Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1476
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1474

Følg bodybuilding.dk på

At lyve om doping - Fortsat fra billedtråden

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Dette er roids diskussionen fortsat fra billedtråden, introduktion kan ydermere findes der.
Her er et par stemningsquotes fra diskussionen. Jeg har været for doven til at flytte billeder.

Casper Mikkelsen: takker, skønt med postiv omtale
startede 20. august 2009 lige fyldt 15år med en vægt på 67kg.
20.august 2011 sagde vægten 104kg .

Bekræfter jo bare ens mistanke om roids, sry.

det må du selv om.....

Nej, det må du selv om, & Good luck with your endocrinological shutdown goals of 2020!

Casper Mikkelsen:
18 år gammel på billedet, 83kg.. 165kg bænk 2x.
clean hele vejen igennem og min faste træningspartner lige fra starten

casper-mikkelsen har set dig et par gange i byen, og snakker en del med nogle af dine venner og det du siger.. er altså ikke det de har sagt til mig.. no offence fed form uden tvivl men alligevel lidt dobbeltmoralsk? og ja har selv kørt primo med en af dine gode venner....

casper-mikkelsen skrev:
18 år gammel på billedet, 83kg.. 165kg bænk 2x.
clean hele vejen igennem og min faste træningspartner lige fra starten

Jeg fatter ikke hvordan du vil have os til at han er clean. Han tager 165 x2 i bænk. han vejer 83 kg og er 18 år gammel. Jeg håber selv du kan høre hvor useriøst det lyder, du må sgu lidt længere ud på landet med den der.

Juba000 skrev:
..og krudte til efterår

åh du har ondt i røven altså. Det fed form. Gør det selv hvis du har ondt et vis sted

Min egen kommentar til dette er at det er okay at dope sig. Det ikke okay at lyve om det.
Det er løgnen der giver bodybuilding sit dårlige ry. Netop det at steroid-forbrug er tabubelagt, og ikke kan komme frem i lyset, gør at den almene befolkning ikke kan få lov til at tage stilling til hvorvidt præstationsfremmende midler er så forfærdelige som de fremstår i medierne.
Ordet "snyd" bliver tit brugt og misbrugt i forbindelse med disse diskussioner, og det er netop dette ord der igen og igen former den diskurs der p.t. er herskende i det offentlige når det kommer til doping.

Som modtager overfor de indtryk steroide-brugere giver os (måske steroide-brugere jævnfør billedtråden), mener jeg at vi har forpligtelse til at være åbne overfor deres indstilling til træning. Men jeg mener ydermere at det er den primære forpligtelse ligger hos steroid-brugerne, hvis de er dette, ikke at lyve om forbruget.

Det at give falske forudsætninger for overhovedet at føre en diskussion eller blot en samtale når man baserer den på løgn, er i alle henseender en dødssynd. Alle der har læst Kant burde vide dette, og dem der ikke har burde læse Kant.

Når steroid-brugere lyver om deres forbrug fastholder de den latterlige tabubelagte førnævnte diskurs. De gør kun modtagerne af deres billede og fremtoning mere mistænksomme, de fejloplyser folk der ser op til dem og giver disse falske forhåbninger. De brænder kort sagt de kommunikationsveje de har, hvilke de burde udnytte til at oplyse folk.

Dope dig, men vær for pokker ærlig om det.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Bams skrev:Det at give falske forudsætninger for overhovedet at føre en diskussion eller blot en samtale når man baserer den på løgn, er i alle henseender en dødssynd. Alle der har læst Kant burde vide dette, og dem der ikke har burde læse Kant.

Enhver utilitarist ville jo indvende over for Kants deontologi med dens universelle og absolutte fordømmelse af enhver form for løgne, at det er en yderst rigid tilgang, som ikke forholder sig til den konkrete løgns konsekvenser og således dens mulige nytte og sande etiske værdi.

Men det bliver nok lige off topic nok at kaste os ud i en længere moralfilosofisk diskussion :D

Uanset hvad kan uærlige dopere også kritiseres på et utilitaristisk grundlag, hvis man sammenligner fordelene ved denne praksis med ulemperne. Men det har du sådan set selv allerede gjort :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Hvad folk gør med deres liv, det er jeg egentlig ligeglad med. Så kan man selvfølgelig diskutere ting som om det er fair at sygehusvæsnet så skal betale for deres følgesygdomme senere hen, men så er der sgu mange der fucker sig selv mere op med klam mad og ingen motion, så den lad vi ligge.

Men uanset hvad man gør, så må man også være ærlig. Hvis man er mand nok til at skyde sig selv med alskens lort, så må man også være mand nok til at være ærlig om det. Det andet er noget crap.
Fuldstændig som med stoffer, rygning, alkohol osv.. stå ved det du gør.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan

Dingo skrev:Hvad folk gør med deres liv, det er jeg egentlig ligeglad med. Så kan man selvfølgelig diskutere ting som om det er fair at sygehusvæsnet så skal betale for deres følgesygdomme senere hen, men så er der sgu mange der fucker sig selv mere op med klam mad og ingen motion, så den lad vi ligge.

Men uanset hvad man gør, så må man også være ærlig. Hvis man er mand nok til at skyde sig selv med alskens lort, så må man også være mand nok til at være ærlig om det. Det andet er noget crap.
Fuldstændig som med stoffer, rygning, alkohol osv.. stå ved det du gør.

Om du skyder roids eller smack, drikker dig stiv 24/7, kører uden sikkerhedssele eller ryger som en skorsten er jeg da absolut hamrende ligeglad med. Folk må gøre hvad de vil med deres eget helbred. Så længe jeg må gøre med mit hvad jeg vil.

Og jeg synes ikke engang det er 'snyd' at lyve om det. For i så fald er det vel også snyd ikke at indrømme impotens eller at man går med paryk :^o

Snyd er det imidlertid når man bruger forbudte stoffer i konkurrence; simpelthen fordi det er imod reglerne for spillet. Men ikke engang det kan jeg rigtigt blive harm over i en gennemdopet sport som fx bodybuilding eller cykling. Sporten tvinger atleterne til at snyde for at konkurrere på lige plan.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

ntp9 skrev:
Bams skrev:Det at give falske forudsætninger for overhovedet at føre en diskussion eller blot en samtale når man baserer den på løgn, er i alle henseender en dødssynd. Alle der har læst Kant burde vide dette, og dem der ikke har burde læse Kant.

Enhver utilitarist ville jo indvende over for Kants deontologi med dens universelle og absolutte fordømmelse af enhver form for løgne, at det er en yderst rigid tilgang, som ikke forholder sig til den konkrete løgns konsekvenser og således dens mulige nytte og sande etiske værdi.

Men det bliver nok lige off topic nok at kaste os ud i en længere moralfilosofisk diskussion :D

Uanset hvad kan uærlige dopere også kritiseres på et utilitaristisk grundlag, hvis man sammenligner fordelene ved denne praksis med ulemperne. Men det har du sådan set selv allerede gjort :)

Uhh..se mig..Jeg kan en masse fine ord =D> =D>
"sukker feder ikke!!"
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 80.00

Jeg har lige siddet og kigget efter den tråd i snakker ud fra, en der gider linke ?

Har fundet den, tror jeg

Geografisk sted: Aars

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Ragnar92 skrev:Jeg har lige siddet og kigget efter den tråd i snakker ud fra, en der gider linke ?

Har fundet den, tror jeg

hvor??
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 205.00

Billy Sastard skrev:
ntp9 skrev:

Uhh..se mig..Jeg kan en masse fine ord =D> =D>

Nu var Billy måske selv uden om den lille overhaling, når han drager så vidtløftig en karakter som Kant og hans moralfilosofi ind vores lille diskussion :wink:
Brugeravatar

Nagy skrev:
Ragnar92 skrev:Jeg har lige siddet og kigget efter den tråd i snakker ud fra, en der gider linke ?

Har fundet den, tror jeg

hvor??

Fælles billedupdate-tråden: viewtopic.php?p=1165659#p1165659

Billy Sastard skrev:Uhh..se mig..Jeg kan en masse fine ord =D> =D>

Mit svar var henvendt til Bams, som har læst Kant og derfor med stor sandsynlighed er bekendt med denne type termer. Ordene er ikke udpræget fine, men de har dog den fordel at de er ret koncise og velkendte blandt folk, som har beskæftiget sig en smule med etik og filosofi, og at man ved at anvende dem kan udtrykke sig fyndigt uden at genopfinde den dybe tallerken.

Edit:
Det blev udtrykt meget godt af JensLyn :P
Brugeravatar

Det er lame, hvis man går rundt og blærer sig over, at man er clean, når man ikke er, men doping er jo ulovligt, så ikke underligt, hvis folk benægter brug af doping, hvis de bliver spurgt ind til det, men det er selvfølgelig også noget andet, end hvis man går rundt og reklamer for, at man er clean.

.. edit: var generelt min mening jeg skrev ^
Brugeravatar

Unraveling skrev:Det er lame, hvis man går rundt og blærer sig over, at man er clean, når man ikke er, men doping er jo ulovligt, så ikke underligt, hvis folk benægter brug af doping, hvis de bliver spurgt ind til det, men det er selvfølgelig også noget andet, end hvis man gik rundt og reklamerede for, at man er clean.

Hvad er den formelle strafferamme for simpel besiddelse af dopingmidler egentlig?
Brugeravatar

Et eller andet sted eksisterer der vel også et misforhold mellem det at være på steroider og så ikke tumle frem på et site som dette for at modtage folkets hyldest for sine resultater. Det er en hurtig vej til en anerkendelse, som vel dybest set er endemålet med misbruget, og som nærmest ville få omvendt fortegn, hvis der ikke blev tiet om præmissen. 'Defeats the purpose'...

Og ja, hvis vi snakker om den gennemsnitlige danskers omgang med 'bolerne, så kan vi altså godt snakke om misbrug uden at der på nogen måde er tale om en tilsnigelse ;-)
Brugeravatar

LIX er givetvis højere i en tråd som denne, og deltagernes intelligensniveau højere, end gennemsnittet.

Så forvent derfor naturligvis ikke deltagelse fra de omtalte og åbenlyst krudtende personager. Deres ærinde er jo ufortjent ros og opmærksomhed. De fleste af dem har en foragt for det intellektuelle.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

ntp9 skrev:
Unraveling skrev:Det er lame, hvis man går rundt og blærer sig over, at man er clean, når man ikke er, men doping er jo ulovligt, så ikke underligt, hvis folk benægter brug af doping, hvis de bliver spurgt ind til det, men det er selvfølgelig også noget andet, end hvis man gik rundt og reklamerede for, at man er clean.

Hvad er den formelle strafferamme for simpel besiddelse af dopingmidler egentlig?

I det øjeblik man enten køber anabole steroider eller væksthormon fra en dealer eller på nettet, eller sælger steroider eller andre stoffer, så begår man en kriminel og strafbar handling. Besiddelse, køb, salg m.m. af anabole steroider og andre dopingstoffer kan ved Lov om forbud mod visse dopingmidler straffes med bøde, hæfte eller fængsel i op til 2 år.
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar

Træner her: Hulen

Galleri: Vis galleri (5)

amen seriøst.. ikke snak om noget i ikke ved om, jeg er clean, min kammerat daniel er clean, basta...
i er ved at gå ud på alt for dybt vand nu, gi mig en dopingtest til hver en tid og jeg skal nok tage den.

SandyFrink skrev:LIX er givetvis højere i en tråd som denne, og deltagernes intelligensniveau højere, end gennemsnittet.

Så forvent derfor naturligvis ikke deltagelse fra de omtalte og åbenlyst krudtende personager. Deres ærinde er jo ufortjent ros og opmærksomhed. De fleste af dem har en foragt for det intellektuelle.

Og så fik vi også lige smidt en sterotyp på bordet :whistle: Om påstand har hjemmel i realiteterne skal jeg ikke udtale mig om, men baseret på tidligere foradiskussioner er der nok noget om snakken.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Dødløft: 200.00

Hvor er det egentligt bizzart.
I en sportsgren hvor man heletiden presser sig til sit genetiske max og gerne over. Hvor målet er at have en overmenneskelig muskulatur. En sportsgren hvor alle topatleter og alles idoler (ibff osv) arnold, franco, lou ferigno. osv. Benytter og benyttede doping. Det skal bruges for at være en super human. Fatter ikke man kan have noget imod brugen.
Måske man skulle melde sig ind hammelev banko klub hvis man er så meget imod sportsgrenen.
Doping er endel af den.
evt man skulle lade være med at se mtv osv også. Robbie williams har selv sagt han er på testeron og aldrig haft det bedere. og stort set alle kendte i hollywood er på GH.
Doping er kommet for at blive.

Og forstår godt folk lyver om deres forbrug. Andre folk har ondt i røven og en helveds masse fordomme.
Pubmed: helpin' the anti-Bros post links to abstracts of studies they never read...anything less is Broscience!

-To the PubMed ninjas; you are what is wrong with the internet.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 200.00
- Squat: 225.00
- Dødløft: 225.00

min far er stor, min bror er enorm stor og jeg er okay stor, genetik genetik og atter genetik, rette kost og rette tilgang til træningen, det når man altså riiiiiiiiiiiiigtigt langt på inde for styrketræning

SandyFrink skrev:Så forvent derfor naturligvis ikke deltagelse fra de omtalte og åbenlyst krudtende personager. Deres ærinde er jo ufortjent ros og opmærksomhed. De fleste af dem har en foragt for det intellektuelle.[/b][/color]

.. og alligevel er de dine generaliserende, fordomsfulde og stereotype udtalelser som indtil videre er de mest uintelligente i denne tråd. Er det ikke fantastisk komisk?
The World Belongs To The Best Communicators
Brugeravatar

@Lean2000

Folk er generelt ikke imod brugen herinde, men folk føler (åbenbart), de har ret til at vide sandheden om alle. Hvis folk poster vilde billeder, men med det samme indrømmer, de har krudtet den, så hører de ikke et ondt ord om dette. Wild-Zyc og Schulz indrømmede jo begge tidligere, og det kom der absolut intet ondt ud af.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

casper-mikkelsen skrev:min far er stor, min bror er enorm stor og jeg er okay stor, genetik genetik og atter genetik, rette kost og rette tilgang til træningen, det når man altså riiiiiiiiiiiiigtigt langt på inde for styrketræning

Billede
Brugeravatar

nu bliver jeg nysgerrig og vil spørge hvor mange gange om ugen du træner og hvad bestå din kost af ?
Pain is weakness

...leaving the body
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 170.00

Juba000 skrev:nu bliver jeg nysgerrig og vil spørge hvor mange gange om ugen du træner og hvad bestå din kost af ?

Tag et kig i fælles billed tråden, det står vist på en af de sidste sider.
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar

Træner her: Hulen

Galleri: Vis galleri (5)

2 timer 6 gange om ugen. 6000+ kalorier HVER DAG. drikker måske 1 gang om måneden med nåde, rører aldrig slik drikker aldrig cola, og kunne aldrig drømme om det.

Lean2000 skrev:Hvor er det egentligt bizzart.
I en sportsgren hvor man heletiden presser sig til sit genetiske max og gerne over. Hvor målet er at have en overmenneskelig muskulatur. En sportsgren hvor alle topatleter og alles idoler (ibff osv) arnold, franco, lou ferigno. osv. Benytter og benyttede doping. Det skal bruges for at være en super human. Fatter ikke man kan have noget imod brugen.
Måske man skulle melde sig ind hammelev banko klub hvis man er så meget imod sportsgrenen.
Doping er endel af den.
evt man skulle lade være med at se mtv osv også. Robbie williams har selv sagt han er på testeron og aldrig haft det bedere. og stort set alle kendte i hollywood er på GH.
Doping er kommet for at blive.

Og forstår godt folk lyver om deres forbrug. Andre folk har ondt i røven og en helveds masse fordomme.

Det er fint nok, men 99.9% af alle dem der krudter sig stiller jo ikke op i noget, hvor man skal have umuligt store muskler. Nej, de insisterer jo på at det er noget de gør "kun for sig selv" og at de er ligeglade med at andre mennesker ikke forstår dem. Men de er tilsyneladende ikke ligeglade med om andre folk ved at de kæmpe på grund af sprøjter og piller, vel. Kan du se misforholdet?
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Vil lige tilføje; Nu med Feldskov som eksempel. Selvfølgelig kan brugerne på boardet her mene at de her en arbitrær "ret" til at få sandheden at vide, men hvad det kan have af menneskelige konsekvenser for en ung gut på 17 år er der jo ingen der ved? Nu tænker jeg på at brugernavnet "feldskov" nok er et efternavn og da man kan se hans ansigt på det ene af billederne, skal man nok kun kende ham perifært før man kan lave koblingen. Jeg prøver bare at pointere at det ikke nødvendigvis er så nemt som i siger at gå til bekendelse, da AAS om noget er dæmoniseret og lagt for had.

At det derudover er noget rigtigt skidt at begynde at lege med i så ung en alder er en anden sag: Hvad der præcist endokrinologisk sker er jeg ikke 100% på, men opsummeret er en 17-årig stadig i voksealderen. Når man tilfører testosteron stopper kroppen sin naturlige knoglevækst mm.
Han forhindrer mao. sin naturlige vækst og alle alarmklokker bør ringe.

on topic: I min verden svarer det til at lyve om at man har fået en kosmetisk operation og sige at ens bryster er naturlige, selvom man er gået fra en b-skål til dobbelt-d-skål.

Jeg ser frem til at blive modargumenteret :)
"Whatever you're doing.... Have pride in it.. Do it to the best of your ability... Peace Dorian"

Do not pray for easy lives, pray to be stronger men.
Do not pray for tasks equal to your powers, pray for powers equal to your tasks.
Brugeravatar

Man kan selvfølgelig diskutere hvorvidt folk er forpligtede til at fortælle om de er ON eller ej.
Nej, det mener jeg ikke de er. Det er folks eget liv, fred være med det.
Men hvorfor skal man lyve om det? Det er, efter min teori, fordi man et eller andet sted skammer sig over det. Skammer er måske er stærkt ord, men der er en dissonans til stede. Hvorfor skulle man ellers lyve om det?

Hvis man nu læser det her, og er på krudt, og lyver om det, så tænk på andre situationer..
En pige med åbenlyst falske bryster, påstår hårdnakket at det er hendes egne. "Jamen jeg kan jo se dine ar?". Nå ja, men det er efter en operation for en knude i brystet.
Ville du ikke synes hun var plat at høre på? (plat er altid et godt ord)

Eller en arbejdsløs tømrer der er på dagpenge, men smider om sig med penge fordi han har en masse sort arbejde. Når man spørger ham, så er det bare nogle penge han har, han får hjælp af sine forældre osv.. Er det ikke plat at lyve om?

Jeg tror ikke på at det har noget at gøre med at "Det er fordi folk ikke skal blande sig i mit liv". For jeg har aldrig hørt en potentiel krudter der ikke ville fortælle hvordan han trænede. Hvordan han spiste, osv. Men hvorfor så lyve om krudtbruget? Det må jo være fordi man godt ved at det ikke er helt fint i kanten, ellers må det vel være en faktor på højde med hvad man spiser og hvordan man træner.
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Folk må for min skyld gøre, som de har lyst til... Problemet for mig opstår når man poster billeder på hvad der skulle være et clean board, siger man har trænet i ½-1 år og er clean, og ligner en mega stuuuud.. så kommer der en ung fyr på 16 ind han er tynd som en tændstik har trænet i et havlt år og kan ikke forstå hvad helvede der sker... "hvordan kan han have trænet i den samme tid som mig og have 10x min form... fuck det her, der sker aligevel aldrig noget." og så er han enten stoppet med at træne eller selv på roids..
Brugeravatar

Træner her: OBBC

Foos skrev:Folk må for min skyld gøre, som de har lyst til... Problemet for mig opstår når man poster billeder på hvad der skulle være et clean board, siger man har trænet i ½-1 år og er clean, og ligner en mega stuuuud.. så kommer der en ung fyr på 16 ind han er tynd som en tændstik har trænet i et havlt år og kan ikke forstå hvad helvede der sker... "hvordan kan han have trænet i den samme tid som mig og have 10x min form... fuck det her, der sker aligevel aldrig noget." og så er han enten stoppet med at træne eller selv på roids..

Det er jo en stor gråzone. Skal boardet forbyde al dopingrelateret (dvs. praktisk taget alt der hedder pro BB, cykelsport mv.), eller hvordan skal det køre.
Hvis folk lægge alle faktorer på bordet og siger "Jeg spiser sådan og sådan, træner sådan og sådan og så kører jeg krudt", fint; så ved vi hvad vi har at arbejde med og bedømme ud fra. Det andet er noget pis.
"Jeg spiser meget rugbrød"... cool story bro
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Dingo skrev:
Foos skrev:Folk må for min skyld gøre, som de har lyst til... Problemet for mig opstår når man poster billeder på hvad der skulle være et clean board, siger man har trænet i ½-1 år og er clean, og ligner en mega stuuuud.. så kommer der en ung fyr på 16 ind han er tynd som en tændstik har trænet i et havlt år og kan ikke forstå hvad helvede der sker... "hvordan kan han have trænet i den samme tid som mig og have 10x min form... fuck det her, der sker aligevel aldrig noget." og så er han enten stoppet med at træne eller selv på roids..

Det er jo en stor gråzone. Skal boardet forbyde al dopingrelateret (dvs. praktisk taget alt der hedder pro BB, cykelsport mv.), eller hvordan skal det køre.
Hvis folk lægge alle faktorer på bordet og siger "Jeg spiser sådan og sådan, træner sådan og sådan og så kører jeg krudt", fint; så ved vi hvad vi har at arbejde med og bedømme ud fra. Det andet er noget pis.
"Jeg spiser meget rugbrød"... cool story bro

tror ikke folk vil indrømme det af til dels flere grunde. AS har ikke ligefrem et positivt billede i offentligheden, og folk er sikkert bange for at blive "dømt" af andre mennesker som værende dårlige mennesker. samtidig med kan folk identificeres via billeder og lign. og pludselig ved hele danmark at flotfyr19 fylder sig med krudt.
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00