Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

, kan du ikke se jeg TRÆNER!"

JohnDoe skrev: Jeg har endnu, kun set én der squattede ordentligt, og der er ingen, udover mig, der dødløfter ordentligt.
Leibniz skrev:JohnDoe skrev: Jeg har endnu, kun set én der squattede ordentligt, og der er ingen, udover mig, der dødløfter ordentligt.
Mødes i to særlige sjæle så bagefter for at kramme?

Pinky Tuscadero skrev:Jeg ved det ikke, jeg er jo bare en skinny chick. Jeg tør ikke sige noget, når folk står og laver bicepscurls med vægte der f.eks er så tunge, at de ikke kan lave øvelsen korrekt, og er nødt til at både tage den anden arm og bænken til hjælp for at understøtte (man tænker vel, at de nok godt er klar over, at de er ved at smadre deres albuer).
Men der er jo meget frygt for at blande sig desværre. Ærgeligt for alle vil vel gerne have bedre resultater.

ptormx skrev:
Der er mange måder at komme folk til livs på. Nogle forstår virkelig intet, hvis man siger det direkte til dem grundet stædighed. Andre har brug for at blive rykket på, men det kan også være farligt, da nogle reagerer lidt voldsomt på provokerende meddelelser. Et eksempel er, hvis en studerende begynder at snakke om sit fucking hverdagsliv under gruppearbejde, så kan læreren eksempelvis sige: "situationsfornemmelse... et sjældent fænomen." Ingen ønsker at føle sig udenfor.

JensVoigt skrev:ptormx skrev:
Der er mange måder at komme folk til livs på. Nogle forstår virkelig intet, hvis man siger det direkte til dem grundet stædighed. Andre har brug for at blive rykket på, men det kan også være farligt, da nogle reagerer lidt voldsomt på provokerende meddelelser. Et eksempel er, hvis en studerende begynder at snakke om sit fucking hverdagsliv under gruppearbejde, så kan læreren eksempelvis sige: "situationsfornemmelse... et sjældent fænomen." Ingen ønsker at føle sig udenfor.
Hmm jeg forstod ingenting af dit eksempel

ptormx skrev:Kender du ikke den stædige type man ikke bare kan sige det nogenlunde direkte til? Det virker som om der opnås personlig udvikling, når man bruger sarkasme eller ironi hos stædige personligheder.
Ja du gør dig ikke så godt forståelig i hvert fald.ptormx skrev:Hvis du f.eks. fortæller dem at det er Usundt at dødløfte, mens man runder i ryggen, vil de højst sandsynligt grine. Do you feel me? Det er lidt svært at skære ud i pap.

Yat3s skrev:ptormx skrev:Kender du ikke den stædige type man ikke bare kan sige det nogenlunde direkte til? Det virker som om der opnås personlig udvikling, når man bruger sarkasme eller ironi hos stædige personligheder.
Så du siger at man med sarkasme el. ironi ville være bedre i stand til at komme igennem til folk der træner forkert eller whats your point..? Good luck med det.Ja du gør dig ikke så godt forståelig i hvert fald.ptormx skrev:Hvis du f.eks. fortæller dem at det er Usundt at dødløfte, mens man runder i ryggen, vil de højst sandsynligt grine. Do you feel me? Det er lidt svært at skære ud i pap.
Hvis du fortæller dem at det er usundt at dødløft - og fortæller dem hvorfor, tror jeg da du vil møde bredere accept end hvis du prøver at fyre noget sarkastisk eller ironisk af. Fx. kom du op til mig og sagde et eller andet dumt ville jeg sgu hellere have du sagde tingene rent ud af posen - før jeg bad dig om at passe dig selv. Altså det kan da godt være svært at reflektere over, hvis ikke man lige har tænkt over det før.

ptormx skrev:Yat3s skrev:ptormx skrev:Kender du ikke den stædige type man ikke bare kan sige det nogenlunde direkte til? Det virker som om der opnås personlig udvikling, når man bruger sarkasme eller ironi hos stædige personligheder.
Så du siger at man med sarkasme el. ironi ville være bedre i stand til at komme igennem til folk der træner forkert eller whats your point..? Good luck med det.Ja du gør dig ikke så godt forståelig i hvert fald.ptormx skrev:Hvis du f.eks. fortæller dem at det er Usundt at dødløfte, mens man runder i ryggen, vil de højst sandsynligt grine. Do you feel me? Det er lidt svært at skære ud i pap.
Hvis du fortæller dem at det er usundt at dødløft - og fortæller dem hvorfor, tror jeg da du vil møde bredere accept end hvis du prøver at fyre noget sarkastisk eller ironisk af. Fx. kom du op til mig og sagde et eller andet dumt ville jeg sgu hellere have du sagde tingene rent ud af posen - før jeg bad dig om at passe dig selv. Altså det kan da godt være svært at reflektere over, hvis ikke man lige har tænkt over det før.
Prøv at læs mit indlæg igennem sådan ca. 10 gange. Så kan det være du forstår det. Jeg er da enig i at man møder bredere accept, hvis man er mere faktuel. Jeg forklarer sådan set bare at mennesker er forskellige og skal behandles forskelligt. En stædig type vil som udgangspunkt ikke forstå det. Og det der internet gangster "før jeg bad dig om at passe dig selv" er da til grin. Du forstår ikke engang meningen med indlæget og så begynder du at forklare, hvad du vil gøre osv. Det giver ingen mening.

Yat3s skrev:ptormx skrev:Yat3s skrev:ptormx skrev:Kender du ikke den stædige type man ikke bare kan sige det nogenlunde direkte til? Det virker som om der opnås personlig udvikling, når man bruger sarkasme eller ironi hos stædige personligheder.
Prøv at læs mit indlæg igennem sådan ca. 10 gange. Så kan det være du forstår det. Jeg er da enig i at man møder bredere accept, hvis man er mere faktuel. Jeg forklarer sådan set bare at mennesker er forskellige og skal behandles forskelligt. En stædig type vil som udgangspunkt ikke forstå det. Og det der internet gangster "før jeg bad dig om at passe dig selv" er da til grin. Du forstår ikke engang meningen med indlæget og så begynder du at forklare, hvad du vil gøre osv. Det giver ingen mening.
ja ok sorry

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster