Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65720 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1400
Medlemmer: 3
Skjulte: 1
Gæster: 1396

Følg bodybuilding.dk på

Svineinfluenza

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Jeg har ligget natten over med opkast og diaré og en af mine venner spurgte så om det kunne være den OH BERYGTEDE H1N1!!
Det begyndte med lidt dårlig mave mandag hen af eftermiddagen og ved 11 tiden mandag aften da jeg var gået i seng ryger jeg så ud første gang og kaster op..

Jeg googlede lige lidt om symptomer, men det er sgu lidt svært..

Typiske symptomer

1: Pludseligt opstået feber på mindst 38 grader
-Ingen feber (føles i hvert fald ikke sådan på nogen måde)

2: Pludselig opstået hoste
-Har da hostet lidt meeen..

3: Ondt i halsen
-har jeg haft i en uge?

4: Muskelsmerter/ømme muskler
Niksen..

5: Nyser
Niksen

6: Brystsmerter
Har jeg faktisk haft lidt, men tror næsten det er indbildning (placebo)

7: Træthed
Jo har da været træt

8: Svagelig
Lidt puny er man vel altid :mrgreen:

9: Løbende næse
På ingen måde

10: Øm hals og svælg
Niksen

11: Hovedpine
Keine

12. Manglende appetit
Har ikke spist andet end en kyllingesalat i dag (og noget cola) men det er jo meget normalt når man er småsyg..

13. Fryser og har kuldegysninger
Slet ikke

14: Diarré eller dårlig mave
Ja der har jeg jo så været på tønden stort set hele natten , også med slem opkast.

Og ja jeg skulle jo nok høre min læge, men jeg tror egentlig mest at jeg har spist noget jeg ik ku tåle. Det kom meget pludseligt og jeg har det egentlig fint nok nu (det begyndte at blive bedre i morges).

Jeg har ikke haft sådan generelle influenza symptomer, plus der jo intet står om at kaste op på nogle af symptom listerne.

Er der nogen der har været uheldige at løbe ind i det som måske kan fortælle kort om hvordan de havde det?
Det er mere om jeg skal blive hjemme fra skole og job i morgen og ringe til lægen osv selvom jeg føler mig frisk, så jeg ikke smitter andre hvis jeg nu evt. har været uheldig..

Det skal siges at jeg har astma, som smider en i risikogruppen (min astma er dog slet ikke særlig slem.. mærker den stort set aldrig)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Sjovt, jeg havde nogenlunde samme symptommer som dig, før det blev værre og udviklede sig til svineinfluenza. ps bevæg dig ikke ovre i centret, jeg har ihvertfald i min åndsvage benægtelse af influenzaen smittet 8 af mine venner i centret.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 47
Tilmeldt: 25. jul 2009, 18:56
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvis ikke du har afsindigt ondt i skalden og hævede bihuler, har du vist ikke influenza. Men du kan vist roligt blive hjemme et par dage endnu :wink:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DrueSukker skrev:Sjovt, jeg havde nogenlunde samme symptommer som dig, før det blev værre og udviklede sig til svineinfluenza. ps bevæg dig ikke ovre i centret, jeg har ihvertfald i min åndsvage benægtelse af influenzaen smittet 8 af mine venner i centret.

Hmm lyder skod :(

Hvor længe går der fra man får taget en prøve hos lægen til man får svar?

Jeg har ikke mere ondt i hovedet end "av jeg har ikke drukket nok vand og det gør ondt når jeg rejser mig for hurtigt".

Det gør lidt ondt i brystet når jeg hoster eller griner :?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



DrueSukker skrev:Sps bevæg dig ikke ovre i centret, jeg har ihvertfald i min åndsvage benægtelse af influenzaen smittet 8 af mine venner i centret.

Flot gået. Mere idiotisk adfærd er svær at finde - men tilgengæld er din adfærd meget typisk for danskere. Vi elsker at være syge og smitte hinanden og komme på arbejde syge og hoste hinanden. Forvent tilmed at blive stigmatiseret hvis du påtaler det.
Sidst rettet af SandyFrink 8. dec 2009, 20:58, rettet i alt 2 gange.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dingo skrev:Typiske symptomer
1: Pludseligt opstået feber på mindst 38 grader -tjek
2: Pludselig opstået hoste - tjek
3: Ondt i halsen - tjek
4: Muskelsmerter/ømme muskler - tjek
5: Nyser - tjek
6: Brystsmerter
7: Træthed - tjek
8: Svagelig - tjek
9: Løbende næse - tjek
10: Øm hals og svælg - tjek
11: Hovedpine - tjek
12. Manglende appetit - tjek
13. Fryser og har kuldegysninger - tjek
14: Diarré eller dårlig mave

Jeg har krydset de symptomer af som jeg oplevede det første døgn da jeg pludselig var syg onsdag morgen i sidste uge.. Jeg toppede det så med at få konstateret lungebetændelse hos lægevagten søndag morgen :)

Om det var H1N1 eller en anden influenzavariant ved jeg ikke.. Men en ting er sikkert: Sjovt har det sgu ikke været.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 12600
Tilmeldt: 28. apr 2007, 18:59
Geografisk sted: Frederikssund
 
Træner her: Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



mic skrev:Jeg har krydset de symptomer af som jeg oplevede det første døgn da jeg pludselig var syg onsdag morgen i sidste uge.. Jeg toppede det så med at få konstateret lungebetændelse hos lægevagten søndag morgen :)

Om det var H1N1 eller en anden influenzavariant ved jeg ikke.. Men en ting er sikkert: Sjovt har det sgu ikke været.


Hmm ja det er jo det. Jeg har heller ikke sådan generelle influenza symptomer. Altså generel utilpashed som hovedpine og feber. Bare haft møg ondt i maven som opstod meget pludseligt og forsvandt hurtigt igen (men havde dog den værste nat nogensinde i nat). Har ikke rigtig nogle symptomer nu.. meen.. arh :S
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



SandyFrink skrev:
DrueSukker skrev:Sps bevæg dig ikke ovre i centret, jeg har ihvertfald i min åndsvage benægtelse af influenzaen smittet 8 af mine venner i centret.

Flot gået. Mere idiotisk adfærd er svær at finde - men tilgengæld er din adfærd meget typisk for danskere. Vi elsker at være syge og smitte hinanden og komme på arbejde syge og hoste hinanden. Forvent tilmed at blive stigmatiseret hvis du påtaler det.


Mere idiotisk kommentar er ikke svær at finde, men du gør det nu meget godt alligevel.
med det sagt; Når man elsker at træne og ånder for sin passion, så ser man nogle gange igennem fingre med man er lidt snottet og hoster en smule. Der er rent faktisk mennesker som er snottet og små hoster i flere måneder, vil du kalde dem idiotiske hvis de blev væk fra arbejde og træningscentret, fordi der er en lille potentiel chance for det udvikler sig til influenza.
Jeg kan sagtens følge dig i man ikke skal bevæge sig ud og smitte andre, men jeg havde ganske normal forkølelse og lidt småhoste, så spar mig for dit bagkloge fis. Hvis jeg nu ikke havde haft en influenza gemt i mig og smittet mine venner, så havde du ikke været så dumsmart nu.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 47
Tilmeldt: 25. jul 2009, 18:56
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



DrueSukker skrev:
SandyFrink skrev:
DrueSukker skrev:Sps bevæg dig ikke ovre i centret, jeg har ihvertfald i min åndsvage benægtelse af influenzaen smittet 8 af mine venner i centret.

Flot gået. Mere idiotisk adfærd er svær at finde - men tilgengæld er din adfærd meget typisk for danskere. Vi elsker at være syge og smitte hinanden og komme på arbejde syge og hoste hinanden. Forvent tilmed at blive stigmatiseret hvis du påtaler det.


Mere idiotisk kommentar er ikke svær at finde, men du gør det nu meget godt alligevel.
med det sagt; Når man elsker at træne og ånder for sin passion, så ser man nogle gange igennem fingre med man er lidt snottet og hoster en smule. Der er rent faktisk mennesker som er snottet og små hoster i flere måneder, vil du kalde dem idiotiske hvis de blev væk fra arbejde og træningscentret, fordi der er en lille potentiel chance for det udvikler sig til influenza.
Jeg kan sagtens følge dig i man ikke skal bevæge sig ud og smitte andre, men jeg havde ganske normal forkølelse og lidt småhoste, så spar mig for dit bagkloge fis. Hvis jeg nu ikke havde haft en influenza gemt i mig og smittet mine venner, så havde du ikke været så dumsmart nu.



Hvis man er syg bliver man hjemme til man er rask. Du bliver desuden hurtigere rask ved at hvile dig istedet for at smadre din krop endnu mere end den allerede er når den er syg. Så bliv hjemme!
penge dk - din vej til mere fritid tjek det.tabe sig
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 498
Tilmeldt: 8. okt 2009, 15:24
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kæresten ligger med hvad jeg vil tro er H1N1. hun har været ude og kaste op nogle gange de sidste par dage, og haft det meget dårligt, og ikke haft appetit overhovedet.
Dog er jeg selv sluppet indtil videre. På trods af at vi bor meget tæt sammen i min lille 1-værelses. Men kan jo være det kommer her om nogle dage når hun er rask. (Ikke før, så er der jo ingen der kan passe mig :p)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3020
Tilmeldt: 25. maj 2008, 11:04
Geografisk sted: Frederikssund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



DrueSukker skrev:
SandyFrink skrev:
DrueSukker skrev:Sps bevæg dig ikke ovre i centret, jeg har ihvertfald i min åndsvage benægtelse af influenzaen smittet 8 af mine venner i centret.

Flot gået. Mere idiotisk adfærd er svær at finde - men tilgengæld er din adfærd meget typisk for danskere. Vi elsker at være syge og smitte hinanden og komme på arbejde syge og hoste hinanden. Forvent tilmed at blive stigmatiseret hvis du påtaler det.


Mere idiotisk kommentar er ikke svær at finde, men du gør det nu meget godt alligevel.
med det sagt; Når man elsker at træne og ånder for sin passion, så ser man nogle gange igennem fingre med man er lidt snottet og hoster en smule. Der er rent faktisk mennesker som er snottet og små hoster i flere måneder, vil du kalde dem idiotiske hvis de blev væk fra arbejde og træningscentret, fordi der er en lille potentiel chance for det udvikler sig til influenza.
Jeg kan sagtens følge dig i man ikke skal bevæge sig ud og smitte andre, men jeg havde ganske normal forkølelse og lidt småhoste, så spar mig for dit bagkloge fis. Hvis jeg nu ikke havde haft en influenza gemt i mig og smittet mine venner, så havde du ikke været så dumsmart nu.


Hvem er disse mennesker, som er snottet og hoster i flere måneder? Jeg ved godt hvem du snakker om. Som altovervejende udgangspunkt er det folk hvis diæt og søvnrytme er en værre omgang lort, folk som sover 4-5 timer 4-5 dage om ugen, og har kronisk tørre øjne og går og drikker af andre folks vandflasker og observerer et absolut minimum af sikkerhedsforanstaltninger for at undgå sygdom. Typisk er det folk der også har en idé om at hvis de bare har halstørklæde på skal deres halsbetændelse nok gå væk hurtigere, og i hvert fald er risikoen for at blive smittet noget mindre da man jo "ikke har det koldt". Alligevel kan det overraske disse personer, at de er kronisk syge og kronisk trætte. Mener du at raske mennesker går og er snottet og hoster i flere måneder? Hvorfor er de snottet? Hvorfor hoster de? Er det sådan spontan sjov som kroppen har gang i, lidt hygge her i vintertiden?

Her er en idé. Jeg præsenterer den kun én gang. Her er den:

Fok-der-er-syge-skal-FUCKING-BLIVE-HJEMME-og-det-gælder-fucking-også-DIG

At du, "DrueSukker", tror det er en god idé at træne med en forkølelse er ret sigende om udgangspunktet for dit niveau af kvalifikation til at deltage i denne debat konstruktivt. Endnu mere paradoksalt er det, at du mener at du "ånder for din passion" og så gør noget direkte kontraproduktivt, tilmed ikke kun for dig selv, men også for andre der "elsker at træne" og "ånder for deres passion".
Her er et faktum: Hvis folk der var syge - influenza, halsbetændelse, forkølelse, alt andet - blev hjemme fra arbejde, træning, familearrangementer mv., ville antallet af nettosygedage for hele danmarksbefolkningen falde markant. Og tilmed ville ikke blot alle folk omkring dig være mindre syge - du ville også selv være mindre syg.

Nu regner jeg ikke med at komme nogen vegne, da det tilsyneladende er umuligt at trænge igennem til den danske befolkning der hænger fast i en urokkelig ignorance omkring sygdom og smitte af denne - en ignorance bestående af kvaksalveriske/hobbymedicinalske forklaringer og opfattelser. Et godt eksempel er da jeg forleden hørte en kvinde der havde en slem halsbetændelse - ilde tilpas, hævede mandler, stoppet næse, smadret stemme, hosten 1-2 gange i minuttet - lufte idéen om at hun ikke var "syg", det var bare "halsen den var gal med". Hun havde naturligvis det obligatoriske halstørklæde på.

Din reaktion på dette indlæg vil utvivlsomt være at gå i forsvarsposition, problemet er blot - at jeg har ret.
Sidst rettet af SandyFrink 8. dec 2009, 22:03, rettet i alt 1 gang.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sandy du burde seriøst være sundhedsminister her i DK.

Det værste er at når jeg siger jeg er syg, så er man jo en kælling hvis man ikke kan holde til en dag men så kan man også kun grine af dem, jeg overvejer i disse tilfælde at hoste dem direkte i hovedet og nyse i ærmet på dem, hvis de ikke siger noget så er der jo seriøst noget galt men den typiske reaktion må nok være at man burde tage hjem og blive rask, eller fuck hvor er du klam !
penge dk - din vej til mere fritid tjek det.tabe sig
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 498
Tilmeldt: 8. okt 2009, 15:24
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Problemet er også mange arbejdspladser der forventer at folk kommer på arbejde på trods af sygdom, fordi nogle faktisk piver for meget og melder sig syge fordi de føler sig lidt sløje, selvom det ikke er andet end en mild hovedpine.
Folk der arbejder med madvarer og madlavning er faktisk direkte via lov påbudt at blive hjemme 2-3 dage efter symptomberne er væk, især ved diaré osv.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Ibody skrev:Det værste er at når jeg siger jeg er syg, så er man jo en kælling hvis man ikke kan holde til en dag men så kan man også kun grine af dem, jeg overvejer i disse tilfælde at hoste dem direkte i hovedet og nyse i ærmet på dem, hvis de ikke siger noget så er der jo seriøst noget galt men den typiske reaktion må nok være at man burde tage hjem og blive rask, eller fuck hvor er du klam !


wat
Brugeravatar
 
Reputation point: 160
 
Indlæg: 3557
Tilmeldt: 18. jun 2008, 14:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:Folk der arbejder med madvarer og madlavning er faktisk direkte via lov påbudt at blive hjemme 2-3 dage efter symptomberne er væk, især ved diaré osv.


Gad vide hvor mange pizzabagere, pølsemænd og kantinemedarbejdere, der overholder den lov.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:Problemet er også mange arbejdspladser der forventer at folk kommer på arbejde på trods af sygdom, fordi nogle faktisk piver for meget og melder sig syge fordi de føler sig lidt sløje, selvom det ikke er andet end en mild hovedpine.
Folk der arbejder med madvarer og madlavning er faktisk direkte via lov påbudt at blive hjemme 2-3 dage efter symptomberne er væk, især ved diaré osv.


Korrekt, og i disse tider hvor alle render rundt og er bange for finanskrisen, tør ingen melde sig syg. Tvivler på mange folk melder sig syg ved en halsbetændelse, eller noget i den stil.
penge dk - din vej til mere fritid tjek det.tabe sig
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 498
Tilmeldt: 8. okt 2009, 15:24
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karl Æg skrev:
Dingo skrev:Folk der arbejder med madvarer og madlavning er faktisk direkte via lov påbudt at blive hjemme 2-3 dage efter symptomberne er væk, især ved diaré osv.


Gad vide hvor mange pizzabagere, pølsemænd og kantinemedarbejdere, der overholder den lov.

Ik en bjælde. I den føtex jeg arbejdede i var folk i delikatesse afdelingen (dvs. folk der direkte står og laver mad til vidersalg) tit på arbejde med snotten rendende og en stemme som om de havde sandpapir i halsen. Af den ene grund at sygemeldinger bare ikke var acceptable medmindre du stort set ikke kunne stå på dine ben.

Læg også mærke til at sådan ca. ingen pølsemænd, pizzabagere eller andet, gør noget som helst for deres håndhygiejne mellem at de laver din mad og tager imod dine penge og går igang med ny mad..

Har endog set mange sandwich steder hvor fjolserne bruger handsker men bruger den samme handske til at lave mad og til at rode med penge =D> =D> =D> =D>
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Havde influenzaen får snart 2mdr siden.. det var meget træls.. man havde det rigtigt skidt i 2-3 dage og så følte man sig frisk, men så snart man ville lave noget eller anstrengte sig bare en smule følte man sig ekstremt svag og dårlig.. så den stod på wow i en hel uge som det eneste..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



@ TS

Jeg har haft præcis det samme som dig, med opkast og diarre hele natten. Det var virkelig forfærdeligt. Jeg søgte dog ikke læge eller noget, jeg blev hjemme en dag, og næste morgen jeg vågnede var jeg på banen igen :) men fuck den nat var vild, puha.
"If you want to fly, you need to cut the shit that brings you down"
- Knaegt
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 509
Tilmeldt: 1. feb 2007, 16:43
Geografisk sted: Esbjerg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 124.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mikkel leicht skrev:Havde influenzaen får snart 2mdr siden.. det var meget træls.. man havde det rigtigt skidt i 2-3 dage og så følte man sig frisk, men så snart man ville lave noget eller anstrengte sig bare en smule følte man sig ekstremt svag og dårlig.. så den stod på wow i en hel uge som det eneste..

Hmm hvordan startede det?
Det der taler imod at jeg har influenza A er at det startede som dårlig mave måske som følge af noget madforgiftning, som kom meget pludseligt og varede ca 8 timer og så var det væk igen.. At jeg så nu er lidt dårlig skyldes jo nok at jeg intet havde spist i næsten 24 timer pga ultipashed og træthed fordi jeg har ligget med hovedet i kummen hele natten. Er ikke mere træt end jeg normalt er ved dårlig nattesøvn
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Knaegt skrev:@ TS

Jeg har haft præcis det samme som dig, med opkast og diarre hele natten. Det var virkelig forfærdeligt. Jeg søgte dog ikke læge eller noget, jeg blev hjemme en dag, og næste morgen jeg vågnede var jeg på banen igen :) men fuck den nat var vild, puha.

Det er lige præcis sådan jeg har det :?
klokken 6 i morges røg jeg ud endnu en gang og kastede det vand op jeg nu havde i maven og lige en ekstra gang på tønden også. Efter det var det som om "det dårlige" var kommet op. Har været på toilettet 1 gang siden det og det var stadig ultra tyndt (ja man skal ikke læse tråden her mens man spiser).

Nogen der ved hvor længe der går fra lægebesøg til en stillet diagnose???
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Mener der går 1-2 dage inden du får det af vide.
penge dk - din vej til mere fritid tjek det.tabe sig
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 498
Tilmeldt: 8. okt 2009, 15:24
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
Karl Æg skrev:
Dingo skrev:Folk der arbejder med madvarer og madlavning er faktisk direkte via lov påbudt at blive hjemme 2-3 dage efter symptomberne er væk, især ved diaré osv.


Gad vide hvor mange pizzabagere, pølsemænd og kantinemedarbejdere, der overholder den lov.


Har endog set mange sandwich steder hvor fjolserne bruger handsker men bruger den samme handske til at lave mad og til at rode med penge =D> =D> =D> =D>


Ja, så bliver det ikke klammere. Jeg tror også penge er noget af det værste i forhold til hygiejne og smitte. Tænker på det hver gang jeg sidder ved kassen, men har dog fået en H1N1 vaccination.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 828
Tilmeldt: 14. maj 2009, 11:00
 
Træner her: Fitnessone
 
Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Folk der tager handsker på og tænker "så er alting reddet", er jo decideret dumme.
Sidder også i kassen ind i mellem og det sker tit at folk lige nyser eller hoster i hånden og så finder de penge til mig. Øhm what? Det er simpelthen direkte klamt og hul i hovedet
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
Mikkel leicht skrev:Havde influenzaen får snart 2mdr siden.. det var meget træls.. man havde det rigtigt skidt i 2-3 dage og så følte man sig frisk, men så snart man ville lave noget eller anstrengte sig bare en smule følte man sig ekstremt svag og dårlig.. så den stod på wow i en hel uge som det eneste..

Hmm hvordan startede det?
Det der taler imod at jeg har influenza A er at det startede som dårlig mave måske som følge af noget madforgiftning, som kom meget pludseligt og varede ca 8 timer og så var det væk igen.. At jeg så nu er lidt dårlig skyldes jo nok at jeg intet havde spist i næsten 24 timer pga ultipashed og træthed fordi jeg har ligget med hovedet i kummen hele natten. Er ikke mere træt end jeg normalt er ved dårlig nattesøvn



Kom lidt ligesom alt andet influenza.. Ikke noget specielt.. men måske var det sådan over en nat ting jeg fik det rigtig skidt..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg tror ikke det er noget. Jeg har det ganske udemærket i dag. Har fået spist og sådan, men blevet hjemme fra job og skole for lige at få det sidste væk. Det føles som om alt er ude af kroppen, så giver den lige til i morgen som sagt...
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:Hmm hvordan startede det?
Det der taler imod at jeg har influenza A er at det startede som dårlig mave måske som følge af noget madforgiftning, som kom meget pludseligt og varede ca 8 timer og så var det væk igen.. At jeg så nu er lidt dårlig skyldes jo nok at jeg intet havde spist i næsten 24 timer pga ultipashed og træthed fordi jeg har ligget med hovedet i kummen hele natten. Er ikke mere træt end jeg normalt er ved dårlig nattesøvn


Det der taler imod at du skulle have influenza er først og fremmest, at dine bihuler ikke har været hævede. Du er virkelig ikke i tvivl, hvis du først har fået influenza -> du har pisse ondt i pandelapperne, du kan ikke fokusere, din balanceevne er helt fucked og alting kører rundt, dine muskler og led gør ondt og du kan ikke koncentrere dig om ret meget (jeg prøvede at se en film, men måtte slukke igen). Du har givet vis haft en eller anden maveinfektion.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja lige præcis. Jeg har heller ikke haft feber, kuldegysninger og sådan. Heller ikke de her muskel- og ledsmerter..
Jeg mistænker noget kylling med bulgur og kokos/karry halløj jeg lavede mandag og spiste til frokost.. Netop også fordi det kom møg hurtigt og forsvandt rimelig hurgtigt igen. min utilpashed efterfølgende må skyldes infektionen og det faktum at jeg intet fik spist i lang tid af sammen årsag
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Der går andre influenza'er nu, og de ligner hinanden.
Men Dingo ! godt det ikke er muskelsmerter, for så ville du haft ufattelig pine....ikk :mrgreen:
Yeah - Ubehageligt !!
Citat: Asbjørn Riis

Du kan se ind i MIN LOG her
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 826
Tilmeldt: 10. jan 2008, 03:39
Geografisk sted: Torshavn (Færøerne)
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:Ja lige præcis. Jeg har heller ikke haft feber, kuldegysninger og sådan. Heller ikke de her muskel- og ledsmerter..
Jeg mistænker noget kylling med bulgur og kokos/karry halløj jeg lavede mandag og spiste til frokost.. Netop også fordi det kom møg hurtigt og forsvandt rimelig hurgtigt igen. min utilpashed efterfølgende må skyldes infektionen og det faktum at jeg intet fik spist i lang tid af sammen årsag




Kyllingesushi har alle dage været en dårlig ide.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 258 gæster