Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1456
Medlemmer: 3
Skjulte: 1
Gæster: 1452

Følg bodybuilding.dk på

Branch Warren - Måske ude af O

Udskriv emne


Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness





The Juice skrev:


Lolwut?

Bundesball skrev:Haha... Det fik mig sku til at grine lidt, ikke mindst fordi det nok er sandt. Det skal dog siges at jeg ikke ser det som værende "at tage parti", men mere at prøve at få folk til at indse at det ikke fremmer en diskussion at begynde på ævl og kævl, som altid stikker helt af ud af en forkert tangent. Men i forsøget på netop dette, ender jeg selv oftest i en strid om ord, som ingen ende vil tage.


Jeg tænkte nok, at vi var på bølgelængde :wink:

Jeg er glad for ævl og kævl og i særdeleshed for at diskutere sproglige ligegyldigheder. Måske ligefrem pedantisk.

Men jeg har også et ømt punkt over for folk, der smider omkring sig med påstande, de ikke vil underbygge eller argumentere for. I dette tilfælde er der ikke mig, der ævler og kævler. Jeg prøver faktisk netop at få Asomugha til at indse, at han gør det.

Asomugha skrev:De ord du bruger om Warren, prøv at undgå at bruge dem om hans konkurrenter. Måske synes du han ser ud til at være i god form, men hvad vil han bruge det til når han bliver slået af Heath Cutler og Greene (Antagelse), når han kommer fra en anden og en tredje plads, så kan han ikke bruge en fjerde plads til særlig meget.


Nice try, men det er ikke det, vi diskuterer. Komparativt er Branch en underlegen bodybuilder, når retmæssige top 3'ere er i form, men det ændrer ikke på, at han efter alt at dømme havde ramt sin vanlige form til dette års Olympia, hvis han ikke var blevet skadet. Og det er du vist også på nippet til at indrømme.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
The Juice skrev:


Lolwut?

Bundesball skrev:Haha... Det fik mig sku til at grine lidt, ikke mindst fordi det nok er sandt. Det skal dog siges at jeg ikke ser det som værende "at tage parti", men mere at prøve at få folk til at indse at det ikke fremmer en diskussion at begynde på ævl og kævl, som altid stikker helt af ud af en forkert tangent. Men i forsøget på netop dette, ender jeg selv oftest i en strid om ord, som ingen ende vil tage.


Jeg tænkte nok, at vi var på bølgelængde :wink:

Jeg er glad for ævl og kævl og i særdeleshed for at diskutere sproglige ligegyldigheder. Måske ligefrem pedantisk.

Men jeg har også et ømt punkt over for folk, der smider omkring sig med påstande, de ikke vil underbygge eller argumentere for. I dette tilfælde er der ikke mig, der ævler og kævler. Jeg prøver faktisk netop at få Asomugha til at indse, at han gør det.

Asomugha skrev:De ord du bruger om Warren, prøv at undgå at bruge dem om hans konkurrenter. Måske synes du han ser ud til at være i god form, men hvad vil han bruge det til når han bliver slået af Heath Cutler og Greene (Antagelse), når han kommer fra en anden og en tredje plads, så kan han ikke bruge en fjerde plads til særlig meget.


Nice try, men det er ikke det, vi diskuterer. Komparativt er Branch en underlegen bodybuilder, når retmæssige top 3'ere er i form, men det ændrer ikke på, at han efter alt at dømme havde ramt sin vanlige form til dette års Olympia, hvis han ikke var blevet skadet. Og det er du vist også på nippet til at indrømme.



Vent - det er jo ikke det jeg har sagt? Jeg sagde at hans form næppe var der hvor den skulle være, til at nappe en top 3 i Mr Olympia, det er jo ikke fordi hans form er direkte dårlig, der er bare andre der har en bedre fysik, hvilket jeg også har nævnt tidligere.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Asomugha skrev:Vent - det er jo ikke det jeg har sagt? Jeg sagde at hans form næppe var der hvor den skulle være, til at nappe en top 3 i Mr Olympia, det er jo ikke fordi hans form er direkte dårlig, der er bare andre der har en bedre fysik, hvilket jeg også har nævnt tidligere.


Arh, hva?

Asomugha skrev:At Branch falder og den her ulykke sker, er for mig ikke at se ikke et signal om at han er uheldig, men mere at han er en færdig mand inden for denne karriere og har lagt op til det i flere omgange, jeg regner aldrig med at se Branch tilbage her.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
Asomugha skrev:Vent - det er jo ikke det jeg har sagt? Jeg sagde at hans form næppe var der hvor den skulle være, til at nappe en top 3 i Mr Olympia, det er jo ikke fordi hans form er direkte dårlig, der er bare andre der har en bedre fysik, hvilket jeg også har nævnt tidligere.


Arh, hva?

Asomugha skrev:At Branch falder og den her ulykke sker, er for mig ikke at se ikke et signal om at han er uheldig, men mere at han er en færdig mand inden for denne karriere og har lagt op til det i flere omgange, jeg regner aldrig med at se Branch tilbage her.


Der var jeg hurtigt ude, på daværende tidspunkt troede jeg at skaden var langt mere alvorlig, altså at han ikke kunne træne i 8-10 måneder eller lign. men han ser jo allerede fremad og forventer at være klar til arnold classics. Men, det har intet at gøre med hans form - for jeg har jo nævnt at den er god, men den er bare ikke god nok til at opnå de præstationer igen simpelthen fordi de andre er for skarpe.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvordan kan du vide om de andre rammer formen? Kai er kendt for at have problemer på den front.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:Hvordan kan du vide om de andre rammer formen? Kai er kendt for at have problemer på den front.



Yep Kai har været meget svingende, men efter hvad jeg har set så står han altså flot i år og det håber og jeg forventer jeg også han gør til Mr O. Cutler og Heath virker også skarpe, men hvis Greene står rigtig pænt så napper han også heath.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Asomugha skrev:Yep Kai har været meget svingende, men efter hvad jeg har set så står han altså flot i år og det håber og jeg forventer jeg også han gør til Mr O. Cutler og Heath virker også skarpe, men hvis Greene står rigtig pænt så napper han også heath.

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Asomugha skrev:Yep Kai har været meget svingende, men efter hvad jeg har set så står han altså flot i år og det håber og jeg forventer jeg også han gør til Mr O. Cutler og Heath virker også skarpe, men hvis Greene står rigtig pænt så napper han også heath.


Hell, Kai pwner også Phil, når Phil er 100 % og Kai er 95 %. jf. AC 2010.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



AtlasShrugs skrev:
Bundesball skrev:Det er ofte sådan jeg har det, og jeg frastøder når folk tror de har mere ret hvis de er flest, eller råber højest.


Din holdning er som sådan ganske sympatisk, bortset fra at jeg personligt aldrig ville underkende min egen holdning blot for at tage parti.
Men dit argument er forkert.
Du siger at folk rotter sig sammen og at de derved søger at få ret. Det er der jo sådan set ingen der gør. Folk undres over et usagn, hvorefter udsagnets fader fuldstændig lader være med at svare på relevante spørgsmål. Det kan vel næppe kaldes at resten "tror at de har ret hvis de er flest", som du udtrykker det. I stedet er der vel nærmere tale om at vi meget tålmodigt søger at få Ashomuga til at begrunde sine udsagn, hvilket han ikke magter.

Der er ikke noget ærefuldt i at følge et fjols, bare fordi andre indikerer at han er et fjols - det er derimod temmelig dumt. Det er derimod ganske ærefuldt at nævne at en debat om to, som ikke selv tager til genmæle på bb.dk, måske løber lidt løbsk. Vigtigst af alt, er det to forskellige scenarier, som du ikke kan drage sammenligning mellem.


Jeg tager ikke parti, og jeg følger ingen i denne debat. Min mening har jeg tidligere ytret, på opfordring. Desuden siger jeg ikke at folk rotter sig sammen og søger at få ret, men tidligere i tråden har det været oppe og vende hvor mange der mente hvad kontra ene mand. Det er den slags argumentation jeg synes bør undlades, da det er irrelevant.

Hvis du derimod stadig mener at jeg tager parti med et fjols, og derigennem gør noget temmelig dumt, så er der ikke meget jeg kan gøre ved det. Andet end at være bedøvende ligeglad selvfølgelig.

Og jeg har desuden aldrig underkendt min egen holdning. Men al den snak om ære og at følge folk har giver mig helt lyst til at se en rigtig eventyr film med riddere og what not. :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2355
Tilmeldt: 5. feb 2008, 20:57
 
Træner her: Dansk Fitness Vanløse
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Det er fint og jeg vil heller ikke kritisere dig for hvordan du agerer i situationen - jeg kan som sagt sagtens følge dig et stykke af vejen. MIt argument er udelukkende, at man i en debat bør være villig til at lytte til andres saglige argumenter, især når man ikke selv bidrager med nogen. Men hvis man derimod brænder for sit synspunkt, skal man naturligvis ikke ukritisk lade andre ændre dette. I dette tilfælde synes jeg at Ashomuga har udvist utrolig begrænset vilje til rent faktisk at indgå sagligt i debatten, men det er naturligvis hans eget valg :)

Tag at se Monty Python and the Holy Grail - den indeholder vise elementer fra debatten :wink:

MortenFF skrev:
Er det dig, de kalder "manden med 1 indlæg i sin log siden juli sidste år"?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 286
Tilmeldt: 14. jun 2009, 17:10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
Asomugha skrev:Yep Kai har været meget svingende, men efter hvad jeg har set så står han altså flot i år og det håber og jeg forventer jeg også han gør til Mr O. Cutler og Heath virker også skarpe, men hvis Greene står rigtig pænt så napper han også heath.


Hell, Kai pwner også Phil, når Phil er 100 % og Kai er 95 %. jf. AC 2010.



Uden tvivl, men så er spørgsmålet bare om Kai er 80% eller tæt på de 100%, tror på det sidste i år.



Atlasdrugs: Ashomugha? :-k
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Asomugha skrev:Atlasdrugs: Ashomugha? :-k


Ja det kan godt være svært at huske navnet på en knap så kendt Egals spiller. Hvis du hed Micheal Vick hva det noget andet :wink:
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 1. feb 2010, 19:22
Geografisk sted: Nakskov
 
Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jonathanson skrev:
Asomugha skrev:Atlasdrugs: Ashomugha? :-k


Ja det kan godt være svært at huske navnet på en knap så kendt Egals spiller. Hvis du hed Micheal Vick hva det noget andet :wink:



Ja det må være det :P valgte dog at kalde mig navnet da han var i Raiders, holder ikke med Eagles, men holder egentlig heller ikke med Raiders :P
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Asomugha skrev:
jonathanson skrev:
Asomugha skrev:Atlasdrugs: Ashomugha? :-k


Ja det kan godt være svært at huske navnet på en knap så kendt Egals spiller. Hvis du hed Micheal Vick hva det noget andet :wink:



Ja det må være det :P valgte dog at kalde mig navnet da han var i Raiders, holder ikke med Eagles, men holder egentlig heller ikke med Raiders :P


Nej, og dit profilbilled er af ray Lewis. Et eller andet er gået helt galt :D
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 1. feb 2010, 19:22
Geografisk sted: Nakskov
 
Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jonathanson skrev:
Asomugha skrev:
jonathanson skrev:
Asomugha skrev:Atlasdrugs: Ashomugha? :-k


Ja det kan godt være svært at huske navnet på en knap så kendt Egals spiller. Hvis du hed Micheal Vick hva det noget andet :wink:



Ja det må være det :P valgte dog at kalde mig navnet da han var i Raiders, holder ikke med Eagles, men holder egentlig heller ikke med Raiders :P


Nej, og dit profilbilled er af ray Lewis. Et eller andet er gået helt galt :D



Generelt er jeg bare NFL fan, men jeg holder nu med ravens, Asomugha er et fedt navn og så da der var transferrygter om et skifte til Ravens for lang tid siden, så navngav jeg mig sårn.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Asomugha skrev:Atlasdrugs: Ashomugha? :-k


Asomubo: Atlusdruks :-k

Asomugha skrev: i det mindste holder jeg mig til topic.
MortenFF skrev:
Er det dig, de kalder "manden med 1 indlæg i sin log siden juli sidste år"?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 286
Tilmeldt: 14. jun 2009, 17:10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Asomugha skrev:
jonathanson skrev:
Asomugha skrev:
jonathanson skrev:
Asomugha skrev:Atlasdrugs: Ashomugha? :-k


Ja det kan godt være svært at huske navnet på en knap så kendt Egals spiller. Hvis du hed Micheal Vick hva det noget andet :wink:



Ja det må være det :P valgte dog at kalde mig navnet da han var i Raiders, holder ikke med Eagles, men holder egentlig heller ikke med Raiders :P


Nej, og dit profilbilled er af ray Lewis. Et eller andet er gået helt galt :D



Generelt er jeg bare NFL fan, men jeg holder nu med ravens, Asomugha er et fedt navn og så da der var transferrygter om et skifte til Ravens for lang tid siden, så navngav jeg mig sårn.


Det har du helt ret i :)
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 1. feb 2010, 19:22
Geografisk sted: Nakskov
 
Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



AtlasShrugs skrev:
Asomugha skrev:Atlasdrugs: Ashomugha? :-k


Asomubo: Atlusdruks :-k

Asomugha skrev: i det mindste holder jeg mig til topic.



Det kan du tro jeg gør :-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fake. Det er shopped, jeg kan se det på pixels og jeg har set en del shopped i min tid...
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



salt skrev:Fake. Det er shopped, jeg kan se det på pixels og jeg har set en del shopped i min tid...


Not sure if serious :?
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 1. feb 2010, 19:22
Geografisk sted: Nakskov
 
Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



salt skrev:Fake. Det er shopped, jeg kan se det på pixels og jeg har set en del shopped i min tid...


Priceless :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2355
Tilmeldt: 5. feb 2008, 20:57
 
Træner her: Dansk Fitness Vanløse
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev: Branch billeder


Er det fordi han ikke kan flexe det at det bare ligner en fed skinke? Eller er forskellen på hans ben virkelig så stor efter så kort tid?
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 7867
Tilmeldt: 4. maj 2009, 19:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Han faker skaden.
MortenFF skrev:
Er det dig, de kalder "manden med 1 indlæg i sin log siden juli sidste år"?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 286
Tilmeldt: 14. jun 2009, 17:10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyngbeck skrev:
TheCzech skrev: Branch billeder


Er det fordi han ikke kan flexe det at det bare ligner en fed skinke? Eller er forskellen på hans ben virkelig så stor efter så kort tid?


Der ophober sig nu nok også en del væske omkring benet efter sådan en omgang :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



salt skrev:Fake. Det er shopped, jeg kan se det på pixels og jeg har set en del shopped i min tid...


Det var da noget af en forhastet konklusion. Jeg tror desværre du tager fejl.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 2423
Tilmeldt: 17. maj 2009, 20:54
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Qmega skrev:
salt skrev:Fake. Det er shopped, jeg kan se det på pixels og jeg har set en del shopped i min tid...


Det var da noget af en forhastet konklusion. Jeg tror desværre du tager fejl.



lol :dance:
Jeg træner fordi jeg er the ladies man
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 308
Tilmeldt: 18. jul 2009, 17:37
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Qmega skrev:
salt skrev:Fake. Det er shopped, jeg kan se det på pixels og jeg har set en del shopped i min tid...


Det var da noget af en forhastet konklusion. Jeg tror desværre du tager fejl.


Vi må vist hellere få Patrick Bennet på banen! Det er hans område! :lol:
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski


"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1384
Tilmeldt: 1. jun 2010, 22:03
 
Træner her: Hjørring Styrkesport
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nicobruun skrev:
Qmega skrev:
salt skrev:Fake. Det er shopped, jeg kan se det på pixels og jeg har set en del shopped i min tid...


Det var da noget af en forhastet konklusion. Jeg tror desværre du tager fejl.


Vi må vist hellere få Patrick Bennet på banen! Det er hans område! :lol:


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, PATRICK BENNET, DEN SJOVESTE MAND PÅ BB.DK! :D :D :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



“My leg is completely healed and my prep is going very well. In fact, I'm ahead of schedule. I'm not just going to be good, I'm going to be better than last time. Failure is not an option. I’m looking I'm looking forward to the show, I’d just like to say thanks for all the E-mails and messages of support while I was down. I will not disappoint you.” -Branch Warren
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster