Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65705 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 776
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 772

Følg bodybuilding.dk på

MetteM's log

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





The Juice skrev:Jeg løb 3 km 16 min. i torsdags. Satans.


Jeg løb 3 på 14.48 i går. Udendørs selvfølgelig. Er du blevet bedre?

The Juice skrev:Du må da i øvrigt gerne gøre det til en thing at kigge forbi i The Gym fra tid til anden. Det er så hyggeligt, når vi får gæster :)


Tak Juice, du er rar!! Det vil jeg rigtig gerne :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nå venner, jeg er startet på noget nyt bb inspireret halløj, fordi det hele tiden gør ondt, når jeg prøver at blive stærk. Så fremover vil jeg bare træne for flothed. I hvert fald de næste 60 dage.

Et par venner og jeg har stykket et program sammen, og jeg vil vildt gerne have jeres input. Vi har jo ingen maskiner, så alt er i frivægte - på nær en romaskine og en ghd.

Jeg er mest i tvivl om, hvor mange procent af mit max, jeg skal reppe på. Og hvor mange procent jeg skal stige for hver cyklus.

Det er 6 cyklusser af 10 dage:
Dag 1: Ryg/bryst
Dag 2: Ben/røv
Dag 3: Hvile
Dag 4: Arm/skulder
Dag 5: Hvile
Dag 6: Ryg/bryst
Dag 7: Ben/røv
Dag 8: Hvile
Dag 9: Arm/skulder
Dag 10: Hvile

På hviledagene er det enten ren hvile eller noget cardio af en art. Korte løbeture på 2-4 km/stigningsløs/sprint/roning eller lignende.

Jeg har været de tre forskellige dage igennem og skal starte op på ryg/bryst igen i eftermiddag.
Det ser således ud:
BP: 8x8, 90 sekunders pauser (30 kg)
Pendlay rows med underhåndsgreb: 4x8, 90 sekunders pauser (30 kg)
Bent over rows: 4x8, 90 sekunders pauser (30 kg)

Superset af incline db press/one arm db rows: 3x8 120 sekunders pauser (12 kg/15 kg)
Superset af pull ups/push ups, 3xrepout (i første uge blev det til 5/15 i første runde)

Dertil forskellige coreøvelser.

Hvordan lyder det for en bryst/ryg dag? Og tilbage til spørgsmålene - hvor meget skal jeg stige cyklus for cyklus? Jeg har lagt rimelig hårdt ud kilomæssigt. Med andre ord er det tæt på mit max. Skal jeg hellere gå lidt ned, for jeg kommer ikke til at kunne bygge på de første par cyklusser ellers. Jeg får at vide, at jeg stadig har gavn af lineær progression.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg kan slet ikke finde logikken i dine hviledage, og dit program er generelt meget rodet til min smag. Hvilket tanker har du/I gjort jer inden I bestemte jer for den her struktur?
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Jeg kan slet ikke finde logikken i dine hviledage, og dit program er generelt meget rodet til min smag. Hvilket tanker har du/I gjort jer inden I bestemte jer for den her struktur?


Altså, vi har taget udgangspunkt i et eksisterende program. Nu siger jeg vi, men jeg har ikke rigtig lavet noget :)
Hvad er det ulogiske i hviledagene?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sædvanligvis plejer man at have et fast antal træningsdage mellem hviledage. Du har først to, så en, så to, så en etc. På et tre-split program plejer man at træne tre dage i streg efterfulgt at en hviledag. Derudover har du fire hviledage på ti dage, hvilket er lidt vel i overkanten på et tre-split program. Jeg ville foreslå en mere klassisk struktur ala:

1) Bryst/ryg
2) Ben/mave
3) Skulder/arme
4) Hvile/cardio

Derudover kan jeg personligt bedre lide at slå ryg og biceps samt bryst og triceps sammen, og jeg synes du skal gøre det samme. Ellers bliver din skulder/arme dag ca. halvt så takserende som de andre.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Derudover kan jeg personligt bedre lide at slå ryg og biceps samt bryst og triceps sammen, og jeg synes du skal gøre det samme. Ellers bliver din skulder/arme dag ca. halvt så takserende som de andre.


God pointe. Jeg har været igennem det hele en gang, og det virker netop, som du skriver. Jeg tror til gengæld, jeg så vil benytte muligheden for at lave lidt ekstra cardio eller måske en WOD på arm/skulder dag og se, om det spiller. Ellers laver jeg det om.

Der er måske nok lidt mange hviledage, som du også skriver. Men jeg tør ikke rigtig andet i starten. Det er også derfor, vi laver 8x8 og ikke 10x10. Det er anderledes, end jeg plejer at træne, så jeg skal lige se, hvordan jeg tager imod.

Jeg lavede ben/røv i går.
Box squats 8x8, 90 sekunders pauser, 50 kg
DL 8x8, 90 sekunders pause, 60 kg

Superset:
RDL 3x8, 50 kg
Hipthrusts 3x8, 50 kg
120 sekunders pauser mellem sættene.

Superset:
BSS, 3x8 på hvert ben, 12 kg
Ring leg curls, 3x8
120 sekunders pauser mellem sættene.

Diverse core øvelser.
Ret brugt efter sådan en træning.

Jeg skal forsøge mig med arm/skulder i dag og se, hvordan det fungerer. Tusind tak for input, Juice. Flere er velkomne.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:God pointe. Jeg har været igennem det hele en gang, og det virker netop, som du skriver. Jeg tror til gengæld, jeg så vil benytte muligheden for at lave lidt ekstra cardio eller måske en WOD på arm/skulder dag og se, om det spiller. Ellers laver jeg det om.

Der er måske nok lidt mange hviledage, som du også skriver. Men jeg tør ikke rigtig andet i starten. Det er også derfor, vi laver 8x8 og ikke 10x10. Det er anderledes, end jeg plejer at træne, så jeg skal lige se, hvordan jeg tager imod.


Det lyder meget rimeligt :)
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der var arm/skulder i går.
Skulderpres 8x8, 90 sekunders pauser, 20 kg
French press, 8x8, 60 sekunders pauser, 10 kg
BB curls, 8x8, 60 sekunders pauser, 15 kg

Superset
En arms pres med DB, 3x8 på hver, 10 kg
Reverse curls, 3x8, 14 kg. Langsomme.

Diverse core øvelser

Det føltes egentlig ikke super optimalt.

Rointervaller. 20 minutter. Ét minut af, ét minut på. Max effort. Ad.

Nu skal jeg en uge på højskole og lave akroyoga - som er sådan noget, som man kan se i youtubevideoen. Jeg har sikret mig, at der er træningsfaciliteter, så jeg kan følge mit program sideløbende.

Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det var hyggeligt lige at sige Dav her til NC :) Jeg ved at jeg ikke fik vist mit mest charmerende Jeg, men skyder skulden på halsbetændelse, et varmt lokale og en travl dag som dommer :)

Håber du nød showet og fik lov at se Mark give den max gas i styrke/ro runderne i AF :devil:
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Selvom jeg vist har proklameret, at jeg aldrig mere ville træne om morgenen, erfarede jeg, at det går ok, så længe det ikke er tung styrketræning. Jeg havde kun en time mellem 8-9 i morges, så det blev til:

Box squat
10-10-10-10-10 @ 50 kg

RDL supersettet med hip trusts
3x8 @ 50 kg

Sumowalk og mave.

Ellers har jeg lavet føromtalte program med enkelte tilpasninger den seneste halvanden måneds tid, og jeg elsker det!
Jeg er helt pjattet med mange reps, mange sæt og masser af pump, så det skal der være mere af. Jeg har lavet lidt rointervaller og været til en enkelt eller to CF timer, men ellers ingen cardio what so ever. Det har været mest irriterende, at der 'kun' har været hhv fire og fem træningsdage på en uge. Jeg bliver så rastløs.
Den største forandring er helt klart mine ben. Jeg har ikke taget mål, men jeg tydeligt mærke det, og så har jeg været ret sulten. Så nu skal jeg se, om jeg kan svinge mig op til at finde ud af, om der er muskler inde bag fedtet :)

PT afventer jeg et program, som nogle venner laver til mig. De har lige startet virksomhed, hvor de laver den slags, og jeg fik mulighed for at være prøvekanin. Jeg tror, det kommer i næste uge. I mellemtiden skal jeg prøve wide stand squats af, som T-pain har anbefalet, da jeg stadig ikke kan squatte almindeligt på grund af min ankel. Og så skal jeg ellers bare træne efter lyst og dagsform, indtil programmet ligger der. Det er hyggeligt :)

Siden sidst har jeg ellers haft fornøjelsen af at løbe ind i JBTN, da jeg spiste med træningsveninde på Madklubben. Hun spottede straks, at han var en flot bb'er. Derudover har Ozzy budt på virkelig god mad og lækker udsigt i sit tjekkede hjem. Copah har endnu engang været leveringsdygtig i cases til min journalistvirksomhed og med hans hjælp fandt jeg en bikinifitnesspige, som ud af - vistnok 27 piger - fik en 4. plads.
For at interviewe hende og for at heppe på Makker var jeg i Ringsted, hvor han satte rekorder og rev alle midt over med sin roning. Han var en stjerne, men det kan ingen vist være i tvivl om efter at have læst beretningen i hans log. Jeg mindes også, hvordan han var salig og helt fraværende, da han efterfølgende blev fodret på Sunset - eller var det Subway. Heldigvis var T-Pain med, og han er som bekendt rigtig rart selskab. To flotte sølvvindere. Not bad.
Lige fra morgenstunden - det startede jo immervæk klokken 7 - havde jeg siddet på 2. række (journalist perks) og åndet Garik og TheCzech i nakken, som rapporterede fra dagen. Det var hyggeligt at se dem, og de var gode til at indvie mig i den store bb-verden, når der foregik ting og sager, jeg ikke forstod. Det var i samme ombæring, jeg mødte Die Doktorin, som også har været så sød at lægge en besked i min log. Hun skriver, at hun ikke lige var på toppen, men jeg synes, hun var rigtig sød, og jeg var glad for, hun var der til at tilse vores sølvvinder, da han gik kold et kort øjeblik :) Jeg håber, jeg får fornøjelsen igen!

I aften skal jeg ud at spise og drikke vino med en kammerat. Og mere træning i morgen, selvfølgelig - jeg har været i sommerhus i weekend uden træning (hvor jeg også glemte mine supps - aaaaargh!), så jeg er FULD af energi. Jeg tror, det bliver nogle rointervaller og noget ryg. Lækkert!!

Apropos ryg, så ser den ud som vedhæftet. Jeg burde få et kursus i, hvordan man poserer :D Jeg tror egentligt, jeg synes, jeg er bred nok nu. Jeg er i hvert fald træt af, at jeg vokser ud af mit tøj.
Vedhæftede filer
ryg sept131.jpg
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for sidst.

Flot ryg :wub:

Hvad er der galt med anklen? :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



DAT SEXY BACK.

MetteM skrev:For at interviewe hende og for at heppe på Makker var jeg i Ringsted, hvor han satte rekorder og rev alle midt over med sin roning. Han var en stjerne, men det kan ingen vist være i tvivl om efter at have læst beretningen i hans log. Jeg mindes også, hvordan han var salig og helt fraværende, da han efterfølgende blev fodret på Sunset - eller var det Subway. Heldigvis var T-Pain med, og han er som bekendt rigtig rart selskab. To flotte sølvvindere. Not bad.

Haha, det var mega hyggeligt på Sunset. -Og meget saligt. Godt T-pain var lidt mere socialt anlagt end mig :D

Tusinde tak for din støtte igen, den var til guld!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Meget flot ryg, kudos!!! Det er bare tøjet der vokser ind, du er meget flot i størrelsen :D

MetteM skrev:For at interviewe hende og for at heppe på Makker var jeg i Ringsted, hvor han satte rekorder og rev alle midt over med sin roning. Han var en stjerne, men det kan ingen vist være i tvivl om efter at have læst beretningen i hans log. Jeg mindes også, hvordan han var salig og helt fraværende, da han efterfølgende blev fodret på Sunset - eller var det Subway. Heldigvis var T-Pain med, og han er som bekendt rigtig rart selskab. To flotte sølvvindere. Not bad.


Kanon sejt, at du tog dig tid til hepning(endnu et ? :D ) Som Makker også skriver, så var den til guld. Det var jo nemlig også en fremragende tur på Sunset efterfølgende.

Og til Makker, så synes jeg nu, at du var fint social med os andre - taget alt i betragtning.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Flot ryg :wub:

Hvad er der galt med anklen? :)

Søde Garik, tak!!

Jamen, når jeg squatter, får jeg angiveligt klemt noget væv foran på venstre ankel, som så hæver op og bliver inflamed. Jeg kan ikke engang lave 5 air squats, uden det gør ondt. Problemet opstår, når der kommer for stor en vinkel på min ankel - altså når knæet kommer langt ud over. Det er derfor, det fungerer fint med box squats, hvor jeg nærmest bare sætter røven tilbage. Bertel fra TG sagde i sidste uge, at han synes, jeg burde få taget et røntgenbillede af det. Det overvejer jeg.

MakkerMark skrev:DAT SEXY BACK.

Taaaaak :oops:

T-pain skrev:Meget flot ryg, kudos!!! Det er bare tøjet der vokser ind, du er meget flot i størrelsen :D

Kanon sejt, at du tog dig tid til hepning(endnu et ? :D )


Sød er du. Og beriger verden igen. Vi kan snart ikke holde til det mere :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg fik afprøvet wide stance squats i dag på T-pains opfordring. Forsøgte mig med det i open gym forleden, men der var så mange forskellige holdninger til, hvad jeg skulle gøre, at jeg droppede det for at gå hjem og læse op på det i stedet. Jeg fik træningsmakker til at optage en video i dag, og jeg vil gerne have holdninger til, om det ser rigtigt ud? Der er ikke nogen, hvor jeg træner, der praktiserer det. Det ser ud som om, mine knæ går en anelse indad, lige når jeg trykker op. Men måske er det fordi, det går lige hurtigt nok på de sidste reps af sidste sæt (som er videoen)

Jeg kan jo ikke squatte, fordi jeg får ondt foran på venstre ankel, når knæet vandrer ud over foden. Derfor har jeg box squattet i halvanden måneds tid efter 3-4 måneder pause. Den gode nyhed er, at det heller ikke gjorde ondt i min ankel i dag. Hurra! Det er i øvrigt første gang, jeg prøver at squatte low bar.

WWS
8-8-8-8-8-8 @ 40 kg (ja, jeg har meget slappe ben)

Hip thrusts
8-8-8 @ 50 kg, tempo 30X2

Sumo walk.
Mere nåede jeg ikke. Jeg havde kun en time inklusiv alt, og der var så mange rare mennesker.

I morgen tidlig skal jeg træne med min lillebror, som er på besøg fra Århus, hvor han læser idræt. Planen er først at tage en CF time med split jerk på programmet og all out roning, og så gå i open gym hvor jeg skal lære ham at snatche. Familiehygge :D
Det er også i morgen, der er årets Team Challenge hos CFC, så der skal jeg tilbringe det meste af dagen derude, og om aftenen er der fest på Zefside. Yay!

Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Gårsdagens træning:

RDL
6x10 @ 50 kg, 30X1

Bænk
6x8 @ cirka 30-32 kg. Hvad sker der for, at medarbejderne i fitnessdk ikke ved, hvad deres barbells vejer?!

Pull dows
6x10 @ 30-40 kg afhængig af grebsbredden igennem sættene, 30X1

French press i sæt af 10 med 6 kg håndvægte og lidt forskellige curls.

Jeg var i fitnessdk Royal i går. Er nemlig blevet CROSS instruktør, så nu har jeg fri adgang til kabeltræk og sjove maskiner. Win. :mrgreen:
Til gengæld skal man ikke tro, at man kan dødløfte og den slags, har jeg erfaret. Måtte slæbe den eneste 20 kg barbell fra den ene ende af centret til den anden for så at konstatere, at der ikke var store skiver. Så jeg måtte lave RDL i stedet for. Ved siden af stod en meget tynd pige og lavede sprællemand. Hun så helt bange ud.

Træningen går ellers fremragende, omend det er rimelig ustruktureret lige nu. Jeg kunne ikke falde til i mit nye program, så jeg har freestylet den seneste uge og fået lavet en masse lækkert. Om 13 dage rejser jeg til New Zealand i fem uger (gode råd og tips er velkomne!), så jeg skal i dag om ikke andet have lagt en løs plan for min træning frem til afrejse.

Jeg skulle ellers også have squattet i går også, men min ankel var øm efter mange timers undervisning i CFC, så det bliver i dag i stedet for. Jeg prøver at regne wide stance squats ud, og status er som følger. Stangen er kommet op i nakken igen, og i dag skal jeg arbejde med at komme endnu mere på hælene og ydersiden af foden og åbne mere i hoften, siger T-Pain. Jeg glæder mig!!

Læg mærke til ham den flotte fyr, der sætter hår i baggrunden. Fitnessdk FTW :D

Femte sæt af 8x8 @ 35 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:Stangen er kommet op i nakken igen, og i dag skal jeg arbejde med at komme endnu mere på hælene og ydersiden af foden og åbne mere i hoften, siger T-Pain. Jeg glæder mig!!


Must.. resist.. inappropriate.. jokes...
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Must.. resist.. inappropriate.. jokes...


Godt kæmpet, Juice.

Lørdagens træning:
Skulderpres
8x8 @ 20 kg, t: 30x1, p: 90. Det tager jo vanvittig lang tid at blive stærkere i den øvelse.

Jeg var tidspresset, så lavede bare en kort WOD efterfølgende:

Trappe på 10-1 reps a box jumps, lunges, push ups og burpees.
Tid: 14 min.
Push ups var flaskehalsen

Søndagens træning:
Squat
8x8 @ 35 kg

EMOTM 10, 3 chinups. Rep out på den sidste: 6 stk. Jeg skal vist sætte det op til 4 EMOTM efterhånden.

Bænk
6x6 @ 32 kg

Ro intervaller

Og så har jeg holdt to dages fri nu, hvilket sjældent sker. I går nåede jeg ikke træning, og i dag faster jeg og har ikke umiddelbart lyst til at træne på de dage. Har på fjerde uge haft en 24 timers faste ugentligt. Det går egentlig meget godt. Sjovt at prøve.

Efter søndagstræningen så jeg noget af finalerne til Butchers Team Challenge i lab'en. Der var en masse rare mennesker, og jeg sad med en gruppe af mine træner-pige-kolleger. Snakken faldt naturligvis på flotte mænd, og en af pigerne proklamerede, at hun var færdig med at møde tynde mænd i byen. Hun delte så med os andre, at hun har hørt, at der er mange snacks i TG. Og at der angiveligt skulle være mest at komme efter på lørdage klokken 15 og mandage klokken 19. Jeg kunne til de andres store interesse bekræfte, at der er snacks i overflod, men at den flotteste dog er taget. Så det kan være, I får besøg inden længe.

I dag rejser jeg til New Zealand og er væk i fem uger og to dage. Jeg er lidt bekymret for, hvor meget træning det bliver til, men jeg skal rejse med en CF-veninde, som allerede har været af sted i nogle måneder og er ved at gå til over mangel på vægttræning. Men om ikke andet må vi lave en masse bw. Og vi skal selvfølgelig også nok komme til at bevæge os en hel del og vandre rundt.

De seneste par uger har jeg bare trænet, hvad jeg har haft lyst til, og det har været fedt, men det bliver også rart med noget struktur på træningen, når jeg kommer hjem igen. I mellemtiden må jeg se, hvad jeg kan holde vedlige :)

Nå, men jeg skal pakke. Hej hej! :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du fortjener seriøst en kæmpe high five.. ! Dog ved jeg ikke med lørdag efter kl 15. Men mandag efter 19 er god nok !

God tur Metski, nyd det ! :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har altså været single i adskillige uger, Mette.
Toscanini once recorded a piece sixty five times. You know what he said when he finished? "It could be better." Think about it.


Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 3. jun 2010, 10:38
Geografisk sted: Kolding
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



God tur! Hvorfor har jeg ikke en wing-woman som dig her i Århus :D
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Vi holder julefrokost i The Gym - just sayin'.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



salt skrev:Vi holder julefrokost i The Gym - just sayin'.


Det, Bobby O prøver at sige er, at vi holder julefrokost i The Gym og foreløbig er 52 tilmeldte, hvoraf 44 er mænd og de fleste heraf meget liderlige, hvorfor vi ville sætte pris på dine singleveninders selskab. Du er selvfølgelig også velkommen.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
salt skrev:Vi holder julefrokost i The Gym - just sayin'.


Det, Bobby O prøver at sige er, at vi holder julefrokost i The Gym og foreløbig er 52 tilmeldte, hvoraf 44 er mænd og de fleste heraf meget liderlige, hvorfor vi ville sætte pris på dine singleveninders selskab. Du er selvfølgelig også velkommen.


+1
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Easy boys, jeg skal nok se, om jeg kan hooke jer op :)

Mobillogning fra Starbucks i Auckland. Træning for første gang i otte dage. I Les Mills som er det største gym, jeg nogensinde har set. Med al udstyr man kan komme i tanke om. Så nice!

En km roning

DL
8x8 @ 60. Føltes lidt hårdere end normalt

EMOTM 10
3 chin ups. Føltes meget hårdere end normalt

Bænk
5x10 @ 35 kg. Føltes awesome.

Wide grip pull downs
5x12 @ 60 pounds
2x12 @ 70
1x10 @ 70
1x8 @ 70

Og så en anden row maskine. Ved ikke, hvad sådan en hedder.
4x10 @ 60 pounds
2x10 @ 70

2x Rep out push ups:
19 og 10. Plus lidt mavesjov/ståpåhovedet

Det var SÅ lækkert at træne igen. New Zealand er også nice :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mere mobillogning! Vi fandt et nyt center i dag, hvor vi kunne få en gratis træning. Faktisk syv dages gratis træning. Awesome. Og vi er allerede berygtede i det forholdsvis lille center. Vi fik et 'you Ladies are killers' med på vejen ud af de personlige trænere bag disken efter en også ok hård træning.

Squat
8x10 @ 30 kg, 40x1

Skulderpres
8x8 @ 20 kg. 30x1

Hip thrusters
5x10 @ 50 kg, 30x1

En masse db curls, reverse curls og french press

Jeg ville have roet, men deres maskiner var elendige. Brugte i øvrigt en del tid på at foamrolle og trille rundt på min lacrossebold. Ryggen kan mærkes efter i går. Og lige nu er mine ben ved at falde af. Men vi kravlede også op på en vulkan efter træning, så det hjalp ikke på situation. Jeg elsker det.

I morgen faster vi og flyver til Christchurch. Forhåbentlig træning igen i overmorgen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det lyder skisme lækkert :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Det lyder skisme lækkert :wink:


Vi har det goooodt! :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Gårsdagens træning i Queenstown var tiltrængt oven på fire dage uden noget. Vi har haft held til at få gratis prøvetimer, men det er ikke udbudt her i byen. Mine veninder ville ikke ofre 25 dollars på en træning, så de kravlede op på et bjerg, mens jeg tog af sted alene. Kunne ikke klare flere off dage.
Jeg spurgte selvfølgelig manden bag disken, om de havde en prøvetræning, selvom jeg vidste, de ikke havde. Vi smalltalkede lidt, og jeg fornemmede, han var modtagelig for langt, lyst hår, så jeg skruede op og kom gratis ind alligevel. På en time og tre kvarter fik jeg klaret følgende:

WSS
5x10 @ 30 kg, T: 30x1, P: 90

DL
6x6 @ 65 kg, T: 30x1, P: 90

Pulls downs
15 @ 28 kg
10 @ 35 kg
6 @ 42 kg
2x10 @ 35 kg
2x15 @ 28 kg
T: 30x1, P: korte

Den anden row-maskine, jeg stadig ikke har regnet ud, hvad hedder:
15 @ 28
3x8 @ 35
2x15 @ 28

Bænk:
6x6 @ 35 kg
P: 60

Hip thrusts:
10 @ 50 kg
4x8 @ 50
T: 31x1, P: korte. Ville have lavet 5x10, men var færdig.

En lille smule curls og så lukkede stedet.
Min ven bag disken var glad for at se en pige, som dødløftede, så han inviterede mig til at komme tilbage tirsdag og onsdag aften, hvor han jobber, til mere gratis træning. Så nu skal jeg se, om det kan hænge sammen med vores rejseplaner.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:Jeg spurgte selvfølgelig manden bag disken, om de havde en prøvetræning, selvom jeg vidste, de ikke havde. Vi smalltalkede lidt, og jeg fornemmede, han var modtagelig for langt, lyst hår, så jeg skruede op og kom gratis ind alligevel. På en time og tre kvarter fik jeg klaret følgende:

Det er godkendt det der!
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 130 gæster