Hvem hulen er mosa? Jeg kan slet ikke placere hvornår han skulle gøre det?
Mosa er bjørnen med kun en hånd!
Aha
Der hvor moss og alle de andre er i krateret og silver kommer for at redde dem og de skal til at slås og der pludselig er en bjørn som de slutter sig sammen for at dræbe. WFT har jeg tænkt et par gang der.
Dvs. du ikke har set kampen mellem Terry, der spiller dobbeltspil, og generalerne? Først tror Moss og de andre at det er generalerne, som har slået Terry ihjel, men det viser sig at det er bjørne... Iga-hundenes leder bekræfter, at det var bjørnene og de danner samlet front mod bjørnene!
Fuck, der er sgu røget en del i censuren der!
Jamen han lever da stadig da bjørnen ligger på jorden? WTF igen?? Og hvordan får de has på aka kabutu i det hele taget?
Ked af det Smed, men er heller ikke helt med på, hvad du mener her? Det ender jo med at Smith, der bliver såret ved angrebet på det første fort, henter farfaren, for at han kan skyde den! Men dette dør Akakabuto ikke af, som alle troede, men i stedet rejser den sig igen, hvilket for Silver til at bruge special-angrebet igen! Han skiller ved angrebet Akakabutos hoved fra halsen og det sprøjter op med blod!
Nååååh, så giver det jo mening! I den danske version dør han bare da gohei skyder den.
Nej, tidligere, ham de snakker om lige før cogahundene hopper ind i det brændene hus (som er lederens) og lederen er tilsyneladende død? (Fattede ikke bjælde selv)
Hmm.. Kunne det ike være et menneske, der havde oplært dem? Men om alle omstændigheder har de en eller anden form for fælles baggrund, måske to slægter, der tidligere var ninjahunde i den samme dinjo (kalder man det ikke det?)!
Hm, måske... Det hedder en Dojo ;)
Generelt kan man sige at der er meget mere blod med i de ucensurede film (giver lidt sig selv) og Silver er sgu nogle sørgelige film
Ja mon ikke. Jeg fatter dog ikke de ikke har censureret mere af 1´eren væk, der er da scener man både tuder og ryster af, f.eks. da gohei hugger sit ben af!