeg blev positivt overrasket over hans squats. Op til en flot 5'er på 70 kilogram. Og dette er første gang vedkommende squattede. Man tears udover det hele. Det må være ækvivalenten til, at se en baby tage sine første skridt. Min egen træning var bøsset. Og dels fordi jeg introducerede førnævnte. Og dels fordi der var et overtal af irriterende mennesker. Heldigvis kom jeg før dem, hvorfor jeg besad patent på musikken. Der blev hørt en masse Ludovico Einaudi. De ville dog hellere høre bøgse-musik. Så vi hørte selvfølgelig mere Ludovico Einaudi.

A. DL P:120
3x90
3x100
3x110
3x120
3x130
Sikken bøgse omgang, hva'?

B. FSQ P:120
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60
Mere bøgse.

C. Walking Lunges, Occluded P:45
20xBW
19xBW
18xBW
16xBW
15xBW
Fucking BB med bodyweight og occlusion.

Afslutningsvist skulle jeg have lavet calf raises. Men de er stadig DOMS'ed af andre dimensioner. Nå. I morgen skal jeg til karneval med friends. Det bliver lige dels sjovt og katabolsk.

Jeg kommer med min Übersicht på søndag, Freund.
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg synes 3x130 kg virker lidt sølle, når du har lavet 15+ med 120 kg. Fjollegøj!
Brugeravatar

Aurum skrev:Jeg synes 3x130 kg virker lidt sølle, når du har lavet 15+ med 120 kg. Fjollegøj!

Lige nøjagtigt. Men jeg har heller ikke dødløftet i et stykke tid, hvorfor jeg startede blødt ud. Men de var også explosiveeee.
Brugeravatar

Styrkeliste

Kardio & Velvære
Jeg har masser af tanker jeg har lyst til at dele, men jeg har ikke lyst til at dele dem lige nu. Nej. Jeg har lyst til at spise min skyr færdig, og distraherer mig selv. Så her er hvad jeg har lavet i dag:

Crosstrainer, Intervaller - 15 min
Prehab & Foamrolling - 20 min
Cykling, Intervaller - 10 min

Til sidst lavede jeg lidt lette backextensions.
Brugeravatar

Upper A
I dag har jeg fået ordnet en masse fornuftige ting. Jeg tror det hele stammer fra, at jeg har fået styr på mit søvnmønster. Det var herligt at sove ordentligt. Det har også hjulpet lidt på, at jeg går og føler mig sårbar. Det går dog aldrig helt væk, det er en tidlig sommer-ting. Jeg har altid en mild følelse af heartbreak ved starten af sommeren. Det er ganske sært, især når jeg har været i fast forhold i snart 3 år. Hmmm.

Jeg har også fornyligt gået og tænkt over, at stoppe med at masturbere. Måske det ville være sundt.

Siddende DB Pres
5x20 kg
5x20 kg
5x20 kg
5x20 kg
5x20 kg

Supersættet med
Facepulls
12
12
12
12
12

Kropshævninger, Proneret & Tommeløst Greb
Billede
Billede
Billede

Pulldowns
5x65 kg
5x65 kg
5x65 kg
5x65 kg
5x65 kg

CG Bænkpres
8
8
8
8

BTN Pres, T30X0
5
5
5
5

Supersættet med
Facepulls
12
12
12
12

Pallof Pres
10
10
10

Træningen blev ganske fin. Jeg håber på at lave 5x30 kg i siddende db pres.
Sidst rettet af Aurum 26. maj 2014, 12:58, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Another double log.
Billede
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 185

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Gary Oak skrev:Another double log.

Hej, selveste mesteren af kvinder og demagogi. Eller er det Juannik?
Brugeravatar

Upper
Jeg lever, venner. Og sommeren er over os. Jeg var til Aalborg Karneval i lørdags. Det skulle angiveligt have været meget hyggeligt. Ja. Som i nok kan gætte nu, så fuldede jeg mig meget. Jf. instagram-billeder, så gik jeg med et utal af numsepiger på ryggen under optoget. Det forklare en del. Blandt andet mine spændinger i nakken. Fik jeg sagt, at jeg fuldede mig meget? Okay. Ikke helt rigtigt. Ja. Jeg gik kold, forhelvede. Efter optoget heldigvis. Jeg uddyber ikke, hvad der fandt sted i parken, af frygt for at blive genkendt. Som en idiot. Nå, men - bland andet - så jeg nappede den angiveligt i en times tid ovre i parken, og så vågnede jeg op i en lejlighed, hvis jeg ikke ved hvem ejede. Ok. Men i dag trænede jeg. Træning.

A. CG BP P:120
5x52,5
5x52,5
5x52,5
5x52,5
5x52,5
Mere.

B. Chest Supported Barbell Row P:90
10x50
10x50
10x50
10x50
10x50
Mere næste gang.

+ Diverse

I morgen står den på mere træning.
Brugeravatar

Styrkeliste

Aurum skrev:
Gary Oak skrev:Another double log.

Hej, selveste mesteren af kvinder og demagogi. Eller er det Juannik?

Det må være Gary. Han pløjer rimelig meget.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Lowerbody
For et par dage var jeg oppe og stemme. Det gjorde jeg, fordi jeg godt kan lide at lade som om, at jeg har noget at skulle have sagt. Det har jeg naturligvis ikke. Det er jo polyarki, venner. Det er i grunden kedeligt.

Ved i hvad der også er keder mig efterhånden? Kønsdebatten. Eller det vil sige, at debattere "kønsdebatten" med andre mænd. Sjovt nok er det oftere en debat om feminisme, og helst en casual snak om deres fjollerier. Nej du, vi gør intet galt, os mænd. Det minder mig i øvrigt om, at jeg er begyndt at læse avis om morgen. Det er dejligt, og bestemt ikke kedeligt.

Dagens lektie: Husk at spendere en tanke på at blive et bedre menneske.

Dybe Benbøjninger, T3132
5x52,5 kg
5x52,5 kg
5x52,5 kg
5x52,5 kg
5x52,5 kg

Rumænsk Dødløft, T31X1
5x52,5 kg
5x52,5 kg
5x52,5 kg
5x52,5 kg
5x52,5 kg

10
10
10

Leg Curl
8
8
8

Læg
12
12
12
12

Nu vil jeg spise pulled chicken og en masse lækerier til. IF rocks. Her er et billede i kan nyde til maden:
http://i.imgur.com/hINj1xf.png
OBS: Det er nødt til at være et link, da loggen jo ikke er for myre
Brugeravatar

Vægten sagde i øvrigt 86,1 kg i morges. Jeg forsætter ned til 80 kg. Muligvis længere ned, men det afhænger en del af studiestart.

Her er i øvrigt nogle styrkemål til bulk:
Benbøj: 130 kg
Bænkpres: 100 kg
Dødløft: 150 kg
OH Pres: 70 kg
Brugeravatar

Lower Turned deload..
Billede
Jeg deltog også på sin vis i valget, i søndags. Med andre ord, SÅ VAR JEG NEDE AT GØRE EN FORSKEL!

I dag var jeg i skole i et kvarter, til noget vejledning vedrørende årsprøve i AT. Apropos årsprøver og eksaminer. Har i så læst artiklen fra Politiken? Det må i næsten have. Hvis i altså har facebook-venner, som har ladet deres ressourceunderskud akkumulere. Og som jo netop afspejles i deres karakterblad. Men de deler den nemlig glædeligt. Det er jo en fejlfri strategi. Forhelvede, venner. Artikulationen er efter min mening unilateral og hullet. Okay. Jeg gider ikke, at kommentere på den yderligere, omend jeg alligevel er fristet. Jeg vil hellere ud og suge D-vitamin. Og æde skyr. Jeg æder groteske mængder skyr for tiden. Skyr er belejligt. Skyr.

A.OL SQ P:120
5x95
2x100 - Her gik det op for mig, at mine ben trænger til at blive deloaded. Jeg har nu nok negligeret dette faktum for længe.
5x60
5x60
5x60

B. RDL P:120
6x60
6x60
6x60
6x60
6x60

+Lunges, Calf Raises & Hanging Leg Raises

Jeg burde også sætte nogle styrkemål. Men det bliver ikke efter dagens træningsmæssige nederlag.
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg synes i en vis grad, at kritikken er rimelig. Min umiddelbare oplevelse er dog, at kronikken ignorerer ligeså mange problematikker som den påpeger. Jeg har faktisk meget blandet følelser omkring kronikken.
Brugeravatar

Min moder fortalte mig i dag, at hun mente jeg var klar til at stå på egne ben. Her i livet altså. Det gjorde mig glad. Jeg fortalte hende herefter, at jeg brugte 20 minutter af mit liv, i forgårs, på at vælge hvorvidt jeg skulle anskaffe mig lyseblå, lyserøde eller lilla tennisbolde. Jeg så mig nødsaget til at konfererer med en række venner til sidst.

Jeg er nu den stolte ejer af 3 lilla tennisbolde. Dem brugte jeg til at lave SMR af erector spinae i dag. Fornuftigt.
Brugeravatar

Kan i huske Babar, elefantkongen i det grønne jakkesæt? Jeg kunne godt lide Babar. Rataxes er det sejeste navn i verdenshistorien.
Hvis jeg en dag får en søn, kunne jeg godt tænke mig at kalde ham Rataxes til mellemnavn. Så kan han få et kedeligt, borgerligt, konventionelt fornavn, og så tage næsehornshærchefens navn til mellemnavn. Winning combination.

Svar så på mit spørgsmål.
Small I am - lift I must.

Reputation point: 40

Billede
Upperbody B
DB Bænkpres, let incline
5x20 kg
5x22 kg
5x26 kg
5x28 kg
5x30 kg

Kropshævninger, Proneret & Tommelløst Greb
Billede
Billede
Billede
Billede

Pull-Downs
4x61 kg
4x61 kg
4x61 kg
4x61 kg

Dybe Dips, 20X1
5
5
4
4
4
4

Kort træning i uvante omgivelser, hvorfor det hele blev lidt alternativt. Som det ser ud nu, træner jeg i dette center hver torsdag, da de har tungere håndvægte end mit faste center.

Jeg er begyndt at se en del neo-noir film, da de mildest talt er dejlige.
Brugeravatar

Billede
Lowerbody
Dybe Benbøjninger, T3132
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg

Det tungest jeg har lavet med tempoet er 5x60 kg. Jeg glæder mig til at ramme den vægt.

Rumænsk Dødløft, T31X?
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg

8
8
8

Leg Curl
8
8
8

Hyperekstensioner
8
8
8

Læg
8
6
8
8

På turen hjem fra centeret sked en fugl mig i håret. Heldigvis skulle jeg alligevel hjem i bad, så det er jo noget.

Dagens lektie: Gå i bad derhjemme, ikke i centeret - ellers har du bare fuglelort i håret.

Jeg har gået og tænkt på, at der skal ske noget nyt snart. Derfor tager jeg på jazzklub i aften. Så må vi se om det er hyggeligt, eller noget fis. Jeg håber på det første.
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster