Carsten2002 skrev:Jeg nåede dog at smide vægten inden hun nakkede mig med et kosteskaftOg PS3 indtil Laura slukkede for TV'et
I har rigtig hygget jer, var!
Ja da, vi hygger os altid - på vores egen måde

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
Carsten2002 skrev:Jeg nåede dog at smide vægten inden hun nakkede mig med et kosteskaftOg PS3 indtil Laura slukkede for TV'et

Mzg skrev:Carsten2002 skrev:Jeg nåede dog at smide vægten inden hun nakkede mig med et kosteskaftOg PS3 indtil Laura slukkede for TV'et
Ja da, vi hygger os altid - på vores egen måde![]()

TheCzech skrev:Mzg skrev:Carsten2002 skrev:Jeg nåede dog at smide vægten inden hun nakkede mig med et kosteskaftOg PS3 indtil Laura slukkede for TV'et
Ja da, vi hygger os altid - på vores egen måde![]()

TheCzech skrev:Ja, jeg håber at få hilst på så mange BB.dk'ere som muligt. Jeg regner med at blive til at kende i BB.dk tøj fra top til tå.

TheCzech skrev:Ja, jeg håber at få hilst på så mange BB.dk'ere som muligt. Jeg regner med at blive til at kende i BB.dk tøj fra top til tå.
PGAarhus skrev:Vi kommer også forbi så hils endelig på
Moestrup87 skrev:TheCzech skrev:Ja, jeg håber at få hilst på så mange BB.dk'ere som muligt. Jeg regner med at blive til at kende i BB.dk tøj fra top til tå.
Jeg stemmer for et stort navneskilt også!

JB skrev:Uh, gruppekram i dobbelt A

Mzg skrev:JB skrev:Uh, gruppekram i dobbelt A
Du må da gerne komme til Aalborg og være med!

JB skrev:Mzg skrev:JB skrev:Uh, gruppekram i dobbelt A
Du må da gerne komme til Aalborg og være med!
When it is ?
me jelly
Smaaguns skrev:Nogle flotte løft du for lagt for dagen - imponerende![]()
Og et flot triceps du fremviser
Garik skrev:I ser sgu ud til at hygge jer. Overvejer at smutte til Aalborg lørdag - i så fald vil jeg da lige hilse på

Mzg skrev:På lørdag i AK JydenStævnestart kl 11

Mzg skrev:Jeg har hørt rygter om at tjekken i virkeligheden hedder Kenni - men shh

TheCzech skrev:Mzg skrev:Jeg har hørt rygter om at tjekken i virkeligheden hedder Kenni - men shh
Tsk tsk, det er da ikke noget særligt tjekkisk navn.

JB skrev:Mzg skrev:På lørdag i AK JydenStævnestart kl 11
Godt nok halv langt og køre når man ikke rigtig kender en skid til VL/SL eller hva det nu er du laver![]()
Må lige tænke over det.
Jeg laver sådan noget VL for det meste TheCzech skrev:Mzg skrev:Jeg har hørt rygter om at tjekken i virkeligheden hedder Kenni - men shh
Tsk tsk, det er da ikke noget særligt tjekkisk navn.

TheCzech skrev::lol:
Darville ville være stolt.![]()
Er du glad for skolen?

Mzg skrev:Kære log, hvorfor får jeg ikke kløe beta alanine? Det er underligt - jeg har prøvet at tage 3 gram på tom mave - felt nothing.
ER DET FORDI AT DET IKKE VIRKER PÅ MIG?
m.v.h
den sensuelle fisk

Mzg skrev:Kære log, hvorfor får jeg ikke kløe beta alanine? Det er underligt - jeg har prøvet at tage 3 gram på tom mave - felt nothing.
m.v.h
den sensuelle fisk

Garik skrev:Mzg skrev:Kære log, hvorfor får jeg ikke kløe beta alanine? Det er underligt - jeg har prøvet at tage 3 gram på tom mave - felt nothing.
m.v.h
den sensuelle fisk
Prøv med 5g. Alt under 5-6g påvirker heller ikke mig
JB skrev:Mzg skrev:Kære log, hvorfor får jeg ikke kløe beta alanine? Det er underligt - jeg har prøvet at tage 3 gram på tom mave - felt nothing.
m.v.h
den sensuelle fisk
Samme sker for mig, kan stort set intet mærke. Bare kør på

Mzg skrev:Garik skrev:Mzg skrev:Kære log, hvorfor får jeg ikke kløe beta alanine? Det er underligt - jeg har prøvet at tage 3 gram på tom mave - felt nothing.
m.v.h
den sensuelle fisk
Jeg tager 6 g om dagen - det er bare mere det at jeg kan tage 3 g. på en gang uden at mærke noget til kløen som jeg har hørt så meget om![]()

Garik skrev:Mzg skrev:Garik skrev:Mzg skrev:Kære log, hvorfor får jeg ikke kløe beta alanine? Det er underligt - jeg har prøvet at tage 3 gram på tom mave - felt nothing.
m.v.h
den sensuelle fisk
Jeg tager 6 g om dagen - det er bare mere det at jeg kan tage 3 g. på en gang uden at mærke noget til kløen som jeg har hørt så meget om![]()
Tag 6g på én gang, så skal du nok mærke det
Tager selv 2.5-4g pre- og post-WO, og mærker intet. Tager jeg det hele på én gang, mærker jeg lidt.

Mzg skrev:OK! Awesome, du er swoole, så det beroliger mig.

Man bliver dog hurtigt miljøskadet, synes jeg 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster