Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65769 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049596 indlæg i 100423 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 988
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 984

Følg bodybuilding.dk på

Into the swoleness and beyond

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Efter en grundig overvejelse, valgte jeg at træne ryg i dag for at give stylterne en smule mere hvile, inden de kommer i aktion igen. Det gør de så i morgen i stedet. Det var en fremragende træning, hvor de første to øvelser blev kørt i selskab af JBTN(Jeppe), der smedede den igennem. Der var også Gulkasket, der simpelthen var umenneskelig pormed(jep, han har kæmpe traps), hvorfor jeg samtidig bad ham om at ælte mig efter endt træning, hvilket han gjorde fremragende! Lærling smede den også fuldstændig som han plejer; lækkert!

Jeg fik også lige snuppet to billeder i dagen meget elendig lys, men her kommer de, bare lige for at sætte gang i tingene :D

Chef-ryg.jpg


Front1.jpg


Træningen i dag!

CS BB row B2B

1 x 20 @ 60
4 x 12 @ 80
3 x 12 @ 70
1 x 10 @ 80 --> 1 x 6 @ 70 --> 1 x 6 @ 70 --> 1 x 10 @ 60

Hammer grip pullups B2B

8 x 6-10 @ bw

DB rows

2 x 12 @ 61
2 x 10 @ 61
1 x 15 @ 51

CG pulldown

5 x 10 @ 70-60

ss.

Hypers

4 x 15 @ bw

Yates rows

5 x 15 @ 70

Done for the day. Så hjem til Gul kasket for at blive æltet igennem, hvorefter turen gik hjem til Henriks familien feat. Makker og Mogens, hvor vi så lidt bold. Det var ren hygge og god mad, som næsten stod klar da jeg dukkede op! Luksus søndag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så ryger der lige en lækker bentræning ind i loggen her til aften. TG var fyldt med en masse bros, som bodybuiildede sig ihjel. Lækker atmosfære i dag! Saltefanden squattede, Ozzy squattede, BigDix squattede, Hummel squattede, ligesom jeg selv squattede - ikke dumt. Makker trænede sin snart helt knas tørre krop, som jeg selvfølgelig kærtegnede mens vi var i bad. Lærlingen smede den selvfølgelig også helt vanvittigt. Jeg havde en standard dag på arbejdet i dag, men energien til træningen var egentlig ok, hvorfor jeg besluttede mig for at lave en lidt tungere highrep end, hvad jeg havde regnet med, inden jeg mødte op i TG. Det gik jo egentlig fint nok, og jeg tror at der sagtens havde været til nogle flere på både de tunge og highrep sættene. Jeg synes egentlig, at mit overskud til træning bliver større og større. Jeg spiser også lidt mere, men det bliver jeg jo nødt til, hvis jeg skal lege med de store drenge på et tidspunkt :D

Edit: Jeg glemte helt at nævne, at Copah så uhyrlig swole ud i dag. Han bodybuildede også skuldre og arme!
Træningen i dag!

Squatsnizzel

1 x 12 @ 60
1 x 10 @ 60
1 x 8 @ 90
1 x 3 @ 120
1 x 3 @ 130
1 x 3 @ 140
1 x 3 @ 150
1 x 3 @ 155
1 x 12 @ 140

RDL

1 x 12 @ 70
5 x 8 @ 115

Ben pres

5 x 15 @ 220 - ikke voldsomme pauser

Leg curls

3 x 15 @ 35

ss.

Leg ext

3 x 12-15 @ 85

Calf raises

6 x 12-18 @ 16 plader

ss.

Hypers

3 x 15 @ +10

ss.

Abs on maks decline

3 x 15 @ bw

Done for the day, men ikke før jeg havde taget et langt sensuelt bad med både Makker og Saltemand! Nu har jeg meget trætte ben og jeg skal snart i seng. Corporate life =D>
Sidst rettet af T-pain 23. sep 2013, 22:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Strong squat is strong.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



salt skrev:Strong squat is strong.


Der er intet andet at sige end: You too, bro!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kapow. Store ben in the making. Er dine hypers egentlig hypers - eller er det back raises eller back extensions? :)
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 1. jul 2008, 21:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



R.L. skrev:Kapow. Store ben in the making. Er dine hypers egentlig hypers - eller er det back raises eller back extensions? :)


Thx! Jep, det er forhåbenlig det der sker!

De bliver i hvert fald lavet på en approved hyper extensions bænk/stativ(kald det hvad man vil), så jeg skulle mene, at de var ægte :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



T-pain skrev: Jeg spiser også lidt mere, men det bliver jeg jo nødt til, hvis jeg skal lege med de store drenge på et tidspunkt

Kan du konkretisere dette yderligere ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 388
 
Indlæg: 709
Tilmeldt: 25. aug 2013, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kaptain skrev:
T-pain skrev: Jeg spiser også lidt mere, men det bliver jeg jo nødt til, hvis jeg skal lege med de store drenge på et tidspunkt

Kan du konkretisere dette yderligere ?


Det kan jeg da, men hvad præcis er det du vil have udpenslet? Er det kosten, den større mængde mad eller, hvilke store drenge det er jeg skal lege med :D

Jeg ligge på 4500-5000 kcal om dagen i en lækker og varieret kost :) (regner ikke med det var dette du ville have konkretiseret). De store drenge, som jeg hentyder til, er egentlig til mine CBB planer i fremtiden. Det kunne også godt være, jeg holder mig til AF, men nu må vi se, hvordan træningen og kosten kommer til at gå det næste års tid.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



T-pain skrev:
R.L. skrev:Kapow. Store ben in the making. Er dine hypers egentlig hypers - eller er det back raises eller back extensions? :)


Thx! Jep, det er forhåbenlig det der sker!

De bliver i hvert fald lavet på en approved hyper extensions bænk/stativ(kald det hvad man vil), så jeg skulle mene, at de var ægte :D


Fair fair - går ud fra, at du ikke har fleksion og ekstension af rygsøjlen så :) Det er måske også smart med din historie in mente.

By teh waii - Du ser bred ud længere oppe! Og armene ser gode ud as well - resten af lidt svært at se :) Du skal dog have en mere prollet trøje. Ellers bliver du aldrig stor - general knowledge.
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 1. jul 2008, 21:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



T-pain skrev:
Kaptain skrev:
T-pain skrev: Jeg spiser også lidt mere, men det bliver jeg jo nødt til, hvis jeg skal lege med de store drenge på et tidspunkt

Kan du konkretisere dette yderligere ?


Det kan jeg da, men hvad præcis er det du vil have udpenslet? Er det kosten, den større mængde mad eller, hvilke store drenge det er jeg skal lege med :D

Jeg ligge på 4500-5000 kcal om dagen i en lækker og varieret kost :) (regner ikke med det var dette du ville have konkretiseret). De store drenge, som jeg hentyder til, er egentlig til mine CBB planer i fremtiden. Det kunne også godt være, jeg holder mig til AF, men nu må vi se, hvordan træningen og kosten kommer til at gå det næste års tid.

Det er meget at bede andre være konkret, når man selv er så abstrakt.

Nuvel, mente egentlig bare hvilket stævne(r) du havde på tegnebrættet.
Hvad er dine overvejelser ang. CBB kontra AF ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 388
 
Indlæg: 709
Tilmeldt: 25. aug 2013, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



R.L. skrev:Fair fair - går ud fra, at du ikke har fleksion og ekstension af rygsøjlen så :) Det er måske også smart med din historie in mente.

By teh waii - Du ser bred ud længere oppe! Og armene ser gode ud as well - resten af lidt svært at se :) Du skal dog have en mere prollet trøje. Ellers bliver du aldrig stor - general knowledge.


Nope, det har du helt ret i :)

Jo tak,R.L.! Du er altid sådan en flink loglæser. Ja, det var heller ikke de bedste billeder, men nu var det dem der lige var, så må vi finde på noget mere "prollet" senere på året :lol:

Kaptain skrev:Det er meget at bede andre være konkret, når man selv er så abstrakt.

Nuvel, mente egentlig bare hvilket stævne(r) du havde på tegnebrættet.
Hvad er dine overvejelser ang. CBB kontra AF ?


haha, ja det er ikke sådan lige til.

Jeg har gået og puslet lidt med tanken om NC CBB i 2015, evt. et AF stævne tidligere.

Tankerne bag CBB er egentlig bare at prøve noget andet af, hvor man kan udfordre sig selv på en lidt anden måde end ved AF. Jeg tænker mere konditionering og masse etc. AF er bare en fed gren af sporten, der virkelig sætter en på en prøve rent diætmæssigt samtidig med at konditionen skal opprioriteres. Der er jo heldigvis lang tid til at skulle tage en endelig beslutning, men der har bestemt været tanker igang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



T-pain skrev:
Kaptain skrev:Det er meget at bede andre være konkret, når man selv er så abstrakt.

Nuvel, mente egentlig bare hvilket stævne(r) du havde på tegnebrættet.
Hvad er dine overvejelser ang. CBB kontra AF ?


haha, ja det er ikke sådan lige til.

Jeg har gået og puslet lidt med tanken om NC CBB i 2015, evt. et AF stævne tidligere.

Tankerne bag CBB er egentlig bare at prøve noget andet af, hvor man kan udfordre sig selv på en lidt anden måde end ved AF. Jeg tænker mere konditionering og masse etc. AF er bare en fed gren af sporten, der virkelig sætter en på en prøve rent diætmæssigt samtidig med at konditionen skal opprioriteres. Der er jo heldigvis lang tid til at skulle tage en endelig beslutning, men der har bestemt været tanker igang.

Ganske fornuftige og logiske overvejelser.

- Hvilken gren tiltaler dig mest ? Og hvilken gren vurderer du dit fundament/forudsætninger, er bedst egnet til ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 388
 
Indlæg: 709
Tilmeldt: 25. aug 2013, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kaptain skrev:Ganske fornuftige og logiske overvejelser.

- Hvilken gren tiltaler dig mest ? Og hvilken gren vurderer du dit fundament/forudsætninger, er bedst egnet til ?


Jo tak, Kaptain

Egentlig synes jeg om dem begge, da de er tiltalende på hver deres måde. Jeg tror dog det bliver svært at få nok masse på rammen til at kunne være med i CBB klassen, så på den måde ville jeg nok mene, at jeg passer bedst til AF, men som sagt, så må vi jo se, hvad der sker det næste års tid.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En hurtig nedfældning af træningen i dag, da det er ved at være sent. Lang dag på arbejdet, men fik da smasket en ordentlig træning af alligevel.

Der blev holdt korte pauser gennem hele træningen. Omkring 60 seks

Pecs 'n bis

Incline DB BP

1 x 20 @ 21
1 x 12 @ 31
1 x 10 @ 41
1 x 9 @ 41
1 x 7 @ 41
1 x 6 @ 41
2 x 10 @ 36

Dips

1 x 12 @ +20
3 x 6-8 @ +40
2 x 10 @ +20

Incline DB BP

5 x 8-12 @ 31 Meget Jane Fonda #Saltapproved

BB BP

1 x 4 @ 100 --> 1 x 3 @ 90 --> 1 x 4 @ 80 --> 1 x 5 @ 70
1 x 5 @ 100 --> 1 x 5 @ 80 --> 1 x 5 @ 70
2 x 10 @ 70

ss.

DB curls

6 x 12 @ 21

Simu. seated hammer curls

3 x 15 @ 16

Conc. curls

3 x 10-12 @ 13,5-11

Done for the day! 1 time og 15 min og så var jeg i bad.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så var der igen en late night training. Desværre kom jeg først da de fleste bros skulle til at gå, men der var da heldigvis lidt tilbage til at snakke lidt med, selvom der ikke blev snakket særlig meget under træningen i dag. Det er ikke altid lige sjovt at træne så sent. Jeg ville sgu egentlig hellere træne omkring 1800 tiden, så derfor har jeg også meldt mig ind i fitness centeret på arbejde, således, kan jeg nemlig smede nogle lettere dage derude, så jeg kan komme lidt tidligere hjem. Det bliver nok ikke til mange træninger derude alligevel, da jeg jo langt hellere vil træne i TG.
Jeg blev også nødt til at snakke med Amir efterfølgende træning, da han jo ikke hører efter, hvad man siger til ham :D Så der msuttede lige hurtigt en halv times tid, fra 2130-2200.

Dangens træning

Ben og trisser

Squat T:30X0 P max 90 seks

1 x 12 @ 60
1 x 10 @ 80
8 x 10 @ 100 - modbydeligt igen igen. Lækkert med opbagning fra Makker, Ozzy, Bodylab etc.

GHR T:40X0 P: max 90 seks

8 x 10 @ bw

Pushdowns(pres) i lat tårn

6 x 15 @ 40

ss.

Calf Raises kontrolleret + calfrises bw

6 x 15-20 @ 12 plader + 6 x 15-20 @ bw kontrolleret

Abs(lying leg raises kontrolleret

3 x 20 @ bw

ss.

Hypers kontrolleret

3 x 15 @

ss.

Rope extensions

6 x 12-15 @ 50

Done and done. Nu har jeg til gengæld to offdage pga. træthed og aftaler. Nu har jeg også haft to runder uden puse, så det er nok meget fair lige at tage lidt ekstra off. Fredag skal jeg til fest med arbejdet, det skal nok blive spændende, hvad der kommer til at ske af dejlige akavede situationer, når folk får noget at drikke. Lørdags bodybuilding omkring kl. 1400 feat Salt og Makker(Ja, Copah, nu håber jeg du kan der også!!!)
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



T-pain skrev:Jeg blev også nødt til at snakke med Amir efterfølgende træning, da han jo ikke hører efter, hvad man siger til ham :D Så der msuttede lige hurtigt en halv times tid, fra 2130-2200.


Jeg tror jeg vil lave en lille quiz til ham næste gang, med spørgsmålet: "Hvor mange sæt skal man køre, når der står 4x10"?

:D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 27
Tilmeldt: 6. apr 2011, 00:42
Geografisk sted: København
 
Træner her: Lido-Fitness
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hele ugen har jeg glædet mig til denne dag: JEG HAR NEMLIG EN TRÆNINGSAFTALE MED TROELS KL. 14! :D

Ses om lidt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



#PP skrev:
T-pain skrev:Jeg blev også nødt til at snakke med Amir efterfølgende træning, da han jo ikke hører efter, hvad man siger til ham :D Så der msuttede lige hurtigt en halv times tid, fra 2130-2200.


Jeg tror jeg vil lave en lille quiz til ham næste gang, med spørgsmålet: "Hvor mange sæt skal man køre, når der står 4x10"?

:D


Haha, ja han er altså ikke helt skarp til at holde bare lidt igen med den volumen :lol:

MakkerMark skrev:Hele ugen har jeg glædet mig til denne dag: JEG HAR NEMLIG EN TRÆNINGSAFTALE MED TROELS KL. 14! :D

Ses om lidt.


Makker jeg glædede mig også, men jeg synes du var lidt ramt i dag :D Ramt, men flot!


Jeg smuttede til træning her til eftermiddag med Essensen og Makker og en skadet (Salt) - feel better bro! efter jeg var ude med arbejdet. Det er nok en af de sjovere turer jeg har været på i 2013 - hold nu op, hvor blev der hygget med alle. Selvom der var træning med tømmermænd og kun 5 timers søvn, så fik jeg egentlig fyret en ret fin træning af. Den tog lidt længere tid end den burde, men det er jo kun engang imellem, at jeg ikke har nogle aftaler på en lørdag, så tog mig bare fin tid efter og inden til at få snakket med lidt godtfolk i TG. Der var utroligt mange dernede i dag, så bliver træningen også bare automatisk længere, da man jo gerne vil være en bro og få snakket med alle sammen.

Skuldre og arme

DB skulder pres

1 x 15 @ 21
1 x 10 @ 31
1 x 7 @ 36
3 x 6 @ 36
2 x 10 @ 31

BTN pushpress

1 x 12 @ 50
4 x 8 @ 60
1 x 10 @ 50
Her gjorde Essensen mig opmærksom på at jeg kom op på tæerne i stedet for at blive stående på dlad fod som ved alm. push, det skal jeg lige huske på næste gang.

LR from sides

6 x 12-15 @ 16

Cable LR

3 x 8 @ 20

Rear LR

4 x 15 @ 11

ss.

BB shrugs

1 x 20 @ 70
1 x 15 @ 100
3 x 12 @ 130

CG BB BP

1 x 15 @ 70
5 x 8 @ 80

ss.

DB incline no rotation simu. curls

1 x 15 @ 16
5 x 8 @ 21

Rope ext

6 x 10 @ 30x2

ss.

Hammer curls

6 x 10 @ 21

Og det var så det. Nu er der afslapning og så tunge ben i morgen, hvorefter turen går hjemad for at se rerun af Mr. Olympia feat. Makker, Mogens, Salt, BigBoi og Essensen. Bodybuilding life :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der bliver ikke set noget rerun i bodybuildingshulen. Vækkeuret bliver sat til kl. 5. Makker sms'er dig resultatet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



salt skrev:Der bliver ikke set noget rerun i bodybuildingshulen. Vækkeuret bliver sat til kl. 5. Makker sms'er dig resultatet.


:twisted:
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rent træningsmæssigt var dagen i går en skoddag, da jeg følte mig uoplagt og slet ikke klar til at squatte tungt, hvilket så også viste sig at holde stik. På trods af denne uoplagthed ville lave et eller andet i squatten, der bare var marginalt bedre end de andre uger, derfor gjorde jeg bare det jeg ved jeg gør godt - reps and lots of them - og endte således også med en fin en af slagsen, hvor der nok "sagtens" kunne have været 25+ reps. Det skal dog nævnes at Ozzy og KristineC samt Magnus, BigBoi og Young One fyrede den godt af og højnede derfor humøret lidt efter squatten. Hyggeligt at hilse på endnu et nyt medlem i TG(snart da - KristineC), det er altså en masse søde mennesker der er samlet i TG. Tror ikke man finder et meget bedre sted at træne! YoungOne snakkede om hans fedt% var oppe på 16%, hvilket jeg mener er noget vrøvl - det er bare bloat, Barbellz. Du er en frygtelig swole 18 årig dreng :)
Ser man bort fra træningen, så var dagen simpelthen fremragende. Sov længe. Så Mr. O med dejlige mennesker(manglede godt nok Makker og Salt :( ) og havde en hyggelig aften med en af mine gymnasium buddies, hvor aftenen røg ud i nostalgi og diskussioner af Magiccards - The Gathering. Awsome. Intet mindre.

Træningen fra i går, får I lige inden jeg smutter op og smeder min ryg efter en lang dag på arbejdet. Så kan I nemlig lige hygge jer med den, indtil næste træning bliver skrevet ind i aften.

Ben

Squat

1 x 12 @ 60
1 x 8 @ 60
1 x 8 @ 90
1 x 5 @ 110
1 x 3 @ 120
1 x 3 @ 130
1 x 3 @ 140
2 x 3 @ 150
1 x 21 @ 130 - nem vægt = nemme reps

SL DL

1 x 15 @ 70
5 x 12 @ 100 - Lige nu har jeg dødsDOMS i mine hams!!! Det kan ikke være rigtigt, at den skal blive ved med at give mig DOMS. Det bliver jo værre hver uge.

Ben pres

5 x 15 @ 230

Leg curls

3 x 12 @ 40

ss.

Leg ext

3 x 12 @ 90

Calf raises

6 x 12-20 @ 16 plader

ss.

Ab wheel

3 x 12 @ bw

ss.

Hypers

3 x 15 @ bw

Done and done!

Big back, coming up!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



T-pain skrev:YoungOne snakkede om hans fedt% var oppe på 16%, hvilket jeg mener er noget vrøvl - det er bare bloat, Barbellz. Du er en frygtelig swole 18 årig dreng :)


:oops:
Men det var nu altså inden, at Bertel sagde, at den var 13-14%, at jeg troede, at den lå på 16! Efter det lyttede jeg straks til Bertel, da jeg bedre kunne lide hans bud.
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 1234
Tilmeldt: 16. jun 2010, 21:23
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Dødløft: 10.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Barbellz skrev:
T-pain skrev:YoungOne snakkede om hans fedt% var oppe på 16%, hvilket jeg mener er noget vrøvl - det er bare bloat, Barbellz. Du er en frygtelig swole 18 årig dreng :)


:oops:
Men det var nu altså inden, at Bertel sagde, at den var 13-14%, at jeg troede, at den lå på 16! Efter det lyttede jeg straks til Bertel, da jeg bedre kunne lide hans bud.


Jaaaa, men at dine tanker overhovedet gik på, at den var deroppe.... Puha :D Hellere at man bliver positivt overrasket end omvendt. Det har du så fuldstændig ret i.

Træning i dag feat Ozzbro, Mentor, Amir og en masse andre. Det var faktisk ret hyggeligt. Nu sidder jeg herhjemme med IOMS i ryggen, dem har der absolut ikke været noget delayed ved! Lækkerier. Nu får i lige en hurtig gennemgang af dagens træning, som faktisk sad lige i skabet. Jeg kom dog i tanke om, at jeg også skulle træne noget arme til slut, så den fik også lige en hurtig omgang biceps, inden jeg smuttede i bad.

Korte pauser over hele linjen

Ryg og biceps

BB rows

1 x 15 @ 70
1 x 15 @ 90
8 x 10 @ 110 - sad lige som de skulle! I skabet.

Hammergrip pullups

8 x 8-12 @ bw

NG CS DB rows

6 x 10 @ 31

DB rows

4 x 10 @ 61

CG pull ups

4 x 7 @ bw

ss.

Hypers

3 x 15 @ +10

DB shrugs

4 x 15 @ 51

ss.

BB curls

2 x 10 @ 40
4 x 12 @ 30

Hammer curls simu.

6 x 8 @ 21

Done for the day! I morgen bliver der trænet på arbejdet feat. nogle kollegaer. Nu må vi se om de kan finde ud af at presse. Vi skal hamre lidt lækkert bryst afsted. Det skal nok blive helt ok.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



T-pain skrev:CG pull ups

4 x 7 @ bw

KATABOLISME!
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 3. feb 2009, 17:29
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Approved volumen
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg må lige slå op om protokollen siger curls på rygdagen....
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



T-pain skrev:SL DL

1 x 15 @ 70
5 x 12 @ 100 - Lige nu har jeg dødsDOMS i mine hams!!! Det kan ikke være rigtigt, at den skal blive ved med at give mig DOMS. Det bliver jo værre hver uge.


Know that feel! Har gerne DOMS i 5-6 dage efter SLDL/RDL :cry:
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar
 
Reputation point: 275
 
Indlæg: 3411
Tilmeldt: 13. apr 2012, 19:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



T-pain skrev:Rent træningsmæssigt var dagen i går en skoddag, da jeg følte mig uoplagt og slet ikke klar til at squatte tungt, hvilket så også viste sig at holde stik. På trods af denne uoplagthed ville lave et eller andet i squatten, der bare var marginalt bedre end de andre uger, derfor gjorde jeg bare det jeg ved jeg gør godt - reps and lots of them - og endte således også med en fin en af slagsen, hvor der nok "sagtens" kunne have været 25+ reps.
Det skal dog nævnes at Ozzy og KristineC samt Magnus, BigBoi og Young One fyrede den godt af og højnede derfor humøret lidt efter squatten. Hyggeligt at hilse på endnu et nyt medlem i TG(snart da - KristineC), det er altså en masse søde mennesker der er samlet i TG. Tror ikke man finder et meget bedre sted at træne!

Selvom de var tunge, så er der ingen tvivl om, at du var flot og svedig imens!
Ja, glæder mig til at det bliver på fuld tid, savner allerede stemningen, så i mellemtiden må jeg komme forbi regelmæssigt og lave lidt ballade med jer :) Mon ikke jeg kunne lave en aftale med Anne og Bertel?
But it ain’t about how hard you hit - it’s about how hard you can get hit and keep moving forward
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 527
Tilmeldt: 16. nov 2012, 14:10
Geografisk sted: Østerbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BigBoi skrev:
T-pain skrev:CG pull ups

4 x 7 @ bw

KATABOLISME!


Jaaa, jeg er klar over, at det ikke er videre imponerende tal, men jeg var træt, OK!

MakkerMark skrev:Approved volumen


Jeg vidste, at du ville synes om den :)

salt skrev:Jeg må lige slå op om protokollen siger curls på rygdagen....


Det var også bare for at korte dagens træning på arbejdet ned. Jeg er klar over, at denne fantastisk udformede protokol ikke approver biceps på BBD(Big Back Dag) :D

snus skrev:
T-pain skrev:SL DL

1 x 15 @ 70
5 x 12 @ 100 - Lige nu har jeg dødsDOMS i mine hams!!! Det kan ikke være rigtigt, at den skal blive ved med at give mig DOMS. Det bliver jo værre hver uge.


Know that feel! Har gerne DOMS i 5-6 dage efter SLDL/RDL :cry:


Det er lige før jeg græder, når jeg går ned mod kantinen på arbejdet! Det bliver bare ve!

KristineC skrev:Selvom de var tunge, så er der ingen tvivl om, at du var flot og svedig imens!
Ja, glæder mig til at det bliver på fuld tid, savner allerede stemningen, så i mellemtiden må jeg komme forbi regelmæssigt og lave lidt ballade med jer :) Mon ikke jeg kunne lave en aftale med Anne og Bertel?


Haha! Jo tak :)

Ja, det bliver kun bedre jo længere tid man har været der. Jeg er sikker på, at du sagtens kan lave en aftale med Bertel og Annne, det er ikke noget problem.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



snus skrev:
T-pain skrev:SL DL

1 x 15 @ 70
5 x 12 @ 100 - Lige nu har jeg dødsDOMS i mine hams!!! Det kan ikke være rigtigt, at den skal blive ved med at give mig DOMS. Det bliver jo værre hver uge.


Know that feel! Har gerne DOMS i 5-6 dage efter SLDL/RDL :cry:


Repeated bout effect. Træn øvelsen oftere.
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 6. maj 2011, 11:06
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster