Det begyndte med lidt dårlig mave mandag hen af eftermiddagen og ved 11 tiden mandag aften da jeg var gået i seng ryger jeg så ud første gang og kaster op..
Jeg googlede lige lidt om symptomer, men det er sgu lidt svært..
Typiske symptomer
1: Pludseligt opstået feber på mindst 38 grader
-Ingen feber (føles i hvert fald ikke sådan på nogen måde)
2: Pludselig opstået hoste
-Har da hostet lidt meeen..
3: Ondt i halsen
-har jeg haft i en uge?
4: Muskelsmerter/ømme muskler
Niksen..
5: Nyser
Niksen
6: Brystsmerter
Har jeg faktisk haft lidt, men tror næsten det er indbildning (placebo)
7: Træthed
Jo har da været træt
8: Svagelig
Lidt puny er man vel altid
9: Løbende næse
På ingen måde
10: Øm hals og svælg
Niksen
11: Hovedpine
Keine
12. Manglende appetit
Har ikke spist andet end en kyllingesalat i dag (og noget cola) men det er jo meget normalt når man er småsyg..
13. Fryser og har kuldegysninger
Slet ikke
14: Diarré eller dårlig mave
Ja der har jeg jo så været på tønden stort set hele natten , også med slem opkast.
Og ja jeg skulle jo nok høre min læge, men jeg tror egentlig mest at jeg har spist noget jeg ik ku tåle. Det kom meget pludseligt og jeg har det egentlig fint nok nu (det begyndte at blive bedre i morges).
Jeg har ikke haft sådan generelle influenza symptomer, plus der jo intet står om at kaste op på nogle af symptom listerne.
Er der nogen der har været uheldige at løbe ind i det som måske kan fortælle kort om hvordan de havde det?
Det er mere om jeg skal blive hjemme fra skole og job i morgen og ringe til lægen osv selvom jeg føler mig frisk, så jeg ikke smitter andre hvis jeg nu evt. har været uheldig..
Det skal siges at jeg har astma, som smider en i risikogruppen (min astma er dog slet ikke særlig slem.. mærker den stort set aldrig)