Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mrhalal skrev:Hej alle.
Jeg er i skole 5 gange om ugen ca 8-9 timer om dagen.
Jeg er virkelig træt af at spise Shawarma (kebab) værd mogen. Det pissedyrt og usundt til min trænning.
Jeg tænkte på om nogen har nogen gode ideer til hvad en god makpakke til et ordenligt kost kunne være??
Mange tak på forhånd.

Henriksen skrev:Det var 1 måltid, hvad med de 2-3 andre i løbet af din skole dag?
jeg har fri senest klokken 3 så når jeg kommer hjem spiser jeg bare noget andet
Huddi skrev:Henriksen skrev:Det var 1 måltid, hvad med de 2-3 andre i løbet af din skole dag?
Jeg fordeler det ud på 2 måltiderjeg har fri senest klokken 3 så når jeg kommer hjem spiser jeg bare noget andet

Macdoody skrev:Huddi skrev:Henriksen skrev:Det var 1 måltid, hvad med de 2-3 andre i løbet af din skole dag?
Jeg fordeler det ud på 2 måltiderjeg har fri senest klokken 3 så når jeg kommer hjem spiser jeg bare noget andet
Du skal spise noget mere hvis du kun spiser 6 rugbrødsmadder mens du er i skole!

Huddi skrev:Macdoody skrev:Huddi skrev:Henriksen skrev:Det var 1 måltid, hvad med de 2-3 andre i løbet af din skole dag?
Du skal spise noget mere hvis du kun spiser 6 rugbrødsmadder mens du er i skole!
Hehe okay synes bare det svært at få meget mere mad ind i maven end det jeg får med på nuværende tidspunkt

tisoe9520 skrev::ninja:
Jeg spiser 2 skiver rugbrød om morgenen og efterfølgende 5 på skolen.
Når jeg kommer hjem er kl. ca halv 2. Jeg har absolut ingen appetit i den periode?
Jeg spiser godtnok en del når jeg kommer hjem, men anyways.. Syntes da ikke det er lidt ?

Macdoody skrev:tisoe9520 skrev::ninja:
Når jeg kommer hjem er kl. ca halv 2. Jeg har absolut ingen appetit i den periode?
Jeg spiser godtnok en del når jeg kommer hjem, men anyways.. Syntes da ikke det er lidt ?
Til sammenligning (jeg er 1,73 og vejer 60 kg)
Morgen: 80 g gryn + 20 g whey
kl 11: 1 klap sammen rugbrød med pålæg, 1 æg og gulerod

Macdoody skrev:Det lyder dælme heller ikke af meget..
Macdoody skrev:Til sammenligning (jeg er 1,73 og vejer 60 kg)
kl 2: 110 g pasta, 100 g skinketern/kyllingtern, 250 g broccoliblanding, 20 g mandler og pastasauce
kl 4: 1 klapsammen rugbrød med pålæg, 1 æg og et æble
Under træning: BCAA + banan
Efter træning: 20 g whey, 40 g maltodextrin og 2 stk knækbrød

Omerta skrev:Macdoody skrev:Det lyder dælme heller ikke af meget..Macdoody skrev:Til sammenligning (jeg er 1,73 og vejer 60 kg)
kl 2: 110 g pasta, 100 g skinketern/kyllingtern, 250 g broccoliblanding, 20 g mandler og pastasauce
kl 4: 1 klapsammen rugbrød med pålæg, 1 æg og et æble
Under træning: BCAA + banan
Efter træning: 20 g whey, 40 g maltodextrin og 2 stk knækbrød
Det her hænger ikke sammen...
Når det så er sagt, ser jeg ingen grund til, at TS skal proppe sig med mad - hvis han er mæt og tager på i vægt, får han jo nok.

Kardon93 skrev:Du spiser jo langt minder end mig?:S
Se din morgenmad til at starte med.
Jeg for så når jeg kommer hjem fra skolen ved 2-3 tiden 4 rugrbød med 140gr. tun og fromage frais.

tisoe9520 skrev::ninja:

Henriksen skrev:tisoe9520 skrev::ninja:
![]()
Her er min kost indtil kl. 2
Morgenmad - 250 g muscle juice gainer + 50 g havregryn
kl 9 - 6 rugbrødsmadder
kl 12 - 200 g kylling & 150 g ris

Kardon93 skrev:Mere end 6 rugbrøds mader?:O
Jeg spiser .
160gr. havregryn, 700ml, mælk, 30 gr protein pulver, 250ml juice, lidt mandler og et æble om morgenen. det er klokken 7.
så kl. 9.30 spiser jeg ruffel med kyllingebryst/steff houlberg
kl. 11.30 ruffel med kylling
13.00 protein bar.
Og er ikke sulten overhovedet?

Bare rugbrød og makrel, så kører bussen. Rugbrød i sølvpapir, makrel direkte ud af dåsen. Gaffel med. 6 kr. 8 sek at lave. Videre med livet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster