Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

nybruger skrev:Garik no offense, men er det ikke lidt underligt "eksperterne" herinde der svarer på alle indlæg, påstår de ved alt om biologi osv. ikke er større en de er? Hvis i træner så rigtigt, har styr på osv. hvorfor gror i så ikke mere?
totogamer, The Juice, BLOODJUNKIE, DINGO.
Ved godt i ikke allesammen ser ens ud, men der er mange der er langt længere end jer som er clean og har trænet i kortere tid.

nybruger skrev:Garik no offense, men er det ikke lidt underligt "eksperterne" herinde der svarer på alle indlæg, påstår de ved alt om styrketræning osv. ikke er større en de er? Hvis i træner så rigtigt, har styr på kost osv. hvorfor gror i så ikke mere?
totogamer, The Juice, BLOODJUNKIE, DINGO.
Ved godt i ikke allesammen ser ens ud, men der er mange der er langt længere end jer som er clean og har trænet i kortere tid.

nybruger skrev:Det gør jeg så..

nybruger skrev:Det er da mærkeligt de plaprer om alt de ved i deres tråde hvis ikke de har researched en del.
Det kan godt være man ikke behøver veje 200 kg for at vide alt om træning, men når man åbenlyst siger man går op i træning og kost så forstår jeg ikke i ikke er større. især dig totogamer...

nybruger skrev:Det er da mærkeligt de plaprer om alt de ved i deres tråde hvis ikke de har researched en del.
Det kan godt være man ikke behøver veje 200 kg for at vide alt om træning, men når man åbenlyst siger man går op i træning og kost så forstår jeg ikke i ikke er større. især dig totogamer...

fra udg.

nybruger skrev:Selvfølgelig betyder genetikken noget, men jeg er 16 og har en større, dybere og mere markeret ryg en ham her:
Koppel fra udg.
Og skal jeg hurtigt bedømme er mine ben også større en dine:

nybruger skrev:Selvfølgelig betyder genetikken noget, men jeg er 16 og har en større, dybere og mere markeret ryg en ham her:

Koppel fra udg.

Carsten2002 skrev:nybruger skrev:Selvfølgelig betyder genetikken noget, men jeg er 16 og har en større, dybere og mere markeret ryg en ham her:
2 muligheder.
Du smider billeder op af dig selv og debatten fortsætter.
Du smider ikke billeder op af dig selv, og ingen tager dig seriøst.

nybruger skrev:har ikke nævnt incognito..
Men når i siger i følger en kostplan og træner korrekt undrer jeg mig over i ikke er større.

nybruger skrev:Hvorfor er det relevant? tror du ikke på mig? kig i dit eget center og se efter om ikke der skulle være nogen du kan sammenligne med.
Har kun et par gamle billeder der ikke rigtigt viser noget som helst..
Vejede 70 på det her tidspunkt hvilket er 6 kg mindre en jeg gør nu..

nybruger skrev:Hvorfor er det relevant? tror du ikke på mig? kig i dit eget center og se efter om ikke der skulle være nogen du kan sammenligne med.

rba skrev:nybruger skrev:Selvfølgelig betyder genetikken noget, men jeg er 16 og har en større, dybere og mere markeret ryg en ham her:
Koppel fra udg.
Jeg kan virkelig ikke se hvad det er du prøver at opnå til dels med disse billeder og dette topic?
Hvis du er større end dem, så tilykke med det. Godt gået - du for sej.
Og det at du mener man skal have en hvis størrelse for at udtale sig om noget trænings relateret, er jo direkte dumt.

nybruger skrev:rba skrev:nybruger skrev:Selvfølgelig betyder genetikken noget, men jeg er 16 og har en større, dybere og mere markeret ryg en ham her:
Koppel fra udg.
Jeg kan virkelig ikke se hvad det er du prøver at opnå til dels med disse billeder og dette topic?
Hvis du er større end dem, så tilykke med det. Godt gået - du for sej.
Og det at du mener man skal have en hvis størrelse for at udtale sig om noget trænings relateret, er jo direkte dumt.
Siger ikke du skal have en hvis størrelse. Siger hvis du følger din kostplan og træner korrekt burde du vel vokse mere en du har gjort.
nybruger skrev:"Selvfølgelig betyder genetikken noget"

Stenalt skrev:Hvis "Nybruger" er så stor som han påstår, er det blot et glimrende eksempel på at man godt kan være stor uden at have noget mellem ørerne og vice versa.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster