Er faktisk super tilfredse med billederne! Har klart mere masse på armene og brystet end Garik, dog er hans ryg rigtig flot og hans ben er meget større end mine! Respekt for det! Stor tak til Fist, for hans kæmpe hjælp, mine ture i Århus hvor jeg har været helt høj når jeg var taget hjem af træningsglæde og motivation, han har brugt mange timer på at lærer mig at træne ordentlig, og med mit udgangspunkt, i forhold til gariks kunne jeg ikke være mere tilfreds, så stor tak for det Fist!.
Juice, for at være hård kynisk, og sige de rigtige ting på de rigtige tidspunkter!
Czech, for at være hårde konstruktive, men ikke mindst hjælpsom, med gode råd.
Sidst men ikke mindst The Dark Knight, flagermusen over dem alle, fighteren der aldrig giver op, fighteren der vogtede over min grav imens jeg var en slagen mand, hjalp mig med at genopstå, større, og stærkere end nogensinde før!
SADddyfucking DJ! THanks far to kind!
Tak til Garik for en sjov battle, med en masse seriøse og useriøse kommentarer, tak til dem jeg har glemt, at vinde betyder intet, turen hertil har været en motivation og en oplevelse, en sjov en af slagsen og jeg fortryder det på ingen måde.
2013 vil jeg blive ved med at stige i styrke og blive større og bare nyde at træne.!
Sidst men ikke mindst stem fair, ved godt det er svært i sidste ende, var det selv for mig i juice nick afstemningen men prøv. Tak !