Jeg er 18 år og 188 cm høj. Jeg har nu trænet i omkring to år og elsker at fortælle og lære om det så derfor har jeg oprettet denne logbog.
Jeg har lige været 5 måneder i Australien hvor det ikke har været nemt at træne fordi vi kun havde en time midt på dagen - hvilket i mine øjne ikke er nok. Men nu er jeg tilbage i Danmark og træner i Fitness World Silkeborg hvor jeg kan komme ind lige når det passer mig
Mit overall mål har aldrig været at blive sindssyg pumpet og ikke at kunne gå normalt, men at få et mere atletisk look - Jeg cykler også mountainbike og løber så prøver også at holde min cardio i gang mens jeg styrketræner. Mit endelige mål vil nok være at nå de 90 kg med en lav fedtprocent.
Jeg køre efter et 4 dags split med pyramide reps jeg har fundet på nettet:
(http://www.muscleandstrength.com/workou ... rkout.html)
Udover det tager jeg ”8 Minutes abs” programmet mandag, torsdag og lørdag.
Mandag: Skuldre, Triceps + Abs
Tirsdag: Ryg
Onsdag: -
Torsdag: Bryst, Biceps + Abs
Fredag: Ben
Lørdag: Abs
Søndag: -
Jeg køre ikke programmet som det står på siden men variere hele tiden mine øvelser for at ramme kroppen bedst muligt. Jeg prøver dog at være sikker på at øvelserne rammer nogenlunde det samme så jeg ikke springer noget over ;)
Mit mål lige nu er at tage muskelmasse på inden april hvor jeg stater cut til sommer.
Jeg vil løbende komme med opdateringer på hvordan min krop udvikler sig i styrke og størrelse.
Skriver øvelserne op på føgende måde:
Incline Dumbell Press:
8*22 kg
5(6)*26 kg
Øverst er øvelsen. Hver linje under er et sæt som står i reps*vægt. Er en reps rød er det fordi jeg ikke nåede mit mål som står i en parentes bagefter.
Jeg køre ikke efter kostprogram, da min cardio er for varieret og det ikke passer i min hverdag da jeg bor hjemme og tit tager ud at spise osv. Jeg har dog prøvet at cutte lidt før og ved godt jeg bliver nød til at sætte nogen standarder til den til - men indtil da æder jeg alt hvad jeg kan, især kød

Men den rammer sku godt