Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The_Man skrev:Jeg vil også sige Havregryn... Sammen med skummetmælk får du også en del proteiner.

MUMS

Crai skrev:hmm, havregryn synes bare man skal spise uendelige mængder da det før det giver noget kcal,
Ninjagrenen fed opskrift vil prøve den, har noget whey choko 80% liggende.
Tak for svarende alle sammen

Crai skrev:hmm, havregryn synes bare man skal spise uendelige mængder da det før det giver noget kcal

Gozo skrev:Crai skrev:hmm, havregryn synes bare man skal spise uendelige mængder da det før det giver noget kcal
100g gryn + 300ml skummet = 24,5 g protein, 70,4 kulhydrat, 7,3 fedt i alt 445,3 kcal.
Perfekt morgenmad.

Mandenibusken999 skrev:Gozo skrev:Crai skrev:hmm, havregryn synes bare man skal spise uendelige mængder da det før det giver noget kcal
100g gryn + 300ml skummet = 24,5 g protein, 70,4 kulhydrat, 7,3 fedt i alt 445,3 kcal.
Perfekt morgenmad.
er der virklig så meget protein i skummetmælk??

Marle skrev:Havregyn med choko protein er nu bestemt heller ikke af vejen.

S.K skrev:Her er hvad jeg fik igår.
Bulk shake: 2 glas nu, resten senere på dagen.
½L vanillie is
½L minimælk
1 stor spk chunky peanut butter
3 scoop bodylab choko wheight gainer
5 isterninger
1 pose flagermus
1 advokado (har spist den anden halvdel inden billedet )
1 lille jordbær yoghurt
1 choko Mathilde milkshake
½L cocio
Det var nærmere da jeg kom hjem fra arbejde 07:15 om morgenen, men så er det vel også morgenmad :D
Men der er i hvert fald de første 1500kcal hvis man da ikke drikker hele shaken på 1200kcal alene.

S.K skrev:Her er hvad jeg fik igår.
½L vanillie is
½L minimælk
5 isterninger
1 pose flagermus
1 lille jordbær yoghurt
½L cocio
Det var nærmere da jeg kom hjem fra arbejde 07:15 om morgenen, men så er det vel også morgenmad![]()
Men der er i hvert fald de første 1500kcal hvis man da ikke drikker hele shaken på 1200kcal alene.

Mini-Fisker skrev:I aldi kan du få en youghurt som hedder "magic" et eller andet og indeholder 1300kcal pr. liter. Spis sådan en hver morgen, så skal du nok tage på ;) Den fås både med chockolade stykker og citronsmag.

Gozo skrev:Mini-Fisker skrev:I aldi kan du få en youghurt som hedder "magic" et eller andet og indeholder 1300kcal pr. liter. Spis sådan en hver morgen, så skal du nok tage på ;) Den fås både med chockolade stykker og citronsmag.
Og hvor kommer alle de kalorier så fra?

Gozo skrev:S.K skrev:Her er hvad jeg fik igår.
½L vanillie is
½L minimælk
5 isterninger
1 pose flagermus
1 lille jordbær yoghurt
½L cocio
Det var nærmere da jeg kom hjem fra arbejde 07:15 om morgenen, men så er det vel også morgenmad![]()
Hehe vi melder dig til "du er hvad du spiser". Så kan hende Lene fortælle dig, at det der var, hvad en 5 årig ville vælge, hvis han var alene hjemme

spockle skrev:Ud fra det jeg har læst i tråden her er der mange af jer,(men dog ikke alle) der helt har misforstået konceptet at bulke. Det handler jo ikke bare om at få kcal ind i skuffen. Det skal også være de rigtige kcal. ellers kan man lige så godt spise alle sine måltider på mac.
Jeg går ud fra at de fleste herinde bulker for at opnå større masse og derved mener jeg muskelmasse. ?!
Men hvis man bare æder for at æde fordi man skal være i kcal overskud ender man med at gaine fedtmasse i stor stil.

The Blight skrev:kan varmt anbefale flg:
Yogurt jordbær
Havregrun til det bliver lidt fast i det
Noget musli oven på for at gører det sprødt
glad mælk ved siden af og en banen

pudzianowski skrev:spockle har fuldstændig ret, den shake SK skriver han drikker med is og peanut butter og alt muligt crap er og bliver crap æde, bulk eller ej. bulk sæson betyder jo ikke fed sæson vel, og ham der skriver man skal æde meget gryn for at få mange kcal.. er han lige faldet ned fra månen? 200 g gryn+protein shake om morgenen så har du lige startet med ca 1000 gode kcal. glem alt det med is og fed youghurt med sukker,man bliver fed og får hamster kinder, cheasy yoghurt er god nok da den er sukkerfri.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster