Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69671 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050011 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Recept skrev:Flot, lav fedtprocent. Har du nogle mål, løft osv?
Hvordan med benene?
Dine stats er stort set identisk med mine egne, dog er jeg et par ældre.

... 

WaterBoy skrev:Totalt overkill med alle de supplements, kan du ikke finde ud af at spise naturligt mad?...
Din pengepung taber sig i hvertfald også

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

androide skrev:Flot form, du er meget cuttet, dog ville jeg ikke være så nervøs for at gaine lidt mere, du ville kunne få meget større muskler hvis du ikke tænkte så meget på din fedtprocent... Og nej jeg siger det ikke fordi jeg selv er mega fed, har jeg aldrig været og er jeg heller ikke nu..

Recept skrev:Flot, lav fedtprocent. Har du nogle mål, løft osv?
Hvordan med benene?
Carsten2002 skrev:15 Posts og ingen har spurgt efter ben?![]()
Men god form

AlexSimme skrev:Recept skrev:Flot, lav fedtprocent. Har du nogle mål, løft osv?
Hvordan med benene?
Maybe you would like to read this,
Det hele er symetrisk, benene passer til overkroppen. der er ikke noget dér
Bænker 95-100kg 4x8
Squatter 120-130kg 4x8
Mit max dødløft er 160kg x 1
Arme siger 39,7 cm lige nu.
Carsten2002 skrev:15 Posts og ingen har spurgt efter ben?![]()
Men god form

Løfteren skrev:Recept skrev:Flot, lav fedtprocent. Har du nogle mål, løft osv?
Hvordan med benene?
Dine stats er stort set identisk med mine egne, dog er jeg et par ældre.Carsten2002 skrev:15 Posts og ingen har spurgt efter ben?![]()
Men god form
U mad brah?

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:Hallo bøsser - kan I ikke se han POWER WALKER?
Anden ben-træning er der ikke brug for.

Garik skrev:androide skrev:Flot form, du er meget cuttet, dog ville jeg ikke være så nervøs for at gaine lidt mere, du ville kunne få meget større muskler hvis du ikke tænkte så meget på din fedtprocent... Og nej jeg siger det ikke fordi jeg selv er mega fed, har jeg aldrig været og er jeg heller ikke nu..
Androide, hold nu. Gutten har en rigtig god form, og det har tydeligvis virket helt fint for ham at "lean bulke" over et par år. Så indtil du kan fremvise lignende resultater, synes jeg du skal holde dine "konstruktive" råd for dig selv.
OT:
Fed form!

androide skrev:Garik skrev:androide skrev:Flot form, du er meget cuttet, dog ville jeg ikke være så nervøs for at gaine lidt mere, du ville kunne få meget større muskler hvis du ikke tænkte så meget på din fedtprocent... Og nej jeg siger det ikke fordi jeg selv er mega fed, har jeg aldrig været og er jeg heller ikke nu..
Androide, hold nu. Gutten har en rigtig god form, og det har tydeligvis virket helt fint for ham at "lean bulke" over et par år. Så indtil du kan fremvise lignende resultater, synes jeg du skal holde dine "konstruktive" råd for dig selv.
OT:
Fed form!
Det jo klart den kommentar kommer fra dig, der har sixpack året rundt, er ikke så cuttet som ham nej, men har nogenlunde de samme muskler som ham, syntes da det er konstruktivt at jeg tror han ville få mere ud af ikke at tænke så meget på fedtprocenten.

Garik skrev:androide skrev:Garik skrev:androide skrev:Flot form, du er meget cuttet, dog ville jeg ikke være så nervøs for at gaine lidt mere, du ville kunne få meget større muskler hvis du ikke tænkte så meget på din fedtprocent... Og nej jeg siger det ikke fordi jeg selv er mega fed, har jeg aldrig været og er jeg heller ikke nu..
OT:
Fed form!
Det jo klart den kommentar kommer fra dig, der har sixpack året rundt, er ikke så cuttet som ham nej, men har nogenlunde de samme muskler som ham, syntes da det er konstruktivt at jeg tror han ville få mere ud af ikke at tænke så meget på fedtprocenten.
Har bestemt ikke sixpack året rundt, ej heller nogen betydelig masse på mit korpus.
Men hvorfor bør han ændret på en tilgang, der tilsyneladende virker fint? Som mange siger, så er bodybuilding en marathon, ikke en sprint - så hvorfor ikke bare køre videre, som han gør? Måske kunne han have opnået det samme på kortere tid, hvis han havde bulket virkelig kraftigt op - men hvis man nu ikke har lyst til at være "flotmands-tyk"?
Synes TS er beviset på, at lean bulk godt kan betale sig (siger jeg uden dog at kende noget til "før" billederne).
Men hver mand sin smag.

Milky skrev:androide, nu må du ærlig talt snart holde. Gang på gang skal du forsøge at retfærdiggøre, at man er fed. Hvad i alverden er meningen med at bulke som død og helvede for så at skulle cutte i 2 måneder? De 2 måneder får du jo næppe særlig meget hypertrofi ud af. Hvis man derimod lean bulker hele vejen, kan man måske nøjes med 2 ugers cut, og så har man pludselig halvanden ekstra måned at gaine i.
Den eneste undskyldning for at bulke sig fed er, at man ikke har viljestyrken til at holde en flot form.
@AlexSimme
Ganske nydelig form med en flot fedtprocent. Det ville være godt at få nogle billeder med af benene, og som nævnt så trænger biceps og lats til lidt arbejde - særligt biceps.

androide skrev:Flot form, du er meget cuttet, dog ville jeg ikke være så nervøs for at gaine lidt mere, du ville kunne få meget større muskler hvis du ikke tænkte så meget på din fedtprocent... Og nej jeg siger det ikke fordi jeg selv er mega fed, har jeg aldrig været og er jeg heller ikke nu..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster