Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65682 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1254
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1252

Følg bodybuilding.dk på

I DO NOT FEAR DEATH, BUT THE INADEQUATE LIFE!

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Kost og restitution er i øvrigt overvurderet.. kroppen kan meget mere end man tror .. hård træning er vejen frem !
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nu spørger jeg lidt halvstiv og perverst, hvordan kigger i på hinanden efter sådan en omgang? Man kan så vidt jeg kan se ikke lige undgå hinanden i LEEEE GGGAAAIIIMMMMM, kigger i ondt på hinanden eller er der er internet/real life barrierer, som alle respekterer?
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 7867
Tilmeldt: 4. maj 2009, 19:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



De slås til døden.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 123
Tilmeldt: 6. jan 2013, 13:21
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



HeltVildtSmuk skrev:De slås til døden.


Ja eller ser på hvem der bruger flest penge!
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Man må lalle meget rundt, hvis man whiner over et sæt tæt på failure.

Henvendt til dem, som føler sig ramt.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar
 
Reputation point: 315
 
Indlæg: 5972
Tilmeldt: 31. jul 2008, 22:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg vil lade Ratz og hans larmende numse få det sidste ord. Medmindre nogen har et ustyrligt behov for at kommentere sagen yderligere.

Nu skal det igen handle om træning. Det er jo det, I er her for (formoder jeg).

For første gang trænede jeg corporate time i dag. Årsagen hertil var, at jeg havde neurologi forelæsning til kl. 18. Det var nu ikke så kedeligt, som det lyder.
Grundet den sene skoledag, gjorde jeg dog noget dumt, som skulle vise sig at blive fatalt ift. dagens rep-out. Som en panikløsning smuttede jeg i Fakta ved 15-tiden inden forelæsning, hvor jeg købte Wasa müslibarer, rittersport og kakao, som jeg ville carbe op med. Hvorfor jeg ikke bare købte den sukkerfri yoghurt og nogle bananer, som jeg ellers plejer, ved jeg ikke. Idioti når det er bedst.
Jeg havde nemlig spist min medbragte frokost tidligere, og kantinen lukker allerede ved 14.30-tiden. Sådan nogle bøgser altså.

Cyklus 3, Uge 2 - Dødløft (3,3,3+)

3 / 130 kg
3 / 150 kg
8 / 170 kg PR (1 rep)
3, 3, 3, 3, 3 / 120 kg

+ support (Pulldown, Cable row, Meadows row, Back extension, Leg curl, Calf raise, Per curl)



Jeg ville virkelig gerne have givet Jer en 10'er - især dig Alex <3 - men det gik bare ikke, som jeg havde håbet i dag.
Opvarmningssættene føltes fine og med god fart på 150 kg. 3 reps inde i min rep-out, begynder de føromtalte müslibarer og rittersporten dog at kravle tilbage op i munden. Det gjorde det mildest talt svært at få et ordentligt opspænd, og som følge heraf var jeg ikke særlig motiveret for at fortsætte, da jeg nåede 8 reps.
Når det føles som om rygsøjlen er på vej ud gennem røven, og ens seneste måltid er på vej ud den anden vej, mister man lidt lysten til at fortsætte kampen mod 170 kg jern.
Heldigvis ser det ikke så grælt (jysk slang I believe?) ud, som det føltes. Bertel gav også et par pointers ift. mit opspænd efterfølgende. Vi talte også om, at jeg står for længe med stangen i toppen. Dertil vil jeg godt sige, at det efter 4. eller 5. rep - hvor jeg står ekstra længe med den - skyldtes, at jeg lige skulle sluge noget ørl. Så deeet.

Hvis jeg kan få en 5'er med 180 kg næste uge, er jeg dog overordnet set tilfreds med dødløften i 3. Cyklus. Så det er målet.
Det er måske en anelse offensivt, taget i betragtning jeg aldrig har formået at få 180 kg op før, men det' ligemeget.

I får lige et enkelt billede fra dagens træning. Jeg har flere, men orker ikke rigtig at uploade dem i aften, så dem får I i morgen.
Billedet er af en sjælden gæst i mine jævnlige "billedreportager"...

Billede

På fredag skal jeg være helt vildt fuld sammen med Marconan, Saltefanden, Mitchel, Jesster og Bøgse Magnus. Muligvis også Løren <3 !
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pisse lækkert løftet, ven. Jeg er ked af at jeg ikke blev og så dit rep-out, men jeg var ved at falde om af træthed. Jeg nåede heldigvis hjem OG at spise, inden det skete.

Jeg håber at vi ses i morgen <3
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Magnus, du skal holde op med at være på bodybuilding.dk klokken 6:14. Få dog noget søvn, menneske.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det bliver en hurtig logsning af dagens træning, da jeg har investeret i Rome Total War 2, som jeg hurtigst muligt skal igang med!
#nomorelifting #gaming4ever!

Cyklus 3, Uge 2 - Push press (3,3,3+)

3 / 50 kg
3 / 55 kg
11 / 60 kg PR (2 reps)
10, 10, 10, 10, 10 / 40 kg

+ support (take a guess)



Skulderen er stadig lidt homoseksuel, men det påvirkede heldigvis ikke dagens push press. Dog var den ikke vanvittig begejstret for bænkpres, men der blev kørt langsom exc og bottom paused. Den fik det også bedre af Klokov presses og en masse prehab.
Nu får den lige lidt hvile, så ser vi, hvordan den har det til bænkpressen en af de kommende dage.

Jessman komplimenterede min røv i dag. Det ledte til dette billede, hvor Marconan og jeg har en lille glute battle. Desværre er han på krudt, så jeg bliver dwarfet rimelig meget.

Billede

Her et billede fra i går, hvor Marconan og T-prol fortæller hinanden, at Jessman ikke har ret i, at Nettos koldskål med tykmælk og jordbær kan kurere Lærlings rygproblemer.
Derimod kan Nettos koldskål med æg og uden tilsat sukker kurere langt værre ting - fx homoseksualitet.

Billede

Nu må I huske at tage ind og se filmen JOBS. Den skildrer meget godt, hvordan mit liv ville have været, hvis ikke Moses i sin tid havde bedt mig hjælpe ham med bandekrigen.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Godt med fremgang i OH styrken også - OH press er også mega machoseksuelt - langt mere end bænkpres tbh, se blot her:



(Og det er kun pga. hans outfit jeg ikke linker til Klokov i stedet)

I din push press tror jeg godt du må ligge den mere ala et front squat - så stangen hviler på skuldrene og du ikke holder den oppe i armene. Så vil jeg mene du kan bruge mere vægt :)

(Lige et lille tip; skulderen kan let blive voldtaget af Klokov / SG BHN Press, hvis du laver langsom excentrisk).
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 1. jul 2008, 21:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Altså, den skal ligge over skuldrene, og så albuerne ned som du kan.

F.eks. http://www.t-nation.com/free_online_art ... cd01.hydra

Der er lidt forskellige takes, inde på catalystathletics.com har de albuerne højere oppe f.eks..
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 1. jul 2008, 21:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Gode løft og gode billeder! :thumpup:

Du skal ikke være ked af at blive dwarfet af Marconian, jeg kan umiddelbart ikke komme i tanke om nogen som ikke ville se lille ud ved siden af ham, hvad understellet angår. Jeg ville nu mene at dine glutes og lår holder ganske god standard :strong:
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Die Doktorin skrev:Gode løft og gode billeder! :thumpup:

Du skal ikke være ked af at blive dwarfet af Marconian, jeg kan umiddelbart ikke komme i tanke om nogen som ikke ville se lille ud ved siden af ham, hvad understellet angår. Jeg ville nu mene at dine glutes og lår holder ganske god standard :strong:


Daniel Hovelsø
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Thanks. OH Press er mega macho, indeed!
Tak for tippet - jeg afprøver det lige næste gang. Det vil vel gøre det noget nemmere at få kraften fra benene op gennem kroppen og ud i stangen via brystet.

Jeg går ud fra, du mener voldtage på den dårlige måde. Men ja, det tænkte jeg også. Ville dog lige afprøve, om den gav nogle gener. Kørte derfor et par meget lette, kontrollerede sæt, og den (skulderen) føltes heldigvis kun bedre efterfølgende, så jeg har forhåbentlig ikke gjort noget værre. :)
Nu får den is og kærlighed.

Thanks Doctor. :)
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja, voldtaget som på den dårlige måde. Det er trods alt en noget yderlig position. Især ved Klokov, men også i normal BHN, dropper jeg den det sidste stykke.

Men jeg vil ikke undvære BHN variationer nu, de har virkelig gjort min skulder bedre. Jeg skal bare huske at have teknikken i højsædet.
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 1. jul 2008, 21:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pres bag nakken <3

I får lige en hurtig logsning af dagens træning, så jeg kan komme tilbage til arbejdet med at overtage verdensherredømmet.

Cyklus 3, Uge 3 - Squat (5,3,1+)

5 / 95 kg
3 / 115 kg
4 / 125 kg PR (4 reps)
5, 5, 5, 5, 5 / 90 kg
5, 5, 5, 5, 5 / 60 kg (5 sek. pause i bunden)

+ support (Cable row, Yates row, Pull- / Chin-up)



I kan sikkert regne ud, jeg gerne ville have haft 5'eren med, men det var der tilsyneladende ikke til i dag. 3. rep var noget snot, men så fik jeg reddet den nogenlunde på 4. rep. Jeg troede derfor også virkelig på den, da det jo næsten er mit "trademark", at jeg altid lige kan pumpe en ekstra (eller 5) rep ud, når det ser allermest tungt og umuligt ud.
Min styrkekurve er en mærkelig størrelse. Mit sticking point er tydeligvis omkring 115-120. Det hænger nok sammen med, jeg er angst for stangen. Nu hvor jeg har været over 120 kg, håber jeg dog, at jeg kan få et mere afslappet forhold til både 115 og 120 kg. Det kunne være rart.
Folk, der tager sig tid til at læse alt mit vrøvl, vil nok kunne huske, hvor skuffet jeg var over de 6 x 120 kg i 2. cyklus. Det ville jeg formentlig også have været i dag, hvis det som sagt ikke var fordi, jeg havde nedtonet forventningerne (in before the drama) til squatten. Så sent som i går var min ryg så domset, at en stille og rolig støvsugning gav invaliderende pump i erector. Det var bedre i dag, men ryggen var stadig træt efter dødsløften.
Det nytter heller ikke noget at gå og bruge energi på at være skuffet. I went for it, but I failed. Sometimes life's just a bitch.

Men jeg skal tydeligvis til at støvsuge noget mere, da jeg slet ikke er konditioneret til det.

Det her klip får mig til at tænke tilbage på Søren Sheiko. Min gamle ven.


Og med det vil jeg forlade Jer for denne gang.
I morgen røres der igen i suppen, inden jeg skal ud og suge helt åndsvagt med blandt andre Bøgse Mitchel.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er godt, når Andreas minder dig om at holde spændet på alle dine reps. Det kunne jo være, at du glemte det.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag bænkpressede jeg. Lækkert hva' ?

I morgen logger jeg den.

Nu safter jeg med saltefanden!
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Meget kunne skrives om denne weekend, der på alle punkter har været fab. Det ville dog kræve mere energi/tid, end jeg lige pt. er i besiddelse af, så I må nøjes med at få de 2 træninger, jeg skylder.
Dog skal der alligevel lige falde en kommentar om Marks netop overståede debutantstævne, hvor han udraderede det øvrige felt - bl.a. med 2 danmarksrekorder i roning. Det fejrede vi her til aften med burger og pizza på Leifs. Jeg selv har siden da været nede med tyndskid, men det kan også skyldes de abrikoser, jeg spiste til træning.
Forinden burger og tyndskid havde Mark og Troels været prime motivators til den dødløft rep-out, I nu skal se. Og hvilke motivators <3.

6. September - Cyklus 3, Uge 3 - Bænkpres (5,3,1+)

5 / 75 kg
3 / 85 kg
4 / 95 kg PR (3 reps)

+ support (chest/delts/guns)

Ikke nogen vanvittig god omgang, men godkendt.
Min homoseksuelle skulder opførte sig umiddelbart fint, men den var noget fraværende. Der var ikke meget hjælp at hente fra den, så det blev et lidt skævt pres, som også kostede nogle kræfter. Klee morede sig efterfølgende også over, hvor grim teknikken var. Dog først efter jeg selv havde moret mig over det.

8. September - Cyklus 3, Uge 3 - Dødløft (5,3,1+)

3 / 140 kg
3 / 160 kg
5 / 180 kg PR (5 reps)

+ support (back/hams)

Ja, glemte lige 2 reps i det første opvarmningssæt. Jeg kogede rundt.
Efterfølgende var min erector så pumped, at jeg måtte stoppe efter 2 back-off sæt.



Min ryg er en dieselmotor. Bundtrækket er ikke vanvittigt imponerende, men når først den får lidt omdrejninger, trækker den som pisket!
De 180 kg har været meget intimiderende indtil nu. 3 gange før har jeg forsøgt at få dem op - uden held.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens logning er af en falsk træning. Den har aldrig fundet sted. I tror måske, I om lidt ser en video af en virkelig dårlig rep-out, men det gør I slet ikke.

Cyklus 3, Uge 3 - Push press (5,3,1+)

5 / 45 kg
3 / 55 kg
4 / 65 kg



Husk det nu. Dagens træning har aldrig fundet sted.

#slapafnogetlortaltså
#altgikgaltidag
#jeghaderwendler
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er overbevist om, at det skyldes valget af bastard skiver. Det står et eller andet sted i The Law of Hoisting, at man altid skal forsøge at bruge så store skiver som muligt.

Glimrende døøjløft i øvrigt! Jeg er en smule misundelig tbh.
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 1. jul 2008, 21:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvis vi lige kort skal lade som om, dagens træning rent faktisk fandt sted, så vil jeg gerne give dig ret. Jeg gjorde mig også mange tanker om de små, homoseksuelle skiver.
Dog var det alligevel mit mindste problem i dag, desværre.

Og tak! Jeg er også ved at være godt tilfreds med den. Farten på min første rep tegner lovende ift. et dødsløft på 190-200 kg inden årsskiftet. Dog tænker jeg at bruge mix greb til dette, da jeg seriøst hader at starte min dødløft i bunden med straps.
Noget, der dog hjalp lidt på humøret i dag, var, at Bertel mente, jeg var en god dødløfter, og sagtens kunne gå hen og blive helt stærk en dag. Så voksede min penis.

Nu jeg alligevel er her, kan jeg også fortælle, at 3. Cyklus nu er overstået. Egentlig ville jeg jo springe deloaden over, men må nok sande, at 3. Cyklus alligevel har budt på nogle tunge løft og kroppen føles træt. Jeg tager derfor en mellemting med off i morgen, deload onsdag og torsdag, off fredag og så er jeg ON igen med 4. Cyklus på lørdag.



Siden dette klip blev optaget, er Glenn aka Moses dog flyttet til Norge, og jeg er nu endelig blevet præsident. Så kan han lære det, den klamme jøde. Jeg har aldrig kunnet lide ham. Især ikke efter han optog Cliff aka Amir som prospect i klubben. Sjældent har en brun muskel haft så dårlig musiksmag.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hahahaha. Hold kæft det er sjovt.
"If you want to look somewhat like The Situation, which is gonna be pretty hard, you need to get that protein in your diet."
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3233
Tilmeldt: 7. jun 2007, 12:18
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækkert med en fire på 125 i squatten, JOBS.
Generelt levere du nogle lækre løft, og mindst lige så lækre fortællinger.
Jeg nyder det hele, ja jeg gør fandeme.
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt


IG:
https://www.instagram.com/glutesngluten/
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3388
Tilmeldt: 15. aug 2010, 00:49
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Tak Rookie, du har også rigtig god fremgang for tiden - det må være kombinationen af sødmælk og squat! :)

Til loggen kan jeg oplyse, at tyndskiden peakede i går aftes, efter jeg kom hjem, men som man siger - the night is darkest just before dawn. Det har derfor været en rolig dag, hvor jeg har lavet meget lidt. Eller, jeg har da overtaget det meste af mellemøsten og fået opbygget et ret så awesome egyptisk imperium, men ellers er tiden bare gået med at restituere på sofaen og spise havregrød.
Her til aften måtte jeg dog lige en tur i Netto for at handle. Her var jeg så heldig at støde på en gammel veninde fra gymnasiet. Hende ville jeg gerne være Magnus utro med (hvis du ringer grædende til mig igen, Magnus, tager jeg den ikke). Jeg forlængede da også min indkøbstur for at gå og sludre med hende, og lurede upassende meget på hendes glutes, da hun skulle række ind efter mælken og ned efter de diabetes fremmende morgenmadsprodukter.
Man skulle næsten tro, jeg var skingrende heteroseksuel.

Nå, men udover det, så har jeg også gjort en awesome investering. Der er tale om et spektakulært træningsoutfit - et komplet sæt så at sige. Jeg vil dog ikke afsløre for meget, og da det skal sendes fra hhv. Sydkorea og England, må I væbne jer med tålmodighed. Hvis jeg skal afsløre lidt, så er outfittet "designet" ud fra, at det skal passe med mine røde adiPower (verdens flotteste VL-sko, som I nok ved).
Når jeg engang får det hjem, bliver alle mine outfits fremadrettet også tilpasset dette farvetema. Det betyder, at mine mange homoseksuelle tights bliver lagt på hylden, men de er efterhånden også sprækket i skridtet allesammen. Billigt lort altså.

Hvis I synes, det lyder lettere vanvittigt, er jeg tilbøjelig til at give Jer ret, men jeg har heller aldrig påstået, at jeg var helt normal. Det kan heller ikke være ønskværdigt at være normal, men en mellemting kunne måske gøre det, Per.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har også lige bestilt lidt nyt til træningsgarderoben. Noget af det matcher også ganske fint mine Adipower.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Da jeg er aseksuel, forstår jeg godt at du bliver nødt til at få stillet "sulten" i Netto. Det er OK, Per.

Næste gang jeg ringer skal jeg nok prøve at lade være med at græde. Det er også bare fordi at jeg savner dit samvær. Kys kys.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Glæder mig til at se dit ny træningsoutfit!!

Og så håber jeg at maven har det lidt bedre i dag :)
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du er sgu sød Doktor - der er også noget at glæde sig til!
Marconan og Barbellz så det i dag. De var lamslåede!

Og tak. Maven er egentlig ved godt mod, men det er som om, at der en konflikt mellem maven og tarmen. A delicate situation. Det bliver kun værre, hvis jeg får laktose, som den i forvejen er lidt sart omkring.. #poopexplosion #alldayeveryday.

Har I ellers haft en god dag, venner?
Det har I sikkert. Jeg har også haft en fantastisk dag. I morgen tegner også til at blive en god dag. Og fredag. Gode dage i vente!
I dag deloadede jeg overkroppen, omend volumen og intensiteten ikke var i nærheden af deload. Sådan er der så meget.
I morgen deloader jeg underkroppen engang midt på eftermiddagen. Om lidt skal jeg afsted mod Halifax og mødes med et par klassekammerater, da vi har en burger-aftale. Magnus skal sikkert spise smørstegt kylling med Jeppe, de bøgser.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu når du kører Wendler, overvejer du at tilføje nogle af de principper han er kommet i sin nye bog - for en mere bb inspireret tilgang?
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 6. maj 2011, 11:06
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 186 gæster