Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

det lyder ikke rart. 

Jmt skrev:Wow. Har du overhovedet nogen som helst indsigt i sådan et forløb?
Ikke at jeg selv har det, men jeg har en mor, der har været igennem kemo, og jeg har set hvor svækket man kan blive af det. Bare det at gå fra soveværelset til køkkenet var en udfordring for hende til tider.
Ligesom når man er blevet slemt forkølet frarådes tung styrketræning på det kraftigste, imens udendørs gåture hvor man er pakket godt ind kan have en lindrende effekt.
SandyFrink skrev:Lungekræft er en forfærdelig diagnose og er for mange game over, fra hukommelsen er den 5-årige overlevelsesrate under 10%. Hvordan er hans kropsvægt og muskelmasse? Nærmer han sig en tilstand af decideret muscle wasting? Hvis ja, så snak med den behandlende læge og spørg om han skal på noget anabolika af en art. Derudover, overvej en tæt på kulhydratfri kost for om ikke andet at forsøge at bremse cancerens vækst.

Equalizer skrev:Altså er det meningen at han overhovedet skal presse kroppen alt for meget i den process han går igennem? Er kroppen ikke bedre tjent med at bruge de ressourcer den har på de nødvendige steder? Ikke at jeg har nogen idé om det, men kunne bare godt forestille mig det. Hvad siger lægerne?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster