Endnu en anmeldelse af "større arme på 12 uger" er landet. Det kan være i er trætte af at læse den, men nu har jeg kørt det, og jeg vil skrive en anmeldelse af det.
Jeg vil anbefale det, hvis man kan lide strækmærker, for det får man åbenbart
Jeg har kørt programmet i lidt ekstra tid, da jeg skulle have opereret en visdomstand ud, og var derfor nødt til at holde en uges pause
Jeg fik dog hurtigt gang i det igen, og prøvede at "hente" det jeg måske havde tabt, ved at træne 5 gange om ugen, i stedet for 4. Det gik meget godt synes jeg!Hvad er det så blevet til spørger du sikkert, og dertil svarer jeg:
Stats før og efter:
Overarme: 32½cm ---> 35cm
Vægt: 67,2 ---> 72,3
"Større arme på 12 uger" fokuserer på armene på bekostning af resten af kroppen, og derfor har jeg ikke flere stats.. Dog er der sket en masse i styrken:
Styrke før og efter:
1RM bænkpres: 60kg ---> 70kg
5RM squat: 75kg - 100kg
I både triceps og biceps er min styrke også steget helt markant. Jeg er gået fra 10 reps med 20kg i tricep pushdown, til 27½kg i 12 reps.
Jeg er også virkelig overrasket over mit squat, som er røget helt vejret! Skide fedt, da jeg overhovedet ikke har nogle forventninger om mit squat, men 5x5 squat har virkelig sat sine spor!
Jeg har selvfølgelig også gemt nogle billeder både før og efter, og de ryger med ind her også:
Før billeder

Efter billeder:

Når jeg selv ser på dem, synes jeg egentlig ikke armene ligner 2½cm ekstra, men målebåndet har talt, så det går jeg ud fra. Jeg synes selv jeg har gainet mest på mit bryst og min mave, hvilket jo også er meget fint!
Programmet får en god 4
ud af 5 mulige, da det er et skide godt program, men jeg er ikke helt oppe og køre over det. Jeg er vældig tilfreds med de kilo jeg har fået. Vægten er stille og roligt gået op som jeg gerne ville have den til. Målet er 80 inden året er omme, så jeg er godt på vej!
Tjek min log for at se programmet igennem. Loggen er startet, da jeg startede på programmet.
Kritik og indlæg er meget velkomne!
EDIT: Nyt "efter" billede. Det viser bedre fremgang. Målet om armen er stadig de 35cm og jeg har ikke trænet arme siden jeg sluttede programmet, pga skader.

Størrelsen er der jo ;)