- har kigget alle de andre igennem, men kunne godt bruge lidt mere
.Jeg skal arbejde i et år, og tænkte at det ville være bedst at købe disse ting nu end når jeg begynder at studere
+ så kan jeg få mere glæde af det.Jeg søger et bælte til squat og død, og et par sko til squat, og diverse andre øvelser. Jeg vil måske konkurrere i fremtiden, hvem ved.

Jeg føler ikke for at give 1000 kr for et wallanders bælte, men søger mere noget nede i 500 kr afdelingen. Helst et bælte som skal vare resten/det meste? af træningskarrieren. Jeg er især i tvivl om 13mm eller 10mm bælte (tror jeg hælder mest til 10mm?) og om det skal være med lever lukning eller normalt bælte lukning. Så hvis nogen har noget at sige, eller bælter som i ville anbefale så sig meget gerne til

Jeg søger også et par sko. Har læst mig til at adipower og romaleos 2 skulle være de bedste på markedet. Er de pengene værd i forhold til power perfect 2?. Hvad ville i vælge og evt. et site i ville købe dem fra?
Derudover kunne det være fedt hvis det var et site hvor jeg kunne købe begge ting for at spare lidt på transport?

Tak for tiden btw.