Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69553 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1131
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1128

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken film har du sidst set?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

De sidste par dage har jeg set:

Scent of a Woman:
Ældre film med Al Pacino, der spiller blind. Han gør det fantastisk og filmen er fængende. Dog lidt langtrukken.
7/10

Cabin in the Woords
Jeg var skuffet. Rodet, og ikke uhyggelig, som håbet.
4/10

Horrible Bosses
Ikke et mesterværk eller dybsindigt plot, men den var meget sjov og afslappende. Med tømmermænd var jeg fint underholdt.
6/10

The Dictator
Jeg er nok en idiot, men jeg skraldgrinede det meste af vejen. Plottet virker til tider bare som en dårlig undskyldning for at fyre alle jokesne af. Så det trækker lidt ned, at historien ikke er bedre.

7/10

Clean Skin
Fed action, som Jason Statham traditionen tro er garant for. Jeg elsker, når den mand smadrer hele lortet. Dog ikke en film, man husker om en måned.

7/10

Den næste tid har jeg følgenede film på programmet. Nogen, der har en heads up på nogen af dem?

- Wild Bill
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind
- Get the Gringo
- The Help

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

Rasmuskrogh skrev:@ChristianR

Den her http://www.imdb.com/title/tt1598873/ ?

Ja. Det var den Clean Skin. Jeg ved ikke lige, hvorfor jeg tænkte Jason Statham. Det mindede nok for meget om En Statham film. Men Sean Bean er omtrent så sej, som Statham plejer at være. Min bøf.

ChristianR skrev:Den næste tid har jeg følgenede film på programmet. Nogen, der har en heads up på nogen af dem?

- Wild Bill
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind
- Get the Gringo
- The Help

tror ikke jeg har set den første. de andre tre er rigtig gode film. god fornøjelse.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Real Steal igår...ganske underholdene. Men skal ikke tages for mere end hvad det er.

For øvrigt en fed fysik Hugh Jackman har i filmen, ikke for stor, bare en god allround fitness fysik.

Kostplan: Vis kostplan

The Change up (http://www.imdb.com/title/tt1488555/)

Havde dame på besøg, så måtte finde en film hun gad. Denne var et kanon valg.
Tøsefilms-agtig historie men med alt for grineren hovedpersoner.
Anbefaler den til alle fyre der leder efter en film at se med en madam. (Der mangler en hjemmeside der foreslår sådan nogle film, for fuck hvor er det svært at finde!!!)
Brugeravatar

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 150.00

The Green Mile i går på Zulu :crying: 6/6
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00

50/50.

Kanon film der omhandler en ung gut der kæmper mod kræften. Jeg fik en gevaldig stor klump i halsen da jeg så den og er glad for jeg ikke så den da jeg selv havde kræft. Så ville jeg have brudt sammen, tror jeg :) . Kan klart anbefales.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

The Cabin In The Woods

Skuffet, det var jeg.
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Jeg forstår simpelthen ikke, at der er er så mange der er skuffet over The Cabin in the Woods. De fleste gyserfilm i dag minder utroligt meget om hinanden. Hele idéen med at en flok unge mennesker tager på tur i en gammel forladt, øde hytte hvor der ingen mobildækning eller andre mennesker er, og hvor et eller andet vederstyggeligt monster så dukker op og slår dem alle samme ihjel, er næsten måden 80% af alle gyserfilm i dag er lavet. Det er så kedeligt, forudsigeligt og uoriginalt. Men her tager The Cabin in the Woods jo netop en helt anderledes og uventet drejning som jeg i hvert fald aldrig har set før. Det er muligvis en bizar drejning som grænser til det direkte åndssvage og hvordan de har fundet på det er mig en gåde, men ikke desto mindre er det hamrende originalt og så er det jo også røvfedt. Det er muligvis ikke uhyggeligt, men jeg sad da klistret til skærmen og nærmest skraldgrinte og væmmedes på samme tid da samtlige elevatorer går op og alverdens abnormiteter og uhyrligheder bryder ud og maltrakterer alt omkring sig. Jeg tror at enhver ægte gyserfan vil elske The Cabin in the Woods netop fordi genren er så ødelagt og har et så lavt niveau. Der går jo flere år mellem en god gyser bliver produceret. Men jeg kan godt se, at hvis man går ind og ser filmen med den forventning at man bliver bange, så bliver man skuffet.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Getbiggernow skrev:The Cabin In The Woods

Skuffet, det var jeg.

Filmen har 90% positiv på Rotten Tomatoes og er nærmest universelt vellidt af både kritikere og publikum. Din mening er ekstremt uinteressant.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:
Getbiggernow skrev:The Cabin In The Woods

Skuffet, det var jeg.

Filmen har 90% positiv på Rotten Tomatoes og er nærmest universelt vellidt af både kritikere og publikum. Din mening er ekstremt uinteressant.

LOL
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Pzyrex skrev:Jeg forstår simpelthen ikke, at der er er så mange der er skuffet over The Cabin in the Woods. De fleste gyserfilm i dag minder utroligt meget om hinanden. Hele idéen med at en flok unge mennesker tager på tur i en gammel forladt, øde hytte hvor der ingen mobildækning eller andre mennesker er, og hvor et eller andet vederstyggeligt monster så dukker op og slår dem alle samme ihjel, er næsten måden 80% af alle gyserfilm i dag er lavet. Det er så kedeligt, forudsigeligt og uoriginalt. Men her tager The Cabin in the Woods jo netop en helt anderledes og uventet drejning som jeg i hvert fald aldrig har set før. Det er muligvis en bizar drejning som grænser til det direkte åndssvage og hvordan de har fundet på det er mig en gåde, men ikke desto mindre er det hamrende originalt og så er det jo også røvfedt. Det er muligvis ikke uhyggeligt, men jeg sad da klistret til skærmen og nærmest skraldgrinte og væmmedes på samme tid da samtlige elevatorer går op og alverdens abnormiteter og uhyrligheder bryder ud og maltrakterer alt omkring sig. Jeg tror at enhver ægte gyserfan vil elske The Cabin in the Woods netop fordi genren er så ødelagt og har et så lavt niveau. Der går jo flere år mellem en god gyser bliver produceret. Men jeg kan godt se, at hvis man går ind og ser filmen med den forventning at man bliver bange, så bliver man skuffet.

Jeg vil give dig ret Pzyrex, for jeg er dig ikke uenig, i din betragtning. Jeg finder generelt gyser-genren som min subjektive yndling, desværre med alt for få "gode" gyserfilm deriblandt. Dette var en af årsagerne, til mine ellers høje forventninger til filmen. Trailere, udtalelser og generelle sneak-peaks forøgede ligeledes mine håb, om endelig en ny delvist sjælden, men ’fremragende’ gyser. Problemet med filmen i min betragtning, er simpel. Den faldt ikke i min smag. Optakten til en god film var dog godt forfattet og iscenesat. Jeg følte bare at filmen blev en tand for bizar, ikke at det forudsætter en dårlig film, men som filmen fortsatte, følte jeg mig simpelt ikke betaget eller videre fanget af dens ellers originale manus. Det var en ren subjektiv vurdering, at jeg ikke følte mig grebet af filmens drejning, som jeg havde håbet på. :)

Sandy Flinkfyr. Jeg er ikke overrasket over din beretning, af min ellers uinteressante mening. Jeg har valgt at fordybe mig yderligere. Jeg finder ligeledes din betragtning meningsløs, men dine generelle beretninger værdifulde. Jeg vil forud observere og læse dine fortællinger samt ’guldkorn’ om end denne mening, ikke interesserer mig endvidere.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Fair nok Getbiggernow. Når det kommer til film er der jo også tale om fuldstændig subjektivitet. Din første kommentar var bare ikke lige så uddybende :)

The Avengers
Glimrende underholdning! Hulk er fucking awesome i filmen. Synes ikke helt historien berettiger den til 8.6 på IMDB dog, men underholdende var den og rigtig fed idé.
7/10
Brugeravatar

Styrkeliste

Pzyrex skrev:Fair nok Getbiggernow. Når det kommer til film er der jo også tale om fuldstændig subjektivitet.

Hvilken fuldkomment ligegyldig og triviel betragtning. Udover polemikere, overentusiastiske diplomater eller folk der ikke har nogen indsigt i filmanalyse kan jeg ikke komme i tanke om nogen der vil komme med et så absolutistisk udsagn. At der er tale om "fuldstændig" subjektivitet er noget forbandet vrøvl. Med den relativisering kan du argumentere for at triviallitteratur er på niveau med Shakespeare. Der er også inferiøre entiteter, nogen ville kalde dem mennesker, der mener Mona Lisa "bare er et maleri af en kvinde". Det synspunkt må du jo være forstående overfor- "når det kommer til kunst er der jo også tale om fuldstændig subjektivitet!"
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Du besværliggør virkelig min hverdag "SandyFrink". Næste gang jeg sidder og ser en film med nogle venner og de spørger mig hvad jeg synes om den, er jeg nødt til først lige at ringe til dig for at høre ad. Jeg kan jo umuligt tage stilling til det selv.
Brugeravatar

Styrkeliste

The Lucky One
Bras. Blev tvunget til at se den. Forudsigelig, alt for sukkersød og en historie som på mange måder ikke giver nogen mening.
4/10

The Pianist
Fremragende. En film som efterlader én med et indtryk. Minder på mange måder meget om Schilder's List dog synes jeg ikke helt den er på det niveau da den er lidt langtrukken på visse tidspunkter.
7,5/10
Sidst rettet af Pzyrex 22. aug 2012, 17:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Pzyrex, han har jo ret. Hvis man kan kvalificere en hvilken som helst holdning til et stykke kunst med argumentet om, at alle bedømmelser alligevel er subjektive, bliver det fuldstændig ligegyldigt at have en mening om noget som helst. Holdninger til kunst bør altid kunne begrundes og forsvares fra et tilstræbt objektivt udgangspunkt - uanset hvor subjektiv ens holdning så end måtte være.

OT:

The Thing (2011): 4/10

En prequel til den originale 80'er kultklassiker, denne gang med danske Ulrich Thomsen i en af de bærende roller. Jeg var ikke just imponeret. Filmen leverer vel hvad man kan forvente ift. plot, dialog osv. og der er da også enkelte scener, som virker efter hensigten. Meget af filmen fortaber sig dog desværre i banaliteter og et persongalleri, der mildest talt er dårligt sat sammen. Det hjælper i øvrigt ikke på indlevelsen, at halvdelen af skuespillerne taler norsk. Der er en grund til, at film efter den klassiske sci-fi gyser-opskrift enten bliver skræmmeeksempler eller kultfilm; de fungerer ganske enkelt ikke. Filmen vil ingenting. Der er ingen motiver, ingen historie, ingen underliggende konflikter, ingen dybde. Når man kobler det med et monster, der desværre ligner det fra den originale film til forveksling bliver resultatet en mindre-end-middelmådig film, som dog trods alt formår at holde et højt spændingsniveau fra start til slut.

Becoming number 13: 4/10

I dette nærstudie i selvmasturbation følger vi Phil Heath, mens han forbereder sig til Mr. Olympia 2011 (som han som bekendt vandt). Der er lige dele træningsmateriale, hvor Phil giver seeren indsigt i sin træning og overvejelserne bag den, og lige dele close-up interviews, hvor Phil fortæller den samme historie om sit liv som bodybuilder igen og igen. En historie, man vel at mærke har fået tudet ørerne fulde af de sidste mange år. Phils historie er desværre ikke særligt interessant og byder på så godt som ingen nuancer. Han er smilende, imødekommende, velovervejet og veltalende - men desværre også totalt blottet for karisma, når han altså ikke står på scenen. Forsøget på at skabe en historisk ramme omkring Phils opstigen til det absolut højeste niveau indenfor professionel bodybuilding er overraskende udramatisk, og al hans snak om "sacrifice" osv. drukner fuldstændig i hans velpolerede personlighed. Man sidder hele tiden med en følelse af, at han er "på", at man aldrig kommer rigtigt ind under huden på ham, og det gør filmen meget lidt dragende for publikum. Underlægningsmusikken i træningsklippene er ligeledes med til at ødelægge stemningen i filmen - jeg fatter faktisk ikke, at de ikke har skudt den i et center med mere larm. I bedste Pumping Iron-stil slutter filmen med, at Phil tager på natklub efter sin sejr. Hvorfor publikum skal være vidne til denne scene, kan jeg ikke svare på. Det er fuldstændig irrelevant, drabeligt kedeligt og enormt dårligt optaget.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:Pzyrex, han har jo ret. Hvis man kan kvalificere en hvilken som helst holdning til et stykke kunst med argumentet om, at alle bedømmelser alligevel er subjektive, bliver det fuldstændig ligegyldigt at have en mening om noget som helst. Holdninger til kunst bør altid kunne begrundes og forsvares fra et tilstræbt objektivt udgangspunkt - uanset hvor subjektiv ens holdning så end måtte være.

Jamen det er fint. Så har han ret. Jeg er ærlig talt ligeglad. Vi er på et træningsforum hvor vi har en tråd hvor folk skriver små anmedelser og giver ratings på den film de senest har set udfra deres subjektive holdning, smag og bedømmelse. Jeg hverken magter eller gider spilde min tid på at diskutere noget så ligegyldigt som det her. Der er for det første ingen der gider sidde og glo på det og derudover sparer I moderatorer også tid på at komme og rydde op i det hele bagefter.
Brugeravatar

Styrkeliste

Top Gun på zulu den anden dag. Kanon klassiker, R.I.P Tony Scott..

http://www.youtube.com/watch?v=0KBZCDMIKOk

The Hunger Games 7/10
Ganske fin, men synes den missede utrolig mange ting i forhold til bogen.

The Dark Knight Rises 10/10
Genial afslutning på trilogien. Der manglede sådan set intet og Bane var fantastisk som superskurk, dog en lidt uværdig måde han døde på.

Pumping Iron 9/10
Do I need to say anything? Den film kan altid få den vilde motivation frem i mig.
Brugeravatar

Pzyrex skrev:Jeg hverken magter eller gider spilde min tid på at diskutere noget så ligegyldigt som det her.

Hvilken herligt selvmodsigende udtalelse :)
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:
Pzyrex skrev:Jeg hverken magter eller gider spilde min tid på at diskutere noget så ligegyldigt som det her.

Hvilken herligt selvmodsigende udtalelse :)

Det var vigtigt at pointere :)
Brugeravatar

Styrkeliste

The Hunger Games:

Tog for lang tid om at komme igang, og da den endelig gjorde virkede den utroværdig på mange punkter.

4/10
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Er et subjekts holdning eller bedømmelse af et objekt ikke per definition subjektiv?

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Mdas
Det ændrer jo ikke på, at denne subjektivitet gerne skal have en vis interpersonel resonans, hvis det skal give mening at have sådan en tråd her.

@ topic

Jeg havde skrevet et fandens langt indlæg om hhv. The Fracture og The Usual Suspects, men jeg er ikke vandt til mac, så jeg kom til at slette det. Istedet vil jeg nøjes med at anbefale dem begge for godt skuespil, gode plots og særligt for the usual suspects fornem filmteknik.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: København

Lærling skrev:Mdas
Det ændrer jo ikke på, at denne subjektivitet gerne skal have en vis interpersonel resonans, hvis det skal give mening at have sådan en tråd her.

@ topic

Jeg havde skrevet et fandens langt indlæg om hhv. The Fracture og The Usual Suspects, men jeg er ikke vandt til mac, så jeg kom til at slette det. Istedet vil jeg nøjes med at anbefale dem begge for godt skuespil, gode plots og særligt for the usual suspects fornem filmteknik.

Usual Suspects er med på min all-time Top10. KONGE film
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Aalborg

Lærling skrev:Det ændrer jo ikke på, at denne subjektivitet gerne skal have en vis interpersonel resonans, hvis det skal give mening at have sådan en tråd her.

Den "interpersonelle resonans" kommer helt af sig selv, men gør ikke nødvendigvis vurderingerne mindre subjektive. Men glem det. Dum diskussion :)

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Billede
6 ud af 6

Corny, plat, fyldt med one liners og på ingen måder overraskende (og så alligevel lidt). Bedre end 1'eren og allerede en moderne klassiker i mit hoved.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:6 ud af 6

Corny, plat, fyldt med one liners og på ingen måder overraskende (og så alligevel lidt). Bedre end 1'eren og allerede en moderne klassiker i mit hoved.

Glæder jeg mig til at se. Hjernedød action hele vejen igennem, det holder :)
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Aalborg

ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster