Så blev det lige til en træning til igen i dag. Fik lavet noget vild skulderpress, min træning idag var meget ustruktureret og fik ikke skrevet det ned.
Tog bl.a. en del reps skulderpres (DB) med både 22 og 24kg! var oppe omkring 6-8 reps til sidst med 24kg's, og tog ikke mindre end 10reps samlet med både 22kg og 24kg hver for sig. Så fedt med målbar fremgang!!

havde desuden opvarmning med både 12 og 16kg's, så mit samlede workload var ret heftigt. Skulderpres er min favoritøvelse.
Tog også en del dødløft. Har opgraderet min teknik lidt, da jeg indså forleden at jeg ubevidst bouncede vægten på gulvet. Jeg er gået over til singletter tror jeg det hedder. Hvor jeg lader barbell hvile helt får jeg udfører næste løft. Tager stadig mange reps, det er bare helt korte pauser hvor den hviler på omkring 1,5sekunder vil jeg skyde det til.
var oppe og tage omkring 2x7 til 8 stykker af 140kg plus 4x150kg og så opvarmning med en del 80 og flest 120kg reps.
Min træning går godt. Har smidt lidt fedt på det seneste, det kan jeg både se og måle mig til. Jah nogle siger at den der fedtmåler de har i fitnesscentre er helt hen i vejret, men mener nu stadig at have læst et sted at differencen på målinger man foretager (såfremt man gør det på samme tidspunkt, og under samme kropslige forhold (eks. uden spise og vand)) er nogenlunde korrekte. Og skal man stole på det har jeg smidt ~1,5-2% det svarer til omk. 1-1,5kg fedt.. Det tror jeg enlig passer meget godt når jeg kigger mig i spejlet, var sku blevet lidt småfed

... Min vægt ligger på nogenlunde det samme 89-90kg - jeg har kørt noget semi-intermittent fasting den sidste mnd. /halvanden mnd.
Startet i skole igen, fået 7-8 kommentarer på min træning de første par dage, det sku meget fedt! :-) Begynder også selv, at synes jeg er blevet større når jeg kigger i spejlet, får flere og flere markeringer. Så det sku meget, alt i alt går det godt