Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Synes du IKKE 1 time er længe på tønden?Cykelmyggen Egon skrev:1 time må være det længste, ikke særlig lang tid, men jeg skider tit i så lang tid at bine ben sover når jeg rejser mig fra brættet.

Dingo skrev:Synes du IKKE 1 time er længe på tønden?Cykelmyggen Egon skrev:1 time må være det længste, ikke særlig lang tid, men jeg skider tit i så lang tid at bine ben sover når jeg rejser mig fra brættet.![]()
Jeg sidder max 5 minutter på tønden og så ud igen.. og så har det taget lang tid..
En weekend hvor jeg må have spist noget jeg ik ku tåle (og også brækkede mig) var jeg på tønden næsten hver 2-3. time 2 dage i træk..

Også det fact jeg altid tager noget at læse med derud 

Cykelmyggen Egon skrev:Dingo skrev:Synes du IKKE 1 time er længe på tønden?Cykelmyggen Egon skrev:1 time må være det længste, ikke særlig lang tid, men jeg skider tit i så lang tid at bine ben sover når jeg rejser mig fra brættet.![]()
Jeg sidder max 5 minutter på tønden og så ud igen.. og så har det taget lang tid..
En weekend hvor jeg må have spist noget jeg ik ku tåle (og også brækkede mig) var jeg på tønden næsten hver 2-3. time 2 dage i træk..
5 min det er dælme hurtingt jeg kan næsten ikke nå at tørre mig på den tid.
1 time er selvfølgelig rimelig lang tid men der må være nogle der ude der kan stikke den regner jeg med

Infinity skrev:2-3 gange, men stemte 3 og det tager 2-10 min.
Har engang haft diarré og der sked jeg 10-20 gange om dagen de første dagefandt hurtigt ud af at mindre mad betød færre toiletbesøg.

Cykelmyggen Egon skrev:Infinity skrev:2-3 gange, men stemte 3 og det tager 2-10 min.
Har engang haft diarré og der sked jeg 10-20 gange om dagen de første dagefandt hurtigt ud af at mindre mad betød færre toiletbesøg.
10-20 gange om dagendet må da give anledning til nogle kradsbørstige hæmorider

Infinity skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Infinity skrev:2-3 gange, men stemte 3 og det tager 2-10 min.
Det gjorde fandme også så ondt, at man næsten ikke fatter det![]()
Hvor er det mærkeligste sted i har skidt?
Da jeg havde diarré sked jeg i bukserne i en bus med mange mennesker idet var på vej til skole.

Cykelmyggen Egon skrev:Infinity skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Infinity skrev:2-3 gange, men stemte 3 og det tager 2-10 min.
Da jeg havde diarré sked jeg i bukserne i en bus med mange mennesker idet var på vej til skole.
mit mærkeligste sted må være midt ude i marken. når man kører langt ude i marken kan man ikke lige køre hjem og skide, jeg kan lige tilføje at twist fyldt med olie ikke er kompetent toiletpapir

WeirdMoose skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Infinity skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Infinity skrev:2-3 gange, men stemte 3 og det tager 2-10 min.
mit mærkeligste sted må være midt ude i marken. når man kører langt ude i marken kan man ikke lige køre hjem og skide, jeg kan lige tilføje at twist fyldt med olie ikke er kompetent toiletpapir
olie som toiletpapir.. WTF.. hvordan får man den ide

Cykelmyggen Egon skrev:WeirdMoose skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Infinity skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Infinity skrev:2-3 gange, men stemte 3 og det tager 2-10 min.
olie som toiletpapir.. WTF.. hvordan får man den ide
nej nej det var ikke olie, men twist med olie på, twist er sådan en masse snore, man bruger til at tører fingre i hvis man har fået olie på dem
Så bare olie og toiletpapir og tænkte "hvad fanden" 

8800 skrev:Det gælder dog om at rejse sig inden dingleribsne kan forplante sig.

mosvad skrev:Yes genial debat, da en af mine yndlings dicipliner uden tvivl er skidning![]()
Men jeg stemte 2 i afstemningen, da jeg ca. besøger tønden 2-3 gange om dagen, det skal dog siges at det er meget voldsomt når jeg endeligt er der.![]()
Når jeg er på toilet tager det ca. 10-15 minutter, dog kan dette forlænges hvis jeg har gang i en meget spændene artikel. Det er til gengæld yderst forkortet når jeg er i skole, dette skyldes hovedsagligt lugten på toiletterne.![]()
Har lavet mig en tjeklist for hvad jeg må nå med mine toilet besøg inden mine år er omme:
- En lort der først slipper når den har ramt bunden(vandoverfladen er hverdagskost, dette nåede jeg for længe siden)
- Fylde kummen med lort til op over vandoverfladen. TJEK, dette er sket flere gange, og er meget stolt af præstationen
- Slippe 2 kg afføring under et besøg. (2 kg, da jeg skulle mene at jeg har ramt 1 kg før, har dog endnu ikke vejet mig før og efter, tager øjemål)
Inspirationen til denne liste fik jeg på
http://ratemypoo.com/
ps. Jeg har mange utroligt sjove oplevelser fra mine besøg på det lille hus. Folk i min omgangskreds betegner dem dog som bizarre, jeg vælger derfor ikke at uddybe dem her i tråden, hvis nogle er interesseret, kan de sende mig en PM.
![]()

Showtek skrev:
Har præsteret nogenlunde de sammme ting, dog ligger min rekord for vægten kun på 800g![]()
Du burde snakke mere om de oplevelser - jeg er sikker på at Zaulich ville elske det!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster