Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ninjagrenen skrev:Jeg har erfaring med at bænkpress er den ultimative brystøvelse. Prøv evt. smolov jr. det er virkelig godt til at øge styrke og masse i bryst.

KRØLLE P skrev:Hvilke øvelser bruger du nu?
Men først og fremmest er variation i både øvelser, set, reps etc. en go' måde at vokse på generelt. Men ellers bør en go' omgang brysttræning i høj grad tage udgangspunkt i presøvelser. Både alm, decline og incline bænk med barbell og dumbbels.
Hvis det er det du bruger nu, virker tunge incline db flyes også ret godt for de fleste.![]()
Men prøv at skriv dit program og den måde du plejer at træne på, så kan vi kigge på det

Daviid0z skrev:KRØLLE P skrev:Hvilke øvelser bruger du nu?
Men først og fremmest er variation i både øvelser, set, reps etc. en go' måde at vokse på generelt. Men ellers bør en go' omgang brysttræning i høj grad tage udgangspunkt i presøvelser. Både alm, decline og incline bænk med barbell og dumbbels.
Hvis det er det du bruger nu, virker tunge incline db flyes også ret godt for de fleste.![]()
Men prøv at skriv dit program og den måde du plejer at træne på, så kan vi kigge på det
jeg varriere sæt/reps hver 2 uge, 4x8 3x10 5x5 osv.
Jeg kører bænkpres, incline db pres, og flyes på maskine..
Har det bare sådan med at jeg ikke rigtig kan mærke at jeg har trænet bryst efter en omgang træning, selvom jeg fokusere på at bruge brystet..
men det er måske normalt?

Nick187 skrev:Imo er tunge dips en af de mest undervurderede brystøvelser

Daviid0z skrev:ninjagrenen skrev:Jeg har erfaring med at bænkpress er den ultimative brystøvelse. Prøv evt. smolov jr. det er virkelig godt til at øge styrke og masse i bryst.
vil jeg prøve snart:)

Nikolaj P skrev:husk nu at Smolov jr. er lavet for styrke..
Daviid0z skrev:Dips, skal man udføre dem hvor en krop er lodret eller hvor man bøjer kroppen lidt frem?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster