Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65727 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049583 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1350
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1348

Følg bodybuilding.dk på

How i stop worrying and love the barbell!

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





MadzP92 skrev:
Benjamin Reilly skrev:Kan du huske de der supersæt vi blev enig om du skulle kører i alt? Hvor fanden er de henne, venze?


squat ss bænk ss rows :batemand:

Nej de 3 store er et supersæt - 5 sæt. Derefter køres biceps, triceps og delts i 45 minutter, ingen supersæt, bare god tid. Rows har vi da slet ikke tid til.
Most everyone's mad here.
Brugeravatar
 
Reputation point: 192
 
Indlæg: 3164
Tilmeldt: 15. aug 2013, 22:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Var det ikke drop sets der var snak om?

Super settet drop sets?
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:27-1-2015.

Barsels træning #6.

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

Ganske hæderlig træning i dag, død løft var temmelig hård og komme igennem!

Dead lift:
5 X 105 KG.
5 X 95 KG.
5 X 5 X 85 KG, < Max 1.30 Min i mellem sæt.
De 105 KG var godt nok tunge!! Ville have optaget dem, men kom fra det og fik så kun optaget sidste sæt af 85 KG. Poster det i bunden af loggen og ønsker MEGET gerne kritik på det. :)

Klokov Press:
5 X 42.5 KG.
5 X 37.5 KG.
5 X 5 X 32.5 KG. < Ca. 30 Sek i mellem sæt.
De var for lette, kunne nok godt have taget 5 KG mere på i første sæt. Det bliver næste gang.

Yates Rows:
5 X 72.5 KG.
5 X 65 KG.
5 X 5 X 60 KG. < Ca. 45 Sek i mellem sæt.
Det var helt godt.

Barbell Curls:
8 X 25 KG.
8 X 25 KG.
8 X 25 KG.
Korte pauser i mellem sæt, fint pump.

Statisk stræk og mobilitets øvelser til slut.


Video:
Mit sidste sæt død løft fra i dag, var ved og være godt brugt der!!
Føler selv at mit død løft er gået fra og være et "Træk /start i lænden" til og være et "Tryk/Start i hælene" Det virker som om jeg træder mere gennem gulvet og får aktiveret min bag kæde.

Synes også jeg har fået meget bedre fornemmelse for min lænd og core. Dog har jeg stadigvæk lidt svært ved og presse ud af i coren når jeg er i udgangs position.

Kan selv se at jeg godt kan starte med stangen lidt tættere på mine ben, også glemmer jeg og holde hovedet i neutral position.

Nå, men i er meget velkommen til og komme med kritik på det:
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:29-1-2015.

Barsels træning #7.

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

Tung omgang i dag, men det gik godt.

Har også fået ny bænk in hulen! Se billeder i bunden af loggen.

OL Squat:
5 X 87.5 KG.
5 X 80 KG.
5 X 5 72.5 KG. < < 1 Min i mellem sæt.
Kunne ikke rigtig finde fodstilling i dag, det irriteret mig en del! Men det gik da.

Bench Press:
5 X 75 KG.
5 X 67.5 KG.
5 X 5 X 62.5 KG. < < 1 Min i mellem sæt.
Udemærket omgang, tror desværre der er lidt vej til 5 X 80 KG endnu, men cutter jo også og køre på søvn underskud.

Pendlay rows:
5 X 67.5 KG.
5 X 62.5 KG.
5 X 5 X 57.5 KG. < < 1 Min i mellem sæt.
Følte jeg havde rigtig god teknik her i dag.

Billeder:
Billeder af den nye bænk, valget faldt på denne her da den opfyldte alle mine krav.
1. Skulle være glat.
2. Skulle være bredere end den jeg har nu.
3. Skulle kunne køre In-cline.
4. Have så tæt på konkurrence mål som muligt.
5. Måtte ikke koste en herre gård. Den her kostet 1000kr, Hvilket jeg synes er meget for pengene.

Den virker rigtig stabil og er godtkendt til 250 KG, så der er et stykke vej for mig. Den opfylder IPF mål udover at den er 2 cm for smal på ligge fladen. Ville gerne have haft en der var bredere men det er ret svært og finde med mindre de bliver meget dyre!

Desuden er den 4 CM bredere end den jeg brugte før, og kunne klart mærke en forskel i dag.
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:31-1-2015.

Barsels træning #8.

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

En lidt let omgang overkrops træning, mit understel har været lidt brugt de sidste par dage så valgte og "spare" dem i dag :)

Har lidt irritation i min front skulder, skifte vis den ene og den anden side. Det kommer 100% af forkert teknik i bænk, og kan tydeligt mærke de reps hvor det sker, så skal have løst det problem før det bliver til noget seriøst.

45* In-Cline Bænk:
4 X 8 X 45 KG.

Yates Rows:
4 X 8 X 60 KG.

Klokov Press:
4 x 8 X 35 KG.

Lat Pull Downs:
4 X 8 X 50 KG.

Billed:
Har også erhveret mig et par ekstra straps i kort model, så nu har jeg både lang og kort. Så må vi se hvornår jeg begynder og bruge dem. De virker ret lækre og nemme og bruge ihvertfald.
Billede
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:2-2-2015.

Barsels træning #9.

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

Temmlig hård omgang i dag! Måtte bruge fuld pause tid på back off sættene.

Mærket ikke rigtig noget til min skulder, så det var dejligt.

OL Squat:
5 X 90 KG.
5 X 82.5 KG.
5 X 5 X 75 KG. < 1.30 Min i mellem sæt.
De var ok, men meget hårdt. Døjer stadigvæk med min fodstilling, det føltes bare ikke rigtig i tiden. Og tror måske det går lidt udover mine knæ.

Bench press:
4 X 77.5 KG.
5 X 70 KG.
5 X 5 X 65 KG. < 1.30 Min i mellem sæt.
Er lidt i tvivl om jeg ville have failet på den femte rep i 77.5 KG. Dog var det bedre end forventet da jeg havde håbet på 3 reps. Håber den femte er der næste gang :)

Pendlay Rows:
5 X 70 KG.
5 X 65 KG.
5 X 5 X 60 KG. < 1 Min i mellem sæt.
Gode, dog var de sidst 2 reps i top sættet temmelig tunge!

Statisk stræk og lidt mobilitets træning til slut.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ingen dropsæt supersæt?

Hvorledes er det, venter du barn eller har du fået et? Eller husker jeg rigtig dårligt?
Most everyone's mad here.
Brugeravatar
 
Reputation point: 192
 
Indlæg: 3164
Tilmeldt: 15. aug 2013, 22:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Benjamin Reilly skrev:Ingen dropsæt supersæt?


Nej, Jeg ville ønske det var anderledes!

Benjamin Reilly skrev:Hvorledes er det, venter du barn eller har du fået et? Eller husker jeg rigtig dårligt?


Har du nu leget med Memory worms igen?! Ej, du husker rigtig godt! Vi har ventet og har nu fået! En lille pige for ca. 3 uger siden :)

Det er også derfor det hedder Barsels træning pt.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Buhl88 skrev:
Benjamin Reilly skrev:Hvorledes er det, venter du barn eller har du fået et? Eller husker jeg rigtig dårligt?

Har du nu leget med Memory worms igen?! Ej, du husker rigtig godt! Vi har ventet og har nu fået! En lille pige for ca. 3 uger siden :)

Det er også derfor det hedder Barsels træning pt.

Ad bad, det har jeg bestemt ikke. Jeg skal godt nok ikke biddes, eller i det hele taget rører, sådan en.

Jeg tænkte på om du ikke ville skrive lidt om hvordan livet er nu hvor i har fået et barn, og hvordan hverdagen hænger sammen med træning osv.
Most everyone's mad here.
Brugeravatar
 
Reputation point: 192
 
Indlæg: 3164
Tilmeldt: 15. aug 2013, 22:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Benjamin Reilly skrev:
Buhl88 skrev:
Benjamin Reilly skrev:Hvorledes er det, venter du barn eller har du fået et? Eller husker jeg rigtig dårligt?

Har du nu leget med Memory worms igen?! Ej, du husker rigtig godt! Vi har ventet og har nu fået! En lille pige for ca. 3 uger siden :)

Det er også derfor det hedder Barsels træning pt.

Ad bad, det har jeg bestemt ikke. Jeg skal godt nok ikke biddes, eller i det hele taget rører, sådan en.

Jeg tænkte på om du ikke ville skrive lidt om hvordan livet er nu hvor i har fået et barn, og hvordan hverdagen hænger sammen med træning osv.


Nu skal jeg gøre det nemt for dig. Jeg har selv 2 af slagsen, så jeg har en hvis erfaring på det område.

Billede
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 4606
Tilmeldt: 19. maj 2012, 14:36
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Benjamin Reilly skrev:Ad bad, det har jeg bestemt ikke. Jeg skal godt nok ikke biddes, eller i det hele taget rører, sådan en.

Jeg tænkte på om du ikke ville skrive lidt om hvordan livet er nu hvor i har fået et barn, og hvordan hverdagen hænger sammen med træning osv.


Jo det kan du tro, dog er der ikke så meget og skrive om endnu, da jeg stadigvæk er på barsel. Så den "hårde" hverdag starter først på Mandag.

Nu har vi heldigvis fået et barn der sover meget og længe, hun sover op til 5 timer af gangen. Så søvn mæssigt har det ikke været så hårdt endnu. Vi er i snit kun oppe éngang om natten, så vi er langt fra så smadret som man høre nybagte forældre er.

Dog kan vi godt mærke at man ikke bare lige smutter i bio grafen, bare det og køre op og handle sammen er sådan lidt . . . Så skal det passe med at hun har spist / skal til og sove osv. Vi har ihvertfald fundet ud af at man skal regne med at alt ting tager lidt længere tid end det gjorde før i tiden!

Træning er lidt en prioritering, vil man ned og træne eller sove 1,5 - 2 timer mere? Jeg har valgt og træne. Og synes det har fungeret fint, finder mit snit til det når hun eller de begge 2 sover.

Dog ved jeg ikke helt endnu hvordan jeg gør når jeg starter på job, her den anden dag da trænet jeg sent kl. 22 og det var sådan set ok. Så kunne man nu komme til og træne kl. 21?
Nu vil jeg prøve og træne tidligt 04.30 ca. Hvis jeg kan få det til og fungere i hverdagen ville jeg kunne træne før arbejde også have mere tid til familien om aftenen.
Det vil være 2 - 3 morgener man skulle så tidligt op, alt efter om man flytter den ene træning til weekenden, også kommer det nok også lidt an på hvilken "natte vagt" plan jeg kan få lavet med Anette.
Mere om tidlig træning her: http://www.bodybuilding.dk/kost-og-sovn-til-morgen-traening-t83737.html

Men all in all, så fylder hun meget i hverdagen, og ikke så meget. Det er lidt svært og forklare. Det har ihvertfald været nemmere end jeg lige havde ventet, og det skyldes nok en blanding af at hun har været så nem og vi nok bare har været klar til og få barn i vores liv.

Skal nok skrive lidt mere når jeg kommer igang med arbejde.

Overvejer du selv et barn Benjamin? ;)


@ Thomas hvor gamle er dine børn? Og hvad gjorde du med træning i starten?
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



De er 11 og 20 :-) Jeg er jo en gammel mand. Hende på 20 er jeg dog ikke biologisk far til, men ser hende som min egen. Min ex var 7 år ældre end mig. Så de var ret store da jeg begyndte at træne :-)
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 4606
Tilmeldt: 19. maj 2012, 14:36
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ThomasMN skrev:De er 11 og 20 :-) Jeg er jo en gammel mand. Hende på 20 er jeg dog ikke biologisk far til, men ser hende som min egen. Min ex var 7 år ældre end mig. Så de var ret store da jeg begyndte at træne :-)


Arh okay :)

Havde faktisk ikke lige gættet på at du var 36 :wink: (Tag det som et kompliment)




Dagens træning:4-2-2015.

Barsels træning #10.

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

Jeg var tidligt oppe i dag, for at prøve det der morgen trænig. Havde sat uret til 04.15 og 04.30 Var jeg nede i hulen og igang med og varme op!

Det virket rigtig godt! Håber lidt jeg kan få det til og fungere i hverdagen. Jeg er helt tom i hovedet om morgenen, så fokus var der rigtig meget af!

Gav den lidt ekstra opvarming da jeg har læst nogle steder at især lænden er ekstra modtagelig så tidlig pga. den er helt kold og der har ophobet sig ekstra væske i den.

Selv om jeg tog mig god tid og lavet en del ekstra idag var jeg færdig i god tid, så kan nok godt sove 15 min mere hvis det er. Dog får jeg god tid til mobilitets træning. <3

Nu må jeg se hvor træt jeg bliver i løbet af dagen, har plan lagt at jeg ikke må sove/nappe før omkring kl 20.
Dog tænker jeg at det må være nemmere og holde sig vågen når man er på arbejde og har noget og rive i frem for at sidde her hjemme i sofaen og ikke har så meget og lave.


Dead lift:
5 X 105 KG.
5 X 95 KG.
Kørte det lidt anderledes i dag da jeg leget lidt med teknikken, så det blev en del løft på 90 KG, skulle nok bare have droppet top sættet i dag. Det var ikke alt for godt.

45* In-Cline bench press:
5 X 50 KG.
5 X 45 KG.
5 X 5 X 40 KG. < 45 Sek mellem sæt.
Det var vist lige let nok.

Yates rows:
5 X 75 KG.
5 X 70 KG.
5 X 5 X 65 KG. < 45 Sek mellem sæt.
Top sættet var ok tungt, de andre sæt var lette.


SUPER SÆT:

Klokov press:
3 X 8 X 35 KG.
1 X 6 X 35 KG.

Lat pull downs:
2 X 8 X 45 KG.
2 X 8 X 50 KG.

Statisk stræk og mobilitets træning til slut.

Video:
Død løft fra i dag:
90 KG. Synes selv de var ok, skal have lært det med neutral hoved. Prøvet lidt forskellig hofte højde idag, men det virker mest naturligt for mig og starte med hoften/røven højt.


105 KG. De var temmelig tunge. Kan godt ske man mangler lidt styrke så tidligt. De virket ihvertfald tungere end sidst.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:6-2-2015.

Barsels træning #11.

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 8.

Rigtig god træning i dag. Prøvet en lidt laver rep/set sturktur i dag, hvilket resulteret i en PR i bænk.

Udover det har jeg taget en uges barsel mere da vi ikke rigtig kan lavet noget på arbejde pga. vejret.

For det treide kan jeg fortælle at jeg er kommet op på over 1 KG grønt om dagen!! O:)

OL Squat:
3 X 3 X 95 KG.
2 X 5 X 80 KG.
Det var sådan set gode i dag, fodstillingen var ihvertfald langt bedre i dag end de sidste 2 gange.

Bench Press:
3 X 3 X 80 KG. < < < PR!!
2 X 5 X 65 KG.
Ny pr i sæt/reps. Min gamle PR var 1 X 80 KG. Så det var dejligt! Desuden var de rigtig gode. Vil arbejde på 5 X 80 KG nu, også begynder jeg og stige med 1.25 i stedet for 2.5.
Edit: Det var uden pause i bunden.

Pendlay Rows:
5 X 70 KG.
5 X 65 KG.
5 X 5 X 60 KG. < 1 Min i mellem sæt.
Ok, dog er de 70 KG stadigvæk lige en anelse for tunge.

Stræk og mobilitets træning til slut.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:9-2-2015.

Barsels træning #12.

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

Jeg smagte på moder mælken i går, det må der da være gainz i?! :drink:


Udemærket træning i dag, er skiftet til en DUP Progression i Squat og bænk. Så planen er og køre:
Mandag, Sqaut + Bænk 3 X 6 Reps.
Onsdag, DL 3 X 3.
Fredag, Squat + Bænk 3 X 3.
+ Lidt row varianter.

Men må nok erkende at jeg har ville for for meget de sidste 3 ugers tid, tror tålmodigheden er stukket lidt af for mig, blandet med for lidt søvn og ikke alt for mange KCAL er kroppen begyndt og brokke sig lidt. Er lidt øm i Knæ (foran), venstre skulder og venstre albue.
Ingen af tingen er noget seriøst endnu, men man mærke det kommer snigende og det er ikke godt!

Baby hænger også rigtig meget på venstre arm, har lidt mistanke til at det forstærker det.

Så kan godt ske jeg ændre plan for de næste par uger og fokusere på og få det væk og kigge mere på min teknik.

Udover det går jeg og brygger på en lang sigtet plan med Wendlers 5-3-1 Program, der gerne skulle resultere i nogle solide PRs om en 5 måneders tid.

OL Squat:
1 X 6 X 80 KG.
2 X 6 X 75 KG.
3 X 5 X 50 KG. Box squat. Ca. Lidt under parallel.
De 6 X 80 KG, virket lige tunge nok til at jeg ville kunne holde en god teknik i alle reps så valgte og tage lidt vægt af.
Ellers var de rigtig gode.

Bench Press:
3 X 6 X 65 KG.
De var lette, men grimme :p

Pendlay Rows:
1 X 5 X 65 KG.
1 X 5 X 60 KG.
5 X 5 X 55 KG. < 1 Min i mellem sæt.
Deloaded 5 KG. De var ok.

Stræk og mobilitets træning til slut.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Buhl88 skrev:Jeg smagte på moder mælken i går, det må der da være gainz i?! :drink:


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 189
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 22. nov 2011, 00:51
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MadzP92 skrev:
Buhl88 skrev:Jeg smagte på moder mælken i går, det må der da være gainz i?! :drink:




Baby sover temmelig meget, så Anette kan ikke rigtig nå og komme af med mælken. Så hun malker over i nogle poser vi fryser ned. Så fandt jeg et shot glas og smagte på sageren! :8


Det smagte af Mælk blandet med vand lidt syrligt også dejlig lunt! :wink:
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:11-2-2015.

Barsels træning #13.

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

Var mest fokuseret på teknik i dag.

Box squat:
5 X 5 X 60 KG.
Omkring parallel.

Død løft:
En masse sæt på 70 KG.
og en del singler og doubles på 90 KG.

Super set:
45* Inc Bænk:
5 X 50 KG.
6 X 50 KG.
6 X 50 KG.
6 X 50 KG.
4 X 50 KG.

Chin ups:
6 X BW.
6 X BW.
6 X BW.
6 X BW.
5 X BW.

Statisk stræk og mobilitets træning til slut.
+ 2 X Y-Raises sæt og 2 X Face pull sæt til skulderen.

Video:
Kan lige smide et sæt død løft op fra i dag. 2 X 90 KG.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning: 16-02-2015.

Uge 1. Dag 1. Program for super styrke!

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

Har fået lagt et program i samarbejde med Mads her inde fra, med fokus på og blive stærkere her i løbet af året. Programmet er bygget op omkring Wendler 5-3-1 Princip i hoved løftene.

Der skal lyde et stort tak til Mads for hjælpen!
http://www.bodybuilding.dk/post1975827.html#p1975827

Nu skal jeg bare holde på og håbe på der kommer nogle gode resultater ud af det.


Nå, men idag var første dag på arbejde efter 5 Ugers barsel, så var tidlig oppe og træne. 04.30! Men det var okay, synes måske jeg er lidt mere slap der om morgenen. Ellers synes jeg faktisk det er ret fedt og træne tidlig morgen.

OL Squat:
5 X 65 KG.
5 X 75 KG.
8 X 85 KG. < Top sæt, rep out uden og faile. Der var måske til 2 mere.
8 X 70 KG.
8 X 70 KG.

45* Bench
4 X 8 X 45 KG.

Stiff legged dead lift:
4 X 8 X 57.5 KG.

Close grip bench:
3 X 10 X 30 KG.

DB Rows:
5 X 10 X 22.5 KG.

Reverse DB Flies:
5 X 12 X 5 KG.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning: 18-02-2015.

Uge 1. Dag 2. Program for super styrke!

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 6.

Bench press: Wendler.
5 X 52.5 KG.
5 X 60 KG.
10 X 67.5 KG. < Rep out uden og faile.
2 X 8 X 55 KG.
Var ok, tror dog kroppen skal vænnes til og træne om morgene, da jeg ikke føler at musklerne er i højeste gear.

Box squat:
4 X 8 X 52.5 KG.
Trælse og dumme!

Good mornings:
4 X 8 X 40 KG.
Good mornings om morgenen, meget passende!

Klokov press:
10 X 30 KG.
2 X 10 X 32.5 KG.
2 X 10 X 30 KG.

Lat pull downs:
2 X 10 X 45 KG.
3 X 10 X 50 KG.

Lidt statisk stræk og mobilitets træning til slut.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning: 20-02-2015.

Uge 1. Dag 3. Program for super styrke!

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

I dag var en god dag, alt gik forholdvis rigtig godt! :)

Dead lift: Wendler.
5 X 67.5 KG.
5 X 80 KG.
5 X 90 KG. < Måtte gerne være rep. out men følte ikke for det i død løft.
2 X 8 X 72.5 KG.
Gode, virket ikke så tunge.

Paused Bench press:
5 X 6 X 50 KG.

Front squat:
5 X 6 X 52.5 KG.

Dips:
5 X 10 X BW.
Var færdig i triceps her efter! :twisted:

Chest supported Barbell rows:
2 x 10 X 40 KG.
1 X 10 X 45 KG.
1 X 10 X 50 KG.
1 X 10 X 47.5 KG.
Sjov øvelse, skal lige lege lidt med mit setup, så tror det det bliver helt godt. Kørte uden pause i bunden, det tror jeg dog at jeg vil gøre frem over.

Statisk stræk og mobilitets træning til slut, bla. KB Squat, KB Stiff legged DL, Split squats.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning: 23-02-2015.

Uge 2. Dag 1. Program for super styrke!

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 8.

Rigtig god træning idag! :)

Squat: Wendler.
3 X 67.5 KG.
3 X 75 KG.
10 X 85 KG. < Rep out uden og faile.
Rigtig gode!
Glemte fuldstændig 2 X 8 X 72.5 KG back off sæt :/

45* Bench press:
4 X 7 X 45 KG.

Stiff legged dead lift:
4 X 7 X 57.5 KG.

Close grip bench press - Slow eccentric:
3 X 8 X 45 KG.

DB Rows:
5 X 10 X 25 KG.

Video:
Klokov slange menneske!
Sidst rettet af Buhl88 25. feb 2015, 18:45, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvor ville det være lækkert at være så smidig.
Brugeravatar
 
Reputation point: 189
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 22. nov 2011, 00:51
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Øv, jeg er ca. lige så smidig som ukogt spaghetti :D
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 4606
Tilmeldt: 19. maj 2012, 14:36
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning: 25-02-2015.

Uge 2. Dag 2. Program for super styrke!

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

Endnu en god træning, dog følte jeg ikke min bænk kørte så godt i dag, hvilket gik ud over rep outen.

Min akilles gjorde temmlig ondt fra efter endt træning til ca. kl 15 :/ Hvilket var lidt træls, men nu er det da heldigvis gået væk. Kan ikke helt pege på hvad det skulle være da den ikke var i "bevægelse" idag, udover i Box squat, hvor jeg ikke synes der var noget.
Nå må se om det kommer igen.

Bench press: Wendler.
3 X 55 KG.
3 X 65 KG.
7 X 72.5 KG. < Rep out uden og faile.
2 X 7 X 60 KG.
Bedre end sidst, synes dog min teknik var lidt off i dag, så valgte og stoppe ved 7.

Box squat:
4 X 7 X 57.5 KG.
Gode idag.

Good mornings:
4 X 7 X 42.5 KG.
Første og sidste sæt var rigtig gode, hvad der skete ind i mellem ved jeg ikke helt :-k

Klokov press:
5 X 8 X 32.5 KG.

Lat pull downs:
5 X 10 X 50 KG.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



HALLIHALLØJ, jeg ville bare lige sige, at
Most everyone's mad here.
Brugeravatar
 
Reputation point: 192
 
Indlæg: 3164
Tilmeldt: 15. aug 2013, 22:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Benjamin Reilly skrev:HALLIHALLØJ, jeg ville bare lige sige, at


Ja det må du da nok sige! Jeg bliver blæst bag over af den mands talent hver gang jeg ser ham :D

I øvrigt er jeg blevet ret hooked på den her sang! Som slet ikke har noget med overstående og gøre.





Fik også trænet i morges, dog måtte jeg snue den 20 - 30 min længere da jeg kom temmelig sent i seng pga. jeg var til Pre season F1 fordrag, og det gjorde det så ikke bedre af at baby skulle have fuld serivce kl. 03.10 :twisted: Men jeg kom igang kvart i 5.

Nåede dog ikke det hele i dag af den grund, og valgte at super sætte lidt til sidst.

Dagens træning: 27-02-2015.

Uge 2. Dag 3. Program for super styrke!

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 7.

Dead lift: Wendler.
3 X 72.5KG.
3 X 85 KG.
8 X 95 KG. < Rep out uden og faile.
2 X 8 X 80 KG.
Gode, der var ihvertfald til 10, men synes ikke helt jeg følte jeg havde styr på det til sidst. På videoen så det dog fint ud, så kunne nok godt have forsat. Men holder generelt lidt igen på død løft for ikke at stresse kroppen for meget.

Paused Bench press:
5 X 5 X 55 KG.
Gode.

Front squat:
5 X 5 X 57.5 KG.
Også gode.

Super sættet de sidste 2 øvelser:

Dips:
5 X 8 X BW.

Chin ups:
2 X 6 X BW.
3 X 5 X BW.
Skulle have været Chest supported rows, men havde ikke tid til og række det hele til.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ugen der gik video: Uge 2.

Inspireret af Mads (Og nogle andre) har jeg også prøvet og lave en video med lidt udvalgte løft fra denne uge.

Dog tror jeg ikke jeg får tid til det hver uge, så overvejer kun og lave dem med uge 3, det er nemlig der Wendler cykslussen peaker.
Vil også gerne have noget bedre optage grej, da min gamle Nokia N900 ikke er af bedste kvalitet.

Denne uges video byder på bla. på verdens længst varende squat rep out! :-k

Enjoy:


*Kan ved nærmere efter syn konstantere at det var godt nok at jeg stoppet ved 8 reps i DL, det begyndte og sejle lidt kan jeg se. Og kunne vist godt have sat mig lidt længere tilbage i samtlige reps. Udover det er jeg godt til freds med ugens løft.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Filmen kan vist ikke ses på mobile enheder pga. ophavs retten på musikken, men virker vist fint på computer. :s

Må være kreativ med musikken næste gang så :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning: 2-3-2015.

Uge 3. Dag 1. Program for super styrke!

Dagens træning vurderet på 1 - 10: 8.

Det var fandeme en god omgang træning i morges!

Min første wendler cyklus peaker forresten i denne uge. :)

Squat: Wendler.
5 X 72.5 KG.
3 X 80 KG.
7 X 90 KG. < Rep out uden og faile.
2 X 6 X 75 KG.
De var gode, man skulle næsten tro at jeg er Russer!
Tror der var til måske 2 mere, men følte mig faktisk en lille smule kold, så valgte og stoppe ved 7.

45* Bench press:
4 X 6 X 47.5 KG.

Stiff legged dead lift:
4 X 6 X 60KG.

Close grip bench press - Slow eccentric:
3 X 7 X 47.5 KG.

DB Rows:
5 X 8 X 27.5 KG.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 132 gæster