Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

Eugenie skrev:Så er det tid til en ynkelig update:
Uge 5 var som tidligere skrevet en kæmpe succes. Uge 6 startede rigtig godt ud med en super mandags træning (seneste log). Men BUM! Så blev det tirsdag morgen og jeg måtte bukke under for et par sygedage i sengen. Torsdag var jeg klar på træningsvognen igen. Det var en super træning på trods af de to dage i sengen.
Fredag skete der så et nyt uheld! Mens jeg var i gang med at lave facepulls fik jeg hold i nakken. Da min træner også snart er uddannet fysioterapeut fik han løsnet op. Jeg tænkte derfor at jeg liiiige skulle prøve med lidt bænkpres. Det skulle jeg dog aldrig have gjort. Holdet i nakken blev kun værre og jeg måtte henover weekenden være tålmodig og hygge mig med en god mængde ipren og et skud morfin hver aften inden sengetid. Alt i alt blev uge 6 langt fra en succes.
Men NU er holdet i nakken i bedring og jeg starter stille og roligt op på uge 7 i dag. Og jeg GLÆDER mig :-)

Jeg sluttede uge 7 i går med et besøg i FW i Frederikssund. Ikke min yndlings FW (hvis jeg da har sådan en
) men i det store og hele ok. Nå, men nok om uge 7. Det var en let uge som gik som forventet

Eugenie skrev:Dag 2 i uge 8. Trætte ben men alligevel en god træning.
Primær:
6x5 rep. boxsquat for at aktivere forsiden af lår bedre. 50-55-52,5-50-50-50 kg
4x6 rep. frontsquat 45 kg
Support:
3x45 sek. planke med 10 kg. 30 sek. pause imellem.
3x10 lineær mave med 10 kg
3x10 skrå mave
3x10 side bend
3x10 hyperextensions
3x10 siddende skulderpress 2x12 kg.
3x10 triceps
3x10 biceps
4x skulderøvelser for stabilitet

Jeg er sikker på at næste uge bliver super god! 
Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

Antonder skrev:Ærgerligt med centeret! Kan du slet ikke få andre centres åbningstider til at passe med din dagligdag?
jeg har jo dage hvor jeg har aftenvagt, weekendvagter osv. Derfor skal det både være let tilgængeligt geografisk og tidsmæssigt.

AndreasR skrev:Hej
Hvis du har planer om at stille op i Styrkeløft, så vil det nok være mest optimalt, hvis melder dig ind i en styrkeløftsklub. Bedre udstyr, ofte bedre åbningstider, bedre træningsforhold og mulighed for hjælp fra erfarne. Herudover skal du alligevel have været 3 måneder i en styrkeløftsklub for at få licens (hvilket er nødvendigt for at stille op)

Eugenie skrev:Dag 6 i uge 8. Endnu en mega god træning. I dag tog vi til FW i Køge som har meget høj FW standard. Her er der et område for sig selv til folk som elsker at have meget plads at lege på. Her må der larmes, kastes med vægtene, bruges kalk, dødløfte i strømpesokker og ja... Bare give den gas! De har VL stænger (både herre og dame) og eleiko skiver. Man kan også sætte sin egen musik til - lækkert.

Holmx skrev:Eugenie skrev:Dag 6 i uge 8. Endnu en mega god træning. I dag tog vi til FW i Køge som har meget høj FW standard. Her er der et område for sig selv til folk som elsker at have meget plads at lege på. Her må der larmes, kastes med vægtene, bruges kalk, dødløfte i strømpesokker og ja... Bare give den gas! De har VL stænger (både herre og dame) og eleiko skiver. Man kan også sætte sin egen musik til - lækkert.
How is this even possible!?

det er sidste tunge uge i denne cyklus. Uge 10 bliver let og uge 11 står på tests. Jeg glæder mig SÅ meget!

træningen blev stille og rolig, og jeg tog kun det vigtigste for at være klar til i morgen. Dag 3 handler meget om teknik og er derfor lettere end de andre - derfor er det også en af de dage som er bedst at justere på. 

Antonder skrev:Hvad er dine forventninger til maxtesten?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster