Jeg har lige fået taget et hurtigt billede i dag til træning, og så ville jeg vise min fremgang.
Jeg er 21 år, og har trænet 4 måneder seriøst imellem de to billeder.
Mine stats er gået fra(1 RM's)
Bænkpress 70kg - 110kg
Dødløft 80kg - 130kg
Squat 80kg - 115kg
Jeg har på intet tidspunkt taget nogle former for hormoner eller andre former for steroider.
Min kost >hver eneste dag< har bestået af følgende:
Morgenmad(kl 7.30): Havregryn + rosiner + mælk + sukker + fiskeolie + multivitamin
Før frokost(kl 9.30): 2 æg + 1 rugbrød(med pålæg)
Frokost(kl 11.30): 2 rugbrød(med pålæg) eller rester fra aftensmad dagen før(bønner og kylling etc.)
Før træning(kl 13.30): 2 rugbrød + nogle gange en proteinbar
Efter træning(kl 15.30): 30g weightgainer + 2g kreatin(har loaded up en uge) + 2 rugbrødsmadder med en dåse kippers eller en dåse makrel(skal have en valgmulighed mere
Aftensmad(kl 18.30): Meget varierende, men primært ris og kylling med masser af grøntsager
Sidste måltid(kl 21.30): 2 rugbrødsmadder med pålæg)
(pålæg = 2-3 skiver hamburgerryg, 2-3 skiver rullepølse eller hjemmelavet tunsalat)
Det er meget sjældent jeg misser et måltid i løbet af dagen. Mine måltider er suppleret med bananer, riskager, vindruer eller hvad jeg ellers lige kan finde på at spise i løbet af sådan en dag. Jeg spiser 5 Korns rugbrød fra Schulstad, som hedder Kondi karl, som passer rigtig godt til min mave
Hvad synes i om min fremgang? Skal jeg fortsætte bulk?
Mit mål er at komme op på ~91 kg inden d. 15 maj (som jeg har regnet mig frem til) og så derefter cutte ned til 85 kg. Men det afhænger af hvor langt jeg kommer op i kg
Før billede

Taget i fitness world, uden nogen standard posering og uden særlig meget lys
Efter billede

Taget i mit fitness center på skolen, uden nogen standard posering men med mere lys, det er et specielt lys vi har derinde og ville ikke stå inde i motionsrummet halv nøgen
Håber jeg har gjort det rigtigt med at uploade de billeder der