Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ruby1312 skrev:ja de passer.....jeg er ikke stor, lille spinkel og makert...
Hvorfor ikke det skal du lige forklare mig TheCzech...
Hvordan mener da så det skal se ud...

Han mener det er for avanceret til en fyr med dit niveau og du vil kunne få meget mere ud af et andet program - da din krop slet ikke er klar til så store workloads.

ruby1312 skrev:ja jeg hved godt jeg skal spise meget og det gør jeg også...
Jemen jeg har nu trænet i 3 år hvorfor er det program så for volsomt for mig ??? min krob har jo hået hundament styrken ??? hvordan skal mit progtam så se ud ???

ruby1312 skrev:ja nu forvirer i mig fuldstændig for det program som
Moqensen postede ville jeg også mene giver mere, men hvorfor siger i andre så det ikke er optimal for mig ???? skal jeg køre det program som moqensen kom med eller det bay kom med, hvad vil give mig mest masse på overkroppen,????

ruby1312 skrev:hvorfor bay????

Lithium skrev:ruby1312 skrev:ok takker kommet frem til at jeg skal æde dobbelt så meget og så starte helt fra bunden igen altså køre følgende program 3 gange om ugen...
Dødløft
Squat
Bænkpres
Pullups
Military
BOR
Dips
mave
Og hva siger i så men sæt og antal???
Nogle siger 3x8-10 andre siger 6x6 ?? hva gir mest masse
6x6 i alle ovennævnte øvelser vil formentlig være overkill, og vil gå ud over kg`erne der kan køres med - jeg ville dog stadig holde repsne lavt, dvs under 6 men skære sæt-antallet ned til 3-4 stykker.
4x6 effektive worksets er min opfordring dvs ikke inkluderet opvarmning.

Lithium skrev:Kolditz skrev:Så er lithium her igen, pylre pylre pylre!
det er da synd hvis nu manden går ned på det, det er altid sjovere at øge vægten og/eller sæt-antallet end det er at gå den anden vej
![]()
Jeg ville f.eks ikke kunne køre 6x6 uden videre i Død, squat, bænk +div samme dag uden det gik kraftigt udover performance, der skal bygges op stille og roligt til så stor workload hvis det skal kunne gennemføres med respektable kg på stangen

Jeg har trænet i godt 2år
lidt om mig....Har trænet i 4 år
trænet i 3 år

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster