Jeg er ked af det ikk gik som det skulle... du er jo super, så det kommer helt sikkert igen.. Hvis du trænger til en skulder at læsse af på, så har jeg i forvejen én der er smadret som er klar

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Trist for boardet, men jeg forstår godt din følelse. Jeg kan normalt heller ikke få mig selv til at logge, når jeg ikke er tilfreds med min egen indsats.
Jeg håber, det går over, når den værste skuffelse har lagt sig.
Træbenet skrev:Mætte, Mætte, Mætte!!!!![]()
Jeg er ked af det ikk gik som det skulle... du er jo super, så det kommer helt sikkert igen.. Hvis du trænger til en skulder at læsse af på, så har jeg i forvejen én der er smadret som er klar... Vi kan gå en tur eller noget...

Mzg skrev:Loggen kommer til at stå på standby i et stykke tid. Ved ikke om det bliver en uge, en måned eller mere.
Det har jeg valgt pga. en blanding af private og træningsmæssige årsager. Jeg føler ikke at jeg kan leve op til min egen standard pt. og ønsker derfor ikke at fortsætte med at logge træninger og resultater, som jeg ikke er tilfreds med. Tager nok tingene tungere end de er, men sådan er det nu engang.
Jeg håber selvfølgelig at de faste loglæsere er på igen, når jeg begynder at logge igen.

Mzg skrev:... men satser på at vende 100% tilbage igen til loggen om 1½ måneds tid...

Lyngbeck skrev:Mzg skrev:... men satser på at vende 100% tilbage igen til loggen om 1½ måneds tid...
LoL Wut?! Hvor dylan skal jeg så poste åndsvage billeder?!
(God bedring!)

Mzg skrev:Lyngbeck skrev:Mzg skrev:... men satser på at vende 100% tilbage igen til loggen om 1½ måneds tid...
LoL Wut?! Hvor dylan skal jeg så poste åndsvage billeder?!
(God bedring!)
Du kan da bare poste alle de billeder du vil - nu bliver der jo alligevel ikke postet træninger![]()
Veel dank!
..jeg spammer dig nok på FB, når jeg ved om jeg skal til Svendborg på træningslejr eller ej

TheCzech skrev:Fed log du har har Lyngbeck. Hvordan er din træning og kost struktureret?

Lyngbeck skrev:TheCzech skrev:Fed log du har har Lyngbeck. Hvordan er din træning og kost struktureret?
Med hovedet under armen, lukkede øjne og fuld gas!
Min første træning bliver logget senere.

Lyngbeck skrev:
Ellers logger jeg halvdelen af mine træninger her... Det tror jeg at jeg gør. Det bliver mærkeligt og forvirrende!

TheCzech skrev:Vild debuttræning! Jeg kan spotte et stort talent, når jeg ser et, og du kan nå til tops i den her sport!

Lyngbeck skrev:Jeg vil gerne dedikere jeres ros til MææhTski!

Bay skrev:Hvad er det for noget træningslejr?

Moestrup87 skrev:Det lyder da spændende med sådan en samling heroppe i Ålleren!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster