Hvor der står morgen og aften: er det trænings pas i vandet. Og i de lige uger har jeg 10 vandpas. Da jeg er elite svømmer.Alt i alt ca. 24 timers træning om ugen.
Smid en kommentar.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
Hvor der står morgen og aften: er det trænings pas i vandet. Og i de lige uger har jeg 10 vandpas. Da jeg er elite svømmer.

swimchris skrev:Man tydeligvis godt høre at i ikke træner på elite niveau.... Og at i tror det er en joke med det er ren faktisk mit trænings skema

SandyFrink skrev:swimchris skrev:Man tydeligvis godt høre at i ikke træner på elite niveau.... Og at i tror det er en joke med det er ren faktisk mit trænings skema
Ja, you tell 'em, "swimchris". Vil du ikke dele noget mere om din træning på eliteniveau, det program du har postet bærer præg af så meget struktur og overvejelse at det ville være et tab hvis ikke du oplyste os andre.

Det er sjovt, som der skal peges fingre af en gut, der går voldsomt meget op i sin sport.

8800 skrev:Det er en travl uge du har dig swimchris.
Hvordan går det med at passe skolen osv. går det okay? Du er måske under Team DK?
Tag dig ikke af de andre. De er nogle fjolserDet er sjovt, som der skal peges fingre af en gut, der går voldsomt meget op i sin sport.
Start da en log. Micha Østergaard har jo i forvejen en log herinde

StefanM skrev:Det er ikke imponerende at træne meget i sig selv. Enhver idiot kan træne 30 timer om ugen, det kræver bare den rette intensitet og restitution. Det imponerende er, når den høje kvalitet vedligeholdes i nøje planlagt form over lang tid og resultaterne er derefter.
Ingen tvivl om at du arbejder for sagen, men du begår masser af fejl, der stammer fra manglende forståelse. F eks giver det absolut ingen mening at du laver CrossFit. Selve skemaet er også så tilpas rodet, at jeg har svært ved at finde rundt i det, men det kan da godt være, at det bare er mig.
Og CrossFit´en er noget nyt min træner har mist ind i program for at prøve noget nyt og bruge kroppen på en anden måde 

Cykelmyggen Egon skrev:Der er vil ingen grund til at bruge kroppen på en anden måde, når det nu en gang ikke er det du skal være god til.
Din træner virker i øvrigt ikke særlig kompetent, hvis det er ham der forslår du træner Crossfit.

plaid skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Der er vil ingen grund til at bruge kroppen på en anden måde, når det nu en gang ikke er det du skal være god til.
Din træner virker i øvrigt ikke særlig kompetent, hvis det er ham der forslår du træner Crossfit.
Bare af ren nysgerrighed. Hvorfor er crossfit dårligt, eller hvorfor mener du det er dårligt?

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Thomas Jagd skrev:plaid skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Der er vil ingen grund til at bruge kroppen på en anden måde, når det nu en gang ikke er det du skal være god til.
Bare af ren nysgerrighed. Hvorfor er crossfit dårligt, eller hvorfor mener du det er dårligt?
Crossfit er ikke pr. definition dårligt. Hvis du vil i god all-around form så er crossfit ganske udemærket. Det har sine svagheder, men sådan er det med mange andre ting.
Problemet opstår når crossfit bliver en løsning på alt. Hvis du vil være bedre til at svømme, så brug din tid på aktiviteter som virker fremmende på din svømning. Det gør crossfit kun i ringe grad. Jeg tror det er det som er pointen.

StefanM skrev:Thomas Jagd skrev:plaid skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Der er vil ingen grund til at bruge kroppen på en anden måde, når det nu en gang ikke er det du skal være god til.
Crossfit er ikke pr. definition dårligt. Hvis du vil i god all-around form så er crossfit ganske udemærket. Det har sine svagheder, men sådan er det med mange andre ting.
Problemet opstår når crossfit bliver en løsning på alt. Hvis du vil være bedre til at svømme, så brug din tid på aktiviteter som virker fremmende på din svømning. Det gør crossfit kun i ringe grad. Jeg tror det er det som er pointen.
Og at bruge en masse resourcer på crossfit kan SAGTENS virke destruktivt på den primære sport, som det ellers burde forbedre.

Ja men det kan jo også SAGTENS hjælpe.
Så længe tingene bliver tilpasset så det passer sammen.
Man kan også sagtens dø når man går ud i byen.... Der er ingen grund til at rive alt for hinanden og stille det op så sort på hvidt hver gang.
Ligeså snart snakken går på CF så bliver folk hurtigt ensporet og snakker med vilje forbi hinanden.

StefanM skrev:Ja men det kan jo også SAGTENS hjælpe.
Man kan også sagtens dø når man går ud i byen.... Der er ingen grund til at rive alt for hinanden og stille det op så sort på hvidt hver gang.
Ligeså snart snakken går på CF så bliver folk hurtigt ensporet og snakker med vilje forbi hinanden.
Hvem ser det sort på hvidt nu? Faktum er, at desto mere specificeret man er, desto mere specifik skal træningen også være, for at være optimal, og man har begrænsede evner til at udmærke sig i forskellige idrætsformer. Hvis man vil være super god til at svømme giver det ingen mening at bruge tid på CF. Simpelthen.

swimchris skrev:StefanM skrev:Ja men det kan jo også SAGTENS hjælpe.
Hvem ser det sort på hvidt nu? Faktum er, at desto mere specificeret man er, desto mere specifik skal træningen også være, for at være optimal, og man har begrænsede evner til at udmærke sig i forskellige idrætsformer. Hvis man vil være super god til at svømme giver det ingen mening at bruge tid på CF. Simpelthen.
SÅ skal jeg jo heller ikke styrke træne ??!! ..... Man kan tydeligvis høre at du ikke elite træner/ udøver. Sorry

swimchris skrev:Tusind tak for jeres svar: Vesterling og StefanM
Jeg tænker selvfølgelig over hvad i skriver, og tager det op med min træner.
Men tror bare ikke han er ude på at ødelægge mig, men tværtimod prøver at gøre sit bedste for at hjælpe mig frem.
Og ja ordet elite er brugt meget i dagens Danmark. Jeg nu hvor jeg ligger i 5 i Danmark for junior, se jeg mig selv som en elite sports udøver, nu hvor jeg bruger så meget tid og har brugt så meget af mit liv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster