Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1372
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1370

Følg bodybuilding.dk på

katoulers eventyr

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





MadPanda skrev:Det var møg hygge at træne i dag! Og failede kun den ene - altså sådan grotesk. Den første fik jeg ikke engang afsted men den anden manglede jeg bare lidt psyke og de sidste 5 % power :D

Ses i morgen klokken 11, flottefyr!

Giv det 14 dage og så få skubbet det ordenligt op første gang, så er 51'erne der!

Som jeg sagde i PG (do u even listen?) og har skrevet i loggen (do u even read?) bliver det en træning efter min samtale dvs. 13.15-ish i morgen. Du kunne jo evt. træne efter din 'undervisning' såfremt det passer, eller ses vi i hvert fald onsdag (:
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:
MadPanda skrev:Det var møg hygge at træne i dag! Og failede kun den ene - altså sådan grotesk. Den første fik jeg ikke engang afsted men den anden manglede jeg bare lidt psyke og de sidste 5 % power :D

Ses i morgen klokken 11, flottefyr!

Giv det 14 dage og så få skubbet det ordenligt op første gang, så er 51'erne der!

Som jeg sagde i PG (do u even listen?) og har skrevet i loggen (do u even read?) bliver det en træning efter min samtale dvs. 13.15-ish i morgen. Du kunne jo evt. træne efter din 'undervisning' såfremt det passer, eller ses vi i hvert fald onsdag (:


Ses klokken 11:00 i morgen tirsdag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



UPPER BODY

Billede

INCLINE DB. PRESS: Mekanisk dropset (#4 #2 #0) T:20X0 R:120
7, 4, 3 x 26 kg
6, 4, 3 x 23,5 kg
6, 3, 3 x 23,5 kg
6, 4, 3 x 21 kg
7, 4, 4 x 18,5 kg

DB. ROWS: R:120
10 x 31 kg
10 x 36 kg
8 x 41 kg
8 x 41 kg
8 x 41 kg
lort...

WIDE GRIP PULLUPS: R:120
8 x bw
8 x bw
5 x bw+10 kg
5 x bw+10 kg
5 x bw+10 kg
5 x bw+10 kg
5 x bw+10 kg
lort..

+ guns

Puha jeg var ikke særlig oplagt til dagens træning, den foregik også noget senere end den plejer, hvilket betød at de fleste sædvanlige hoveder gik da jeg kom, RSH (+buddy), Bondemanden, Team Fisker, Ida, Th0mas, CJ og ikke mindst ThomasNielsen var der dog. Grunden til den lave energi var formenlig at jeg fik for lidt mad i går, sov for længe (så længe at jeg vågnede helt smadret) og så fordi mit måltid blev indtaget lidt for langt væk fra træning da jeg skulle til samtale i en børnehave inden jeg skulle til træning. Samtalen gik fint, jeg blev dog lidt overrasket da de pludseligt sagde at det var en fuldtidsstilling - jeg havde bare været forbi med en uopfordret ansøgning vedr. deltids/vikarstilling - men det må jeg jo leve med, for efter træning ringede de og sagde at jeg havde fået jobbet. Så jeg starter fra på mandag fra 9-16, jeg har det rimelig ambivalent med det først og fremmest da det kan virke lidt uoverkommeligt at få fra ingenting/BB på fuldtid til at skulle arbejde 30-40 timer om ugen udover BB mm. Derudover er jeg hvordan jeg lige skal gøre med mad, først og fremmet skal jeg finde ud af om man skal have madpakke med eller om der bliver serveret mad (det er man jo næppe tvunget til at spise) men vi må se på det fra mandag...

Anyway nu er jeg træt og skal lave aftensmad til familien. I morgen skal jeg træne lower/rehab jeg ved dog ikke om det bliver alm. tid dvs. 11-ish eller lidt senere, da MadPanda og Ida callede træning senere.

MadPanda skrev:Ses klokken 11:00 i morgen tirsdag.

Idiot <3
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tillykke med jobbet! rimelig vildt at du har fået job i en børnehave, de jobs er ret så eftertragtede, her på trøjborg får de imellem 300-400 ansøgninger pr opslåede stilling. Mht. mad du skal da bare have fat i sådan en:
Billede
Jeg skal ihvertfald have snitterne i sådan en til når jeg begynder på studie :)
og endnu engang tillykke ;)
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 943
Tilmeldt: 13. okt 2009, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tillykke der!
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fucking tillykke med jobbet! Men også fucking nederen, at vi ikke kommer til at træne sammen mere - i hvertfald ikke formiddag Hvorfor fanden forlader i mig alle sammen. Idioter.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LOWER BODY

Billede

BSQ: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
11 x 50 kg
11 x 45 kg
11 x 45 kg

SAFETY-BAR SQUAT: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
11 x 40 kg
11 x 40 kg
11 x 40 kg

LEG PRESS: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
11 x 60 kg + slæde
11 x 60 kg
11 x 60 kg

LYING LEG CURL: R:60
10 x 34 kg
10 x 34 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
10 x 41 kg
10 x 41 kg
10 x 41 kg

SEATED CALF RAISE:
4 sæt

SUPERSETTET

DONKEY CALF RAISE:
4 sæt

Så ville jeg rehabbe lidt, men lagde ud med at banke mit dårlige knæ ind i æsel-maskinen, så jeg valgte at gå hjem i stedet. Endnu en knaldhamrende kedelig rehab træning i et stille PG, det var kun Ratz, RSH, CJ og så til sidst Ida og Vingummibamsen der var tilstede. Min tå var desuden rigtig irriteret i dag, god der snart bliver gjort noget ved det lort, det har sgu også stået på længe. Og så sov jeg også af helveds til, så det..

Min nye jobtitel har desuden fået mig til at tænke tilbage på min egen børnehavetid, sikke en tid! Jeg husker udelukkende gode ting, men man laver jo heller ikke andet end at lege, spise og sove så det er vist hvad man må forvente. Da jeg gik i børnehave var der en pædagog som hed Grethe, og Grethe elskede mig og jeg elskede Grethe, der var altid lidt ekstra forkælelse til mig og min tvillingesøster, vi kunne måde blive hentet og kørt hjem af Grethe fordi hun elskede mig, efter børehavetiden var ovre og jeg var startet i skole, var Grethe sågar hjemme ved os for at se hvordan det gik med skolestart osv. Hun havde sågar gaver med. Hele vejen gennem folkeskolen hilste og snakkede jeg også med hende hver gang jeg mødte hende i Brugsen hvor hende og hendes handicappede søn Bo handlede, Bo kunne skramme livet af enhver kunde samt alle de ansatte i Burgsen da han var meget højlydt og lige ud af poser, derudover var han KÆMPE Kandis fan og gik altid rundt i sin bordeaux røde Kandisjakke. Bo var en goodguy.
Sidst jeg var på min gamle børnehave husker jeg også tydelig det var den dag ham fodboldtossen løb på banen under en landskamp i Parken, jeg tågede rundt med to gode venner på vores gamle børnehavn og med sked sågar i mellem nogle træer fordi jeg havde dårlig mave - den havde jeg tit den gang - kort efter det hørte vi gennem et vindue situationen i Parken udspille sig. Sikke en historie.

I morgen står den på UPPER BÅDY (YEEAH BUDDY!) normal tid 11:nuldut.

RSH87 skrev:Tillykke med jobbet! rimelig vildt at du har fået job i en børnehave, de jobs er ret så eftertragtede, her på trøjborg får de imellem 300-400 ansøgninger pr opslåede stilling. Mht. mad du skal da bare have fat i sådan en:
Jeg skal ihvertfald have snitterne i sådan en til når jeg begynder på studie :)
og endnu engang tillykke ;)


dwellengers skrev:Tillykke der!


MadPanda skrev:Fucking tillykke med jobbet! Men også fucking nederen, at vi ikke kommer til at træne sammen mere - i hvertfald ikke formiddag Hvorfor fanden forlader i mig alle sammen. Idioter.


Tak guys, mht. mad tror jeg den står på cashewnødder og sødmælk, det bliver goddamn anabolsk. Og i forhold til formiddagstræning så håber jeg virkelig på mindst en ugentlig formiddagstræning og derudover kommer jeg selvfølgelig i weekenderne.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tillykke med jobbet - så kan du blive en fast bestanddel af Team Corporate / Team Free Money-wannabes :D
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Tillykke med jobbet! Jobbet giver dig jo en god mulighed for at få en masse nye fans i loggen ;-)
We play the same game, difference is you never try your best
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 885
Tilmeldt: 30. jun 2011, 12:17
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



UPPER BODY

Billede

SMR

A) MILITARY PRESS: R:90
opv.
6 x 35 kg
6 x 35 kg
6 x 35 kg
6 x 35 kg
6 x 35 kg
10 x 30 kg
8 x 30 kg

Kørte fint efter lang tids pause med vertikale press, tror jeg begynder at køre den igen. Den skulle dog være kørt i par med chin ups, men det ville mit håndled ikke være med til.

B1) CS DB. ROWS: R:0
10 x 21 kg
10 x 21 kg
10 x 21 kg
10 x 21 kg
10 x 21 kg
10 x 21 kg
10 x 21 kg

B2) TRAP 3 RAISE: you-go-i-go-ish
10 x 2 kg
10 x 2 kg
10 x 2 kg
10 x 2 kg
10 x 2 kg
10 x 2 kg
10 x 2 kg

C) WIDE GRIP PULLUPS: T:8-10,0X0 R:90
4 x bw
3 x bw
3 x bw
2 x bw
2 x bw

Rev godt i lats.

D1) LATERAL RAISE: R:10
15 x 6 kg
15 x 6 kg
15 x 6 kg
15 x 6 kg
15 x 6 kg

D2) ½ LATERAL RAISE: R:60
6 x 13,5 kg
6 x 13,5 kg
6 x 11 kg
6 x 11 kg
6 x 11 kg

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det superset.

E1) DIPS: R:10
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw

E2) EZ-BAR PREACHER CURL: R:60
10 x 22 kg
10 x 27 kg
10 x 27 kg
10 x 27 kg
10 x 27 kg
10 x 27 kg

Ok, men ikke prangende træning, hyggeligt var det dog i selvskab med Pikken, R.L., RSH, Ida, CJ, ThomasNielsen og MadPanda (som endnu engang skrev til mig fordi han havde glemt t-shirt..). ThomasNielsen sagde desuden at jeg havde større arme end MadPanda :wub:

Resten af dagens skal jeg rydde op, stille telt op (det fik vi ikke gjort i går..) osv. inden hele familien kommer i morgen eftermiddag og bliver hele weekenden til det (d)årlige familie træf som i år foregår hjemme ved os, jesus christ jeg glæder mig allerede til det er ovre. Dette arrangement betyder blandt andet at jeg bliver smidt ud af mit eget værelse da nogle af de ældre familiemedlemmer åbenbart ikke kan sove i telt. Nok om det der skal nok komme noget rant fra dette forfærdelige arrangement i løbet af weekenden. Der er dog også et enkelt lyspunkt, nemlig at min mors onkel kommer, han vandt for et par år siden x-antal millioner med sin lotto-klub og det er altid en fantastisk fortælling at høre dagene omkring det, hvordan han havde været med til at stable madrasser i Køge bordtennisklub og hvordan de havde gemt lottokuponen i en vaskemaskine, det er i sandhed en fantastisk fortælling.

Jeg har desuden inden for det seneste døgn to gange banket mit dårlige knæ ind i noget og vredet rundt en gang. Det skal nok snart blive rask igen. Og så lige en status på mine thights far eastbay, det er væk, men søsters veninde nåede ikke at få dem inden hun rejste, så det er ikke godt at vide hvem der får glæde af dem. I morgen lower/rehab kl 11.

Garik skrev:Tillykke med jobbet - så kan du blive en fast bestanddel af Team Corporate / Team Free Money-wannabes :D

Mange tak, det ser ud til at vi får en del corporate træning i fremtiden, MadPanda sagde også i dag at han vil begynde at træne der :´)

ck92 skrev:Tillykke med jobbet! Jobbet giver dig jo en god mulighed for at få en masse nye fans i loggen ;-)

Tak. Jeg skal i hvertfald nok få banker noget fornuft ind i de møgunger! Og fint at se du er begyndt at logge :blink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:ThomasNielsen sagde desuden at jeg havde større arme end MadPanda :wub:

Det har du også :bodyman:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 274
Tilmeldt: 24. mar 2010, 22:32
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvem er de to mandfolk på billedet fra gårsdagens træning?
Eat clen, tren hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 135
 
Indlæg: 8205
Tilmeldt: 13. nov 2007, 19:53
Geografisk sted: Århus C
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Wellendorph skrev:
katouler skrev:ThomasNielsen sagde desuden at jeg havde større arme end MadPanda :wub:

Det har du også :bodyman:

Jeg tør ikke engang måle da jeg er bange for så at tabe. Derudover bør det nok nævnes at jeg vejer +10 kg mere end ham, er tykkere, svagere og højere :lol: Men tak Thor <3

flamingopikken skrev:Hvem er de to mandfolk på billedet fra gårsdagens træning?

Det er naturligvis Antoine Vaillant og David Hoffman. Det er fra nogle rigtig fede oldschool billeder de lavede med Universal.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:
flamingopikken skrev:Hvem er de to mandfolk på billedet fra gårsdagens træning?

Det er naturligvis Antoine Vaillant og David Hoffman. Det er fra nogle rigtig fede oldschool billeder de lavede med Universal.


Hvis du har et link til den billedeserie, hook me up! Det er et vanvittigt fedt billede :)
Eat clen, tren hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 135
 
Indlæg: 8205
Tilmeldt: 13. nov 2007, 19:53
Geografisk sted: Århus C
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



flamingopikken skrev:
katouler skrev:Det er naturligvis Antoine Vaillant og David Hoffman. Det er fra nogle rigtig fede oldschool billeder de lavede med Universal.


Hvis du har et link til den billedeserie, hook me up! Det er et vanvittigt fedt billede :)


Kartoffel, smid linket her i loggen så vi andre også kan tjekke dem ud. Det er skide nice :-)
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar
 
Reputation point: 303
 
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 13. sep 2010, 18:02
Geografisk sted: Genitalien
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak fordi at du er en goodguy <3
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ThomasNielsen skrev:
flamingopikken skrev:
katouler skrev:Det er naturligvis Antoine Vaillant og David Hoffman. Det er fra nogle rigtig fede oldschool billeder de lavede med Universal.


Hvis du har et link til den billedeserie, hook me up! Det er et vanvittigt fedt billede :)


Kartoffel, smid linket her i loggen så vi andre også kan tjekke dem ud. Det er skide nice :-)

Her drenge, det var lige de billeder jeg kunne finde på nettet, jeg mindes dog at der var flere.

http://s1254.photobucket.com/user/haveslange/library/BODYBUILDING

MadPanda skrev:Tak fordi at du er en goodguy <3

No problem, det kan være du giver en jumbosnegl en dag :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hmm, tror ikke du har brug for de gainz en jumbosnegl medbringer... Jeg skal nok sørge for en jumbosnegl i den kommende uge :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LOWER BODY

Billede

A) BSQ: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
11 x 47,5 kg
11 x 47,5 kg
11 x 47,5 kg

B) SAFETY-BAR SQUAT: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
11 x 40 kg
11 x 40 kg
11 x 40 kg

C) LEG PRESS: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
11 x 60 kg +slæde
11 x 60 kg
11 x 60 kg

D) LYING LEG CURL: R:60
10 x 34 kg
10 x 34 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg

E1) SEATED CALF RAISE:
5 sæt

E2) DONKEY CALF RAISE:
5 sæt

Endnu en hyggelig træning med de sædvanlige hoveder, dwellenger var også i dag. MadPanda fik igen sat sig selv i fokus ved denne gang at insistere på at køre front squat med pige vl-bar, så kaldte vi ham skældsord og grinte af ham. Jeg er forresten begyndt at få blodspræninger (?) på lats, efter mine upper body dage. De forsvinder de efter få dage, lad os håbe det er et tegn på at noget vokser. Derudover er jeg lige blevet gjort opmærksom på at jeg bliver 20 om under en måned, jeg føler mig stadig som da jeg var 15 - skræmmende. Efter træning tog jeg i Klostergrønt og købte 900 gram cashewnødder, delish. De var dog dyrere end jeg havde læst mig til (det er dog også et stykke tid siden jeg læste det.) Billige nødetips - andet end Tyskland - modtages gerne.

I morgen upper når jeg engang kan slippe væk fra familiefest-helvedet. Nu har jeg travlt med at komme i bad og skifte sengetøj.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dont worry - jeg bliver 30 om under to mdr. og føler mig stadig som en på 20 - pånær når jeg restituerer.
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



UPPER BODY

Billede

A1: FLAT DB. PRESS: R:10
opv.
7 x 33,5 kg
5 x 28,5 kg
5 x 28,5 kg
5 x 28,5 kg
5 x 28,5 kg
10 x 23,5 kg
10 x 23,5 kg
10 x 23,5 kg
Håber på en 10'er med 33,5 kg inden for et par uger.

A2: CG NEUTRAL PULLDOWN: R:120
10 x 77 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg
12 x 57 kg
12 x 57 kg
12 x 57 kg

B: HS LOW ROW: R:60
10 x 40 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg

+ GUNZ


Hurtig træning og logning her midt i familie helvedet. I morgen lower rehab, mandag off da jeg skal starte på arbejde! Farvel.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LOWER BODY POST BØRNEHAVE

Billede

BSQ: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
3 x 11 x 47,5 kg

SAFETY-BAR SQUAT: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
3 x 11 x 43 kg

LYING LEG CURL: R:60
5 x 12 x 41 kg

LEG PRESS: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
3 x 11 x 60 kg + slæde

GHR: R:60
3 x 10 x bw

+ calves

Dagene træning i selvskab med blandt andet MadPanda og Ida, første træning i nye corporate træningsliv. Træning var dog ikke så hård som frygtet, efter min første arbejdsdag i børnehaven, dagen er gået med at spille utrolig meget fodbold og gynge utrolig meget, derudover kan jeg orientere om at børnene har intet mindre en 4 (i dag 5) faste frokostpauser, hvor de får alt fra frugt, boller, kødpålæg, æg, grønt mm. UDOVER deres egne madpakker. Det er fucking BB. Langt de fleste børn er også super søde og vil gerne lege med sådan en frisk (kun i dag, næppe i morgen :P ) fyr som mig, de fleste af de ledere/pædagoger jeg har med at gøre virker dog som nogle idioter, der var blandt andet ingen de orienterede mig om hvornår jeg skal møde og gå, eller hvornår jeg har pauser, i dag havde jeg således ingen pauser, men spiste min mad da børnene skulle have deres egne madpakker. Når men jeg gider egenligt ikke rigtig skrive mere nu, hold nu kæft jeg er træt, den første halve time lavede jeg ikke andet end at kaste rundt med og give svingturer til børnene, men gasse fes dog hurtigt at ballonen. Jeg vil dog lige fortælle om to utrolig søde drenge ved navn Simon og Christian som stortset hele dagen bare gik og passede sig sig og legede hhv. monstre og spidermand. De var fanme søde, lige bortset fra da de bed mig under deres monsterleg. I morgen upper bpdy at corporate time.

Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det lyder sgu hårdt - bliver ligefrem glad for mit kontorarbejde. Hvor dagens kontor var Strandbaren.

Godkendt musik! Ses til corporate i morgen :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Jaa det hårde strabadser med sådan et kuld unger :) hvordan var støj niveauet?
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 943
Tilmeldt: 13. okt 2009, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



UPPER BODY

Billede

A) INCLINE DB. PRESS: Mekanisk dropset (#4 #2 #0) T:20X0 R:120
7, 4, 3 x 26 kg
7, 4, 3 x 23,5 kg
6, 4, 3 x 23,5 kg
6, 4, 4 x 21 kg
6, 4, 3 x 21 kg

B)WIDE GRIP PULLUPS: R:60-120
8 x bw
8 x bw
5 x bw+10 kg
5 x bw+10 kg
5 x bw+20 kg
5 x bw+20 kg
8 x bw+10 kg
8 x bw+10 kg

C) DB. ROWS: R:90
10 x 31 kg
10 x 31 kg
10 x 36 kg
10 x 36 kg

D1) DIPS: R:10
15 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw

D2) EZ-BAR PREACHER CURL: R:60
10 x 27 kg
10 x 27 kg
10 x 27 kg
10 x 27 kg
10 x 27 kg

+ FACEPULLS, EKSTERN ROTATION, DROPSET I ROPE PUSHDOWNS OG CABLE CURLS.

'Ok træning efter endnu en dag i børnehave, i dag var der i modsætning til i går mange mennesker i PG, blandt andet dwellenger (gik hjem da jeg kom :( ) MadPanda, Garik, Ida og Thomas-BB. Vi hørte en masse dejlig Metallica og Disturbed i dag, det var MadPanda ikke tilfreds med. Dagen energi i børnehaven blev i dag brugt bedre end i går, dvs. maks én flyve/svingtur pr. mand. Derdudvoer spillede jeg ingen decideret fodboldkamp, men stod blot på mål og gyngede en hel del senere. I dag kom jeg desuden til det frygtede øjeblik hvor en af ungerne kom hen til mig og sagde at han skulle skide, hvorfor jeg naturligvis måtte følge med ham på toilet, det viste sig heldigvis at han selv kunne klarer løjerne og jeg bare skulle stå og give kommandoer. Win. Børnene vader desuden bare nøgne rundt og ber mig efter få timers kendskab give dem tøj på mm. Lederne/pædagogerne har ikke engang givet mig nogle retningslinjer for dette, hvorfor jeg naturligvis nødig vil rodes ud i, eller beskyldes for noget, så prøver at blive lidt i baggrunden. I dag huskede en af pædagogerne desuden at fortælle mig når jeg havde pause, det var rart, hende pædagogen har desuden kæmpe duske af sort hår under armene, virkelig charmerende.

I dag fik jeg også lov at få tidligt fri torsdag da jeg langt om længe skal til ortopædkirurg med min tå, og så kunne jeg så på min vagtplan at jeg i morgen skal møde 6:30 jeeeeeeeeeeesus christ, heldigvis har jeg fri kl 13:30 weeeeeee.

Udover Simon og Christian som jeg beskrev i går, så mødte jeg desuden en dreng ved navn (Abdullah)Karim som er helt utrolig sød og nuttet. Der er også en rigtig sød indvandre pige ved navn Nina som er væsentlig klogere end de andre og tager sig af flere af dagplejebørnene, hun leger dog ikke rigtig med børnene på hendes egen alder, faktisk så siger hun at hun ingen venner har, jeg har dog fortalt hende at jeg er hendes ven og hun er min ven.

Når men i morgen er LOWER(!!) enten direkte efter arbejde eller efter en lille lur. Nu skal jeg snart spise aftensmad og så skal jeg i seng, lol.



Garik skrev:Det lyder sgu hårdt - bliver ligefrem glad for mit kontorarbejde. Hvor dagens kontor var Strandbaren.

Godkendt musik! Ses til corporate i morgen :wink:

Lol Strandbaren sikke en joke. Du skulle prøve at gynge otte børn i tre timer i træt.

hihihihihi.

RSH87 skrev:Jaa det hårde strabadser med sådan et kuld unger :) hvordan var støj niveauet?

Det var heldigvis knap så hårdt i dag i forhold til i går. Støj er heldigvis begrænset, men nu er jeg også udenfor stort set hele dagen, det er kun når de dumme børn græder, hvilket faktisk sker overraskende sjældent.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LOWER BODY

Billede

SMR, EXTENSIONS MM.

A) BSQ: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

B) SAFETY-BAR SQUAT: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
10 x 47,5 kg
10 x 47,5 kg
10 x 47,5 kg

C) LEG PRESS: Langsom ecc. kontrolleret koncentrisk.
10 x 65 kg + slæde
10 x 65 kg
10 x 65 kg

D) LYING LEG CURL: R:60
10 x 34 kg
10 x 34 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg

+ CALVES!

Hold nu kæft hvor var jeg træt da jeg kom til træning, jeg overvejede også kort forinden at droppe dagens træning. Jeg skulle nemlig som sagt møde 6:30(!!!) i dag og sov fucking elendigt i den i forvejen kort tid jeg havde til at få noget søvn, jeg mødte således op i børnehaven til den besked 'hov du skulle da først møde kl 9 og være her til luk' hende pædagogen der skulle have informeret mig dagen forinden havde nemlig ikke sagt det - hvilket hun dog hårdnakket påstod - og jeg skulle nu således være i børnehaven fra 6:30 til 16:30 i stedet fra 6:30 til 13:30 jesus fucking christ! Dagen fik dog forholdsvis godt, og jeg hygge i en hel del af timerne med en masse søde unge. I morgen skal jeg heldigvis kun være der fra 9-13:30 da jeg har taget fra fordi jeg skal til ortopædkirurg med min tå. Derefter træner jeg UPPER, det bliver formentlig omkring kl 16.

Jeg kan desuden berette om hvor fucking kedelige og minimalt engagerede mange af de andre pædagoger er , de vader bare rundt og holder øje med børnene men gider knap snakke med dem. Jeg er selvfølgelig anderledes <3 I dag snakkede jeg dog lige mere med en der hedder Lars som er cool, kæmpe fuldskæg, ekstremt usoigneret hud og noget eksem på både knæ og albuer, han er dog som sagt cool og vil ligesom mig gerne gøre noget for børnene.

Har i set der snart kommer nogle nye programmer med Morten og Peter, hold nu kæft det bliver godt. Nu skal jeg slappe af og nok snart sove.

Jeg hørte en masse RATM I går da jeg kom hjem, det var dejligt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En historie fra det virkelige liv

Dagens program lød således: Op lige it id nok til at møde i børnehaven kl 9, fri 13:30 for at komme til ortopædkirurg til forundersøgelse kl 14:00, dernæst hjem om spise inden jeg skulle ramme PG til hygge og UPPER body omkring 16:15.

Her er så hvordan dagen forløb: Vågne halvanden time for tidligt fordi min mor vil have at jeg skal kører hende på arbejde da den anden bil åbenbart er i stykker (eller et eller andet..), der kunne jeg godt og kører hende således og skal senere hente hende. Jeg tager hjem og er i alt for god tid, spiser mad og lave ingenting. Kl. 9 i børnehave hygger til kl 13:30 hvor jeg kører mod Prismet hvor jeg skal til undersøgelse med min dybt betændte nedgroede storetå negl som skal undersøger for senere at blive opereret. Jeg sidder således at venter ved kirurgen i 45 minutter og skal nu hente min mor inden længe, men kommer nu endelig ind hvor kirurgen kigger på min tå 2 sek og derefter siger at jeg skal ligge mig på briksen og siger "så klarere vi lige det" jeg spørg undrende "hvad? skal jeg ikke først opereres en anden dag" hvortil han svarer "nej, det klarer vi lige på fem minutter" og finder en kæmpe sprøjte frem. Jeg er fuldstændig chokeret og begyndt at ryste, få koldsved og jeg ved sgu ikke hvad, først og fremmest fordi jeg er chokeret over at skulle opereres hvilket jeg slet ikke hvad forvente og dernæst bange fordi jeg HADER sprøjter og nåle for den sags skyld. Han lokalbedøver og venter knap et minut for så at begynde operationen, det gør fucking nas og han siger det er pga den imponerende mængde betændelse som ham flere gange komplimentere. Så er det slut og jeg er stadig rystet og spørg om jeg kan kører hjem og om jeg kan tage på arbejde i morgen, det påstå han jeg godt kan. Så tog jeg ud og hentede min mor med min ømme tå. Dagens træning er dog droppet og jeg agter t ligge med foden oppe resten af dagen, og i morgen skal jeg møde 6:30(!!!!) og holde OL med børnehaven, det ved jeg sgu ikke lige hvor vidt jeg kan deltage i. Og så håber jeg på at kunne træner UPPER i morgen eftermiddag.

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Den kanelsnegl jeg havde medbragt ville med garanti ha' gjort godt for din tå. Omvendt var en dobbelt jumbosnegl til undertegnet også udmærket.

God bedring, brah!
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MadPanda skrev:Den kanelsnegl jeg havde medbragt ville med garanti ha' gjort godt for din tå. Omvendt var en dobbelt jumbosnegl til undertegnet også udmærket.

God bedring, brah!

Du smed den vel ud? Har sjældent hørt tude så meget over, at skulle spise to kager selv :D
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Der er altid spændende - og lidt uhyggeligt - at blive impuls-opereret. Oplevede det samme da jeg fik tjekket pikken engang (nej, ikke ham, men min egen dolk). Hudlægen kiggede og sagde "jeg skal lige have en prøve", hvorefter han lokalbedøvede og skar en lille luns - bum to sting og ar på min stakkels glans :cry:

PS. RATM holder fra nu af til uendeligt.
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 304 gæster