Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1356
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1354

Følg bodybuilding.dk på

Tid på tønden

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hvor mange gange skider du på en gennemsnitsdag

1 eller mindre
51
23%
2
88
40%
3
43
20%
4
23
11%
5
6
3%
6
3
1%
Jeg har stomipose og/eller andre skavanker, der gør det umuligt at bruge et toilet
5
2%

Stemmer i alt : 219

Ganske simpelt, hvor mange gange skider du på en gennemsnitsdag, små eller store portioner er lige meget, jeg går dog ud fra at man klemmer tarmen helt ren.

Man kan jo evt. tilføje fifs til hvad man kan bruge den kedelige tid til, måske enda ens rekorder, både med hensyn til antal toiletbesøg og tiden på det længste

Mine rekorder må være 6 på en dag, dog i forbindelse med sygdom

1 time må være det længste, ikke særlig lang tid, men jeg skider tit i så lang tid at bine ben sover når jeg rejser mig fra brættet.

Tiden på tønden bruger jeg ikke rigtig til noget, andet end jeg tænder for radioen, nok mest for at kamuflere, nogle af de voldsomme lyde
It's A Bird, It's A Plane, no It's Cykelmyggen egon verdens sejeste superhelt
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2009

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

4 er standard. Om søndagen når jeg står op kl 9 når jeg dog som regel at krydre gryden 2 gange før træningen kl 10.
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

Cykelmyggen Egon skrev:1 time må være det længste, ikke særlig lang tid, men jeg skider tit i så lang tid at bine ben sover når jeg rejser mig fra brættet.
Synes du IKKE 1 time er længe på tønden? :?

Jeg sidder max 5 minutter på tønden og så ud igen.. og så har det taget lang tid..

En weekend hvor jeg må have spist noget jeg ik ku tåle (og også brækkede mig) var jeg på tønden næsten hver 2-3. time 2 dage i træk..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg ligger cirka omkring 3-4 gange om dagen. Men jeg stemte 3.

Hvis det er længerevarende ophold plejer jeg at tænde for musikken på min telefon så jeg det ikke bliver alt for ensomt :roll:

Men et normalt ophold varer også max 5 min, jeg er ikke en der sidder og hygger mig på tønden i timevis. Jeg lever efter hit'n'run princippet! :8
Sidst rettet af mathias1989 10. mar 2009, 18:50, rettet i alt 1 gang.
Mål inden 2030:

Måske at begynde at træne igen: Opnået! YEAH BABY! :D
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (14)

Dingo skrev:
Cykelmyggen Egon skrev:1 time må være det længste, ikke særlig lang tid, men jeg skider tit i så lang tid at bine ben sover når jeg rejser mig fra brættet.

Jeg sidder max 5 minutter på tønden og så ud igen.. og så har det taget lang tid..

En weekend hvor jeg må have spist noget jeg ik ku tåle (og også brækkede mig) var jeg på tønden næsten hver 2-3. time 2 dage i træk..

5 min det er dælme hurtingt jeg kan næsten ikke nå at tørre mig på den tid.

1 time er selvfølgelig rimelig lang tid men der må være nogle der ude der kan stikke den regner jeg med
Brugeravatar

Jeg er sku lang tid derude, at mine ben sover er efterhånden standard. Nu bruger jeg det også kun 1 gang hver 2. dag ca.. så det forklarer vel lidt :D Også det fact jeg altid tager noget at læse med derud :D
Brugeravatar

Cykelmyggen Egon skrev:
Dingo skrev:

5 min det er dælme hurtingt jeg kan næsten ikke nå at tørre mig på den tid.

1 time er selvfølgelig rimelig lang tid men der må være nogle der ude der kan stikke den regner jeg med

Man sætter sig da ud, trykker en salut i den blegkindede tuba, tørrer røven og så ud igen - burde da aldrig tage mere end 10 minutter max, medmindre man har dårlig mave :lol:
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Hvis i skider mere end 1 gang om dagen saa har i sku for travlt.. man skal tømme sækken 100% inden man gaar, om det saa kræver adskillige anders and bøger inden, SO BE IT
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Kostplan: Ingen kostplan

Cirka 4 gange om dagen og det tager ikke meget mere end et par minutter pr. gang.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

1 til 2 gange, i få minutter af gangen! Har i så også vejet jer inden og efter og på den måde sat PR?! :D
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

Det variere meget, nogle gang 2 men oftest 1. Tiden variere også meget, hvis jeg har en bog for i skolen kan jeg godt sidde derude i 20 minutter og læse, men ellers tager det 5-7 minutter :)
Brugeravatar

Træner her: FitnessDK Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 155.00

2-3 gange når jeg ikke kører kreatin, 4-5 gange når jeg tager det. ca 1 min aktiv presning pr sæt, men så kommer der læsning og alt det andet sjove :oops: oven i, så det tager gerne 5-10 min / gang.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.50
- Squat: 1.50
- Dødløft: 6.16

2-3 gange, men stemte 3 og det tager 2-10 min :P.

Har engang haft diarré og der sked jeg 10-20 gange om dagen de første dage :shock: fandt hurtigt ud af at mindre mad betød færre toiletbesøg.

Træner her: Klub Herkules Nordborg

Infinity skrev:2-3 gange, men stemte 3 og det tager 2-10 min :P.

Har engang haft diarré og der sked jeg 10-20 gange om dagen de første dage :shock: fandt hurtigt ud af at mindre mad betød færre toiletbesøg.

10-20 gange om dagen :shock: det må da give anledning til nogle kradsbørstige hæmorider
Brugeravatar

Cykelmyggen Egon skrev:

10-20 gange om dagen :shock: det må da give anledning til nogle kradsbørstige hæmorider

Det gjorde fandme også så ondt, at man næsten ikke fatter det :(

Hvor er det mærkeligste sted i har skidt?

Da jeg havde diarré sked jeg i bukserne i en bus med mange mennesker i :oops: det var på vej til skole.

Træner her: Klub Herkules Nordborg

Infinity skrev:
Cykelmyggen Egon skrev:

Da jeg havde diarré sked jeg i bukserne i en bus med mange mennesker i :oops: det var på vej til skole.

mit mærkeligste sted må være midt ude i marken. når man kører langt ude i marken kan man ikke lige køre hjem og skide, jeg kan lige tilføje at twist fyldt med olie ikke er kompetent toiletpapir :D
Brugeravatar

Cykelmyggen Egon skrev:
Infinity skrev:
Cykelmyggen Egon skrev:

mit mærkeligste sted må være midt ude i marken. når man kører langt ude i marken kan man ikke lige køre hjem og skide, jeg kan lige tilføje at twist fyldt med olie ikke er kompetent toiletpapir :D

olie som toiletpapir.. WTF.. hvordan får man den ide :?
Brugeravatar

Geografisk sted: aalborg ø

Træner her: Unifitness

Yes genial debat, da en af mine yndlings dicipliner uden tvivl er skidning :roll:

Men jeg stemte 2 i afstemningen, da jeg ca. besøger tønden 2-3 gange om dagen, det skal dog siges at det er meget voldsomt når jeg endeligt er der. :twisted:

Når jeg er på toilet tager det ca. 10-15 minutter, dog kan dette forlænges hvis jeg har gang i en meget spændene artikel. Det er til gengæld yderst forkortet når jeg er i skole, dette skyldes hovedsagligt lugten på toiletterne. :x

Har lavet mig en tjeklist for hvad jeg må nå med mine toilet besøg inden mine år er omme:
- En lort der først slipper når den har ramt bunden(vandoverfladen er hverdagskost, dette nåede jeg for længe siden)
- Fylde kummen med lort til op over vandoverfladen. TJEK, dette er sket flere gange, og er meget stolt af præstationen
- Slippe 2 kg afføring under et besøg. (2 kg, da jeg skulle mene at jeg har ramt 1 kg før, har dog endnu ikke vejet mig før og efter, tager øjemål)

Inspirationen til denne liste fik jeg på
http://ratemypoo.com/

ps. Jeg har mange utroligt sjove oplevelser fra mine besøg på det lille hus. Folk i min omgangskreds betegner dem dog som bizarre, jeg vælger derfor ikke at uddybe dem her i tråden, hvis nogle er interesseret, kan de sende mig en PM.

:mrgreen: :mrgreen:
Brugeravatar

Geografisk sted: vojens

WeirdMoose skrev:
Cykelmyggen Egon skrev:
Infinity skrev:
Cykelmyggen Egon skrev:

nej nej det var ikke olie, men twist med olie på, twist er sådan en masse snore, man bruger til at tører fingre i hvis man har fået olie på dem :)
Brugeravatar

1-2 gange. Beundrer jer andre. :roll:

Logbog: Ingen logbog

Cykelmyggen Egon skrev:
WeirdMoose skrev:
Cykelmyggen Egon skrev:
Infinity skrev:
Cykelmyggen Egon skrev:

nej nej det var ikke olie, men twist med olie på, twist er sådan en masse snore, man bruger til at tører fingre i hvis man har fået olie på dem :)

Burde åbne mine øjne og læse bedre #-o Så bare olie og toiletpapir og tænkte "hvad fanden" :wink:
Kunne godt forestille mig at det der ikke lige var det smarteste at bruge :D
Brugeravatar

Fatter ikke hvordan det er muligt at skide mere end en 1-2 gange om dagen... til gengæld sidder jeg da også tit og hygger med en bog, når det endelig er :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Stemte 2 men reelt er det nok 3.

Hvis jeg rigtig skal hygge mig sidder jeg og læser lidt illustreret videnskab eller lignende. Det gælder dog om at rejse sig inden dingleribsne kan forplante sig.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:Det gælder dog om at rejse sig inden dingleribsne kan forplante sig.

HAHA... Nogle ting er bare bedst usagt. Men sådan et råd der, det er sgu godt det lige kom med :mrgreen: :D :mrgreen:
Brugeravatar

Jeg ligger som oftest en "kage" 2 gange om dagen :thumpup:

4 gange :8
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

3 gange om dagen nu, før i tiden(da jeg hverken trænede eller spiste nok) der kunne det være 1 gang hver trejde dag :D
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Aarhus

mosvad skrev:Yes genial debat, da en af mine yndlings dicipliner uden tvivl er skidning :roll:

Men jeg stemte 2 i afstemningen, da jeg ca. besøger tønden 2-3 gange om dagen, det skal dog siges at det er meget voldsomt når jeg endeligt er der. :twisted:

Når jeg er på toilet tager det ca. 10-15 minutter, dog kan dette forlænges hvis jeg har gang i en meget spændene artikel. Det er til gengæld yderst forkortet når jeg er i skole, dette skyldes hovedsagligt lugten på toiletterne. :x

Har lavet mig en tjeklist for hvad jeg må nå med mine toilet besøg inden mine år er omme:
- En lort der først slipper når den har ramt bunden(vandoverfladen er hverdagskost, dette nåede jeg for længe siden)
- Fylde kummen med lort til op over vandoverfladen. TJEK, dette er sket flere gange, og er meget stolt af præstationen
- Slippe 2 kg afføring under et besøg. (2 kg, da jeg skulle mene at jeg har ramt 1 kg før, har dog endnu ikke vejet mig før og efter, tager øjemål)

Inspirationen til denne liste fik jeg på
http://ratemypoo.com/

ps. Jeg har mange utroligt sjove oplevelser fra mine besøg på det lille hus. Folk i min omgangskreds betegner dem dog som bizarre, jeg vælger derfor ikke at uddybe dem her i tråden, hvis nogle er interesseret, kan de sende mig en PM.

:mrgreen: :mrgreen:

Har præsteret nogenlunde de sammme ting, dog ligger min rekord for vægten kun på 800g #-o

Du burde snakke mere om de oplevelser - jeg er sikker på at Zaulich ville elske det!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Showtek skrev:
Har præsteret nogenlunde de sammme ting, dog ligger min rekord for vægten kun på 800g #-o

Du burde snakke mere om de oplevelser - jeg er sikker på at Zaulich ville elske det!

Zaulich har skam hørt de fleste, og ja han elsker dem, han giver mig også mange sjove historier igen :P

vil lige tilføje at sidste dag lavede jeg et "ghost", til alle amatørerne:
en "ghost" er den kæmpe lort man trykker og er rigtigt stolt af, når man så kigger ned i kummen, for at se den, er den der bare ikke :( altså den usynelige lort, deraf navnet ghost.
Brugeravatar

Geografisk sted: vojens

Detonations Bæ - Det er den slags bæ, der er efterfulgt af en forsvarlig mængde højtryksgas (altså en voluminøs fis), hvilket afstedkommer en nærmest eksplosiv

ud-af-kroppen-oplevelse. Bæen bliver skudt ud af røven og rammer vandoverfladen med en sådan kraft at man skal tørre sig op af ryggen bagefter med konens

håndklæde.

Spøgelses Bæ - Det er den bæ hvor man mærker den komme ud, der er bæ på toiletpapiret, men når man kigger er der ingen bæ i lokummet.

Den Rene Bæ - Man skider en bæ, ser den svømme i lokummet, men der er ingen bæ-rester på toiletpapiret.

Kræmmerhus Bæ - Man skider vandbæ ud af røven med sådan en kraft, at intet bæ rammer vandet - det hele sidder på kummens sider og bæen løber derefter

langsomt ned i vandet.

Den Våde Bæ - Man tørrer røven mindst 50 gange, og den føles stadig våd. Derfor lægger man toiletpapir mellem balderne og underbukserne, for ikke at

ødelægge dem med bremsespor. KLOGE ORD!

Tvillinge Bæ - Det sker når man er færdig med at skide, man har trukket bukserne op til knæene, og så skal man skide igen.

Presseve Bæ - Man presser så hårdt for at få bæen ud, at man næsten mister bevidstheden.

Isbjerg Bæ - Bæen er så lang, at en trediedel af den stikker op af vandet.

Hvidovrekur Bæ - Man skider så meget, at vægttabet er mindst 50 pund.

Træstamme Bæ - Man laver en bæ som er så stor at man frygter lokummet splintres, medmindre bæen deles op et par gange med toiletbørsten.

Fuldemands Bæ - Det er den bæ man laver dagen efter en ordenlig druktur. Det mest karakteristiske med bæen er den trådligende stribe som efterlades på

bunden af lokummet.

"Bare jeg dog kunne" Bæ - Man sidder på lokummet og prøver at skide, men kan ikke. Det eneste der kommer er et par trompetlyde.

Mareridt Bæ - Det er den bæ der gør så ondt at skide, at man ville have væddet på at den kom ud sidelæns.

Dunke Bæ - Det er den bæ man skider så hurtigt, at røvbalderne bliver plaskvåde af toiletvand. KLOGE ORD!

Sandpapir Bæ - Den gul/brune bæ-substans man skider/sprøjter ud som en vandballon der eksploderer, alt imens det føles som om nogen har skoddet en cigaret

i røven.

Råddenmave Bæ - Lugten fra en bæ der sniger sig ud på gangen og breder sig i hele bygningen, således at hele bygningen bliver syg eller evakueres af

sikkerhedsfolk.

Jo-Jo Bæ - Den bæ der kommer halvt ud, da der træder en anden person ind på toilettet, så man må trække den tilbage for ikke at skræmme den fremmede med

det store plask det gir’ når den rammer vandet.

Pissebæen: Det er den bæ, hvor Maven knurrer og man bliver helt svedig, og pludselig løber man ned på lokummet og skidder sådan en tynd bæ at man føler at

røven pisser lort. KLOGE ORD!

Den Personlige Bæ - En bæ som stinker rigtigt meget af helvede til og man alligevel selv synes den lugter godt. Man prøver at overbevise konen om påstanden

ved at svinge med toiletdøren så hun kan lugte den ind i stuen og hun råber at man er syg i hovedet. Så lukker man toiletdøren og sidder længe og nyder lugten

alene. Den Personlige Bæ lugter ofte stærkt sødligt (nærmest som rådden frugt) og er som regel blød, men klæber til røven når man tørrer sig. KLOGE ORD!
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic