Active skrev:Du kan game det nye Call of Duty 4 remastered med mig, så lover jeg dig for at du ikke kommer til at kede dig
Jeg er også rigtig meget alene derhjemme.. Jeg arbejder typisk fra kl 12-15, træner fra 15-17 også er jeg ellers hjemme alene resten af aftenen. Jeg har heller ikke haft en kæreste i 3 år nu, jeg har det som dig, at man ikke bare skal have en for ikke at kede sig - Så god ide at vente med alt det, indtil der kommer en sød pige forbi
Jeg keder mig sjældent herhjemme, men det ville jeg med 100p sikkerhed gøre hvis jeg ikke var sådan en kæmpe nørd. Hvis jeg ikke har noget at lave, så nupper jeg et spil League of legends, cod4 eller en af de andre.
Jeg synes det er rart bare at kunne være sig selv herhjemme, med en masse spil, lave god mad og se en god film med noget matador mix til.
Så et par ideer, kunne være:
- Gaming
- Bruge tid på noget god ordentligt mad
- Begynd på en fed serie
God idé, og rart at andre har det på samme måde, men dog finder en vej i det ;) Og det er lige præcis med at vente til der kommer den rette forbi, og at man ikke prøver at tvinge det igennem.. Så længe man får afkalket vandværket engang imellem, så kan man godt overleve indtil da. Selvom der nu også er langt mellem snapsene på den konto
Jeg spillede en proper gang Counter Strike da jeg var yngre, men jeg mistede lidt interessen. Jeg har det dog stadig installeret, og jeg rammer stadig i ansigtet, selvom jeg måske spiller det et kvarters tid, hver 2. måned eller noget
Jeg er gået i gang med første afsnit af Game of Thrones fordi jeg hører så meget godt om det, men jeg synes godt nok afsnit 1 er forvirrende, og jeg har svært ved at 'lande' i serien.. Jeg håber det bliver bedre med tiden

Jeg ville ønske jeg havde noget jeg ikke kunne vente med at komme hjem til.. Det havde jeg engang.
Dengang jeg røg godt med bøllehø på glaspikken blev jeg altid helt euforisk når klokken nærmede sig fyraften på arbejdet, fordi jeg vidste at der lå et halvt bongmix klar til mig når jeg kom hjem, og at jeg så skulle tage et par lunger på den og så trække dynen over mig og sumpe til en film. Jeg ryger tæt på aldrig længere, men dengang havde jeg noget at glæde mig til når jeg kom hjem
Men den går ikke længere. Og så vil jeg tage mit arbejdsliv op til kraftig overvejelse!
Crip'O skrev:Det her lyder måske røvsygt, men prøv at læse nogle bøger. Det lyder som om at du har for meget fritid, og evt. mangler at udvikle dig personligt. Hvorfor ikke bruge tiden på at være mere intellektuel og dykke ind i din hjerne?
Jeg er selv begyndt at læse i fritiden i sidste uge, selvom jeg har pænt travlt. Men fandt ud af hvor sjovt det er at læse, især bøger der handler om bestemte tanker, ideer og filosofier

Det er en fin idé! Jeg læste faktisk 'Exit - Hells Angels' i forgårs, eller hvad det er Brian Sandbergs bog hedder, og jeg læste den på nogle få timer. Den er heller ikke så lang, men jeg blev igen indfanget af en historie som jeg syntes var spændende, og det var mange år siden jeg sidst havde gjort det. Så det kan være at jeg skal prøve at gøre mere i den slags

Og det gør ikke noget at få motioneret de små grå lidt, i mit tilfælde.