Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Gormez skrev:Det går sgu godt Casper - lækkert at se (y)

Så er der 200 kg squat på menuen næste gang!

Disko-D skrev:Fint "comeback" CasperSå er der 200 kg squat på menuen næste gang!

Jmt skrev:Jeg har jævnligt brugt SRT som en del min opvarmning. Når jeg er alene. Derhjemme. Nøgen. Foran et spejl.
Det gi'r godt.

TrexMode skrev:Jeg har regnet mig frem til, at 200 squat, 125 bænk og 210 dødløft giver mig en all-time bedre wilks end Kromann, så det er et meget godt pejlepunkt...![]()

TrexMode skrev:Jeg kan forstå på det hele, at et par medlemmer fra Team Tåbelig oplevede tossen, der overfuste mig fredag, her i formiddags. Samme problem, underlig angriben af dem, aggressiv opførsel og lignende.
Jeg talte med min søster om det, som også var med i fredags da vi blev overfust af ham, og hun fortalte at han faktisk havde henvendt sig direkte til hende da hun var oppe ved løbebåndet. Hun har lagt ind i sit program at hun skal lave 15 minutters kredsløbstræning på en maskine, holde fem minutters pause, og så 15 minutter mere på en anden maskine. Det passer godt til hendes niveau og gør hun lige kan få noget at drikke.
I hendes pause har han så henvendt sig direkte til hende og sagt, at hun ikke skulle stoppe med at træne, og at hun ikke skulle miste motivationen, og at hun ikke skulle sidde og dovne. Hun var blevet en smule bange for ham.
Hun fortalte også, at til næste træning, hvor hun skulle have været sted alene, var hun blevet hjemme fordi hun havde været bange for at møde ham dernede. Hun gik stedet for en ekstra lang tur med hunden osv., så hun fik noget træning, men det pisser mig i den grad af, at min søster, der ikke ligefrem føler sig tryg i obbc til at starte med, skal overrumples af en idiot som ham. Det hjælper ikke ligefrem på selvværdet. Jeg er nødt til at tage fat i ham og sige til ham, at han skal holde sig fra hende.
Jeg synes lige vi skal være fælles om at sige fra over for ham. Så vidt jeg kan forstå på Tommy har han trænet i OBBC for nogle år siden, har så været væk, og kommer tilbage nu og føler han skal sætte os andre på plads. Fortsætter det må vi sige det til de voksne.

TheJack skrev:TrexMode skrev:Jeg kan forstå på det hele, at et par medlemmer fra Team Tåbelig oplevede tossen, der overfuste mig fredag, her i formiddags. Samme problem, underlig angriben af dem, aggressiv opførsel og lignende.
Jeg talte med min søster om det, som også var med i fredags da vi blev overfust af ham, og hun fortalte at han faktisk havde henvendt sig direkte til hende da hun var oppe ved løbebåndet. Hun har lagt ind i sit program at hun skal lave 15 minutters kredsløbstræning på en maskine, holde fem minutters pause, og så 15 minutter mere på en anden maskine. Det passer godt til hendes niveau og gør hun lige kan få noget at drikke.
I hendes pause har han så henvendt sig direkte til hende og sagt, at hun ikke skulle stoppe med at træne, og at hun ikke skulle miste motivationen, og at hun ikke skulle sidde og dovne. Hun var blevet en smule bange for ham.
Hun fortalte også, at til næste træning, hvor hun skulle have været sted alene, var hun blevet hjemme fordi hun havde været bange for at møde ham dernede. Hun gik stedet for en ekstra lang tur med hunden osv., så hun fik noget træning, men det pisser mig i den grad af, at min søster, der ikke ligefrem føler sig tryg i obbc til at starte med, skal overrumples af en idiot som ham. Det hjælper ikke ligefrem på selvværdet. Jeg er nødt til at tage fat i ham og sige til ham, at han skal holde sig fra hende.
Jeg synes lige vi skal være fælles om at sige fra over for ham. Så vidt jeg kan forstå på Tommy har han trænet i OBBC for nogle år siden, har så været væk, og kommer tilbage nu og føler han skal sætte os andre på plads. Fortsætter det må vi sige det til de voksne.
Jeg fik også en overfusning i fredags fordi jeg ikke lige ryddede op som han gerne ville have det, fordi "DET ER JO EN FORENING DET HER, IKKE?!" - han virker lidt sørgelig for at sige det mildt.

TrexMode skrev:TheJack skrev:TrexMode skrev:Jeg kan forstå på det hele, at et par medlemmer fra Team Tåbelig oplevede tossen, der overfuste mig fredag, her i formiddags. Samme problem, underlig angriben af dem, aggressiv opførsel og lignende.
Jeg fik også en overfusning i fredags fordi jeg ikke lige ryddede op som han gerne ville have det, fordi "DET ER JO EN FORENING DET HER, IKKE?!" - han virker lidt sørgelig for at sige det mildt.
Yo TheJack, han var også over mig i fredags. Jeg ved sgu ikke lige hvad der foregår. En der har snakket lidt med ham fortæller, at han virker lidt "underlig" på den der "har-måske-engang-haft-en-hjerneblødning-måde", men derfor skal man selvfølgelig stadigvæk opføre sig ordentligt over for andre medlemmer, så sådan nogle som min søster ikke bliver bange for at komme i OBBC....
Lige nu er vi seks han har overfust omkring det med oprydningen + min søster som han skulle irettesætte og belære omkring træning, og han har en rimeligt aggressiv og ubehagelig fremtoning, så meh. En enkelt gang for 2-3 uger siden skulle jeg hjælpe min brors kæreste igang med træning, hvor han (manden) sad i receptionen imens vi (min bror, hans kæreste og jeg) sad og snakkede om træning. Han (manden) var færdig med træning og sad i receptionen og læste avisen, og overhørte vores samtale. Da jeg så gik ind for at træne med tøsepigebarnet gik han ind, klædte om til trænignstøj igen, og gik rundt i nærheden af os og blev ved med at lytte med. Jeg slog det lidt hen, indtil han "blandede sig" og ville fortælle mig hvordan jeg bedre kunne vise hende split squats, hvor jeg så bare afbrød ham og sagde at tak, men nej tak. Især fordi det han sagde var helt forkert.
Så ja, han virker generelt lidt underlig og har virket underlig i noget tid, så jeg ved sgu ikke lige. Oh well, det kan være det er stoppet af sig selv igen når ugen er omme.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster