Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1173
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1170

Følg bodybuilding.dk på

Loggen er lukket

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





I dag skulle jeg have trænet ben. Det lykkedes mig vel næsten også.
Jeg skulle træne relativt tidligt med MIRONDA - kl. 10 - men kom i seng ca. ved 3-tiden, hvilket resulterede i sølle 6 timers søvn. For nogle er det sikkert rigeligt, men med mit aktivitetsniveau fungerer det bare ikke. Jeg nåede dog alligevel ikke derned til kl. 10, så det kunne næsten være godt det samme. MIRONDA var da også delvist skuffet og ked af det, da jeg kom (... heHEhEhEheHE).
Anyways, sprang let henover opvarmningen til Squatten, så det blev en gay omgang. 6 sæt med 5'ere på 70 og 80 kg - bum, what a fail. Dels skal jeg lige vænne mig til at squatte i VL-sko, men min hofte var også helt spastisk i dag - den var stiv og øm. Jeg har tidligere døjet med stiv hofte i højre side, men nu skal jeg igen igang med en masse mobility og ordentlig opvarmning, hvilket jeg har været dårlig til de sidste par måneder.
Nå, men jeg havde møg travlt - især efter jeg kom 1 time for sent til træning. Skal nemlig være i Næstved senest kl. 14.15, så efter Squatten og 2 sæt Leg Press, måtte jeg BOUNCE. Heldigvis nåede jeg Hovedbanen 5 min før mit tog gik, ellers havde det for alvor været en gedigen LORTE DAG.

Jeres besøg her skal dog ikke være helt forgæves og som præmie for at have læst min rant, skal I belønnes med 2 (!) billeder i dag.

Billede
Billede
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jobs skrev:
Bork skrev:Kommer ud og træner i Target på lørdag ved 13 tiden. Også skal Tjekken filme min flotte røv. Ses vi? :wink:


Martin fortalte godt, at der skulle smedes og spises bøf på lørdag, men jeg er desværre til familieudflugt i Knuthenborg Park. :(

Ellers var jeg dukket op bare for at drikke sødmælk med Tjekken og se Jer dyste til døden! YEAH BUDDY!


Familieudflugt simpelthen, jeg gad sgu godt en tur til Knuthenborg og se på tigere. Ærgerligt du ikke kan komme, men vi må jo bare ses på et andet tidspunkt.

Forresten rigtig fornuftigt billede du har fået taget af ryggen der, det ser faktisk bedre ud end jeg havde troet. Ligesom mig binder du også fedt omkring maven og lovehandles. Abs og omkring håndtagene var faktisk noget af det sidste jeg smed op til DM, jeg havde streger på glutes, juletræ på ryggen og pikhud på benene før jeg havde 6 pack. Det er totalt sur urt, men sådan er der så meget.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bork skrev:
Jobs skrev:
Bork skrev:Kommer ud og træner i Target på lørdag ved 13 tiden. Også skal Tjekken filme min flotte røv. Ses vi? :wink:


Martin fortalte godt, at der skulle smedes og spises bøf på lørdag, men jeg er desværre til familieudflugt i Knuthenborg Park. :(

Ellers var jeg dukket op bare for at drikke sødmælk med Tjekken og se Jer dyste til døden! YEAH BUDDY!


Familieudflugt simpelthen, jeg gad sgu godt en tur til Knuthenborg og se på tigere. Ærgerligt du ikke kan komme, men vi må jo bare ses på et andet tidspunkt.

Forresten rigtig fornuftigt billede du har fået taget af ryggen der, det ser faktisk bedre ud end jeg havde troet. Ligesom mig binder du også fedt omkring maven og lovehandles. Abs og omkring håndtagene var faktisk noget af det sidste jeg smed op til DM, jeg havde streger på glutes, juletræ på ryggen og pikhud på benene før jeg havde 6 pack. Det er totalt sur urt, men sådan er der så meget.


Hvis man ser bort fra, at der har været en mindre FAMILY FIGHT i forbindelse med udgifter til udflugten, så ja - det skal nok blive hyggeligt! :lol:
Jeg håber at finde en lille ged, som jeg kan curle. Jeg er ikke så stærk i curls, så den skal være lille.

Haha, jeg er heller ikke verdens største gut, så det er forståeligt nok. Jeg blev også selv positivt overrasket over ryggens fremgang. Det (relativt) høje split, der har givet mig mulighed for at smede godt igennem, har helt sikkert været et godt valg. Derudover tror jeg også, det har været en god beslutning at holde mit fedtindtag i den høje ende.
Du var dælme ellers SHREDDED op til DM - dit profilbillede her på siden fra hvad, 6 uger før? , er jo vanvittigt. Men ja, sådan er der så meget. Godt nok lagrer jeg fedt alle de kedelige steder, men mine genetics er ikke helt dårlige. Mine calves, guns og traps har altid været godt med fra day one, så det kan man glæde sig over. :)
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvorfor fanden springer du opvarmning over, hvis du ved du tidligere har haft et problem? Du skal ikke have hovedet under armen. Du kan prøve dig med at køre lidt bulgarian split squat with front foot elevated enten som opvarmning med pause i bunden, eller som en øvelse senere i træningen, det gavner mig meget. Hvad gør du for din mobilitet?

Den her øvelse er godt for alt i min squat. Jeg kører den om morgenen.


Og så ville jeg desuden lytte mere til Pooo00uul, hvis jeg var dig.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Han kunne også bare have lyttet til mig.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3376
Tilmeldt: 27. nov 2008, 09:55
 
Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jobs skrev:
Bork skrev:
Jobs skrev:
Bork skrev:Kommer ud og træner i Target på lørdag ved 13 tiden. Også skal Tjekken filme min flotte røv. Ses vi? :wink:


Martin fortalte godt, at der skulle smedes og spises bøf på lørdag, men jeg er desværre til familieudflugt i Knuthenborg Park. :(

Ellers var jeg dukket op bare for at drikke sødmælk med Tjekken og se Jer dyste til døden! YEAH BUDDY!


Familieudflugt simpelthen, jeg gad sgu godt en tur til Knuthenborg og se på tigere. Ærgerligt du ikke kan komme, men vi må jo bare ses på et andet tidspunkt.

Forresten rigtig fornuftigt billede du har fået taget af ryggen der, det ser faktisk bedre ud end jeg havde troet. Ligesom mig binder du også fedt omkring maven og lovehandles. Abs og omkring håndtagene var faktisk noget af det sidste jeg smed op til DM, jeg havde streger på glutes, juletræ på ryggen og pikhud på benene før jeg havde 6 pack. Det er totalt sur urt, men sådan er der så meget.


Hvis man ser bort fra, at der har været en mindre FAMILY FIGHT i forbindelse med udgifter til udflugten, så ja - det skal nok blive hyggeligt! :lol:
Jeg håber at finde en lille ged, som jeg kan curle. Jeg er ikke så stærk i curls, så den skal være lille.

Haha, jeg er heller ikke verdens største gut, så det er forståeligt nok. Jeg blev også selv positivt overrasket over ryggens fremgang. Det (relativt) høje split, der har givet mig mulighed for at smede godt igennem, har helt sikkert været et godt valg. Derudover tror jeg også, det har været en god beslutning at holde mit fedtindtag i den høje ende.
Du var dælme ellers SHREDDED op til DM - dit profilbillede her på siden fra hvad, 6 uger før? , er jo vanvittigt. Men ja, sådan er der så meget. Godt nok lagrer jeg fedt alle de kedelige steder, men mine genetics er ikke helt dårlige. Mine calves, guns og traps har altid været godt med fra day one, så det kan man glæde sig over. :)


Nå for fanden. Så er stemningen vidst også lagt!
Høje splits syntes jeg også har en tendens til at virke rigtig godt for ryggen, nok mest bare fordi mange har svært ved at trække som de skal.
Det er da altid noget, lægge er en god ting at have. Det har jeg intet af på mine 194 cm.

Og jo det er fra omtrent 6 uger ude.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bob Harris skrev:Hvorfor fanden springer du opvarmning over, hvis du ved du tidligere har haft et problem? Du skal ikke have hovedet under armen. Du kan prøve dig med at køre lidt bulgarian split squat with front foot elevated enten som opvarmning med pause i bunden, eller som en øvelse senere i træningen, det gavner mig meget. Hvad gør du for din mobilitet?

Den her øvelse er godt for alt i min squat. Jeg kører den om morgenen.


Og så ville jeg desuden lytte mere til Pooo00uul, hvis jeg var dig.


Jeg var som nævnt ret sent på den, hvorfor jeg sprang lidt let henover opvarmningen. Det gør selvfølgelig ikke min undskyldning mere valid, but lesson learned.
Tak for linket. Jeg plejer normalt at foam rolle ryg, hams, glutes, quads og IT-bands inden mine ben-træninger, og lidt "standard udstrækning" bliver det også til. For nogle måneder siden, da jeg skiftede fra Low Bar til OL Squat kørte jeg Straddle og Goblet Squats, som hjalp mig en del mht. mobilitet/dybde.

Jeg lytter ellers meget til, hvad The Poul siger, men det er ikke så tit, vi snakker om opvarmning/mobilitet. Og velkommen Bubba! :)

søde Madsen, du sagde mange gode ting i dag, men det tager nogle gange lang tid at dechifrere, hvad det egentlig er, du siger
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Selvom vi var kede af at undvære dig i går, kan jeg glæde dig med den nyhed, at jeg fik Beast til at drikke sødmælk, og han var ovenud begejstret!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:Selvom vi var kede af at undvære dig i går, kan jeg glæde dig med den nyhed, at jeg fik Beast til at drikke sødmælk, og han var ovenud begejstret!


Oh dood. :gayfight:

Haha, klasse! Jeg ved dog ikke helt, om jeg skal være forarget over, at han ikke tidligere har smagt sødmælk, eller bare skal nøjes med at være begejstret for resultatet...

Jeg nøjes nok med at være begejstret, og vil glæde mig til at se de mere langsigtede resultater af hans sømælks-misbrug.
There's no way back now - EMBRACE IT, BEAST!
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jobs skrev:
TheCzech skrev:Selvom vi var kede af at undvære dig i går, kan jeg glæde dig med den nyhed, at jeg fik Beast til at drikke sødmælk, og han var ovenud begejstret!


Oh dood. :gayfight:

Haha, klasse! Jeg ved dog ikke helt, om jeg skal være forarget over, at han ikke tidligere har smagt sødmælk, eller bare skal nøjes med at være begejstret for resultatet...

Jeg nøjes nok med at være begejstret, og vil glæde mig til at se de mere langsigtede resultater af hans sømælks-misbrug.
There's no way back now - EMBRACE IT, BEAST!


Jeg følte mig også temmelig MEGA MASS efter jeg havde drukket den. Herman fik mig også lokket på noget pre-w appelsinjuice med savsmuld, det var satme noget der rykkede!
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

CHEST

Incline DB Bench Press
10 x 32,5 kg Rep PR
10 x 32,5 kg
9 x 32,5 kg
9 x 32,5 kg
10 x 32,5 kg
10 x 30 kg
11 x 30 kg
11 x 30 kg

Incline DB Fly
10 x 15 kg
10 x 15 kg
15 x 10 kg

.. 5 sek. eccentrics.

- THE JEW HUNTER havde lokket mig i AK Thor i dag. Det var hyggeligt. Bagefter gik vi en lang tur ved stranden, hvor jeg fik snakket en del.

Vi tog også billeder af min nye hat.
Billede
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

BACK

WG Pulldown
10 x 70 kg Rep PR
10 x 70 kg
10 x 70 kg
9 x 70 kg
9 x 70 kg
14 x 60 kg
13 x 60 kg

.. Det onde Pulldown-tårn fik gedigne tæsk i dag.

OA HS PG EO Row
10 x 65 kg
10 x 65 kg
10 x 65 kg
10 x 65 kg

.. Fordi min venstre side er betragteligt svagere end min højre, prøvede jeg for første gang at lade den "styre" repsne i dag. Det føltes godt.

OA HS NG Row
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg

OA HS PG EO Row
20 x 45 kg
20 x 45 kg
20 x 45 kg

CG Pulldown
15 x 50 kg
14 x 50 kg

WG Pulldown
15 x 50 kg
15 x 50 kg
15 x 50 kg
12 x 55 kg
12 x 55 kg

AT DB Curls
10 x 12 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

- Vi var mange iron brothers i TarGet i dag til trods for, det var en sen træning - ROOKIE, THE JEW HUNTER, MR RICE, The Pooo00uul og undertegnede var present. Hvis man ser bort fra de 3 tåbelige rockere, der kørte Chest, biceps og abs, så var det en hæderlig indsats, der blev ydet.
Jeg holdte pauserne korte og repsne høje, hvilket gjorde mig lidt utilpas, men bagefter var det rart.

Fra i går gik jeg forresten igang med 6 ugers diæt. Carbsne bliver holdt i den lavere ende, mens fedtindtaget forbliver højt.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

DELTS

DB Shoulder Press - 90 gr
10 x 24 kg PR
10 x 24 kg
10 x 24 kg
10 x 24 kg
10 x 24 kg
10 x 24 kg
10 x 24 kg
10 x 24 kg
9 x 24 kg

.. Hvor var det lækkert. Fra 8 x 22 sidst til 10 x 24 i dag - og så på diæt (trolol).

DB Lateral Raises
15 x 10 kg
15 x 10 kg
15 x 10 kg
15 x 10 kg
15 x 10 kg
23 x 8 kg
25 x 8 kg

DB Rear Delt Fly
15 x 6 kg
15 x 6 kg
15 x 6 kg
15 x 6 kg
15 x 6 kg

Dagens træning featuring: Huen, Bjørnen, MIGHTY BORK (som forøvrigt løftede en helvedes masse kg), THE JEW HUNTER, KARAOKE ROOKIE, The Equus og søde, lille mig.
Vi manglede blot The Pooo00uul, Quad-Jonas og VIETCONG WOLFF !!
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Looking good, Jobs ;o)

Lyder til der bare bliver hygget zååååå meget i Target
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pecs er ved at være gode!
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ThePhoenix skrev:Looking good, Jobs ;o)

Lyder til der bare bliver hygget zååååå meget i Target


Tak friend, det betyder meget, når det er sådan en lækker fyr som dig, der siger det.

Der er faktisk utrolig dårlig stemning i TarGet - folk gider ikke rigtig træne - vi snakker bare, imens vi drikker mælk og kaffe. Jeg pynter bare på det for at tiltrække dig, nu når du har planer om at flytte til København. Alle logs fra TarGet er faktisk fiktive. Ligesom man i gamle dage hjalp hinanden med sine blækregninger, hjælper vi hinanden med at skrive fiktiv log.
Herman savner også nyt kød - han synes jeg er tyk og utiltalende, så jeg har fortalt ham om min jyske friend, MÅGENS.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nders skrev:Pecs er ved at være gode!


Når det kommer fra selveste Dr. Pecs, varmer det ekstra meget.

Hvis jeg dog bare ikke lagrede så meget fedt på brystet, som jeg gør, ville det være rart. Men jeg har rigtig nok oplevet god fremgang med pecs både styrke og masse mæssigt. Mest styrke.
Nu må vi se, hvordan det ser ud om 6 ugers tid. Næste sommer, når jeg har fået noget mere masse på, og får cuttet ned, skal det nok blive lækkert. :)
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

LEGS

Squat
5 x 50 kg
5 x 50 kg
5 x 70 kg
5 x 80 kg
5 x 90 kg
3 x 100 kg
5 x 90 kg
5 x 90 kg
10 x 80 kg

.. Var en rigtig god omgang i dag! Oplevelsen fra forrige gang sad stadig i baghovedet, men jeg fik kørt en god opvarmning denne gang, og efter de første par sæt var jeg GAME ON!
Jeg skal dog lige vænne mig til at squatte i VL-sko, men det går markant fremad på den konto. De sidste 2 sæt på 90 kg var rigtig gode og med overskud.

Romanian Deadlift
5 x 70 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg
5 x 120 kg
5 x 130 kg
5 x 130 kg
10 x 110 kg

.. Min core var ikke meget værd i 2. sæt med 130 kg, så det blev ikke til det helt vilde i dag.

Decline Leg Press
10 x 100 kg
10 x 140 kg
10 x 140 kg
10 x 140 kg
10 x 140 kg
8 x 180 kg
8 x 180 kg
15 x 140 kg N/L
15 x 140 kg N/L

.. Havde VL-skoene på og med smal fodstand ca. midt på pladen, gav det juice i Quadsne.

Decline Calf Press
15 x 100 kg
20 x 100 kg
20 x 100 kg
20 x 100 kg
16 x 120 kg
20 x 120 kg
22 x 120 kg
18 x 120 kg
25 x 120 kg

.. Legede lidt med føddernes vinkling. Synes det fungerede godt.

- Og så blev det til et par sæt DB Split Squats med The Pooo00uul som supervisor og efterfølgende løb jeg nogle baner med prowleren.
Som følge af det lumre vejr og den intense træning, lugtede jeg af nossesved i metroen, men det gør jeg alti' alti' - også når jeg kører bil, det' jeg ligegla' med!

Vægt update:
29/6: 80,4
6/7: 79,6

.. Egentlig godt tilfreds. Spiste trods alt en halv lagkage ene mand i lørdags (den 30.), da der var familieudflugt, og diæten startede først i mandags.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

CHEST

Incline DB Bench Press
5 x 18 kg
5 x 24 kg
10 x 34 kg Rep PR
10 x 34 kg
10 x 34 kg
10 x 34 kg - efter en god grind på 10. rep, havde jeg nær tabt vægtene ned i skærmen på mig selv - til stor forskrækkelse for manden, der stod ved siden af - I GOT THIS, MAN... I GOT THIS!
10 x 32 kg
10 x 32 kg
8 x 32 kg
15 x 24 kg
13 x 24 kg

.. Det kan man vist kalde godkendt. Så først bagefter i min logbog, at jeg sidst kun havde fået 2-3 sæt med 10 x 32,5 kg.

HS Chest Press
10 x 80 kg
10 x 80 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg
7 x 100 kg

Chest Dips
10 x BW
10 x BW
10 x BW
10 x BW
10 x BW
10 x BW

Incline DB Fly
12 x 12 kg
12 x 12 kg
12 x 12 kg
12 x 12 kg

.. 5-6 sek. excentrisk, 2 sek. koncentrisk, 60 sek. pauser og ingen lock-out i toppen for CONSTANT TUT!

- Og så var jeg nødt til at BOUNCE, da jeg skulle til familiespisning hos min faster. På vej derud i bussen sad jeg bag en kvinde, der stank af mados. Jeg har aldrig været fan af den lugt. Som barn hadede jeg, at jeg altid stank af mados efter hjemkundskab i skolen. Inden jeg fik lavet nyt køkken i lejligheden, virkede min emhætte ikke, så når der skulle steges kød på panden, stank der af mados i lejligheden de efterfølgende dage. Sikke noget pis. Nå, men sådan er der jo så meget.
Jeg bemærkede også, at der var en kvinde, som cyklede forbi bussen. Hun havde rimelig store lægge på sådan en muskuløs måde. U mirin bro?.. Indeed I was!
Jeg havde et par grønne "natbukser" på til træning i dag, hvilket folk havde travlt med at kommentere. Jeg sportede også en god ble-røv, men det var lækkert. THE JEW HUNTER nød det også, omend han var noget trist i dag. Det gør fysisk ondt på mig at se ham lide, sådan som han gør, men han kan glæde sig over, at han snart er mere FISS end Rob Riches.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

BACK

WG Pulldown
6 x 40 kg
10 x 60 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg
15 x 60 kg
15 x 60 kg

OA HS EO Row
10 x 65 kg
10 x 70 kg PR!
10 x 70 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg

OA HS NG Row
10 x 70 kg
10 x 80 kg PR!
10 x 80 kg
14 x 65 kg
14 x 65 kg

OA HS EO Row
20 x 45 kg
20 x 45 kg

CG Pulldown Row
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

- Og så 6 sæt AT DB Curls til failure.

Der var en fyr, der squattede 3 x 260 kg i dag. Han var dælme massiv at se på.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jobs skrev:Der var en fyr, der squattede 3 x 260 kg i dag. Han var dælme massiv at se på.

Hvis du så mig, hvorfor kom du så ikke hen og sagde hej? :-k
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ThePhoenix skrev:
Jobs skrev:Der var en fyr, der squattede 3 x 260 kg i dag. Han var dælme massiv at se på.

Hvis du så mig, hvorfor kom du så ikke hen og sagde hej? :-k


Min begejstring var svær at skjule med de løse bukser, jeg havde på. I den forbindelse følte jeg, at det ville være for offensivt at søge kontakt. :gay:

Åh Mågens altså, enough with the chit chat - hvornår ser vi dig egentlig i TarGet? Det må gerne være snart.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jobs skrev:
ThePhoenix skrev:
Jobs skrev:Der var en fyr, der squattede 3 x 260 kg i dag. Han var dælme massiv at se på.

Hvis du så mig, hvorfor kom du så ikke hen og sagde hej? :-k


Min begejstring var svær at skjule med de løse bukser, jeg havde på. I den forbindelse følte jeg, at det ville være for offensivt at søge kontakt. :gay:


Burde jeg have læst det her? :lol:
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bork skrev:
Jobs skrev:
ThePhoenix skrev:
Jobs skrev:Der var en fyr, der squattede 3 x 260 kg i dag. Han var dælme massiv at se på.

Hvis du så mig, hvorfor kom du så ikke hen og sagde hej? :-k


Min begejstring var svær at skjule med de løse bukser, jeg havde på. I den forbindelse følte jeg, at det ville være for offensivt at søge kontakt. :gay:


Burde jeg have læst det her? :lol:




Det har været hyggeligt at se så meget til dig i TarGet på det seneste. Martin og Herman er vist også udpræget begejstrede. I kunne få en fin lille 4-mands bande, hvis Tue trænede der mere frekvent og du ligeså. :)
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jobs skrev:
Det har været hyggeligt at se så meget til dig i TarGet på det seneste. Martin og Herman er vist også udpræget begejstrede. I kunne få en fin lille 4-mands bande, hvis Tue trænede der mere frekvent og du ligeså. :)


LOL til den video dér.

Det er jeg glad for at høre. Syntes det er fantastisk jeg kan køre med derud sommetider og træne i godt selskab!
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg var nu glad for at I var blevet færdige med at Squatte da jeg skulle til at i gang. Mit ego havde ikke kunne bærer at squatte under det halve af jeres.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3376
Tilmeldt: 27. nov 2008, 09:55
 
Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jobs skrev:
ThePhoenix skrev:
Jobs skrev:Der var en fyr, der squattede 3 x 260 kg i dag. Han var dælme massiv at se på.

Hvis du så mig, hvorfor kom du så ikke hen og sagde hej? :-k


Min begejstring var svær at skjule med de løse bukser, jeg havde på. I den forbindelse følte jeg, at det ville være for offensivt at søge kontakt. :gay:

Åh Mågens altså, enough with the chit chat - hvornår ser vi dig egentlig i TarGet? Det må gerne være snart.


Hvorfor har du ikke været i Target endnu, Mågens? Du er efterhånden en af de eneste BB.dk celebs jeg endnu ikke har mødt IRL.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3376
Tilmeldt: 27. nov 2008, 09:55
 
Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

DELTS

DB Shoulder Press (90)
5 x 12 kg
5 x 18 kg
10 x 26 kg PR
10 x 26 kg
10 x 26 kg
9 x 26 kg - 10'eren var halvt oppe. Det var jævnt træls.
8 x 26 kg
10 x 24 kg
10 x 24 kg
9 x 24 kg
13 x 18 kg
12 x 18 kg

.. Dælme god fremgang i presse-styrken for tiden. Det må være fordi, jeg er begyndt at komme blåbær i mine shakes. Blåbær er SUPER FOODS!

DB Lateral Raises
12 x 12 kg PR
12 x 12 kg
12 x 12 kg
12 x 12 kg
12 x 12 kg
15 x 10 kg
15 x 10 kg

.. 60 sek. pause mellem sæts. Beskedne veins på delts. Sødt.

DB Rear Delt Fly
15 x 6 kg
15 x 6 kg
15 x 6 kg
15 x 6 kg
15 x 6 kg

Dips
10 x BW
10 x BW

.. Der var en SYNTHOL SKYDENDE, TRAILER TRASH, SKIN HEAD M. FORWARD SHOULDER POSTURE, der kørte flere forskellige varianter af curls med kablerne, ellers ville jeg have kørt nogle lette Pushdowns.

TV2 genudsender "Den som dræber" for tiden. Magen til lort skal man lede længe efter.
Det skulle da lige være denne log.

HAHAHA!

:(
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækker styrkefremgang!

Har du smagt Hermans "Mega gainer"? Den er satme godt at slutte en træning af på. Jeg giver en mega gainer, næste gang jeg kommer til Target. Så har du fandeme bare at være der!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dødlækker skulderpres, Jobs!

Hvad tid træner du legs i morgen, Jobs?
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt


IG:
https://www.instagram.com/glutesngluten/
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3388
Tilmeldt: 15. aug 2010, 00:49
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 306 gæster