Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65674 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049573 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1169
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1166

Følg bodybuilding.dk på

PART MAN, PART MACHINE, ALL BOB

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Dine dejlige tanker, dejlige træninger og frustrationer over dine medmenneskers idioti er en fornøjelse af læse. Du har min stemme for årest log.
I'm not sarcastic, I'm just a funny person surronded by idiots.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 307
Tilmeldt: 21. aug 2010, 19:34
Geografisk sted: Roskilde
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



jeppeam skrev:Dine dejlige tanker, dejlige træninger og frustrationer over dine medmenneskers idioti er en fornøjelse af læse. Du har min stemme for årest log.

Forræder.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:
jeppeam skrev:Dine dejlige tanker, dejlige træninger og frustrationer over dine medmenneskers idioti er en fornøjelse af læse. Du har min stemme for årest log.

Forræder.


Hold dog op min fine ven, dit flotte korpus og dets transformation fra badetyr til zhredded in 4 weekz fik min stemme. Lækkermås!
I'm not sarcastic, I'm just a funny person surronded by idiots.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 307
Tilmeldt: 21. aug 2010, 19:34
Geografisk sted: Roskilde
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



jeppeam skrev:
Mågens skrev:
jeppeam skrev:Dine dejlige tanker, dejlige træninger og frustrationer over dine medmenneskers idioti er en fornøjelse af læse. Du har min stemme for årest log.

Forræder.


Hold dog op min fine ven, dit flotte korpus og dets transformation fra badetyr til zhredded in 4 weekz fik min stemme. Lækkermås!

Hihi, så er du tilgivet <3
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lørdag var jeg i biografen med Shooter. Oprindeligt var planen at se Django, men vi kom fra det og så Jack Reacher. En overraskende sjov film. Vi var positioneret således at der sad to kvinder i slut tyverne ved siden af Shooter, mens der foran os sad to sinker. Shooter sad flere gange undervejs og spurgte pigerne ind til, om de fandt Tom Cruise attraktiv. "Nåå, hva'? - han kan stadigvæk, hva'?". Alle gangene sagde de ja. Sinkerne foran os var retarderede, og det mener jeg i ordets reneste betydning. Deres samtale under trailerne var komplet afsporet, men de fik mig til at dø af grin, da der under en scene forekommer et skilt "TURKEY SHOOTING", hvortil den ene af dem siger - mens der er dødstille i salen: "nå, her kan man skyde tyrkere". Efter filmen diskuterede vi hvorvidt det var en joke eller ej. Begge dele syntes lige plausible.

I går gik jeg en tur. Det var dejligt. En tur om søerne. Folk var ude at skøjte. Hvad er det i grunden de er ved at bygge midt i søen ved Østerbro? De har fyldt en del af søen med jord og har en kæmpemæssig gravko stående. Jeg rystede et utal af gange på hovedet af de løbere, der valgte at tage turen rundt om søerne. Sneen var trampet hård, men der var hældt grus ud således at der var en smule friktion. Underlaget hælder dog lidt, så jeg kan ikke forestille mig andet end at det er det værste lort at løbe på. Hvis man endelig skulle løbe, så kunne man jo vælge at tage en kort cykeltur til en park. På den måde får man også varmet ledene lidt op inden man kaster dem for løverne, i form af at løbe right away. Det er en vigtig pointe, for en del løbere i januar er overvægtige.

En stor del af fede mennesker er løbere i januar, men ikke alle løbere er fede i januar. Hva'.

Da vågnede gik jeg ud for at tisse. Jeg gad ikke tænde lyset, for det er vigtigt at starte op blidt. Ikke noget pludseligt skarpt lyst i øjnene. Mens jeg tisser kommer Morten glad ud i gangen og står foran døren, således at jeg ikke kan se noget. Jeg tissede derfor på brættet, og snerrede til Morten at han skulle skride. Stakkels Morten, for han var så sød at have købt mango og grapefrugt til deling. Han er en good guy. Jeg undskyldte derfor og pruttede en del foran ham.



AM

A1 SLIGHT DECLINE DUMBBELL PRESS 7 GRADER - 40X0 R90
5 x 44
4 x 44
5 x 44
5 x 44
6 x 40
4 x 40
4 x 40
4 x 40

Anderledes bænk end sidst, forklaring følger. Den er lidt mere sticky i betrækket, det var lidt irriterende.

A2 PULL UP W/ WIDE GRIP 40X0 R90
5 x BW
4 x BW
4 x BW
4 x BW
3 x BW
3 x BW
3 x BW
3 x BW

Fin range, men min styrke i bodyweight exercises er efterhånden en joke.

B1 INCLINE DUMBBELL PRESS 44 GRADER - 21X0 R60-90
9 x 30
8 x 30
7 x 30
6 x 30

B2 ONE-ARM BENCH-SUPPORTED DUMBBELL ROW W/ ELBOWS OUT 3010 R60-90
7 x 17
7 x 13
7 x 13
7 x 13

Ingen pauser mellem siderne. Shooter rettede teknikken en smule til, det fordrede lavere vægt.
Da jeg ankom til træning var der mennesker. Det bryder jeg mig som regel ikke så meget om, for morgentræningerne er altid præget af seriøsitet. Det hænger nok sammen med man kun er et par timer inde i dagen, og man ved at der forude ligger ikke blot én, men to træninger. Shooter skulle bænke, og optog derfor en af de gode flade bænke. Jeg spurgte en knægt om han brugte den anden gode bænk, svaret var ja. Jeg spurgte så ind til hvor mange sæt han manglede, hvortil han svarede, han lige var gået i gang med opvarmningen, og at han desuden skulle køre en del sæt. Ok. "En del sæt, det er fint - jeg tager en anden".
Det var som sådan ikke noget problem, jeg fandt en anden bænk der fungerede ok. Det irriterer mig dog, at idioten klovner rundt og desuden er færdig efter blot 15-20 minutter. Det er jo ikke en del sæt. Jeg satte Batman på anlægget, det var smukt. Smukt fordi Shooter og jeg ikke snakkede så meget, da vi først var kommet i gang med træningen. Vi spottede hinandens teknik når vi hver især skulle køre, og ellers ikke nogen interaktion som sådan. Det er symbiose.

Efter træning var vi kort i Super Best for at handle lidt småting. Shooter sagde højt "Hej Anne!" til pigen i kassen, men hun hed åbenbart Anna. Ja ja. Da vi gik råbte vi farvel. Efterfølgende bænkede vi lidt, det var dejligt. Fuglene pippede, og foran os, på et græsareal, var der en masse hunde der løb rundt. Glade, trofaste hunde. Da jeg kom hjem drak jeg en Pepsi Max og sludrede en forfærdelig masse med Morten.

PM

A1 DIPS 10X0 R45
9 x BW
8 x BW
8 x BW
7 x BW
7 x BW
7 x BW
7 x BW
7 x BW
7 x BW
7 x BW

A2 PULL UP 10X0 R45
7 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW
4 x BW
4 x BW
4 x BW
4 x BW

Goofinz var imponeret af den prut, jeg slog, mens jeg var suspended midair. GOOOOOOOOFINZ!

FLAT FLY PRESS DROPSET - 40X0 R180
5 x 38 + 5 x 27 + 5 x 20
4 x 35 + 4 x 27 + 5 x 20
4 x 35 + 4 x 27 + 5 x 20

$wagger snakkede omkring her i træning om rottepiske. Altså den slags duske man havde i nakken, da man var lille. Jeg ville ønske han fik en, så skulle den hvile på hans trapz, mens han fuldstændig tanned går gennem byens gader midt i juli måned. Jeg tog desuden to billeder af hans massive veins i panden, mens han kørte sæt.

ONE-ARM BENCH-SUPPORTED DUMBBELL ROW 5050 R90
5 x 30
5 x 35
5 x 32
5 x 32

Dejlig aftentræning med Goofinz, Swagger og Shooter. Vi kørte alle pecs, med undtagelse for Goofinz. Han kørte gunz, men jeg tror den brysttræning han fortalte om, var i dag. I så fald har vi alle kørt pecs. Det er som gode veninder, der har synkroniseret deres periode hihi. Shooter blev manisk under DB rows. Jeg grinte en del, da vi i fællesskab fik fremmanet et mentalt billed af Shooter, der vælter gennem byens gader med store doser smertestillende medicin i blodet, den strengeste nazihaircut nogensinde, frakken som Bane har på i Batman, underbid og øjne der varsler død og ødelæggelse.

Nå, nu vil jeg snart i seng.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad er det i grunden de er ved at bygge midt i søen ved Østerbro? De har fyldt en del af søen med jord og har en kæmpemæssig gravko stående.


Metro.

.. Sortedamssøen kommer til at ligge drænet hen, det næste decennium eller mere. Trist, men det er jo for a good cause.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Din blog er fin. Det er sjovt at læse de første sider og så sammenligne med de nyere. Nå. Hvad betyder: 40X0 R90? Jeg har ræsonneret mig frem til, at R står for rest. Men hvordan spiller det ind i dine a1/a2 pas, som jeg går ud fra er supersettet?

edit*stavefejl..
Sidst rettet af Stativet 29. jan 2013, 20:54, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 377
Tilmeldt: 24. jul 2012, 21:16
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Stativet skrev:Din blog er fin. Det er sjovt at læse de første sider og så sammenligne med de nyere. Nå. Hvad betyder: 40X0 R90? Jeg har ræssoneret mig frem til, at R står for rest. Men hvordan spiller det ind i dine a1/a2 pas, som jeg går ud fra er supersettet?

40X0

4 sekunder excentrisk
0 sekunders pause
X sekunders koncentrisk (så hurtig som muligt/eksplosiv som mulig)
0 sekunders pause i toppen

Sådan husker jeg det.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
Stativet skrev:Din blog er fin. Det er sjovt at læse de første sider og så sammenligne med de nyere. Nå. Hvad betyder: 40X0 R90? Jeg har ræssoneret mig frem til, at R står for rest. Men hvordan spiller det ind i dine a1/a2 pas, som jeg går ud fra er supersettet?

40X0

4 sekunder excentrisk
0 sekunders pause
X sekunders koncentrisk (så hurtig som muligt/eksplosiv som mulig)
0 sekunders pause i toppen

Sådan husker jeg det.


Betyder det at grundstenen i GT 10x10 er reps med 10 sekunders excentrisk fase, eksplosiv pause og 10 sekunders koncentrisk fase?
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:
Garik skrev:
Stativet skrev:Din blog er fin. Det er sjovt at læse de første sider og så sammenligne med de nyere. Nå. Hvad betyder: 40X0 R90? Jeg har ræssoneret mig frem til, at R står for rest. Men hvordan spiller det ind i dine a1/a2 pas, som jeg går ud fra er supersettet?

40X0

4 sekunder excentrisk
0 sekunders pause
X sekunders koncentrisk (så hurtig som muligt/eksplosiv som mulig)
0 sekunders pause i toppen

Sådan husker jeg det.


Betyder det at grundstenen i GT 10x10 er reps med 10 sekunders excentrisk fase, eksplosiv pause og 10 sekunders koncentrisk fase?

Sådan vil nogle nok læse det :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Legend skrev:Betyder det at grundstenen i GT 10x10 er reps med 10 sekunders excentrisk fase, eksplosiv pause og 10 sekunders koncentrisk fase?


Nej, 10x10 er standard SL-metode

1 sekund eccentrisk
0 sekunder pause i bunden
X eksplosivt op
10 sekunders pause i toppen.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1752
Tilmeldt: 24. jul 2008, 16:20
Geografisk sted: 2300 Kebab
 
Træner her: AK Thor
IK 99
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
Stativet skrev:Din blog er fin. Det er sjovt at læse de første sider og så sammenligne med de nyere. Nå. Hvad betyder: 40X0 R90? Jeg har ræssoneret mig frem til, at R står for rest. Men hvordan spiller det ind i dine a1/a2 pas, som jeg går ud fra er supersettet?

40X0

4 sekunder excentrisk
0 sekunders pause
X sekunders koncentrisk (så hurtig som muligt/eksplosiv som mulig)
0 sekunders pause i toppen

Sådan husker jeg det.


Aha. Mange tak. Og a1 og a2 bliver så parret med 90 sek rest?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 377
Tilmeldt: 24. jul 2012, 21:16
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg kører sjældent supersets, det er i så fald pre- eller post-exhaust, der køres. Når jeg skriver A1 R90 og derefter A2 R90, så skal du forstå det således at jeg kører A1, derefter 90 sekunders pause for så at køre A2, igen efterfulgt af 90 sekunders pause.

Jeg vågnede i nat, og var overbevist om at min pude var fyldt med larver. En forsmag på hvad DMT en dag vil byde mig. Da jeg havde banket de ikke-eksisterende larver væk tissede jeg lidt, så sov jeg igen.
Da jeg vågnede ved middag var jeg smadret. Jeg var nødt til at gå sent i seng i går, for at få nok kcals indeborde. Jeg sov lige knap 9½ time, og alligevel føltes alting ad helvedes til.

I morgen skal jeg en tur til Roskilde og hilse på i min gamle klub. Jeppe skal snart rejse ud i den store verden, og så er det på tide jeg lige siger hej og farvel. Jeg har ikke set ham meget længe.



AM

SAFETY-BAR SQUAT 5050 R180
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Mit blodtryk gik bonanza her. Jeg kunne have afsluttet træningen efter sidste sæt, det var hårdt.

BACK EXTENSION W/ BARBELL BEHIND THE NECK 30X0 R150
5 x 45
5 x 45
4 x 45
4 x 45
4 x 45

Venstre ham syntes lidt inaktiv, jeg må få en til at se sættene efter næste gang.

DUMBBELL SQUAT ON THE SLANT BOARD 20X0 R150
20 x 25 pr. hånd
14 x 25
15 x 25

En halvkedelig træning. Det originale Team Benchpress kom kort efter min egen arrival, de irriterede mig umådelig meget. De snakker konstant, også under sæt. Det er så slemt, at mens den ene bænker, så står spotteren inde over den aktive løfter og snakker. Det eneste, der muligvis kunne gøre det værre, var hvis de holdt øjenkontakten. Jeg blev tosset i hoved under tredje sæt, for på trods af jeg spillede ret høj musik, og mit fokus lå på metronomen, så skar deres ligegyldige nonsense igennem. Jeg råbte og skreg lidt, men det gjorde ikke fra eller til. Idioter.

Heldigvis kom Shooter da jeg var halvvejs igennem back extensionens, han var også semi-zombie. Vi lå efterfølgende en rum tid og sludrede, jeg lå dog mest da vores træninger overlappede. Senere kom en masse piger og numsede, især en af pigerne - et nyt ansigt - havde en særdeles chunky ass. Det var dejligt.

NumseLise har tabt sig.

PM

DEADLIFT FROM BOX R120
5 x 180 30X0
6 x 170
6 x 160
6 x 150
10 x 140 20X0 herfra
10 x 130
11 x 120
12 x 110

Sen aftentræning med Shooter, $wagger, Tunen og RAM JAM. Det var et dejligt gensyn med Tunen, ham har jeg ikke set længe .. det dumme svin. Han er blevet klippet. Jeg har spottet tre mennesker i dag, der er blevet klippet. Det er virkelig en helt særlig egenskab, jeg har tilegnet mig. Jeg kan inde for 2-3 sekunder se om en person er blevet klippet. Vi hyggede en del, men hvornår gør vi strengt taget ikke det? Svar mig lige engang på det. Jeg havde knap været i hulen i to minutter, før jeg så de første tegn på Shooter var gået i berserkermode aka Nick Nolte-mode. Sved, opsvulmede muskler, råben og prusten. $wagger squattede, og så ikke andet. Squaatz.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



"Psychedelic experience is only a glimpse of genuine mystical insight, but a glimpse which can be matured and deepened by the various ways of meditation in which drugs are no longer necessary or useful. If you get the message, hang up the phone. For psychedelic drugs are simply instruments, like microscopes, telescopes, and telephones. The biologist does not sit with eye permanently glued to the microscope, he goes away and works on what he has seen..."
Billede

Jeg har en idé om at DMT kan hjælpe mig med at få styr på hvad jeg har af grus i det underbevidste maskineri.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1752
Tilmeldt: 24. jul 2008, 16:20
Geografisk sted: 2300 Kebab
 
Træner her: AK Thor
IK 99
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har hørt mange timer med Alan watts, fascinerende mand.
Greatness will never be acquired by staying in one’s comfort zone!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jun 2010, 16:45
Geografisk sted: Hvidovre
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går da jeg skulle til at spise opdagede jeg til min gru, at vi var all out of veggies and oats. Åh-ååh! Jeg lavede hurtigt scrambled eggs, spiste det på et par minutter, satte derefter nogle veggies over, der dog belongs to Morten, og skyndte mig derefter i NETTO for at handle. Til trods for jeg fyldte to store poser, og at der var en lille kø, så var jeg tilbage i lejligheden ni minutter efter. Yeaaah. Det var et close call, venner. Den slags kan få fundamentet under mine fødder til at virke meget ustabilt.

Morten har købt nye puder til vores sofa, dem fik jeg testet i går. Da jeg kom hjem fra træning kunne jeg slet ikke tage stilling til, hvad jeg ville se på computeren. Jeg lagde mig derfor ind i stuen og så NBA. Der lå jeg næsten to timer og flød, jeg havde ikke energi til noget som helst. I nat drømte jeg, jeg var uvenner med Morten. Argumentet startede fordi han havde gemt min pande med spejlæg. Det var en mærkelig fragmenteret drøm. Vi var hjemme i mit gamle hus, min mor og min gamle hund Blackie var der også. Senere var vi i noget der mindede om indre by i mellemøsten, men byen lå i ruiner. Det kunne ligne, den var blevet bombet. Jeg vågnede på et tidspunkt op og havde det ad helvedes til, sådan en discomfort. Nærmest som at have tømmermænd. Pulsen var høj, lidt tørhed i munden, svedende og en generel følelse af ubehag i kroppen. Jeg gik i seng igen, stod op, og nu har jeg det fint. Det første man tænker ved sådan en opvågning er, hvorvidt jeg mon er ved at blive syg igen. Jeg har virkelig været meget syg sidste år. Jeg regnede lidt på det, der har været at tale om tre sygdomsforløb. Der er at tale om i hvert fald 2½ uges tab af gains, for måske ikke at tale om 3½-4 uger, hvis man regner dagene med, hvor man bare ligger derhjemme og stadigvæk er lidt rusten. Det er 1/12 af året, der er brugt på lort.



Træning i min gamle hule, RAK. Vægtene er derfor nok en del off, dvs. en tak lettere end hvad de er skrevet som.

A1 INCLINE DUMBBELL CURL ~50 GRADER - 40X0 R90
6 x 25
6 x 25
6 x 25
5 x 25
5 x 25
5 x 25
5 x 25
5 x 25

A2 JM PRESS 40X0 R90
8 x 50
7 x 60
6 x 60
6 x 60
6 x 60
6 x 60
6 x 60
6 x 60

ONE-ARM DUMBBELL PRESS W/ HAMMERGRIP 40X0 R60
7 x 25
6 x 25
6 x 25
6 x 25
6 x 25

B1 LOW INCLINE HAMMERCURL ~35-40 GRADER - 30X0 R60
7 x 18
6 x 18
6 x 18
6 x 18
6 x 18

B2 SEATED DUMBBELL OVERHEAD EXTENSION 20X0 R60
9 x 36
7 x 36
7 x 36
7 x 36
6 x 36

Super hyggelig træning med Jeppe, Remie og Jannick. Der blev skruet op for Bomfunk MC og numset lidt. Det var en besynderlig oplevelse at være tilbage. Sådan en blandet fornøjelse. Det var ikke den vanlige fornemmelse af ikke at føle sig hjemme overhoved, og ikke kunne navigere rundt i sin træning. Det skyldes jo nok at jeg har trænet der fast førhen. Der var dog stadigvæk en følelse af lidt forvirring. Jeg ledte ret længe efter 10'er skiver, fx. Efter træning hang vi ud i ret lang tid, men det var hyggeligt. Der var en meget, meget stor dame der dyrkede styrkeløft. Hun brølede som en mand.

I morgen skal jeg frygtelig tidligt op, åh gud. Det bliver hårdt. Jeg er forberedt på det værste.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvilken dejlig dag. Jeg valgte at pjække. Dagen skulle ellers have stået på gruppedannelse, men efter at have læst programmet for dagen valgte jeg det fra. Det var nemlig annonceret at der ville være en gennemgang på 2½ time af de forskellige oplæg, men da de allerede er udgivet i tekstform så jeg ingen grund til at møde op. Jeg forstår ikke helt logikken bag det. At man udgiver foreslagene på tekst, for derefter at gennemgå dem slavisk i plenum. Jeg tager dog derud i morgen og RUC'er den, jaaa.
Det er stille og roligt ved at gå op for mig, jeg ikke er rigtig RUC'er. Jeg har en bekendt, der har læst kommunikation på sin bachelor. Han blev optaget på CBS på en kandidat, men er droppet ud. Begrundelsen var at det slet ikke var ham, der var ikke nok fællesskab og folk var prætentiøse og lidt smarte i det. Jeg gider i virkeligheden ikke alt det sociale hurlumhej, som er RUC. Eller jo, jeg gider det vel egentlig udmærket, jeg har bare ikke den fornødne kapacitet til at rumme det sammen med alt det andet, jeg har på min tallerken. Nu er der snart fastelavnsfest, der kommer jeg ud og mingler lidt. Jaaaa.

Jeg skulle oprindeligt have været på besøg hos hende, jeg var på kaffedate med forleden. Hun er dog imidlertid blevet syg, så jeg holder mig langt væk. Det er nok også det bedste, for energiniveauet efter breathing squats er lavt. Jeg kan huske, jeg var ovre hos en pige i sommer. Jeg havde kørt ét langt dropsæt i safety-bar squat med 40X0. Mine ben var som gelé, men jeg var liderlig. Jeg havde desuden indtaget en lille smule grøn the, hvorefter Shooter havde givet mig to koffeinkapsler. Efter endt workout var min efterforbrænding afsindig høj, jeg sad og svedte da jeg kom hjem, men endte altså med at tage derover. Det ene tager det andet, og pludselig ligger vi der og hygger. Hun insisterede på at slukke lyset, og rulle et gardin ned for hendes terrasedør, så der var ikke alene bælravende mørkt, hvilket er ærgeligt når jeg er meget visuelt orienteret i sengen, men der var ikke længere gennemtræk. Efter seancen var færdig, var hendes seng gennemblødt af sved. Den kunne simpelthen vrides. Så måske er det meget godt, jeg ikke skal ses med hende i dag .. hva'!



AM

SQUAT 32X1 R210
2 x 120
2 x 135
2 x 135
2 x 140
2 x 140
2 x 140
2 x 135

Shooter tog lidt billeder og videoer. Det er vigtigt at dokumentere. Han tog et særdeles homoseksuelt billed af mig, da jeg lå på en bænk og åndede ud. Jeg målte igen i dag hans krop med målebånd. Det er også vigtigt.

BARBELL STEP UP 20X0
8 x 20 30X0
7 x 20
10 x 30 20X0
10 x 30
10 x 30

Hyggelig træning med Shooter og Goofinz. Jeg fedtede rundt med stepups, den var svær. Flere gange var jeg ved at miste balancen og stod som en stor trane oppe på kassen. Shooter kørte tweak til skulder og gunz, heriblandt seated curls med 35 kilo og tempomanipulation. Goofinz kørte en masse pecs. Hen mod slutningen af træningen kom der lidt forskelligt godtfolk, bl.a. Anal Queen og The Valkyrie. Dorthe var der også, hun kom hen og bearhuggede mig, men jeg troede først hun skulle til at kaste rundt med mig.

Jeg valgte at spise noget spinat inde i stuen, jeg lå i sofaen i laaang tid efterfølgende og pruttede. Morten skal have veninder på besøg i morgen, så han havde i den anledning gjort rent. Han blev sur over min prutten, som om at rummet pludselig blev tainted.

PM

SQUAT 20X0
20 x 130

Ok sæt, jeg skal dog have en trøje på næste gang, min tynde skjorte gjorde at stangen gled en lillebitte smule ned. Derudover måske straps, mit hænder sov efter kun tolv reps. God motivation fra Shooter og Goofinz. $wagger smuttede tidligt, han skal tidligt op i morgen og afsted til London. Han skal til en konference om det at være fremme i skoene. Han er opening speaker.

Derefter sad vi ved et cafebord og sludrede om film. Goofinz og Shooter besidder begge en overraskende stor viden om zombiefilm.
Sidst rettet af Bob Harris 1. feb 2013, 13:21, rettet i alt 1 gang.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



FART MAN, FART MACHINE, ALL BOB

.. jeg var svært begejstret for dine squats i dag, og dine farts.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bob Harris skrev:Det er stille og roligt ved at gå op for mig, jeg ikke er rigtig RUC'er. Jeg har en bekendt, der har læst kommunikation på sin bachelor. Han blev optaget på CBS på en kandidat, men er droppet ud. Begrundelsen var at det slet ikke var ham, der var ikke nok fællesskab og folk var prætentiøse og lidt smarte i det. Jeg gider i virkeligheden ikke alt det sociale hurlumhej, som er RUC.

Er dit studie plaget af meget gruppearbejde ?

- Og er det stadig "hemmeligt" hvad du læser ?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 3. jul 2012, 02:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Stærk 20'er i squatten, Bob. Jeg tror godt på SandyFrink når han beskriver dig som havende gode leg genes.

Fan_Movie_Poster_9-465x688.jpg
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Måske, de vokser i hvert fald for tiden. Alt andet ville dog også være vanvid, med den volumen de får for tiden.

De seneste par dage har jeg været meget optaget af fashion. Everything is fashion. Fashion is everything. Der er som bekendt modeuge i København, og derfor vrimler det med degenerede mennesker overalt. Man kan som regel spotte dem på deres tynde ben og arme, elendige holdning og sorte tøj. Hvis du opfylder de her kriterier, så er du med garanti fashionabel. Jeg så en dokumentar på DR K om en moderedaktør i Danmark. Programmet blæste mig helt omkuld. Den virkelighed som han befandt sig i, den var lige så mystisk og fremmed for mig som den man kunne finde i science fiction bøger. I går var der modeshow i Nørrebro Hallen. Udenfor stod der noget i retning af tohundrede mennesker i kø og ventede på at komme ind. Kvinderne næsten alle iklædt sort, høje hæle og mørk makeup. Hvad fanden foregår der. Goofinz fortalte mig i dag, hvordan det at man ikke sætter et spørgsmålstegn efter et spørgsmål, har en dobbeleffekt. Han har ret.



Hatfields C-workout til gunz. Google det.

Gigaset til biceps skrev:A1 BARBELL CURL 10X0 R0
5 x 70

A2 INCLINE DUMBBELL CURL 35 GRADER - 2010 R0
8 x 20

A3 BARBELL CURL 10X0 R0
4 x 70

A4 INCLINE DUMBBELL CURL 35 GRADER - 2010 R0
10 x 13

A5 BARBELL CURL 10X0 R0
4 x 65

A6 INCLINE DUMBBELL CURL 2020 R0
~40 x 4,25

A7 INCLINE DUMBBELL CURL 35 GRADER - 2010 R0
10 x 13

A8 BARBELL CURL 10X0 R0
4 x 65

A9 INCLINE DUMBBELL CURL 35 GRADER - 2010 R0
9 x 13

A10 INCLINE DUMBBELL CURL 2020 R0
~40 x 4,25

A11 BARBELL CURL 10X0 R0
6 x 65

A12 INCLINE DUMBBELL CURL 35 GRADER - 2010 R0
9 x 13


Jeg fik overvurderet min styrke i incline curls noget så grusomt. Første sæt var desuden hammergrip, men Shooter told me otherwise. Han er wise. Min sherpa.

Gigaset til triceps skrev:A1 DIPS 10X0 R0
4 x 40

A2 CLOSE GRIP BENCH PRESS 2010 R0
9 x 80

A3 DIPS 10X0 R0
4 x 30

A4 CLOSE GRIP BENCH PRESS 2010 R0
8 x 70

A5 DIPS 10X0 R0
2 x 30

A6 SLIGHT DECLINE DUMBBELL EXTENSION 7 GRADER - 2020 R0
~40 x 4,25 pr. hånd

A7 CLOSE GRIP BENCH PRESS 2010 R0
10 x 60

A8 DIPS 10X0 R0
4 x 20

A9 CLOSE GRIP BENCH PRESS 2010 R0
10 x 50

A10 SLIGHT DECLINE DUMBBELL EXTENSION 7 GRADER - 2020 R0
~40 x 4,25 pr. hånd

A11 DIPS 10X0 R0
4 x 20

A12 CLOSE GRIP BENCH PRESS 2010 R0
11 x 50


Som ved forrige runde, så var der lidt besvær med at ramme rigtig med kiloene. Dips blev hurtigt meget tungt, og lige så med CG. Havde jeg ramt bedre, var CG nok ikke blevet zapped så meget. Ved highrep sættene talte jeg ikke tempo, for gør man det vil man ikke kunne holde takten ordentlig. Desuden var de sæt timede, således at TUT ca. er 100-120 sekunder.

Hyggelig træning med Shooter og the Goof. Igen i dag var min farting ekstrem. Når man som jeg prutter i så høj grad, så begynder man til sidst at kede sig med det. Derfor opfinder man måder at holde gnisten i gang, som fx da jeg i dag flere gange svarede på spørgsmål ved at prutte. Det grinte jeg meget over. Goofinz kørte en forfærdelig masse sæt ryg, mens han råbte og skreg som en besat. Shooter kørte military precision squatz. "Ja kom nu, kør lidt squat". "Jeg er ligeglad med hvad du siger, squat noget mere". Efter træning blev vi ret lang tid og sludrede. Shooter lagde sin hånd på min pande og lod den være der i et stykke tid, jeg ved ikke hvad formålet var, men hyggeligt var det.

Hvad fanden laver Big Cas for tiden?

Min roommate har hørt Beatles uafbrudt på det seneste. Don't get me wrong, det er da fin musik, men FUCK hvor jeg hader Beatles. Uuuuuh Beatles! Det er jo tidsløst. UUUUH! UUUH HVA! Åndssvage tekster, der ikke siger mig en skid. I'm the taxman. Jeesus.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



I dag stod jeg tidligt op. Lidt i otte. Det var dog ikke et så stort problem, som det ellers kunne have været, jeg gik nemlig i seng i god tid. En kort omgang gruppedannelse, der gik fint. Derefter sad jeg og spiste lidt mad, det gjorde jeg alene. Jeg er ved at være træt af åndssvage spørgsmål fra medstuderende. Tænk engang, at voksne mennesker kan blive rystet over at man spiser champignon rå. Det ville givetvis være mere accepteret at jeg spiste franske kartofler, eller hældte flormelis direkte i mit gab.
Derefter en masse ligegyldigt sludder fra en phd-studerende, der lignede en dreng. Det kan også godt være han rent faktisk var lektor eller noget i den dur, men jeg kan simpelthen ikke tro det, for han lignede en lille dreng. I kender sikkert den alder, hvor små drenge kan gå for at være piger og omvendt. Sådan så han ud. Alt hans sludder gled lidt i baggrunden, mens jeg spekulerede over, hvorfor han mon så sådan ud. Han havde low testosterone written all over him. Jeg var i dag iført en t-shirt, den fremviste mine arme. Underarmene var i dag vaskulære, men som Shooter sagde, så tænker pigerne nok stadig jeg er tyk.

Efter jeg havde spist valgte jeg at smutte, jeg havde håbet på at kunne træne twice i dag, men sådan skulle det ikke gå. Jeg løb efter toget, men nåede det ikke. Løbeturen på 30 meter fik mig til at svede nådesløst og være out of breath. Jeg finder det ret morsomt, siden meget af min træning er meget metabolsk krævende, og at jeg er i god form.

Der var en person i toget, der hostede. Så jeg flygtede meget hurtigt. Puuuha, danger FUCKING close. Han burde få et trykspark lige i tændingen. Godt det snart er sommer, og så er der mindre sygdom. Vi skal dog først igennem foråret, der jo er notorisk kendt for at sprede sygdom. Tænk hvis jeg bliver mere syg. Så hopper jeg fucking ud foran en lastbil. Bob signing out, som Shooter ville sige. Ikke mere gås. Goose gon goof.



A1 SLIGHT DECLINE DUMBBELL PRESS 7 GRADER - 40X0 R90
5 x 44
5 x 44
5 x 44
5 x 44
5 x 40
5 x 40
5 x 40
5 x 40

Lettere end sidst. Og det er jo godt. Jeg blev greeted af Big Red og Morten. Big Red har jeg ikke set i oceaner af tid, så det var rart. Han var ufattelig funktionel. Jeg håber han en dag tager lidt ved lære af sin fætter, der bodybuilder.

A2 PULL UP 40X0 R90
5 x BW
5 x BW
5 x BW
4 x BW
3 x BW
3 x BW
3 x BW
3 x BW

Det her er jo virkelig noget lort, synes jeg. Men det føles godt. Italian Stallion havde en ven med i dag, han placerede sig under alle sine sæt direkte over for sin ven, og det skal siges at de kørte deres sæt samtidig. Hvis det var mig, så havde jeg simpelthen slået ham omkuld. Jeg havde nok sagt noget først.

B1 INCLINE DUMBBELL PRESS 22X0 R60
10 x 30
7 x 30
7 x 30
7 x 30

B2 ONE-ARM BENCH-SUPPORTED DUMBBELL ROW W/ ELBOWS OUT 3010 R60
6 x 17
6 x 17
6 x 17
6 x 17

Lidt bedre kontakt til trap 3 på venstre side, men jeg blev opmærksom på, jeg ikke lå ens. Teknikken blev rettet lidt til, og det føltes bedre, men stadig ikke lige god kontakt. Det er ikke så godt. De blev kørt back-to-back, og derefter en pause.

FLAT FLY PRESS DROPSET - 40X0 R180
5 x 35 + 5 x 27 + 5 x 20
5 x 35 + 5 x 27 + 5 x 20
4 x 35 + 4 x 27 + 5 x 27

Omkring her kom Shooter og joinede mig. Det samme gjorde Hvidløgsmanden. Hold kæft han stinker. Jeg håber han bliver kvalt i løg.

ONE-ARM BENCH-SUPPORTED DUMBBELL ROW 5050 R60
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35

En kort træning, der dog tog lang tid. Ikke fordi jeg snakker, for der var jo ingen at snakke med eftersom alle skred ret hurtigt. Den tog bare lang tid. Der mangler dog stadig lidt volumen ifht. sidst, men det tager jeg på fredag. FREDAG! Shooter kørte dropsæts og høj densitet i dag. Shooter sveder som et svin. Føj.

JUUUUHUUUUU.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Big Red kommer fordi det er ved at være sommer, han skal lige nå at omdanne det fedt, han tog på af sit træningsløse vinterbulk til muskler.. part timer indtil andet er bevist
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 360
Tilmeldt: 7. apr 2011, 11:22
Geografisk sted: Østerbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja, nåå hva', så kommer sandheden ud om Big Red.

Jeg vågnede i dag og var - surprise - træt. Det er fucking utroligt. Metrobyggeriet tæt ved mig er endelig begyndt at give lyd fra sig. Da jeg vågnede var der en irriterende bankelyd. Da jeg åbnede vinduet for at placere lydens oprindelse, var det ret klart for mig, hvad det skyldtes. Det lød som en kæmpestor hammer (tænk 10-15 tons), der blev banket ned mod jord. Min computerskærm vibrerede tilmed. I køkkenet var lyden i stedet en meget dyb frekvens, sådan lidt Jurassic Parkonian. Boom. Boom. Boom. Tænk nu hvis det tiltager. Hvad nu hvis det bliver så tiltagende larmende, at end ikke ørepropper kan hjælpe mig længere? Så er jeg virkelig fucked.



AM

SAFETY-BAR SQUAT 5050 R180
5 x 102,5
5 x 102,5
5 x 102,5
5 x 102,5
5 x 102,5

Jeg hænger lidt i højre side, men jeg tror måske det skyldes grebet er lidt uneven. Jeg skal muligvis have en tang med næste gang, til at stramme det. Måske er det bare teknisk.

BACK EXTENSION W/ BARBELL BEHIND THE NECK 30X0 R150
5 x 45
5 x 45
5 x 45
4 x 45
4 x 45

Jeg lå mellem sæt på gulvet, men med fødderne oppe på en bænk. Sådan ligger jeg tit, det er så rart. Jeg troede, jeg lå ganske alene i mit hjørne, og slog derfor en meget langtrukken og ulækker fart. Så lå jeg og grinte lidt, indtil mit ur bippede og fortalte, jeg skulle køre et nyt sæt. Da jeg rejser mig op ser jeg en scrawny knægt sidde og køre et sæt rows, han gav ingen lyd fra sig da jeg fartede, og han var trods alt i the blast zone. Han har the focus of a champion.

DUMBBELL SQUAT ON THE SLANT BOARD 20X0 R150
20 x 25
15 x 25
15 x 25

Så var quads ødelagte. Første del af workouten var med Shanto, ham har jeg ikke set længe. Vi snakkede en masse om kloge ting. Han har fået anlagt sig et fint beard, det klæder ham enormt meget. Big Cas kom som jeg var blevet færdig med back extensions. BIG CAS. The Casino. Terry Benedict. Det passede rigtig fint med at jeg blev færdig, netop som han skulle til at starte sæt. Så jeg lå derfor på gulvet og var time keeper. Big Cas var meget aggressive i dag. In war with the weights. Rhino in heat. Vi sludrede lidt om uddannelse og lidt andet. Han jonglerede desuden for mig i dag (!).

Senere kom Shooter og numsede rundt. Han skulle også køre quads. En skam der ikke var flere der skulle quade den, for så havde de jo været quadrupel quadworkout yeaah. Han og Cas blev ved med at sige, jeg skulle blive lidt længere. Ok, så bliver jeg et kvarter længere. Sådan blev det ved, indtil jeg var blevet der yderligere en time. Det skal dog siges, at både Numselise var der, og den nye lille blonde numse også var der, og den slags trækker jo op.

Da jeg kom hjem fra træning ville jeg læse lidt, men hver gang jeg havde læst bare et par linjer, så havde jeg allerede glemt indholdet fordi mine tanker pludselig var andre steder. Bl.a. på Svanemølle Strand en varm sommerdag. Så det opgav jeg. Det bliver i morgen i stedet.

PM

DEADLIFT FROM BOX R120
4 x 185 30X0
4 x 175
5 x 165
6 x 155
9 x 140 20X0
9 x 130
10 x 125
11 x 120

Jeg havde håbet, jeg kunne få fem reps på de første sæt. Det var ærgerligt, men egentlig ok siden der er meget træthed i benene. Jeg nåede lige at sige hej til $wagger der er hjemvendt fra en tur i London. Jeg håber at høre mere fra turen i morgen. Shooter kørte en del squatz og derefter lidt goodmornings. Vi sludrede lidt bagefter, men tiden løb fra os til slut. Vejret udenfor var vidunderligt. Meget tynd slud, ja det mindede vel egentlig mere om regn.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Stille og rolig dag. Da jeg vågnede i morges var jeg ikke sulten, men min mave føltes tom. Jeg hader når min appetit ryger, så er dagens måltider a fucking chore. Mit aftenmåltid endte også næsten i lokummet. Jeg havde en lille bold spinat tilbage på tallerken, og da jeg skulle til at føre det op til munden kunne jeg mærke det tynde spyt komme frem. Efter ti minutter gik det dog væk, men jeg smed det sidste spinat ud. Den ultimative bodybuilder findes den dag man krydser et menneske med en labrador. Jeg gad godt være halv labrador, men i stedet er jeg halv gås. Faktisk ikke gås så meget længere, jeg har fundet ud af hvad der forårsager min vralten. Jeg har en tendens til at bruge mine hams meget når jeg går, og derudover er mine calves meget inaktive, så hvis jeg blot bruger calves mere når jeg går, så eliminerer det en god slat vralten. Jaaa. Juuhuu. JUUUHUUU!



A1 INCLINE DUMBBELL CURL 40X0 R90
5 x 25
5 x 25
5 x 25
5 x 25
5 x 25
4 x 25

Ved sidste sæt mærkede jeg venstre biceps stramme til, og at der var irritation langs indersiden midt på biceps, og så hele vejen op til armhulen. Jeg har aldrig haft en fibersprængning, men jeg antager, at det var hvad der var under opsejling. Jeg er dog ikke sikker. Jeg valgte derfor at droppe resten af bicepstræningen.

A2 JM PRESS 40X0 R90
6 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Jeg har en mistanke om, de ikke er udført helt striks nok. At det minder mere om california press.

ONE-ARM DUMBBELL PRESS 40X0 R60
6 x 25
6 x 25
6 x 25
6 x 25
6 x 25

SEATED OVERHEAD DUMBBELL EXTENSION 20X0 R120
10 x 30
7 x 37
8 x 30
8 x 30
7 x 30

Tidlig træning alene i dag. Helt alene. Før i tiden kunne jeg godt lide at træne alene, det gav lidt ekstra fokus og jeg følte desuden at træningen var nemmere at komme igennem. Nu er det anderledes. Jeg savner mine brødre, når de ikke er der. Vi behøver ikke engang at snakke sammen, bare det at de er der, og man gennemgår træningen i fællesskab er nok i sig selv. Biceps føles fin, der er ikke noget at mærke nu. Jeg ved dog ikke, hvor god en ide det er at træne dem allerede fredag igen. Nils gik netop som jeg ankom i dag. Det er meget besynderligt, han har været der to gange i streg. Det er INSANE.

Jeg glæder mig allerede til at deloade næste uge. Jeg føler mig brugt.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 83
Tilmeldt: 17. dec 2012, 18:06
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg stod tidligt op i dag, jeg skulle nemlig til undervisning. Jeg gruede for at forelæsningen ville være kedelig og langtrukken, men det var heldigvis en oplagt forelæser. Efter forelæsningen tog jeg tilbage til KBH og trænede. Trænede med Shanto og Shooter. I toget hjem snakkede jeg med Jacob fra studiet, ham kan jeg godt lide. Han er fra Thy og har sådan en dejlig jysk mentalitet. Meget blid person, måske er det netop det, der appellerer til mig.



AM

SQUAT 32X1 R220-250
2 x 140
2 x 140
2 x 140
2 x 140
2 x 140
2 x 132,5
2 x 132,5

Tungere end sidst. Jeg tror ikke, jeg spænder helt nok i glutes i bundpositionen, ser I, jeg tilter en meget, meget lille smule fremad når jeg starter den koncentriske fase, hvilket nok betyder, glutes ikke er helt aktiveret nok. Men det er bare et gæt. Really, who knows, huh? WHO KNOWS?

STEP-UP W/ BARBELL 20X1 R60
10 x 30
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Dejlig træning med Shooter og Shanto. Der blev hygget en del. Jeg hjalp Shooter med BTN press. Setup'et han gør brug af er nu ret avanceret, men i dets natur ret simpelt. Når jeg spotter ham, så står jeg oppe på selve bænken han sidder på. Det er i sådanne tilfælde, jeg føler mig virkelig barbarian. Han kørte desuden seated curls med 36 kilo med tempo manipulation.

Jeg var inden træning kort i et indkøbscenter for at købe havregryn, jeg havde taget de sidste om morgenen. Jeg stod i et kort øjeblik og overvejede, om jeg mon ikke skulle købe mig en Pepsi Max. Jeg slog det dog hen, for jeg tænkte, jeg sikkert ville tage en lur når jeg kom hjem, og så er koffein ikke det bedste at have i kroppen. Hvilken ugudelig ide. Jeg kunne ikke tænke på andet end en isnende kold coladåse, efter træning. Åååh gud! Jeg snakkede bl.a. også danskvand med Shooter, og associationerne begyndte pludselig at rulle, så der pludselig var tale om en stor køler fyldt med isterninger og kolde drikke.
Jeg dansede desuden lidt i dag. Det var en dans jeg kreerede for at fejre Shooter havde lavet fremgang i BTN press. Hvilken dejlig dans. Shooter var især meget emotionel omkring den, dog var disse følelser overvejende negative :(

Long Steele kom hen mod slutningen af træningen, og sagde noget rigtig klogt.

PM

SQUAT 20X0
20 x 134

Denne gang med to trøjer og straps, det fungerede en del bedre. Sættet føltes ufattelig tungt i dag, allerede fra omkring 7 rep var de virkelig tunge. 12. rep var forfærdelig, og endte med at blive semigrinded op. Det slog mig lidt ud af kurs, men heldigvis var Big J og Swagger der til at sige alt nok skulle gå, og at det blot var en dårlig bane, jeg havde ramt. På 14-16. rep kom Shooter over og råbte med. Jeg tror det var på 18. rep han råbte "KILL IT!", det mobiliserede de sidste kræfter.
Tunen har engang kørt 3 x 20 x 140 i squat. Det sad jeg post-set og tænkte lidt over.

Sikke en hyggelig træning. Både Goofinz, Shooter, Swagger og Big J var present. Big J har som I nok ved været i Mexico igen, og han havde derfor en masse spændende at fortælle om rejsen. Jeg var lutter ører. Big J!

Jeg har btw begået hybris ved at iføre mig hvide boksershorts i dag. Oh my. Nu har jeg heldigvis lige været i bad, så alt er godt igen. Hej!
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Flot, flot squattet Bob. Jeg skal med Team Shredded Year Round ind og se Modeselektor på torsdag. Der vil jeg skænke dig en tanke - såfremt du da ikke selv skal se det?
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er sgu ok. Helt ok.

Wee, Modeselektor.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4149
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:08
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster