Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65711 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1426
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1424

Følg bodybuilding.dk på

Karim's Log - 1x312,5kg DL s. 38

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





09/11-2012

Bench:
3x137,5

DB Bench:
3x10x46

DB Mili:
3x10x26

Pull ups:
3x10xBW

Yates:
5x10x100

Dips:
3x10xBW

Ikke den bedste træning i dag, stadig lidt samme situation som tidligere på ugen hvor jeg ikke føler mig 100%, what to do, what to do. Der var dog fin styrke i press'en i dag, hvilket jo er ganske rart.



Ikke så mange af the boys i Le Gym her til aften, da der tilsyneladende havde været kæmpe fællestræning tidligere på dagen. Der var dog stadig en god håndfuld af the good guys and gall-es, og jeg fik bemærket at Mufasa og Simba, aka Far&Søn havde en god træning, det var i sandheden smukt.

Og så lige lidt musik akkompagneret af en Jason Ano vidoe, hvor han tilsyneladende har fundet en pæn pige, der ikke helt kan danse. Ikke desto mindre et ganske lækkert musikalsk mix og fine billeder.


I morgen træner jeg ben kl 13, jeg håber jeg ser nogle af the usual suspect, måske le dix?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 1234
Tilmeldt: 16. jun 2010, 21:23
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Dødløft: 10.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nice one! unge mand :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



10/11-2012

OH Squat:
3x5x40

Squat:
3x190

Hack:
3x10x50

Leg ext.:
3x10x100

Dragonzz:
3x5

Lidt mager omgang, men jeg nåede det vigtigste.



___________________________________________________________________________________________________________
12/11-2012

Mili:
1x97,5

DB Bench:
3x10x46

Bench:
3x10x90

Pull ups:
3x10xBW

DB Rows:
3x10x61

Lat pulls:
3x10x95

Dips:
3x10xBW

God power i the press i dag, ingen video fordi at Dixen failede helt kongeligt med kameraet. Ikke nok med at han lavede vertical vidoe, så formåede han også ikke at filme mit press. Jeg var dog godt glad i låget over at have presset de 97,5 over hovedet, især ovenpå den kæmpe omgang lorte jeg lavede på de 95 for snart en måned siden.

Der var mange i Le Gym i dag, det var enormt rart, især hen imod slutningen hvor SørenSvendsved, Brormand, Dix, Bodylab og Erdahl alle prydede stedet med deres tilstedeværelse. Ozzy var alt for glad ovenpå hans 10x10 squats i dag, og han gik også alt for tidligt, jeg mener han snart skal igang med noget der tager tid igen, istedet for det kardio der :)

Jeg så en edderfugl i dag, mine kollegaer troede ikke på mig, så jeg måtte presse nogle dem med udenfor for at se nærmere. De var lidt modvillige, men altså, de skal sgu da ikke kalde det for en måge når det tydeligvis er noget andet.

Jeg kan godt forstå at Pede B ikke just laver radio venligt hiphop, ej heller hipsterhop, men det er mig altså en stor gåde hvorfor dette nummer har så få views:


Jeg har gennem længere tid gået og tænkt at vi efterhånden må gøre noget drastisk for at prøve at rette op på dette evolutionære sidespor vi er ude på, altså prøve at udskyde den dag hvor zombierne kommer. Min plan går i al sin simplicitet ud på at fjerne alle unødvendige advarselsesskilte og lignende. Med unødvendige mener jeg alle former for skiltning der fortæller os noget vi burde vide og som ikke hjælper os med at være mere effektive. At kasserne i føtex er nummeret er praktisk, at vi trækker numre på apoteket er praktisk, lyskryds er praktiske osv. men hvis du er så snotdum at der skal stå på en flaske med salpetersyre at du ikke må drikke den, for at du ikke gør det, så er det måske det du burde gøre, for your species! Dilemmaet omkring børn er også overflødigt i mange tilfælde, ofte er børn ude af stand til at læse og forstå den skiltning der er på "farlige ting", derfor må man gå ud fra at denne er tiltænkt dumme voksne mennesker.

Jeg vil våge at påstå at dette skilt kan fjernes på langt de fleste steder det er opstillet:
Billede

Hvis du ikke instinktivt er på vagt når du nærmer dig en vandkant, fx. en HAVN, så gør det måske ikke så meget at du kører ud over, for your species!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hej Karim. det var da dumt af mig at spørge til hvad der er galt med din ryg for så ikke engang at svare på den.. men har ærlig talt måtte ha en "time off" fra forums & trænings studering...

anyway, det er godt at se at du kom stærkt igen trods den diskus du fik dig (er faktisk overrasket over at du kunne opnå 250kg dødløft med en lorte teknik). det sætter tingene lidt i perspektiv da jeg selv smadrede min ryg for ca. 10mdr siden. en ude i sengen & i gang igen! har ikke været til lægen selv om den stadig nager mig, men det stopper så småt når jeg øver teknik.. din historie har lidt håb at hente! :)

& ja.. læger er generelt for dumme hvad deres viden om sikker træning angår. det er til at få et møgfald over! ](*,)
 
Reputation point: 9
 
Indlæg: 588
Tilmeldt: 2. sep 2012, 11:42
Geografisk sted: Faxe Ladeplads
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvis du har ondt over længere tid så evt. gå til lægen bare lige for at få en ind over der MÅSKE ved lidt. Alternativt, og nok langt bedre, så opsøg en af de gode behandlere der findes herhjemme, spøg evt. på boardet her, så er jeg sikker på at en række navne vil gå igen, afhængigt af hvor i landet du skal have behandling :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



13/11-2012

DL:


Der var godt med bros i TG i dag, men jeg gik lige inden det blev sådan RIGTIG hyggeligt, jeg skulle hjem og spise carbs :)

En af de gamle drenge fra Odense postede følgende billede i dag, oh the memories:
Billede

Det cementerer mig også blot i min overbevisning om at det kan være de små ting der giver glæde, og jeg har overhovedet ikke travlt med at blive "voksen", hvis voksen skal defineres ud fra de herskende normer vi har i dag.

Kender i det når man skal ud og besøge en af ens venner som har købt hus med kæresten/konen? Så ankommer man og opdager til ens rædsel at han tror han har fat i den lange ende fordi han har "fået lov" til at have bar og poolbord i kælderen? Shit mand... Konen har så indrettet hele stueetagen og førstesalen, for deres fælles midler, alt imens han selv har måtte finde og betale for et brugt poolbord i den blå avis. Jeg har aldrig forstået hvordan man kan synes man har vundet noget på den deal. Jovist du kan gemme dig i kælderen engang imellem, men det er jo bare et fugtigt perverteret drengeværelse. Så ville jeg da hellere sidde i stuen og føle mig godt tilpas, det betyder også at der ikke er plads til en Kaj Bojesen træabe, jeg gider i hvert fald ikke betale for lortet, ej heller støve det af. Hvad sker der egentlig for de aber der? det er jo OVERHOVEDET ikke fedt, kæft røven er blevet taget på den danske befolkning, talk about idiotisk nipsting...

Kender i det når folk snakker om at de har fået fingrene i "suppekuren de bruger på Rigshospitalet"? fuck me in the goat ass...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Stærkt løft! =D>
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Den var nem!! Godt trukket Karim :dance1:
Løft med udstyr (stævne/træning):
Squat: 200 kg/175 kg
Bænk: 115 kg/115 kg
Dødløft: 205 kg/210 kg

BLIVE STÆRKERE END NOGENSINDE, SAMT SE GODT UD !!!!
2 IN 1
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. nov 2009, 20:32
Geografisk sted: Tårnby ... TSK
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 217.50
- Dødløft: 222.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karim skrev:Hvis du har ondt over længere tid så evt. gå til lægen bare lige for at få en ind over der MÅSKE ved lidt. Alternativt, og nok langt bedre, så opsøg en af de gode behandlere der findes herhjemme, spøg evt. på boardet her, så er jeg sikker på at en række navne vil gå igen, afhængigt af hvor i landet du skal have behandling :)


hmm, hvilken slags læge vil du anbefale? en almindelig?

en i skolen i dag (som har trænet i halvandet år, men ikke engang ved hvad squat & dødløft er..) sagde at man godt kan have en lille bitte diskus uden at vide det. er det bare bullshit eller? på trods af hans dumhed blir jeg nysgerrig da det virkelig stinker med en ryg der holder en tilbage.... har dog dødløftet 5x115kg 3 gange nu & 2. gang gav intet tilbageslag ud over at jeg kom til at trække skæv så jeg blev så stram op langs højre side af ryggen at jeg måtte droppe squat & dødløft i 3 uger.. sidste gang fuckede min lænd dog igen.. fordi jeg har tendens til at skyde hoften af for hurtigt.... men retter op på det nu, det er dog stadig som om det kommer til at tage tid før jeg kan dødløfte over de 100kg ofte uden problemer, men synes da jeg kan se håb forude :)

& stærkt løftet!
- måske er det bare mig, men det ligner (muligvis pga vinklen) at du har tendens til at have skuldrene lige over stangen istedet for bag stangen når du trækker. blot en ting jeg er meget opmærksom på da det helt sikkert var hvad der fuckede min ryg op :)
 
Reputation point: 9
 
Indlæg: 588
Tilmeldt: 2. sep 2012, 11:42
Geografisk sted: Faxe Ladeplads
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Billede
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DOMS: jeg ville som sagt lige smutte forbi en læge og har han ikke rigtig noget konstruktivt at komme med så opsøg en anden behandler, måske vha. en rundspørge herinde og ikke mindst opsøg et center hvor folk kan hjælpe mig med din teknik. Ang. min teknik så har den altid været ganske unik :)


Thomas vi ses i dag dit søde menneske, jeg er i TG ved en firetiden :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jaaaaaa.

Den bliver nok omkring halv fem for mit vedkommende, da der dukkede noget uventet.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karim skrev:DOMS: jeg ville som sagt lige smutte forbi en læge og har han ikke rigtig noget konstruktivt at komme med så opsøg en anden behandler, måske vha. en rundspørge herinde og ikke mindst opsøg et center hvor folk kan hjælpe mig med din teknik. Ang. min teknik så har den altid været ganske unik :)


okay, vil tage det til overvejning alt efter hvor meget tid jeg sådan lige har til rådighed for tiden. tak for snakken :)
 
Reputation point: 9
 
Indlæg: 588
Tilmeldt: 2. sep 2012, 11:42
Geografisk sted: Faxe Ladeplads
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvordan går det med ryggen? Jeg kan forstå at du er skadet.

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



16/11-2012

Bench m. stop:
1x145

DB Bench:
3x10x46

PullUPS!:
3x10xBW

Yates:
4x10x100

DIPS!!:
3x10xBW

Nem bænk med stop som sidste styrketest inden deload-uge op til TSK, jeg håber jeg kan holde den kørende og at jeg ikke bliver for dvask under min deload, man skal IKKE blive dvask!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



.. op.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kool DL lift!

:8
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 337
Tilmeldt: 24. mar 2012, 17:08
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



19/11-2012

Mili:
5x40
5x50
5x60

DB Bench:
3x10x36

Bench:
3x10x60

Pull ups:
3x10xBW

DB Rows:
3x10x41

Lat pulls:
3x10x65

___________________________________________________________________________________________________

20/11-2012

DL:
5x130
5x160
5x200

Squat:
5x10x60

Side bends:
3x10x41

Hammers:
3x10x20

FM Crunch:
3x10x100lbs


Deload på mili og DL de sidste par dage, følelsen i kroppen er lige nu "ok", helt off onsdag og torsdag og så slutter jeg ugen af med at deloade bryst og ben samme dag, fredag, intet voldsomt eller takserende, ofc.

Masser af folk i dag, men der er godt nok voldsomt spredning på mødetidspunkterne her for tiden. Ozzy slog sig selv ihjel og YoungMoney var tilbage. MakkerMark aka TOPSÆT er kommet med en meget uheldig kommentar omkring wendler i sin log, jeg tror ikke han vil være stærk. Han var der desværre ikke så jeg kunne drille ham, det var Kenn dog, som er begyndt at træne ser det ud til.

Vi snakkede kort omkring golf, hvor jeg mener det er fjollet. Jeg har ikke så meget imod sporten som så, men jeg synes at antallet af folk der dyrker den er helt off ift. hvor ringe en sport det er. Mads (Ællingens' mads) var uenig, det samme var AndersRambøll, jeg nægtede dog at give mig yderligere. Umiddelbart efter fik vi skiftet til emnet "down syndrom hos dyr, findes det?" og i så fald, ville man overhovedet kunne se det på dem. Stef og jeg blev enige om at visse hunderacer unægteligt må have det som en ganske normal attribut. Jeg bliver nødt til at google dette emne noget mere, det er simpelthen for spændende.

Jeg har i den seneste tid tænkt lidt over det man altid siger om at man skal "lægge sin stolthed i døren" når det kommer til træning. Det synes jeg egentlig ikke man skal, stædigheden der skal til at tage et ekstra rep eller dén tunge éner, bunder i min verden meget i bevarelsen af stolthed. Når du først har sat x antal kg på stangen og kaldt et antal reps, så har du i min verden allerede investeret lidt af din stolthed. At bruge dette positivt er dog kardinalpunktet i min antagelse. Du skal være intelligent nok til ikke at stille dig selv en umulig opgaven, modig nok til at give det et helhjertet forsøg, og have formatet til at kunne tage et nederlag. Jeg synes folk nogle gange har en tendens til at bruge argumentet "jeg har ikke min stolthed med til træning" som undskyldning for aldrig rigtigt at opnå noget, ofte fordi de ikke tør at satse i frygten for at tabe. Så tag dog endelig stoltheden med til træning, men sørg for at bruge den korrekt.

Har i hørt Solange's nye single? det burde i, den er lækkert, hun er også ret flot, det er en bonus. Videoen taler til mig på samme måde som Janet Jacksons "Got till it's gone" gør, bare mere positivt udtrykt rent visuelt. Det er også skræmmende hvor meget vokalen minder om Madonna i 80erne.:


Lidt blipblop på den chillede måde:


FLYV!

Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Archai79 skrev:Kool DL lift!

:8


Tak :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lige pludselig har Karim fået god musiksmag. Verden er da også at lave.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karim skrev:Jeg har i den seneste tid tænkt lidt over det man altid siger om at man skal "lægge sin stolthed i døren" når det kommer til træning. Det synes jeg egentlig ikke man skal, stædigheden der skal til at tage et ekstra rep eller dén tunge éner, bunder i min verden meget i bevarelsen af stolthed. Når du først har sat x antal kg på stangen og kaldt et antal reps, så har du i min verden allerede investeret lidt af din stolthed. At bruge dette positivt er dog kardinalpunktet i min antagelse. Du skal være intelligent nok til ikke at stille dig selv en umulig opgaven, modig nok til at give det et helhjertet forsøg, og have formatet til at kunne tage et nederlag. Jeg synes folk nogle gange har en tendens til at bruge argumentet "jeg har ikke min stolthed med til træning" som undskyldning for aldrig rigtigt at opnå noget, ofte fordi de ikke tør at satse i frygten for at tabe. Så tag dog endelig stoltheden med til træning, men sørg for at bruge den korrekt.


Det har jeg sgu aldrig hørt nogen sige? Hvem er dem der siger det? Og siger de det virkelig "altid"? Hvad er Karims agenda? Følg med i næste spændende afsnit af "The diarrhoea of Karim".

Jeg har kun hørt BB'ere sige man skal lade egoet ligge. Er det det du tænker på?
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:*en frygtelig mængde sludder og vrøvl*


Før dog logbog i stedet for at genere sagesløse somaliere.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



IN

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:
Karim skrev:Jeg har i den seneste tid tænkt lidt over det man altid siger om at man skal "lægge sin stolthed i døren" når det kommer til træning. Det synes jeg egentlig ikke man skal, stædigheden der skal til at tage et ekstra rep eller dén tunge éner, bunder i min verden meget i bevarelsen af stolthed. Når du først har sat x antal kg på stangen og kaldt et antal reps, så har du i min verden allerede investeret lidt af din stolthed. At bruge dette positivt er dog kardinalpunktet i min antagelse. Du skal være intelligent nok til ikke at stille dig selv en umulig opgaven, modig nok til at give det et helhjertet forsøg, og have formatet til at kunne tage et nederlag. Jeg synes folk nogle gange har en tendens til at bruge argumentet "jeg har ikke min stolthed med til træning" som undskyldning for aldrig rigtigt at opnå noget, ofte fordi de ikke tør at satse i frygten for at tabe. Så tag dog endelig stoltheden med til træning, men sørg for at bruge den korrekt.


Det har jeg sgu aldrig hørt nogen sige? Hvem er dem der siger det? Og siger de det virkelig "altid"? Hvad er Karims agenda? Følg med i næste spændende afsnit af "The diarrhoea of Karim".

Jeg har kun hørt BB'ere sige man skal lade egoet ligge. Er det det du tænker på?


Stolthed = ego, yes det er det jeg mente, om det er PRÆCIST det samme nægter jeg at diskutere, NÆGTER, det var ego'et der blev henvist til, søg og erstat hvis det ønskes :). Igen direkte agenda, jeg synes det er et udtryk der har en del mangler, og at der findes en subkultur indenfor styrke/bb/fitness kulturen der kører alt for meget i at være det dimentrale modsatte af "go hard". Men i stedet for at det bliver "go hard" så er det en pussy version af "go smart", det bliver simpelthen FOR smart imo.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tjah, som manden lavet af glas, synes jeg at "leave your ego at the door", er et ganske fint mantra. Det skal ikke bruges som en undskyldning for at træne som en pussy, men imo er der alllt for mange der slet ikke kan finde ud af at holde lidt igen - og derfor 1) træner med horribel form, 2) forhøjer potentialet for skader og 3) formindsker muligvis deres fremgang (afhænger af mange parametre).

Det handler imo om at bruge princippet på det rigtige måde og ikke blot som en undskyldning :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:Tjah, som manden lavet af glas, synes jeg at "leave your ego at the door", er et ganske fint mantra. Det skal ikke bruges som en undskyldning for at træne som en pussy, men imo er der alllt for mange der slet ikke kan finde ud af at holde lidt igen - og derfor 1) træner med horribel form, 2) forhøjer potentialet for skader og 3) formindsker muligvis deres fremgang (afhænger af mange parametre).

Det handler imo om at bruge princippet på det rigtige måde og ikke blot som en undskyldning :)


Så det du siger er at vi mere eller mindre mener det samme? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Geografisk sted: København Ø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karim skrev:DL:




Guy#5.. dont be that guy ;)
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2466
Tilmeldt: 6. mar 2010, 19:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karim skrev:
Archai79 skrev:Kool DL lift!

:8


Tak :)

Ja, hold da kæft! Marie sagde at du igen i dag blev ordnet B-man style. Du skal nok blive til noget en dag.

GO MASSKENSE.:lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 284 gæster



cron