Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1283
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1280

Følg bodybuilding.dk på

Stykeløft bælte og sko

Udskriv emne

Træning for styrke og eksplosivitet

Tilbage til Styrketræning

Endnu en tråd med det :P - har kigget alle de andre igennem, men kunne godt bruge lidt mere :P.

Jeg skal arbejde i et år, og tænkte at det ville være bedst at købe disse ting nu end når jeg begynder at studere :) + så kan jeg få mere glæde af det.
Jeg søger et bælte til squat og død, og et par sko til squat, og diverse andre øvelser. Jeg vil måske konkurrere i fremtiden, hvem ved. :)

Jeg føler ikke for at give 1000 kr for et wallanders bælte, men søger mere noget nede i 500 kr afdelingen. Helst et bælte som skal vare resten/det meste? af træningskarrieren. Jeg er især i tvivl om 13mm eller 10mm bælte (tror jeg hælder mest til 10mm?) og om det skal være med lever lukning eller normalt bælte lukning. Så hvis nogen har noget at sige, eller bælter som i ville anbefale så sig meget gerne til :)

Jeg søger også et par sko. Har læst mig til at adipower og romaleos 2 skulle være de bedste på markedet. Er de pengene værd i forhold til power perfect 2?. Hvad ville i vælge og evt. et site i ville købe dem fra?

Derudover kunne det være fedt hvis det var et site hvor jeg kunne købe begge ting for at spare lidt på transport? :)

Tak for tiden btw. :)
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvor bor du og hvor stor er du over maven ?

Reputation point: 45

Styrkeliste
- Bænkpres: -1.00
- Squat: -2.00
- Dødløft: -1.00

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har aldrig brugt andet end et lever-belt. Det bælte du ser på billedet kan fås for 55 euro ved en forhandler, som jeg ikke ved om man må linke til herinde. Det har jeg gjort alligevel!

Billede

Jeg forstår ikke hvorfor du vil skyde over tusinde kroner af på et par sko, som holder 2-3 år, men ikke ofre det sidste på et kvalitetsbælte, som kan holde din styrkeløfterkarriere ud?

sko til squat, og diverse andre øvelser kan du finde på DENNE SIDE
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 175.00
- Squat: 272.50
- Dødløft: 280.00

ficus4p skrev:Hvor bor du og hvor stor er du over maven ?

Horsens og er meget lille. Skal bruge small ihvertfald, lige pt. kun 63kg fordelt på 176cm.
Brugeravatar

Styrkeliste

DannyP skrev:Jeg har aldrig brugt andet end et lever-belt. Det bælte du ser på billedet kan fås for 55 euro ved en forhandler, som jeg ikke ved om man må linke til herinde. Det har jeg gjort alligevel!

Jeg forstår ikke hvorfor du vil skyde over tusinde kroner af på et par sko, som holder 2-3 år, men ikke ofre det sidste på et kvalitetsbælte, som kan holde din styrkeløfterkarriere ud?

sko til squat, og diverse andre øvelser kan du finde på DENNE SIDE

Efter hvad jeg havde læst kan skoene godt holde til meget mere end 2-3 år og et bælte i 500-600kr prisklassen sagtens kan holde sig lige så lang tid? :O

EDIT:
Btw. har set nogle videoer med folk som også har billigere sko på som f.eks. Do-Win. Er de også gode nok til formålet for det er jo trods alt også halv pris :).. men går udfra de også holder halvt så lang tid som de andre? :O
Sidst rettet af MadzP92 26. aug 2013, 19:50, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg hænger lige på her :)
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Aalborg

MadzP92 skrev:

Horsens og er meget lille. Skal bruge small ihvertfald, lige pt. kun 63kg fordelt på 176cm.

oh så kan jeg ikke hjælpe, havde eller et bælte du gerne måtte få meen du skal nok lige tage 40 kg på først =)

Styrkeliste

ficus4p skrev:
MadzP92 skrev:

oh så kan jeg ikke hjælpe, havde eller et bælte du gerne måtte få meen du skal nok lige tage 40 kg på først =)

Ah DAMN!. :). Men ellers mange tak skal du ihvertfald ha!
Brugeravatar

Styrkeliste

MadzP92 skrev:Efter hvad jeg havde læst kan skoene godt holde til meget mere end 2-3 år og et bælte i 500-600kr prisklassen sagtens kan holde sig lige så lang tid? :O

Det kan også være skoene holder længere... Folk har det bare med at tro, at det kun handler om at have den rigtige Adidas squatsko... ](*,)

Du kan mene om bæltet hvad du vil. Jeg har selv haft et billigt lever belt, hvor spændet gik i stykker og selve læderet var dårlig kvalitet. Og jeg er ikke den eneste!
Titan har lifetime warranty alle deres lever belts => KLIK
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 175.00
- Squat: 272.50
- Dødløft: 280.00

DannyP skrev:
MadzP92 skrev:Efter hvad jeg havde læst kan skoene godt holde til meget mere end 2-3 år og et bælte i 500-600kr prisklassen sagtens kan holde sig lige så lang tid? :O

Det kan også være skoene holder længere... Folk har det bare med at tro, at det kun handler om at have den rigtige Adidas squatsko... ](*,)

Du kan mene om bæltet hvad du vil. Jeg har selv haft et billigt lever belt, hvor spændet gik i stykker og selve læderet var dårlig kvalitet. Og jeg er ikke den eneste!

giver lige linket til den danske forhandler, kan hentes i Albertslund

http://www.titandenmark.dk/

Styrkeliste

DannyP skrev:

Ja undskyld hvis det er det du tror om mig :). Har intet tidspunkt nævnt at jeg bare skal have den rigtige adidas sko :O?. Hvis et par Do-Win er fine kan jeg fint købe dem hvis nogen synes det er bedre, men jeg vil nu hellere købe et par som er lidt bedre og holder nogle år mere for det mere. Men synes du da do-win eller mirunz eller hvad de hedder er gode, også i forhold til pris osv osv?.

EDIT: tror i da at http://www.titandenmark.dk/lever_belt-p-1.html er godt og kan holde osv?. og søger gerne råd fra lidt flere mht. lever vs belt buckle :), og sko self :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Do Win laver også nogle gode squatsko, især hvis man har lidt brede fødder. :)
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Bnaz skrev:Do Win laver også nogle gode squatsko, især hvis man har lidt brede fødder. :)

Ja den er så lidt svær. Ved ikke om jeg har brede fødder :). Men tusind tak, har bare læst at do-win rigtig let går i stykker ude ved enden. Er det noget du kender til? :)
Brugeravatar

Styrkeliste

MadzP92 skrev:
DannyP skrev:

Ja undskyld hvis det er det du tror om mig :). Har intet tidspunkt nævnt at jeg bare skal have den rigtige adidas sko :O?. Hvis et par Do-Win er fine kan jeg fint købe dem hvis nogen synes det er bedre, men jeg vil nu hellere købe et par som er lidt bedre og holder nogle år mere for det mere. Men synes du da do-win eller mirunz eller hvad de hedder er gode, også i forhold til pris osv osv?.

EDIT: tror i da at http://www.titandenmark.dk/lever_belt-p-1.html er godt og kan holde osv?. og søger gerne råd fra lidt flere mht. lever vs belt buckle :), og sko self :D

jeg bruger selv det bælte og du går i stykker før det gør men behandl det pænt og spændet kan skiftes.

Styrkeliste

DannyP skrev:Du kan mene om bæltet hvad du vil. Jeg har selv haft et billigt lever belt, hvor spændet gik i stykker og selve læderet var dårlig kvalitet. Og jeg er ikke den eneste!

Jeg har et bælte fra Wahlander med det tilhørende Toro spænde. Spændet flækkede efter et års tid. Men ja, selve bæltet er suverænt.

Det er dog også værd at bemærke at mine Adidas IronWorks III efter 3,5 år begyndte at flække en smule der hvor skoen bøjer i snuden når man går... men det er dog ikke noget der gør noget.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Johannes skrev:
DannyP skrev:Du kan mene om bæltet hvad du vil. Jeg har selv haft et billigt lever belt, hvor spændet gik i stykker og selve læderet var dårlig kvalitet. Og jeg er ikke den eneste!

Jeg har et bælte fra Wahlander med det tilhørende Toro spænde. Spændet flækkede efter et års tid. Men ja, selve bæltet er suverænt.

Det er dog også værd at bemærke at mine Adidas IronWorks III efter 3,5 år begyndte at flække en smule der hvor skoen bøjer i snuden når man går... men det er dog ikke noget der gør noget.

Haaaa... Johannes, der er da ikke noget spænde, der kan holde til en stærk mand som dig :D

Husk, når nu du skal have nye dragter (METAL), så skal du købe dem hos mig.. - så giver jeg dig også gerne et godt tilbud på nogle nye futter.. Har selv haft Ironworks, og ærgre mig over at de ikke holdt.. dem var der sgu kilo i... :lol:

Tulle
Vægtløftningspioner, løft tungt og hurtigt.. medlem af klub100.. næste mål VM 2014 for veteraner!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nørresundby

Træner her: Motionskælderen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.00
- Squat: 252.50
- Dødløft: 240.00

Logbog: Ingen logbog

MadzP92 skrev:
Bnaz skrev:Do Win laver også nogle gode squatsko, især hvis man har lidt brede fødder. :)

Ja den er så lidt svær. Ved ikke om jeg har brede fødder :). Men tusind tak, har bare læst at do-win rigtig let går i stykker ude ved enden. Er det noget du kender til? :)

Nej, det er ikke noget jeg kender til, for mine har holdt rigtig fint indtil videre. :)
Find en makker med et par adidas og prøv dem, de er noget smallere. Føler du din fod bliver klemt ind i en skidt position bør du nok overveje en anden sko.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Tilbage til Styrketræning