Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Hustler_boy skrev:Andre der kunne tænke sig at komme med en kommentar.
Jeg er interesseret i om det er mulig for mig at komme under 10 % i kropsfedt inden sommer og i så fald hvornår man skal starte med at cutte?

Støttrup skrev:Hustler_boy skrev:Andre der kunne tænke sig at komme med en kommentar.
Jeg er interesseret i om det er mulig for mig at komme under 10 % i kropsfedt inden sommer og i så fald hvornår man skal starte med at cutte?
Svært at svare på uden at vide hvad din fedtprocent er... Hvis den er 20% og du vil ned på 10% så skal du immervæk ned på 69kg og der ryger også muskelmasse - så sats på 67kg. Det vil ikke se pænt ud, når du er 182cm.. Det ville nok være nemmere at vurdere hvis du uploadede et billede - evt. bare af maven/dunken hvis du er genert

Ryan skrev:Støttrup skrev:Hustler_boy skrev:Andre der kunne tænke sig at komme med en kommentar.
Svært at svare på uden at vide hvad din fedtprocent er... Hvis den er 20% og du vil ned på 10% så skal du immervæk ned på 69kg og der ryger også muskelmasse - så sats på 67kg. Det vil ikke se pænt ud, når du er 182cm.. Det ville nok være nemmere at vurdere hvis du uploadede et billede - evt. bare af maven/dunken hvis du er genert
Nu er drengens fedtmasse nok ikke 76 kg, så mindre burde teknisk set vel kunne gøre det?

murdockrates skrev:Jeg ville også vælge at cutte. Og så ville jeg fandme også ramme det center noget hårdere. Beklager at måtte sige det, men du ligner ikke en der har bodybuildet 2,5 år.

the-QB skrev:Jeg kan forstå hvis du, rent mentalt, har brug for at føle du får mere muskel på over de næste uger, men i praksis kan du ikke få noget ud af det, måske 1-200g, maks.. Så hvorfor ikke bare tage et cut med det samme? - første gang man cutter er det bedre at have god tid, end at skulle presse det

Rocka skrev:Jeg ville personligt tage en dekonditionering

C. Riis skrev:Rocka skrev:Jeg ville personligt tage en dekonditionering
Hvordan kan du abefale dekonditionering uden at have nogen ide om hvor han er med hans træning lige pt?

Hustler_boy skrev:Jeg er dog bange for at hvis jeg starter cut allerede at jeg så bliver alt, alt, alt spinkel, men det kan der vel ikke gøres noget ved. Men da jeg i den seneste uge har været i dekonditering føler jeg at jeg har brug for et lille bitte bulk på 3 uger, bare for at komme i helt top form til at starte cuttet.

Rocka skrev:Han kunne selvfoelgelig ogsaa starte ud i morgen, men er en uges dekon ikke optimalt inden man skifter program, saadan generelt? Ellers maa i da undskylde, troede jeg bare var almindelig praksis.

the-QB skrev:Jeg ville træne mellemting af tunge vægte, og mange reps.. Tunge vægte i hovedøvelserne (3-5 reps) og reps i støtteøvelser (8-12reps).. Hold dig 1-2 fra failure, recovery er svært nok i forvejen under cut

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster