Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1222
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1220

Følg bodybuilding.dk på

PART MAN, PART MACHINE, ALL BOB

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Bob Harris skrev:CHEST-SUPPORTED DB ROW
9 x 26
11 x 21
11 x 21
11 x 21
10 x 21
12 x 21

Jeg har studset lidt over, hvorfor jeg mon er blevet så meget slappere i den her øvelse. Først var jeg overbevist om, det skyldtes den sene placering i træningen men kom dog senere i tanke om, at den ikke længere udføres incline, men snarere parallel til gulvet, eller i hvert fald tæt på. Den rammer dog bedre nu.

Hvordan er dit setup til den når det er med flad bænk? Tegn gerne et maleri af det.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Som du kan se på billedet, MOGENS, så er det kun brystet der støtter på bænken. Benene er placeret som i bundpositionen af SLDL. Jeg synes det fungerer ganske godt. Hvad synes du btw om mine paint-skillz? Mirin'? Åben billedet i et nyt vindue for at se det større.
Billede

Jeg er ved at være ængstelig over udsigten til mørke vintermåneder. Energien og overskud synes let at forsvinde i takt med dagslyset svinder hen. Jeg må ærligt indrømme, jeg håber der falder tonsvis af sne igen i år for så vil der i det mindste være lidt mere lys. Der er ikke andet for end at købe en masse stearinlys og så have dem tændt døgnet rundt - gerne duftlys. Ej. Eller jo, faktisk.

Mine pecs har været fuldstændig trashed efter mandagens glædelige gensyn. I går fik jeg sågar krampe da jeg var i fuld gang med at onanere, det var ganske traumatisk. Delvis nydelse og delvis smerte, og man ved ikke helt hvad man skal gøre. Anyways, som følge af gårsdagens uroligheder tænkte jeg at der hellere måtte komme lidt blod igennem pecs i dag, så tragedien ikke finder sted igen.

FRONT SQUAT
8 x 50
8 x 80
7 x 100
3 x 120

SQUAT
8 x 100
7 x 100
6 x 100
7 x 100
7 x 100
11 x 80

3 sekunders negativ fase. Dejligt gensyn, ryggen brokkede sig ikke men jeg har ikke travlt med at komme igang igen, så jeg giver den stadig lidt ro. None the less meget fint. Teknikken var tight.

HACK SQUAT
15 x 40 på stangen
10 x 80
10 x 80
10 x 70
11 x 70
20 x 40
22 x 40

Føj for satan. Det er uden tvivl den hårdest øvelse jeg kender, især med fokus på negativerne. Christian kom også lige frem i slåskamp-humør, det gør han kun hvis det er rigtig hårdt. Bravo!

STANDING DB CURL + PUSHDOWN WITH V-BAR + INCLINE DB CURL
6 x 26 + 15 x 30 + 8 x 15
6 x 26 + 9 x 35 + 8 x 15
5 x 26 + 12 x 30 + 8 x 13

Mmmmmm. Dejligt pump.

+ lidt fly presses. Av av.

Så tog mig og Christian i NETTE, vores fælles veninde. Ej det er selvfølgelig NETTO jeg mener, men det har I vel gættet? Hva'? Ja da. Jeg var løbet tør for havregryn i morges og glemte at handle det ind i dag efter arbejde, jeg er en kæmpe klaphat når jeg glemmer sådan noget. Det tangerer at komme for sent til den første månerejse. Eller noget i den retning, dumt er det i hvert fald. Jeg måtte derfor spise rugbrød, ikke at det er i vejen - jeg elsker rugbrød - men jeg gruer for toilettet i morgen for min mave tager ikke godt imod for meget rugbrød, og slet ikke hvis jeg ikke spiser det til daglig.
Så venner, hvis jeg ikke skriver længere i loggen er det fordi jeg har skidt mig selv ihjel. Ok.

Btw Kim, nej lørdag blev ikke til noget - vi var begge for ramte af tømmermænd til at røre os ud af flækken, jeg havde hovedpine indtil kl. 19ish :(

Sidst rettet af Bob Harris 16. nov 2011, 22:53, rettet i alt 1 gang.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nørrebronx

Jeg nyder at kigge forbi dinlog. Der er selvsagt gode træningen, men også musikalske indsalg. Det falder ikke altid god jord, men et ved man ikke før man har hørt det jo.

Tak Bob, tak.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Iøvrigt skulle lakrids have en negativ effekt på test-levels.
Brugeravatar

Reputation point: 160

Det også rigtigt.
okay, har du tørret dem så?
Brugeravatar

Reputation point: 15

I går faldt jeg gudhjælpemig på cykel. Og så var det endda op ad bakke.
Jeg kørte lidt for hurtigt i et sving, asfalten var tilsyneladende fugtig - og ja det er sørme en opskrift på ballade. Baghjulet skred ud og jeg gled ned på hoften til stor amusement for den lille flok kinesiske turister der stod ved fodgængerfeltet. Jeg fik hurtigt rejst mig op - ingen skade sket - men råbte alligevel FUCKING ASS SHIT. Fucking ass shit, man. Så cyklede jeg videre med skævt styr, not giving a shit. Jeg er en rigtig chef.

Mindre chef var jeg dog tre minutter senere da ville give min advokat hånden og ser den er knald sort fra mødet med asfalten.

LOW INCLINE DB PRESS
15 x 17
8 x 26
4 x 36
6 x 45
5 x 45
5 x 45
5 x 45

Jeg tog den easy i dag, mit forreste skulderhoved er ømt af en eller anden årsag. Jeg kørte band pull-aparts i går, men det kan næppe få skylden. Måske mit lille klovneri i går?

HIGH INCLINE DB PRESS 3. hak
5 x 36
6 x 36

Ikke i dag, venner. Det blev simpelthen ikke i dag.

DIPS
10 x BW
10 x 10
7 x 26
5 x 32
4 x 32
5 x 26
6 x 20
5 x 20
6 x 15
8 x BW
6 x BW jeg døde lidt af grin her. Christian kan være sjov.

Tager min skulder i betragtning ville det at sige "Bob, hvorfor så køre dips??" være en fin pointe, og et ganske validt statement. Mit svar ville i denne sammenhæng være simply because.

LOW INCLINE DB FLY PRESS
11 x 26
5 x 32
10 x 26
8 x 26

2-3 sekunders negativ.

INCLINE DB FLY PRESS
8 x 26
15 x 17
14 x 13½

PUSHDOWN WITH A V-BAR PULLDOWN-STATION
13 x 30
9 x 30
15 x 25
12 x 25
12 x 25

2 sekunders negativ.

Niels, er du klar over hvor meget jeg ligner ham? Vi kunne være brødre. Btw så kaldes AAS for lakridser af visse personer, så i den sammenhæng er det noget forbandet vrøvl du siger. Snakker du derimod om lakridser i form af fx Skipper mix, Trafikkryds eller lign., så har du nok ret. Du er min ven. Kom lige til Sjælland, ikke?

Kim, friend above all others. Ja de er blevet tørret. Jeg har btw fået lejligheden, så hvad siger du til en aftale snart igen? Gerne en dag du ikke står i køkkenet, din chef blev træt af mig.

Det er jo weeeeeee'end. Det her er lidt mere roligt.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

L1NSE skrev:
Iøvrigt skulle lakrids have en negativ effekt på test-levels.

Han har faktisk nogle ok babsenutter
Vedhæftede filer
Udklip.JPG
Udklip.JPG (9.3 KiB) Vist 1169 gange
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan

Det tror jeg nu ikke? ellers skulle du bare have givet ham et klap i røven, så bliver han glad igen.
Jeg er frisk, hvis der skal males eller sådan noget kan jeg bare hjælpe, så kan vi ryge lidt jønte osv. imens
Brugeravatar

Reputation point: 15

Jeg gramser sjældent på fremmede fyre, men nuvel - det skal jeg huske til næste gang. Og tak, du ser den så snart jeg får nøglerne.

Jeg ser for tiden rigtig mange film omhandlede outer space. Seneste film jeg så må I selv gætte jer til.

ONE-ARM DB ROW AGAINST THE RACK
20 x 45
8 x 65
8 x 65
21 x 45

Jeg får en erotisk fornemmelse i maven når jeg udfører den her øvelse, den rammer utrolig lækkert.

PULLDOWN WITH A WIDE OVERHAND GRIP + CHEST-SUPPORTED DB ROW
8 x 90 + 6 x 21
7 x 90 + 10 x 17
9 x 85 + 10 x 17
9 x 85 + 8 x 17

SEATED CABLE ROW WITH A MEDIUM UNDERHAND GRIP
15 x 80
12 x 80
8 x 100
4 x 112
8 x 100
10 x 90

Squeeeeze. Des tungere, des mindre squeeeeeze, OK? Ok.

CHINUP
7 x BW neutral close grip
9 x BW alm.
8 x BW
7 x BW

CHEST-SUPPORTED REVERSE FLY
15 x 5
14 x 5
10 x 5
10 x 5
10 x 5

+ 3 set band pull-apart m. red band.

BACKEXTENSION som vel også hedder hyperextension, men nu prøver vi et nyt navn
10 x BW
6 x 20
3 x 40
5 x 30
10 x 20
8 x 20
13 x 10
20 x BW

Muligvis et sæt mere jeg ikke fik noteret.

Billede
Brugeravatar

En tidlig træning i selskab med Jimse og Jeppe.

SQUAT
10 x 50
7 x 80
6 x 100
5 x 120

3 sekunders negativ fase. Ryggen var lidt medtaget fra i går, så squatten blev sløjfet til fordel for ..

BULGARIAN SPLIT SQUAT FROM DEFICIT GOBLET
12 x 10
13 x 15
12 x 15
12 x 15

Iiih hvor var den dejlig. Mine glutes kom på arbejde, nydeligt.

HACK SQUAT
11 x 40 på stangen
10 x 70
10 x 70
10 x 70
10 x 70

2-3 sekunders negativ.

+ noget cuban press + noget lateral raise + noget ab wheel.

Alt i alt en fin træning, men jeg kører dog forfærdelig lav volumen i benene i forhold til alt andet. Det er dog high quality, men det er the high volume stuff as well. Og hvor er vi så henne af, hva'? Ja det er sgu et godt spørgsmål.

Billede

I går skulle jeg lægge øre til en masse sludder fra en afdanket alkoholiker. Det er sjovt at jeg bliver stående og hører, for lytter er en overdrivelse, på al hans nonsense. Jeg bilder mig selv ind, det er fordi jeg er en sympatisk ung mand men inderst inde ved jeg jo egentlig godt, det også er noget værre vrøvl, for havde forholdene været anderledes havde jeg slået hans hoved ind med et nærliggende objekt, i dette tilfælde fx en gouda ost fra delikatessen.

Vinterpsykosen er næsten allerede ved at indtage mig, jeg overvejer om jeg skal sætte ild til naboens hus så der i det mindste kommer en smule lys frem. Her er kraftedme så mørkt. Ok hej hej.
Brugeravatar

For helvede Bob, bliver du swole? Har jeg egentligt ikke lige spurgt om det for nylig? Whatever, bliver du swole, eller hva?
Brugeravatar

Mogens, jeg vokser rigtig fint for tiden. Jeg fucker også meget lidt rundt efterhånden, så det kan være det hænger sammen.

Jeg fandt denne perle i min YOUTUBE samling i går, jeg mindes en eller anden random idiot postede den i sin log engang. Jeg kan ikke lige huske hvem, men fantastisk sang. I dag tog jeg et bad mens den bragede igennem højtalerne. Så stod jeg der foran spejlet og kiggede mig selv intenst i øjnene mens jeg lavede pirouetter.

LOW INCLINE DB FLY PRESS
some x 13
8 x 23
10 x 32
6 x 36
7 x 36
6 x 36
9 x 32

Ja, jeg var jo egentlig ganske stærk i dag. Jeg havde tænkt mig dagen som en meget let omgang bryst, men jeg besluttede alligevel at køre en smule ekstra sets. Ca. 2-3 sekunders negativ fase.

FLAT DB FLY PRESS
8 x 32
10 x 27
10 x 27
18 x 20
20 x 17

Det er første gang jeg kører flad pres i ca. en 6 måneder. Jeg synes ikke rigtig om det, jeg burde have valgt slight decline - hvad tænkte jeg dog på? Måske var det synes af Christians frække smil der fratog min fatning? Eller også var det fordi jeg stod og svinede Jannik til. I do not know.

PUSHDOWN WITH A V-BAR + STANDING DB CURL + PUSHDOWN WITH A ROPE
12 x 25 + 10 x 15 + 10 x 2 bars
10 x 30 + 8 x 21 + 12 x 2 bars
8 x 35 + 8 x 21 + 12 x 2 bars
10 x 35 + 7 x 21 + 10 x 2 bars

Jeg er ved at være en rigtig Jane Fonda-whore, men det synes at virke.

STANDING DB CURL
9 x 21
8 x 21
8 x 21

Vægtløfter Peter fortalte mig, at min krop ville gå i forfald hvis jeg fortsat spiste mine havregryn dagligt. Jeg skulle sætte dem i blød natten over, ellers ville de danne for meget syre i min krop. Jeg fortalte ham, at det var meget velkomment - altså syre. Det forstod han ikke et pip af.

DIPS
11 x BW
12 x BW
10 x BW

Ja det endte jo med at være en fin lille omgang.
Min jakke lugter efterhånden godt og grundigt af shawarma-grill, ikke fordi jeg spiser det meget - modsat fx Jannik der ikke kan gå forbi den lokale pølsevogn uden at bruge hele sin SU - men snarere fordi jeg, meget strategisk, har valgt at placere min indendørsgrill ude i bryggerset hvor min jakke unfortunately hænger. Not good, man. Christian brokker sig konstant over det, men jeg trøster mig med han ikke brokker sig så meget over svedlugten mere.

Når jeg flytter, så tænker jeg at placere den et nyt sted - muligvis sætte den ud i opgangen ved brug. Så kunne jeg evt. få udskudt tandlægebesøget - i ved, der hvor jeg skal have sat min fortand i - for så ville jeg skræmme alle potentielle klagende beboere væk. Det kan jeg måske også med tænder, men vi ser. Tanden kan jo eftersigende skrues af og på.

Brugeravatar

Bob Harris skrev:Så stod jeg der foran spejlet og kiggede mig selv intenst i øjnene mens jeg lavede pirouetter.

Brugeravatar

Lols. I had zem.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: København

Jeg elsker denne log. Du er god nok, Bob. Du er faktisk rigtig god.

Fine DB rows forleden.

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Husk nu at spille LOTTO i morgen, venner. Der er over hundrede millioner i puljen, tænk jer engang, hva'? Det er hvad jeg har gjort i dag, altså tænkt. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg dog ville gøre af mig selv, hvis jeg vandt så mange penge. Motivationen til at stå op om morgenen og tage kampen op mod verden må vel forsvinde.
Jeg ville nok ende med at flytte syd på og spille golf dagen lang, mens jeg købte alle mulige ligegyldige ting for at fylde tomrummet ud, det der er skabt af at ikke have en hverdag med mening, og nå ja, drikke som et svin og lamme mig på alverdens blandinger af uppers and downers.

Dagens træning er dedikeret til min ven CASPER the Master of Deload.

ONE-ARM DB ROW
8 x 36
23 x 45
20 x 45

PULL UP
9 x BW
9 x BW
8 x BW
7 x BW

16 x 70
15 x 70
15 x 70
12 x 70

PULLDOWN WITH A MEDIUM UNDERHAND GRIP
4 x 100
9 x 80
20 x 60
20 x 60

Sød lille omgang. Min ryg var stadig lidt træt efter sidste omgang blastin' så jeg valgte at tage en let omgang. Der er ikke meget at skrive hjem om, venner. Følger I med i den amerikanske valgkamp?

Jeg har fundet noget multifrugtjuice der smager vanvittigt godt, det er simpelthen så forfriskende - men er det sundt? Jeg ved det ikke.

Billede
Brugeravatar

WEEEEeeeeee (:

Hvordan har albuen det?
Aldrig træt af at leve i skyggen?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Jeg hørte engang om en mand der vandt den store gevinst i USA. Han sagde det var det værste der nogensinde var sket for ham.
Brugeravatar

Sød lille omgang. Min ryg var stadig lidt træt efter sidste omgang blastin' så jeg valgte at tage en let omgang. Der er ikke meget at skrive hjem om, venner. Følger I med i den amerikanske valgkamp?

I see what you did there.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: København

Casper, mine albuer har aldrig haft det bedre. Jeg har dog også gjort mit for de skulle komme sig, de har været på is min. to timer om dagen, SMR til underamen og triceps og neoprenbind på 24/7. Ej det er løgn, det blev til ghetto-udgaven, to lag bind lavet af sokker. No shit.
Desuden skar jeg skullcrushers væk for good.

Jeg vågnede i morges og "nej nej nej, hvor er jeg træt og uoplagt." Det lå derfor i kortene, og desuden mig på sinde, ikke at træne idag. Femten minutter senere var jeg dog kommet til fornuft og var oplagt til en ny dag - og en ny træning. Man kommer ikke sovende til resultater.

I går så jeg videoen fra BODYBUILDING.DKs GET-TOGETHER AT TARGET GYM. Jeg er målløs over hvor ringe langt de fleste i videoen eksekverer øvelser, desuden ligner de en sæk kartofler. Der er dog enkelte undtagelser, heriblandt fx Madsen, Trolololololo, Casper og enkelte andre jeg ikke kender. Desuden har de fleste ualmindelig dårlig stil hvad angår træningstøj - hvilken formål tjener UNDERARMOURs lortegear nogen som helst?? Ingenting. It only adds to your doucheness.
Jeg ville ønske Casper havde smilet til kameraet - han er nu engang et flot skåret mandfolk.

Jeg drømte forleden jeg mødte Modeselektor back-stage. Vi snakkede om løst og fast, og jeg spurgte nogle meget kvalificerede spørgsmål vedr. brug af VSTs. Jeg husker bare ikke, hvad de svarede. Det er ellers et spørgsmål jeg længe har tænkt over.

Jeg er glad for de omsider er begyndt at lave remixes. Jeg tror desuden min ven Daller vil synes godt om det, men han har sikkert allerede hørt det. Daller er en fyr, der virkelig river tænder ud. HA-HA! :´)

GHR PULLDOWN-SEAT
4 x BW + blue band
5
5
4
4

JANE FONDA ROCKIN' IT! Utrolig langsom ecc. fase og altoverskyggende mental fokus på at aktivere glutes.

LYING LEG CURL
13 x 20
12 x 20
5 x 55
9 x 45
8 x 45
10 x 40
20 x 30
15 x 30
10 x 30
8 x 30

Så var der udsolgt, mine små hammiez var helt ødelagte.

SEATED DB PRESS VERTICAL SEAT
8 x 21 Arnold press
8 x 26
4 x 31
10 x 26 alm.
9 x 26

Så overvejede jeg lige kort, om jeg mon skulle fortsætte. Konklusionen jeg kom frem til var nej.

ONE-ARM CABLE LATERAL RAISE
12 x 15
12 x 15
12 x 15

Ja skuldrene er ufattelig trætte. De besidder ikke den styrke de havde i fordomstid, hvilket jeg ikke helt begriber. Hvorfor er jeg træt i skuldrene? Jeg kører en masse incline presses og det er sådan set det. Jeg har svært ved at se, hvorfor det mediale hoved bliver træt af den grund, især siden det ikke er specielt incline at all. Men venner, hvorfor overhoved bekymre sig over sådanne banaliteter? - det vigtigste er vel, at mine skuldre er trætte og bliver brugt.

Af træningsguf kan jeg fortælle, at YELLOW CAP (HOLLA BACK!) var utrolig flot at se på, han har fået nye sutsko han dødløfter i - og tilmed i blå. Mirrin', bro. Han er btw en god historiefortæller.
Christian havde unreal store calves, jeg har vanskeligheder ved helt at rumme det i mit hoved. Jeg lyver ikke når jeg siger, at de stikker, nærmest vinkelret, 1½-2 cm ud fra hans ben i bunden. Hvad fanden foregår der?? Det' fedt.

Jeg pruttede Jannick i hovedet.

Billede
Brugeravatar

Bob Harris skrev:I går så jeg videoen fra BODYBUILDING.DKs GET-TOGETHER AT TARGET GYM. Jeg er målløs over hvor ringe langt de fleste i videoen eksekverer øvelser...

Jeg kan kun dig ret. Det kan undre, når man ellers hører hvor "kvalitets-advokerende" folk er herinde. Jeg måtte dog selv lige komme med et par indrømmelser da jeg så mig selv - godt nok tog jeg lige nogle ekstra gentagelser for kameraets skyld som så blev med cheat, men at jeg kunne finde på at lave meget cheat var jeg ikke klar over. :shock: Det er der blevet rettet gevaldigt op på. Det er nu en gang utrolig effektivt at se sig selv på video.
Loggen på min hjemmeside: morinist.dk
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2008

Geografisk sted: Hygind, Vestfyn

Træner her: Fitness World Assens

Så du brød dit træningsparadigme for at få 15 minutes of fame? Du er en fameboy. Sir Fameboy vil alle huske dig som nu. Men ja, kamera er alletiders.

Ha! Det lykkedes mig at finde et Extrawelt remix. Det troede jeg aldrig, jeg skulle finde.

SEATED DB OVERHEAD EXT.
10 x 21
8 x 36
9 x 36
10 x 36

Ha-ha!

PUSHDOWN WITH V-BAR
some x some
some x some more
20 x 25
10 x 35
10 x 35
10 x 35
21 x 25

Sloooooooow ecc. og med squeeze.

DIPS
15 x BW
9 x 20
6 x 30

Jeg har sendt Mogensen en masse positive vibes.

STANDING DB CURL
15 x 13
10 x 17
8 x 26
4 x 32 cheat
9 x 25
11 x 21
10 x 21
6 + 4 x 21

STANDING BB CURL WITH A CLOSE GRIP
11 x 45
10 x 45
12 x 35

Udsolgt.

Efter træning rodede jeg lidt rundt og lavede lidt forskellige udstrækningsøvelser og noget pilatesyogawhateverman. Jeg ved ikke om noget af det pjat virker, men jeg gider ikke blive skadet nogensinde igen. Mens jeg rodede rundt spiste jeg en banan, men jeg var stadigvæk ved at dø da jeg fik parkeret min cykel derhjemme.
Jeg frygtede meget kort for, jeg havde smidt nøglerne væk. Havde jeg gjort det, ja så havde energien ikke været der til at køre tilbage efter dem. Så ville jeg nok bare lægge mig ned på den kolde jord og hvile min krop.
Da jeg kom indenfor drak jeg noget iskold juice -- multifrugt, baby. Det smager så godt, at verden kunne styrte i grus omkring mig uden jeg ville opdage det.

I morgen bliver en hviledag, mine små led er lidt trætte. Så vil jeg spise flødeskumskager og drikke kakao.

Billede

Sidst rettet af Bob Harris 24. nov 2011, 19:56, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Bob Harris skrev:Så du brød dit træningsparadigme for at få 15 minutes of fame? Du er en fameboy. Sir Fameboy vil alle huske dig som nu.

Ja, jeg er attention whore :D
Loggen på min hjemmeside: morinist.dk
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2008

Geografisk sted: Hygind, Vestfyn

Træner her: Fitness World Assens

Bob Harris skrev:Jeg har sendt Mogensen en masse positive vibes.

:hugs:
Brugeravatar

Hahhahaha!!!
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Latterlig morgentræning. Har haft en skide travl dag, så var nødt til at træne kl. 08.30. Jeg har lige fundet ud af, der ligger en NETTO intet mindre end 100 meter fra min nye lejlighed. Winning.

BULGARIAN SPLIT SQUAT GOBLET
10 x BW
10 x 11
10 x 11
12 x 11

Meget langsom ecc., fokus på godt stretch i bunden. Det smadrede mine lår fuldstændig, jeg må være utrolig fed siden det sker.

SQUAT HEELS RAISED (2 måtter)
10 x 50
10 x 70
8 x 100
8 x 100
10 x 90

Sparsom volumen, men glædeligt gensyn med heels raised. Det føles nu engang bedre, omend det giver et mindre egoboost. Oh well - no egos.

HACK SQUAT
10 x 40 på stangen
10 x 70
6 x 100
4 x 100
15 x 70
25 x 50

Død og pine. Det er en af de hårdeste øvelser jeg kender. Ok.
Brugeravatar

Sikke en dejlig træning du lavede idag.
Aldrig træt af at leve i skyggen?
Brugeravatar

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

I dag var en forfærdelig træning. Den første i et godt stykke tid, vel egentlig. Jeg var ved at smelte væk i min skjorte og var nødt til at smide den - noget jeg ellers sjældent gør. Jeg har kogt hele dagen, selv nu sidder jeg og koger helt vildt. Syg er jeg dog ikke, faktisk slet ikke tæt på det. Siden der ikke var mere volumen på i dag tager jeg revanche med bryst tirsdag. Det er btw også sidste gang jeg nogensinde vover mig ud i at kombinere bryst og ryg sammen - i hvert fald hvis jeg har i sinde at køre dem begge som en traditionel volumen-dag.

Anyway, træningen blev skåret ned til noget der ligner 1/3. Vægtene var tunge og mit fokus flakkede for meget. Desuden følte jeg min krop var ved at sprænge i luften af varme.

ONE-ARM DB ROW
12 x 21
5 x 40
22 x 50
21 x 50

PULL UP
8 x BW
8 x BW
7 x BW WG
8 x BW
8 x BW
7 x BW WG

12 x 80
12 x 90

LOW INCLINE DB PRESS
10 x 21
6 x 32
6 x 36
3 x 45 dårlig bane
5 x 45
9 x 40
6 x 40
6 x 40

LOW INCLINE DB FLY PRESS
5 x 36
8 x 32
8 x 32

Jeg mistænker triceps for at være en anelse trætte.
Brugeravatar

LYING LEG CURL
18 x 20
13 x 30
10 x 40
6 x 50
6 x 50
10 x 45
10 x 40
10 x 40
12 x 40
8 x 40
9 x 35
10 x 35
20 x 25
16 x 25

Jeg råbte under flere af mine sets "GJUUUUURUP!!!" for at gøre det hele lidt mere hardcore. Gjurup træner også, men ikke med mig desværre.

STANDING DB CURL
15 x 10
8 x 15
10 x 21
5 x 27
10 x 21
10 x 21

Stille og rolig omgang. Min ryg er helt kvæstet efter i går, det føles som at venstre rhomboid er overbelastet. Oh well.
Udmærket træning. Ikke mere at sige. Har I det godt allesammen?

Billede
Sidst rettet af Bob Harris 29. nov 2011, 15:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Jeg har det godt...
Har tænkt mig at spille lotto på onsdag, hvis jeg scorer 110 mio. så giver jeg 40 liter sødmælk.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster