Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65699 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049575 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 650
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 648

Følg bodybuilding.dk på

MetteM's log

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Dagens cardioselvmordforsøg:

500 meter roning
21 burpees
400 meter løb
500 meter roning
21 thrusters (15 kg)
400 meter løb
500 meter roning
21 burpees
400 meter løb
Tid: 20.46

Træningsmakker og jeg syntes, det var sjovt at lave WOD1 fra Danish Crossfit Opens. Vi skalerede dog thrusters ned med 50 pct.
Det var hårdt og rart. Ren cardio. Jeg kunne godt have givet den mere gas, men det er altid svært at vide, når man ikke har lavet WOD'en før. Måske gentager vi succesen.

I går var jeg på vagt med brandmændene i Specialtjenesten. Det var alt for fedt. Seje gutter. Den sejeste var Sahlgren, som mildest talt er en stærk mand. Vi snakkede og snakkede og snakkede om styrkeløft, og han endte med at hente sit udstyr og snørede mine knæ ind, så jeg kunne prøve at squatte med dem på. Det var sjovt! Han gjorde det meget løst og kun med en enkelt på hver. Han sagde, at det ikke var stramt nok, når jeg stadig kunne smile. Han skal konkurrere i Rødby om 14 dage. Havde det været tættere på, var jeg taget med.

Jeg har lagt et godt program for næste uge. Jeg skal arbejde de første tre dage, men ellers skal den have god gas med træningen. Jeg glæder mig!
Vedhæftede filer
knæbind.jpg
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:Jeg har lagt et godt program for næste uge. Jeg skal arbejde de første tre dage, men ellers skal den have god gas med træningen. Jeg glæder mig!


Sjovt, jeg havde nærmere forventet noget i retning af en fem dage lang rødvinsbrandert fra onsdag-søndag. Er det ikke det, påsken er til for?
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
MetteM skrev:Jeg har lagt et godt program for næste uge. Jeg skal arbejde de første tre dage, men ellers skal den have god gas med træningen. Jeg glæder mig!


Sjovt, jeg havde nærmere forventet noget i retning af en fem dage lang rødvinsbrandert fra onsdag-søndag. Er det ikke det, påsken er til for?


Som vi siger i Crossfit, så er jeg jo en seriøs atlet, Juice!
Nå men, jeg skal holde fødselsdagsmiddag på lørdag, så jeg gemmer rødvinsbranderten til der.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En times CF - stort hold.

En 10 minutters EMOTM
10 atomic situps
10 airsquats
Max ring rows

Dagens WOD
2 er sammen og laver i alt:
80 burpees, 80 russian swings (16 kg)
60 - 60
40 - 40
20 - 20
Den ene laver øvelserne, mens den anden løber 400 meter, og sådan skifter man hele tiden og tæller videre.
Til sidst 5 minutters fællesplanke.

Det var top hårdt.

Derefter cyklede til jeg NV for at squatte i OG. Det var ret effektivt, for jeg skulle hjem og arbejde. Jeg er startet forfra på Sheiko, nøjes med to ugentlige dage og har pillet bænkpres ud.

5 @ 33
5-5 @ 39
5-5-5-5-5 @ 46

Det er fire uger siden ish, jeg har squattet. Det var ok tungt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En times CF stort hold efterfulgt af en times OL-hold.

Det var en virkelig hård stor WOD. I loved it.

WOD 1:
2 og 2 sammen, 20 min EMOTM i alt:
20 atomic situps
20 air squats
Max russians swings, 20 kg. (Man svingede kun på hvert andet minut)

WOD 2:
10 minutters AMRAP
200 meter løb
10 burpees.

Jeg stoppede efter 7 minutter. Jeg skulle lige have pulsen ned og spise en kage inden OL-holdet, som lå lige i forlængelse af.

Den time var til gengæld ikke tilrettelagt særlig godt, så jeg kørte lidt mit eget løb. Det er virkelig længe siden, jeg har snatched, så det var fedt, og det gik godt. Jaaaaa! Jeg er en glad dame.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg startede træning kl. 10.30 og er først lige kommet hjem. Herre lækker dag.

En times CF, først med:

Push press, supersettet med noget mobilitet for skulderen.
5-5-5-5-5 @ 25-30-35-35-35

Det gik flot.

Så 100 burpees på tid - max 8 min.
Jeg nåede 99 på 8 minutter :D Dermed blev der slået en stor fed streg under mit manglende konkurrencegen. For jeg kunne jo have lavet den sidste inden for tiden, hvis jeg var i stand til at sætte mig op til den slags. Jeg havde endda fornøjelsen af tre brølende trænere, der syntes, de skulle bruge al deres energi på mig. Det er som om, det bare preller rimelig meget af. Nå, men jeg er fint tilfreds. Det var da 9 flere end sidst.

Så var jeg lige hjemme og hente lidt mad, og så stod den på OG med veninder:

DL
3 @ 38
3-3 @ 45
3-3 @ 53
3-3-3-3 @ 56 kg

Og så DL fra bokse:
4 @ 41
4 @ 49
4-4 @ 56
3-3-3-3 @ 64 kg.

Så var der hygge, og jeg lavede blandt andet 3 x 5 negativer i pull ups.
Vi cyklede fra Kirken til NV, for at se folk lave WOD 14.3 (Crossfit Games kval.), og jeg snatchede for første gange i lang tid.

Jeg kørte en masser pulls og omkring en 15 singles fra 25 kg og op til 31 kg. Det føltes godt, og jeg stoppede i tide. Så mine skuldre har været ret prøvede i dag, men der var ikke noget at mærke. Til gengæld har jeg spændt mine baller så meget og så længe i dag, at det gjorde helt ondt at cykle hjem. Ha!

Toplækker dag. Tænk, hvis man kunne bruge 5½ timer hver dag på træning og spas. Voksenliv sucks! I aftens snakker vi om at drikke cocktails. Men lad os nu se.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:Toplækker dag. Tænk, hvis man kunne bruge 5½ timer hver dag på træning og spas. Voksenliv sucks!


Sig dit job op og kom på dagpenge. Mit liv de sidse mange måneder har mere eller mindre bestået af at sove længe og bodybuilde. Og drikke.

MetteM skrev:I aftens snakker vi om at drikke cocktails. Men lad os nu se.


Spændende. Hvor henne?
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
MetteM skrev:Toplækker dag. Tænk, hvis man kunne bruge 5½ timer hver dag på træning og spas. Voksenliv sucks!


Sig dit job op og kom på dagpenge. Mit liv de sidse mange måneder har mere eller mindre bestået af at sove længe og bodybuilde. Og drikke.

Regner med

MetteM skrev:I aftens snakker vi om at drikke cocktails. Men lad os nu se.


Spændende. Hvor henne?


Dagpengeliv lyder rart. Jeg regner nu bare med at holde en gedigen ferie, når jeg afslutter et stort projekt 1. juni. Jeg har alligevel ikke tid til at bruge alle de penge, jeg tjener i øjeblikket. Det er så paradoksalt.

Cocktails er blevet til middag på The Italian efterfulgt af.... hold your breath - CHEFF Records fest på Hive. Det bliver den vildeste fest med det line up. Det er synd for Ozzy, han går glip af det. Skiferie er sikkert også okay.

Kom glad!! Jeg er der 22.45.
http://www.facebook.com/events/348489615263297/?fref=ts
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:Dagpengeliv lyder rart. Jeg regner nu bare med at holde en gedigen ferie, når jeg afslutter et stort projekt 1. juni. Jeg har alligevel ikke tid til at bruge alle de penge, jeg tjener i øjeblikket. Det er så paradoksalt.


At have en opsparing er vist heller ikke sådan at kimse ad. Når du engang får nogen unger sætter de sikkert pris på, at du har råd til at købe designertøj og computerspil til dem.

MetteM skrev:Cocktails er blevet til middag på The Italian efterfulgt af.... hold your breath - CHEFF Records fest på Hive. Det bliver den vildeste fest med det line up. Det er synd for Ozzy, han går glip af det. Skiferie er sikkert også okay.

Kom glad!! Jeg er der 22.45.
http://www.facebook.com/events/348489615263297/?fref=ts


Mindst 30 af mine venner er inviteret til det event. Jeg er ikke. Jeg føler mig ret usej. På den anden side lyder det frygteligt.

Men altså, god fornøjelse :)
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:I går var jeg på vagt med brandmændene i Specialtjenesten. Det var alt for fedt. Seje gutter. Den sejeste var Sahlgren, som mildest talt er en stærk mand. Vi snakkede og snakkede og snakkede om styrkeløft, og han endte med at hente sit udstyr og snørede mine knæ ind, så jeg kunne prøve at squatte med dem på. Det var sjovt! Han gjorde det meget løst og kun med en enkelt på hver. Han sagde, at det ikke var stramt nok, når jeg stadig kunne smile. Han skal konkurrere i Rødby om 14 dage. Havde det været tættere på, var jeg taget med.

:lol:

Det overrasker ikke, når det er Sahlgren. Han er super fin og altid i godt humør.
Løft m. udstyr (stævne/træning):
Squat: 172.5 kg/200 kg
Bænk: 107.5/120 kg
Dødløft: 222 kg (DK-rekord + all-time Wilks-rekord i DK)/225 kg (til liga)

https://titansupport.com/
https://www.2xu.dk/
http://www.klinikken-gammeltorv.dk/
Brugeravatar
EliteTeam
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3482
Tilmeldt: 8. jan 2008, 12:57
Geografisk sted: Kbh S
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 97.50
- Dødløft: 157.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hoosier skrev:
Det overrasker ikke, når det er Sahlgren. Han er super fin og altid i godt humør.


Sejt, du kender ham! Hils!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hun er her stadig!

En times mobility, en times stort hold CF.

Vi skulle lave en helvedes masse american swings og en hel masse andet cardio. WOD'en var 20 minutter lang og ikke designet til, at det skulle kunne nås. Problemet er bare, at når jeg efter 2-3 minutter kan se, at det ikke kan lade sig gøre, så bliver jeg demotiveret og presser mig selv mindre. Det var alligevel super hårdt, men rart at være af sted igen.

For jeg har bare holdt fødselsdag hele påsken - først 17 venner til middag og så familiefrokost med 10 gæster. Det har selvsagt taget lidt tid at arrangere, og så har jeg været til koncerter og i solen. I aften skal jeg til koncert igen. Jake Bugg i Vega. Yeaaaah!
Vedhæftet er billede af fødselsdagspige med - hold nu fast - fitnesslagkage. Jeg pimpede den med lidt mørk chokolade og flødeskum. Det var nice. Familien kunne også lide den.

PS: Jeg har egentlig først fødselsdag i næste uge men for at få mest mulig opmærksomhed spreder jeg det ud over mange dage.
Mette, 8 år.
Vedhæftede filer
foto (11).JPG
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jake Bugg - jeg er misundelig! Så meget talent i så ung en alder.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:Jake Bugg - jeg er misundelig! Så meget talent i så ung en alder.


Han er for vild! Jeg hørte ham i koncerthuset for et par måneder siden og måtte have billet til hans solokoncert.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



VL og styrkeløft i OG. Top lækkert.

VL-træner gav et program, der bød på snatch. Muscle snatch, power snatch, hang snatch, snatch bold, snatch pulls, full snatch og alt, hvad hjertet begærer. Det var dejligt, og det tog jævnt lang tid. Trænede med veninde, cheftræner i CFC og hans kæreste. Dygtige, stærke mennesker.

Jeg kørte med lav vægt, men med en solid VL-pause og så mange reps, som det blev til, kunne det mærkes. De fleste var på 15-20 kilo. Til sidst singles på op til 27 kilo, og så gad jeg ikke mere. Det hele tog lidt over to timer.

Jeg skal have fokus på at blive inde over stangen i længere tid og starte med at skubbe knæene tilbage, så stangen passerer uden at røre skinneben og knæ. Det er det rene blodbad lige nu.

Derefter squat:
5 @ 33
4-4 @ 39
3-3 @ 46
3-3-3-3-3 @ 49

I morgen skal jeg lave en WOD, hvis jeg kan nå det. Jeg skal også klippes og arbejde.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



JEG HAR FØDSELSDAG!!!!!!! :mrgreen:

Ingen træning i dag - forklaring følger i morgen.

Jeg nåede til gengæld ikke at skrive gårsdagens episke træning ned, så den kommer her.

VL og squat i OG i NV.
Snatch: startede med nogle OH squats, pulls og lagde op til tunge singles, som endte i en PR. 40 kilo. Yeaaaaah! Jeg var så glad. Der var ild i mig fra start. Måske fordi det var min fødselsdagstræning, jeg havde flag i håret, der var stærke mennesker overalt, jeg havde leopardtights på, og jeg havde hjemmelavede proteinsnacks til alle mine træningsvenner. Najs. Fra proteinopskrifter.dk, selvfølgelig. Det var SÅ hyggeligt, og to stærke drenge havde showdown i træk og stød, så der var masser at kigge på.

Back Squat:
5 @ 33
4 @ 39
3-3 @ 46
2-2-2-2-2 @ 52 kg

Front squat:
3-3 @ 29
3-3 @ 36
2-2-2-2 @ 39 kg

Nu skal jeg ud at spise, fordi det er min FØDSELSDAG! Wuhu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:

En enkelt WOD:
21-15-9
Thrusters 15 kg
Lateral Jump Burpees

Det var meget hårdt med tømmermænd og ingen søvn. Det var også derfor, jeg skalerede thrusters ned med 50 pct. Havde slet ikke trænet, hvis det ikke var fordi, jeg skulle. Jeg har nemlig været på trænerkursus hos CFC i går og i dag fra 10-17. I går skulle jeg instruere hele holdet i gårsdagens WOD, så der lavede jeg ikke selv noget, men i dag var jeg på. Heldigvis kender dem, der bedømte os mig i forvejen, så jeg skulle ikke imponere.

Vi havde individuelle evalueringer i eftermiddag, hvor folk blev valgt til og fra, og jeg blev valgt til, så nu skal jeg have føltimer. Det er nice!! God fødselsdagsgave lige der :D

Min fødselsdagsaften var episk. Først otte retters japansk fusions-gourmet med vinmenu. Og så guldøl og gallianoshot på Temple Bar. Fra den ene yderlighed til den anden. Det var en fest, og jeg smadrede min iphone5. Sådan! Nu vil jeg drikke noget sødmælk og gå i seng.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:

Snatch teknik:
Øvede snatch teknik i en times tid, men jeg følte det ikke rigtig i dag, så jeg tog mine dødløft og gik hjem. Var også uoplagt, og der var en million mennesker, så man kunne ikke komme til.

DL:
3 @ 38
3 @ 45
3-3 @ 53
2-2-2-2 @ 56 kg

Fra bokse:
4 @ 41
4 @ 49
4-4 @ 56
4-4-4-4 @ 60 kg

Nu skal jeg arbejde. Snooze fest.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg kommer i øvrigt i tanke om, at det er længe siden, jeg har vejet mig. Det kunne være, man skulle gøre det ved lejlighed.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Gør det =)!
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BigOzzy skrev:Gør det =)!


60,5! Det svinger meget.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Morgentræning - CF-time med pushpress.

God opvarmning og så en lige på:
5-3-5 @ 40-40-35

Det skulle naturligvis have været 5-5-5, og jeg burde have taget 45 i mindst ét sæt. Jeg følte mig hverken træt eller uoplagt, så jeg tror simpelthen bare, det må tilskrives, at det var en morgentræning.

Dernæst en WOD. Jeg skalerede loaded ned, fordi jeg skulle squatte bagefter.
EMOTM 12 :
3 thruster @ 15 kg
6 swings @ 20 kg

Dernæst gik jeg i OG og dødssquattede. Det var totalt lækkert, og de sidste reps var de pæneste. Fokus var på at komme så dybt som overhovedet muligt. Meget effektiv træning med kun godt et minuts pause mellem sættene.

Squat
5 @ 33
4 @ 39
3-3 @ 46
2-2-2-2-2 @ 52 kg
lille pause
5 @ 33
5-5 @ 39
4-4-4-4 @ 46 kg

Nu har jeg meget travlt med at komme på job.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:

Først dårlige snatch pulls med stang

Så squat:
5 @ 33
4 @ 39
3-3 @ 46
2-2-2-2-2 @ 52 kg
lille pause
5 @ 33
5-5 @ 39
4-4-4-4 @ 46 kg

Jeg havde glædet mig hele dagen til at træne, men blev helt træt hen ad eftermiddagen. Jeg har ikke fået sovet nok. Så jeg købte mad og kørte i OG. Spiste og blev så endnu mere træt. Lavede nogle snatch pulls. Fik at vide, de var dårlige. Droppede det. Ville dl'e som mit program fortæller mig. Havde glemt mit program. Måtte køre mine squatsæt fra forleden. Kunne ikke rigtig mærke mine baller. Virkelig træls træning. VL-træner vil gerne have mig og veninde til at stille op i konkurrencer. Efter i dag virker det som en dårlig ide. Men det er nok bare i dag. Håber jeg.

Og så en lille anekdote fra job i dag:
Min kvindelig kollega - som jeg står med ryggen til, når jeg står ved mit skrivebord - råbte pludselig fuldstændig umotiveret og ud af det blå på tværs af det åbne kontorlandskab: Mette, du har sådan en krop, som enhver mand drømmer om at have. Brede skuldre og smal talje. Helt V-formet.
(Underforstået, at jeg har en mandekrop. Ikke en krop mænd vil have)

LOL.

God weekend! Jeg skal til polterabend i morgen. Vi skal poledance. Yeaaaah! Og male porcelæn...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvem siger, vi ikke vil have en V-formet kvindekrop? Altså ha' ha'. Ikke være i besiddelse af.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Hvem siger, vi ikke vil have en V-formet kvindekrop? Altså ha' ha'. Ikke være i besiddelse af.

Jeg tog det også bare som et kompliment. Mænd der ikke vil have det, interesserer mig ikke.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning

Deficit DL:
3-3 @ 38
3-3 @ 45
3-3-3-3 @ 49 kg

Lille pause som blev brugt på at lave to gange fem langsomme negativer med først chin up greb og så pull up.

DL fra bokse:
4 @ 45
4-4 @ 53
3-3 @ 60
2-2-2 @ 68 kg

Det gik rimelig tjept, for jeg var alene, og det var lige inden lukketid. Og jeg skulle ud at spise blåmuslinger og steak med veninde, som også have dl'et. Nam. Og jeg er lidt småsyg, lidt træt og lidt plaget af gårsdagens vino. Jeg ville utrolig gerne have været på Zefside, hvor jeg har hørt, der var stærke folk. Men man kan jo ikke rigtig skride fra et polterabend. Next time, next time.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har været syg i nogle dage, så jeg har ikke trænet. Og nu er jeg i Paris. Har fundet et CF-sted, hvor jeg også trænede sidste år. Jeg har lavet en deal med dem, så jeg kan komme tre dage i træk. De er totalt søde, og jeg får talt fransk. Win!

Først lidt snatch teknik. Jeg øver poppet.

Squat
5 @ 33
4 @ 39
3-3 @ 46
3-3-3-3-3-3 @ 52 kg.

Eller noget i den stil. De har købt skiver i lbs, selvom Frankrig kører med kilo. Meget fjollet. Så det blev på sjus.

Så lavede jeg 20-20-20-20-20 russian swings med 30 sekunders pause mellem rundere. 20 kg
Og 5-5-5-5-5 pushups. Og noget skuldermobilitet.

Jeg er i Paris for at drikke champagne, store vine og spise på Michelinrestauranter. Not bad. Jeg er allerede totalt oppustet. Baaaah. I aften står den på en tostjernet, hvor Audrey Hepburn plejede at komme. Det gode liv.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Verdenskvinde.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:Verdenskvinde.


Tak.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning:

Backsquat:
5 @ 33
4 @ 39
3-3 @ 46
2-2-2-2-2 @ 52 kg
Jeg var mærket af sygdom.

Skulderpres:
5 @ 20
4 @ 23
4 @ 25
3-3-3-3-3 @ 27 kg
Det var fri fantasi

Frontsquat:
5-5 @ 26
4-4 @ 33
3-3-3 @ 39

Lidt skuldermobilitet.

Jeg har ikke fået logget en træning fra for tre dage siden - squat og skulderpres. For siden har jeg ligget vandret med sygdom - i Paris. Awesome. Jeg bliver nødt til at tage derned igen snart. Revanche. Jeg havde ellers fået en ny ven til CF dernede, som inviterede mig med ud i en fransk styrkeløfterklub. Jeg måtte aflyse, fordi jeg var helt færdig. Jeg er stort set rask nu, så nu skal jeg bare genvinde energien. Foruden venter en arbejdsuge med fire 12-timers arbejdsdage, så det bliver ikke andet end det og træning.

Hej hej!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 106 gæster