6 reps med 122 kg
4 reps med 132 kg
Hvad siger i?
MVH Mark
Lige p.t stiger jeg 2 kg i sæt, per træning, men ville i sige jeg skulle ændre min teknik?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Lithium skrev:emilaamand skrev:[youtube][/youtube]
her er det løft jeg kører for tiden (140kg 4 x 5), vil i ikke lige kommentere hvis der er noget jeg gør forkert?
mange tak.
Du gør stort set alt forkert.
Har du selv nogle ideer til hvad det kan være ? Måske har du når du har læst denne artikel:
artikler/bodybuilding/doedloeft-noeglen-til-massiv-ryg.html

emilaamand skrev:ØV virkelig..men fejl er jo til at rette. så tænkte på om i havde forslag til hvor jeg kunne lære min teknik ordentligt?? tænkte selv på om jeg ikke skulle tage nogle timer i en vægtløftningsklub?
det går mig da virkelig på at min teknik er så dårlig.for man kan jo ikke rigtig træne uden den skønne DL.

emilaamand skrev:ØV virkelig..men fejl er jo til at rette. så tænkte på om i havde forslag til hvor jeg kunne lære min teknik ordentligt?? tænkte selv på om jeg ikke skulle tage nogle timer i en vægtløftningsklub?
det går mig da virkelig på at min teknik er så dårlig.for man kan jo ikke rigtig træne uden den skønne DL.

Sixpack Boy skrev:Tak for hjælpen alle sammen, jeg vil til næste dødløfts træning, prøve alle de ting i har skrevet.
Vil især fokusere på: At skyde hoften frem mens jeg løfter, så jeg løfter med både ben og ryg på samme tid, kigge ligefrem, skyde brystet frem/op, holde stangen tæt ind til kroppen og så vil jeg overveje at prøve at kigge ind i jyden i aalborg en dag for at se om jeg kan få lidt hjælp.
Så vil jeg se om det kører

Friche skrev:SixpackBoy: Hvor er du fra da? Du kan sagtens komme ud i jyden og så kan vi kigge lidt på din dødløft
Bigbull: Ellers er mathias også lige her:
viewtopic.php?f=21&t=23574&start=450

Friche skrev:Ahh, okay, jamen det kan vi da sagtens. Har du ferie i den her uge? Ellers er jeg derude mandag ved firetiden?

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:meget dumt spørgsmål, i know.
men hvad træner dødløft egentligt ?

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster