Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Hoosier skrev:Rigtig fin debut i udstyret. Tillykke med bronzen.
Friche skrev:Imponerende med 9 hvide lamper til første bænkstævne i udstyr, det er der sgu ikke mange der kan
Meeen, jeg skal nu nok vinde over den i nærmeste fremtid...

Friche skrev:Så må det blive katanaen næste gang. Den skulle også gerne blive lidt nemmere hvis du ville ned i vægt
Satser på, at det er dén jeg leger i til DM-A...
Hovedsagen er, at det var nemt

Henning_F skrev:Det musik op til løftet? Var det Kern der havde valgt dette???![]()
Den var aldrig gået i gamle dage...

Henning_F skrev:Det musik op til løftet? Var det Kern der havde valgt dette???![]()
Men han synger noget i retningen af"...shake that ass for me..."ik? Så kunne man godt få tanken, at Kern havde en finger med i spillet...
Kromann skrev:Henning_F skrev:Det musik op til løftet? Var det Kern der havde valgt dette???![]()
Det var Eminem til alle løft hele dagen, tror jeg. Det virkede nogle gange lidt malplaceret

Friche skrev:Rammstein og Scooter. Det er det de unge vil have!

Henning_F skrev:Friche skrev:Rammstein og Scooter. Det er det de unge vil have!
Jeg føler mig gammel når styrkeløft og Scooter nævnes i samme indlæg...
Old'school AC/DC tak!

Friche skrev:Henning_F skrev:Friche skrev:Rammstein og Scooter. Det er det de unge vil have!
Jeg føler mig gammel når styrkeløft og Scooter nævnes i samme indlæg...
Old'school AC/DC tak!
Det er heller ikke helt dumt![]()
Moestrup87 skrev:Tillykke med det! Fedt med en stævnesucces!!

Søs skrev:Tillykke tillykke, super flot og så første stævne i trøje
Comedian skrev:Godt løftet
Mzg skrev:Stærke patter, Jane
Eller noget...
.

. For fanden - hvornår lærer jeg at være ligeglad??

Amazonen skrev:Ehm...den var faktisk nem, både at få ned og op. Men i bunden kom jeg til at slå en megaprut, hvilket fuldstændig fik mig til at miste koncentrationen. For fanden - hvornår lærer jeg at være ligeglad??
![]()

Weinke skrev:Amazonen skrev:Ehm...den var faktisk nem, både at få ned og op. Men i bunden kom jeg til at slå en megaprut, hvilket fuldstændig fik mig til at miste koncentrationen. For fanden - hvornår lærer jeg at være ligeglad??
![]()
Hahaha det glemte du da vist lige at fortælle i dag
Jeg kørte mig selv i hegnet til spinning i morges. Ups.
. I det mindste får jeg lidt tilfredsstillelse kg-mæssigt under udstyrstræningerne.

Tror jeg har fundet ud af, hvordan den skal sidde. Derfor valgte jeg også, at jeg ikke skulle tage flere sæt. For idag skulle bare være let.
) ender jeg med at tage DB skulderpres, selvom der står military på programmet. Det skal jeg lade være med...for det er pinligt med de her kg!
Har i øvrigt også fået job idag
- i Fresh Fitness.

Gormez skrev:Fresh Fitness = fail

Amazonen skrev:Gormez skrev:Fresh Fitness = fail
Hihi...det er et job. Og jobs hænger ikke på træerne for tiden, hvis du ikke skulle have bemærket det. Og jeg har et projekt der skal spares op til.
Har du arbejdet der da?

Gormez skrev:Amazonen skrev:Gormez skrev:Fresh Fitness = fail
Hihi...det er et job. Og jobs hænger ikke på træerne for tiden, hvis du ikke skulle have bemærket det. Og jeg har et projekt der skal spares op til.
Har du arbejdet der da?
True, jeg er bare ikke fan er deres koncept og nyder generelt ikke udsigten til endnu en kommerciel kæde på markedet. Slet ikke en ledet af Birgitte Nymann.
Men penge er penge og du er trods alt noget mere tolerant end jeg min kære Jane så mon ikke du, ihvert fald til andet byder sig, kan abstrahere fra alt andet end dem(pengene) ;)

Amazonen skrev:Gormez skrev:Amazonen skrev:Gormez skrev:Fresh Fitness = fail
Har du arbejdet der da?
True, jeg er bare ikke fan er deres koncept og nyder generelt ikke udsigten til endnu en kommerciel kæde på markedet. Slet ikke en ledet af Birgitte Nymann.
Men penge er penge og du er trods alt noget mere tolerant end jeg min kære Jane så mon ikke du, ihvert fald til andet byder sig, kan abstrahere fra alt andet end dem(pengene) ;)
Jeg er heller ikke ligefrem fan af kommercielle kæder. Men vi kan jo ikke se bort fra, at de er kommet for at blive, og at mange ikke-så-kræsne-som-os-usøvere er glade for at bruge centrene.
Jeg glæder mig i hvert fald til at opleve det indefra, og få dannet mig mit eget indtryk...
Her hvor jeg skal arbejde, er der desuden døgnåbent, hvilket jeg da bestemt kommer til at benytte mig af - så kan der også trænes de dage, hvor jeg er afsted i arbejdsmæssigt ærinde fra 6.40 til 22.15...brr!
Btw, ½ time før jeg skulle til samtale kom jeg i tanker om, at jeg havde været med til at trolle på fresh fitness' væg på fb + udtale mig om Birgitte Nymand...for helvede altså!
HAHA, du kaldte mig lige tålmodig??? Kan kun være en joke...

Sifla skrev:Hvad for et job har du fået i Fresh Fitness?

Fra han startede til jeg fik squattet gik der 10 min. No wonder at mine underben stadig summer lidt...
)
Det bliver ny max for den smolovcyklus jeg lige er startet på-

Amazonen skrev:8/2
Men så var der problemet med at få stangen til at ligge fast på ryggen, når jeg har dragt på...det er nærmest umuligt!!! Nogen der har et tip? Alt over 140 kg er meget hårdt for mine albuer/skuldre...

Henning_F skrev:5 timer om dette? Du er en rigtig styrkeløfter!![]()
Du kan selvfølgelig også bare løfte uden udstyr til stævner...
Jeg har ingen anelse om hvordan vi ku bruge så lang tid på så lidt...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster