Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1628
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1626

Følg bodybuilding.dk på

Personlig træner uddannelse

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Fyrkat skrev:Tak for anbefalinger!
Min målgruppe er alle og enhver, med fokus på kvalitets-udstyr.

Grunden til, at jeg ønsker et bevis er, at den gennemsnitlige sofakartoffel/jantelovs-følgende-idiot (aka ham/hende, som jeg skal yde personlig træning for) - sikkert gerne vil se sådan et bevis.

Jeg har som udgangspunkt kun interesse i, at hjælpe almindelige mennesker, som blot vil tabe sig, eller tage på.

Folk som træner til konkurrencer og lignende, skal jeg med glæde henvise til folk her fra boardet, som investere størstedelen af deres tid, med netop den målgruppe.

Skarpt med træning for alle. Det tilbyder fitness world også. Hvordan vil du konkurrere med dem?
Du siger med kvalitetsudstyr, tror du det er en afgørende differentiering for gennemsnitsmotionisten?
Derudover, for at være en rigtig røv:
Hvorfra ved du at dit udstyr er bedre end dine konkurrenters? Det er ikke nok at du synes det, dine kunder skal synes det samme :)
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvor mange medlemmer / klienter skal du have for at få det hele til at køre rundt med en løn du selv kan leve for?
What doesn't kill you only makes you stronger
Brugeravatar

Reputation point: 45

Træner her: Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 295.00
- Squat: 340.00
- Dødløft: 327.00

hvilket center, Hvad for noget udstyr og hvor henne kan man komme og benytte det.

at henvende sig til alle og enhver er ikke korrekt business logi. Du vil sælge et produkt til alle. Du må vel have en målgruppe og derudfra lavet en business case mv.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Kostplan: Vis kostplan

Fyrkat skrev:
Du skriver direkte at de ofte er dovne eller idioter.

Er dette usandt da?

Jeg ved godt det er off-topic, men hvis jeg skulle bruge en personlig træner og jeg fik nys om at han havde en holdning om at jeg var enten doven eller idiot ville der ikke gå lang tid før jeg var på udkig efter en ny... som du også selv skriver, var det formentlig ment som en morsomhed, blandet en smule med din opfattelse af den gængse motionist, med behov for netop den ydelse du sælger.

Jeg passer formentlig meget godt i kategorien med den gængse motionist jf. mine mål - jeg vil være sundere og stærkere. Jeps - alt er galt her - målene er svære at måle på og stort set ubrugelige... men hvis jeg skal på udkig efter en personlig træner vil eksamensbeviser være noget af det absolut sidste jeg vil kigge på. Det primære for mig er en træner jeg kan møde i øjenhøjde der kan give mig de informationer og den vejledning jeg har behov for. Hvis træneren har en opfattelse af at jeg grundlæggende er doven eller idiot, tror jeg ikke det kan undgå at skinne igennem og så vil han have meget svært ved at møde mig i øjenhøjde.

Så flyt fokus fra papirarbejde og stjerner på skulderen og til empati når det nu netop er personlig træner du vil være.

Reputation point: 25

Skarpt med træning for alle. Det tilbyder fitness world også. Hvordan vil du konkurrere med dem?

Der er mange måder, at skille sig ud på, og det har såden set ingen relevans - da jeg ikke har oprettet en tråd om, hvordan man driver en forretning.

Du siger med kvalitetsudstyr, tror du det er en afgørende differentiering for gennemsnitsmotionisten?

Det er ligegyldigt hvad jeg tror, og hvad jeg synes. Derudover er det ikke gennemsnits-motionisten, som er min målgruppe - jeg skrev alle, og enhver.

Derudover, for at være en rigtig røv:
Hvorfra ved du at dit udstyr er bedre end dine konkurrenters? Det er ikke nok at du synes det, dine kunder skal synes det samme :)

Igen - det har ingen relevans til mit spørgesmål.
Hvad for dig til at tro, at jeg ikke har undrsøgts disse ting, og er uenig med dig?
"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life"
Brugeravatar

Reputation point: 155

Bundgaard89 skrev:Hvor mange medlemmer / klienter skal du have for at få det hele til at køre rundt med en løn du selv kan leve for?

Igen - du adressere ikke mine spørgesmål, og kommer med irrelevante spørgesmål, som jeg ikke har lyst til at svare på.
"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life"
Brugeravatar

steinway skrev:Jeg ved godt det er off-topic, men hvis jeg skulle bruge en personlig træner og jeg fik nys om at han havde en holdning om at jeg var enten doven eller idiot ville der ikke gå lang tid før jeg var på udkig efter en ny... som du også selv skriver, var det formentlig ment som en morsomhed, blandet en smule med din opfattelse af den gængse motionist, med behov for netop den ydelse du sælger.

Jeg passer formentlig meget godt i kategorien med den gængse motionist jf. mine mål - jeg vil være sundere og stærkere. Jeps - alt er galt her - målene er svære at måle på og stort set ubrugelige... men hvis jeg skal på udkig efter en personlig træner vil eksamensbeviser være noget af det absolut sidste jeg vil kigge på. Det primære for mig er en træner jeg kan møde i øjenhøjde der kan give mig de informationer og den vejledning jeg har behov for. Hvis træneren har en opfattelse af at jeg grundlæggende er doven eller idiot, tror jeg ikke det kan undgå at skinne igennem og så vil han have meget svært ved at møde mig i øjenhøjde.

Så flyt fokus fra papirarbejde og stjerner på skulderen og til empati når det nu netop er personlig træner du vil være

Billede
Du tager ting ud af kontrast, og laver ligegyldige stråmænd - lad nu bare være.
Brugeravatar

Liverpool skrev:hvilket center, Hvad for noget udstyr og hvor henne kan man komme og benytte det.

at henvende sig til alle og enhver er ikke korrekt business logi. Du vil sælge et produkt til alle. Du må vel have en målgruppe og derudfra lavet en business case mv.

Du ved ikke noget om, hvad jeg har undersøgt, og hvad jeg ikke har undersøgt. Det vil desuden være ret dumt af mig, at videregive den slags information på et online fora.
Brugeravatar

Fyrkat skrev:
Liverpool skrev:hvilket center, Hvad for noget udstyr og hvor henne kan man komme og benytte det.

Du ved ikke noget om, hvad jeg har undersøgt, og hvad jeg ikke har undersøgt. Det vil desuden være ret dumt af mig, at videregive den slags information på et online fora.

jeg siger heller ikke det er umuligt. Jeg stille bare spørgsmål. Hvorfor vil du ikke fortælle hvor du laver centeret eller hvad det er du vil lave.

nej jeg ved ikke om du har undersøgt det, men jeg har dog en forventning om at du har undersøgt det og at du har lavet en plan. Så jo jeg tror da på du har været i gang

Styrkeliste

How goes med dit nye center?

Kommet godt i gang og kan man komme og se det?

Styrkeliste

Liverpool skrev:How goes med dit nye center?

Kommet godt i gang og kan man komme og se det?

Jeg solgte alt mit udstyr med een ok fortjeneste. Jeg åbnede aldrig, da konkurrencen blev for overvældende til, at jeg følte det kunne betale sig.

De store kæder var netop begyndt at få ordentligt udstyr, og nye centre poppede op overalt i landet.
Jeg tror desværre ikke man skal regne med, at FDK og Fitness World forsvinder lige foreløbigt.

One can only dream :mrgreen:
Brugeravatar

Poul Haacker skrev:Har sjældent mødt en kandidat i idræt der var en god personlig træner.
Det er blive en god personlig træner kræver rigtigt meget videreuddannelse og erfaring. Det kan man ikke stoppe ind i en kandidat.

Jeg synes ofte de idrætsuddannede trænede jeg har mødt, har været noget dygtige end dem der bliver spyttet ud af fx Fitness Institute - der jo ikke er meget mere end et weekendkursus.
Det er selvfølgelig altid godt at videreuddanne sig, men rigtig mange af tilbudene er wekendtilbud, der imo tjener mere som fyld på cv'et end som egentlig uddannelse.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM