Deltagere (7/13):Båttibilter
Chayen
DonLauge
Drdom2
Francho
Niller_
TheGunShow
FreddyB har ikke angivet nogle fakepeeks men på dag to har han Francho,
ValeurValeur (død) og Båttibilter som villagers.
Desler (død) og DonLauge mener han er ulve.
På dag 3 mener han at der er en ulv i DrDom2 eller TheGunShow. En lille anklage på Niller_ også men den kommer efter nogle indlæg så det tror jeg bare er en respons på det.
Dvs. ifølge FreddyB har vi følgene villagers og ulve.
Indbyggere:
Francho
Båttibilter
Ulve:
DonLauge
DrDom2
TheGunShow
(Niller_)
Neutral:
Chayen
Lad os nu kigge på de seer hunt cleared spillere:
Andreas7074:
Han fakepeeker TheGunShow indbygger og dør højst sandsynligt som følge heraf, da han ikke rigtig har været nogen trussel dag1.
Så TheGunsShow flytter vi op til indbygger.
Indbyggere:
Francho
Båttibilter
TheGunShow
Ulve:
DonLauge
DrDom2
(Niller_)
Neutral:
ChayenValeurValeur:
Fakepeeker FreddyB indbygger som han også er (dette forstærker idéen om at ulvene seer hunter). Dag 2 fake peeker han Francho, som FreddyB allerede har vurderet til at være indbygger. Listen forbliver derfor den samme.
Den sidste ulv er altså DonLauge eller DrDom2, lille chance for Niller_. Francho, BåttiBilter og TheGunShow er seer hunt cleared.
Lad os stemme DrDom2, da det ville være en skam at lade ham passere AFK gennem hele spillet i tilfælde af at han er ulv.
DrDom2Hvis han er indbygger, skal sidste ulv højst sandsynligt findes i DonLauge.
En anden ting jeg kom til at tænke på er at siden jeg havde to ulve som eneste to mistænkte tidligt dag 2, burde jeg også have været et godt bud på night kill, det er jeg dog ikke blevet og det kan tyde på at mit første fakepeek af DonLauge har været forkert og at han er ulv. (eller også bare fordi de udelukkende har seer peek hunted).
Viggoermig skrev:JA GODNAT, ANDERS PEEK N1, TGS N0.
VI SES PÅ DEN ANDEN SIDE.
Argumentation er dejlig når I vil smide mig ud i fremtiden, tak. REEL ARGUMENTATION
Dette quote fra dag 2 lige før Viggermig står for lynch, clearer TheGunShow yderligere da han ikke ville smide et n0 clear på den sidste ulv. Han ville smide den på en indbygger for at få noget troværdighed.