Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

asgerasger skrev:kan det være rigtig at der kun 120 kcal. per 100 gram nudler fra mærket Asian Kitchen? de hedder spinatnudler og er set i netto.

asgerasger skrev:kan det være rigtig at der kun 120 kcal. per 100 gram nudler fra mærket Asian Kitchen? de hedder spinatnudler og er set i netto.

Træningsduden skrev:asgerasger skrev:kan det være rigtig at der kun 120 kcal. per 100 gram nudler fra mærket Asian Kitchen? de hedder spinatnudler og er set i netto.
Jeg kan ikke finde kilden på det pt., men asiatiske producenter smider ofte bare et label på deres produkter, da det påkræves. Ofte er sådanne udregninger meget upræcise. Igen, jeg kan ikke huske, hvor jeg læste det, but those Asians brah

Træningsduden skrev:asgerasger skrev:kan det være rigtig at der kun 120 kcal. per 100 gram nudler fra mærket Asian Kitchen? de hedder spinatnudler og er set i netto.
Jeg kan ikke finde kilden på det pt., men asiatiske producenter smider ofte bare et label på deres produkter, da det påkræves. Ofte er sådanne udregninger meget upræcise. Igen, jeg kan ikke huske, hvor jeg læste det, but those Asians brah

Chayen skrev:asgerasger skrev:kan det være rigtig at der kun 120 kcal. per 100 gram nudler fra mærket Asian Kitchen? de hedder spinatnudler og er set i netto.
Ja. Jeg har dem dog skrevet ind i mit kostplansvarebibliotek som 110 kcal.

Chayen skrev:asgerasger skrev:kan det være rigtig at der kun 120 kcal. per 100 gram nudler fra mærket Asian Kitchen? de hedder spinatnudler og er set i netto.

Chayen skrev:Selfølgelig
faldt bare over en pakke nudler igår, hvor macros både blev vist i "rå" og i til beredt tilstand. der var den til beredte nemlig meget lig det der står bag på asian kitchen, og tallene i ikke til beredt tilstand lignede meget det meste andet pasta.

Fontana skrev:Når i ser nudler med 110 kcal pr. 100 gr. er det ikke tørvægten de oplyser, heller ikke på dine "spinat"-nudler, desværre.
Tørre nudler indeholder ~370 kcal pr. 100 så vidt jeg husker.

asgerasger skrev:Fontana skrev:Når i ser nudler med 110 kcal pr. 100 gr. er det ikke tørvægten de oplyser, heller ikke på dine "spinat"-nudler, desværre.
er det noget du ved eller tror?
tænker bare lidt at der svarer til bare at sige at der er 300 kcal per 100 gram brød, forbi nogen slags gør, og den holder jo ikke helt?

Mikael skrev:asgerasger skrev:Fontana skrev:Når i ser nudler med 110 kcal pr. 100 gr. er det ikke tørvægten de oplyser, heller ikke på dine "spinat"-nudler, desværre.
tænker bare lidt at der svarer til bare at sige at der er 300 kcal per 100 gram brød, forbi nogen slags gør, og den holder jo ikke helt?
Det er noget han tror, og han tror forkert.
ja OP, dine spinatnudler er super low cal. Der findes nogle der næsten er kaloriefri.
har lige smidt netto en mail, for at hører om de kan sige noget om dem.

asgerasger skrev:Mikael skrev:asgerasger skrev:Fontana skrev:Når i ser nudler med 110 kcal pr. 100 gr. er det ikke tørvægten de oplyser, heller ikke på dine "spinat"-nudler, desværre.
ja OP, dine spinatnudler er super low cal. Der findes nogle der næsten er kaloriefri.
det svar kan jeg bedre li'!har lige smidt netto en mail, for at hører om de kan sige noget om dem.
syntes også at der lyder lidt som en fast kost hos Chayen, og hvis det fungere så kan det jo ikke være helt ved siden af.
kan du nævne nogen mærker der er lavere i kcal?

Einhill skrev:asgerasger skrev:Mikael skrev:asgerasger skrev:Fontana skrev:Når i ser nudler med 110 kcal pr. 100 gr. er det ikke tørvægten de oplyser, heller ikke på dine "spinat"-nudler, desværre.
det svar kan jeg bedre li'!har lige smidt netto en mail, for at hører om de kan sige noget om dem.
syntes også at der lyder lidt som en fast kost hos Chayen, og hvis det fungere så kan det jo ikke være helt ved siden af.
kan du nævne nogen mærker der er lavere i kcal?
Du kan søge på dem som hedder "diet nudles", kan desværre ikke linke, da de bliver solgt fra en anden side.

Mikael skrev:asgerasger skrev:Fontana skrev:Når i ser nudler med 110 kcal pr. 100 gr. er det ikke tørvægten de oplyser, heller ikke på dine "spinat"-nudler, desværre.

Fontana skrev:Mikael skrev:asgerasger skrev:Fontana skrev:Når i ser nudler med 110 kcal pr. 100 gr. er det ikke tørvægten de oplyser, heller ikke på dine "spinat"-nudler, desværre.
Produktet består som alle andre nudler af hvedemel og salt, fordi man tilføjer lidt spinatpulver, gør det dem vel ikke anderledes end alle andre nudler på markedet?
Hvis du nu har ret så skulle Asian Kitchens nudler med chili være ligeså fordelagtige som spinatudgaven btw.
Jeg TROR nu jeg har ret, men håber da jeg tager fejl, for savner nudler i min wok![]()
Men for helvede venner, nudler består nærmest kun af hvedemel, det gir vel sig selv?

asgerasger skrev:Fontana skrev:Mikael skrev:asgerasger skrev:Fontana skrev:Når i ser nudler med 110 kcal pr. 100 gr. er det ikke tørvægten de oplyser, heller ikke på dine "spinat"-nudler, desværre.
Produktet består som alle andre nudler af hvedemel og salt, fordi man tilføjer lidt spinatpulver, gør det dem vel ikke anderledes end alle andre nudler på markedet?
Hvis du nu har ret så skulle Asian Kitchens nudler med chili være ligeså fordelagtige som spinatudgaven btw.
Jeg TROR nu jeg har ret, men håber da jeg tager fejl, for savner nudler i min wok![]()
Men for helvede venner, nudler består nærmest kun af hvedemel, det gir vel sig selv?
håber at Netto kan komme med et svar, så vender jeg tilbage

Fontana skrev:Står der ikke bag på jeres Asian Kitchen nudler at der er anvendt ~113 gr. hvedemel til at fremstille 100 gr. af det færdige produkt? Hvordan får man 113 gr. hvedemel ned på 120 kcal?

Fontana skrev:Står der ikke bag på jeres Asian Kitchen nudler at der er anvendt ~113 gr. hvedemel til at fremstille 100 gr. af det færdige produkt? Hvordan får man 113 gr. hvedemel ned på 120 kcal?
Jeg tror stadig Netto tager fejl, kald mig gerne bedrevidende og stædig, men det giver for mig ingen mening disse spinat/chili-nudler skulle være anderledes end andre nudler når de er lavet på det samme.

asgerasger skrev:Fontana skrev:Står der ikke bag på jeres Asian Kitchen nudler at der er anvendt ~113 gr. hvedemel til at fremstille 100 gr. af det færdige produkt? Hvordan får man 113 gr. hvedemel ned på 120 kcal?
Jeg tror stadig Netto tager fejl, kald mig gerne bedrevidende og stædig, men det giver for mig ingen mening disse spinat/chili-nudler skulle være anderledes end andre nudler når de er lavet på det samme.
hvordan vil du putte 113 g. mel ind i 100 gram nudler?

Mikael skrev:Kan du poste et billede af varedeklarationen? ingredienser osv, ville være lækkert
det lyder jo næsten for godt til at være sandt. specielt hvis hvedemel står som første ingrediens

Chelsea2013 skrev:5 kr for 250 gram nudler (4x62,5g). De er nu en fast del af min kostplan

asgerasger skrev:Mikael skrev:Kan du poste et billede af varedeklarationen? ingredienser osv, ville være lækkert
det lyder jo næsten for godt til at være sandt. specielt hvis hvedemel står som første ingrediens
111 g mel og noget spinatpulver per 100 gram færdig produkt, mener jeg der står

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster